IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забрана за БМВ и Мерцедес !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Конкретният случай май има всички шансове за Darwin award. Жалко за пътниците.

    Коментар


    • Жалко, жалко
      Първоначално изпратено от Auto Разгледай мнение
      Качи се на Пампорово зимата и ще видш как Freude am fahren ще те изостави точно когато ти трябва най-много.
      Както повтарям за N-ти път проблема не е в марката, а в заднто предаване което не може да се овладее при загуба на контрол за разлика от предното. Сиреч имаме явна тенденция за изправяне на завоите при коли със задно предаване. Нормално е повечето хора да не разбират и да не проучват нещата въпреки, че от от това им зависи жовота, същото като при акциите ! Повечето хора накрая губят ! И пак казвам всичко освен 4х4 е компромис със сигурноста. Нямам против МВ и BMW, но 4х4 или с предно, което не предлагат. .

      Коментар


      • http://www.blitz.bg/news/article/238395

        Стоян, шофьорът на тунингованото БМВ ковчег, си падал по бързите скорости

        Няма ли адвокати да ги осъдят тези производители на неуправляеми коли със задно предаване ?!
        Last edited by Auto; 10.12.2013, 22:16.

        Коментар


        • http://novini.dir.bg/2008/11/30/news3673209.html
          Отново задно предаване причинява трагедия !!!
          Няма официлана статистика, но от новините не може да не направи впечетление,че почти всички коли, които губят контрол са със задно.
          Преди няколко дена военни с BMW отново загубиха контрол над колата на прав участък и.....трагедия.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Manov
            Не само колите със задно, и тези с предно да се забранят,
            жадните за адреналин няма да спрат:

            http://www.vbox7.com/play:d3185db7

            не съм и допускал, че може да стане...
            Това е CrazyHorse от форума. Преди години разисквахме това филмче.

            Коментар


            • Не само колите със задно, и тези с предно да се забранят,
              жадните за адреналин няма да спрат:

              http://www.vbox7.com/play:d3185db7

              не съм и допускал, че може да стане...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Optic
                Първоначално изпратено от КомБат
                Първоначално изпратено от Веско
                Първоначално изпратено от КомБат
                ..........
                Хората правят мощни коли защото са по-сигурни. Пробвай да изпревариш ТИР с Вартбург и после с нормална кола 100 к.с. Винаги е добре да имаш резерв на мощност когато се налага да направиш бърза маневра. А скоростта е ограничена от скоростната кутия. Същия този Вартбург ако е със 6-степенна и го ускоряваш 10 минути, си вдигаш 200 км без проблем.
                Не съм от вчера по пътищата, не е като да не съм карал германски и руски баракуди. Замисли се защо трябва да изпреварваш който и да е ТИР, ако той се движи с една нормална скорост по един нормален път. И въобще тия изпреварвания, най-вече в града, нито в Щатите, нито в Европа съм ги виждал. Особено в Щатите си чукаш круз-контрола/ темпомата/ и си караш на лимита и тва е, иначе не само глоба ами и в панделата може да се озовеш. Който все много бърза да си купува самолет и да си джитка из облаците.
                Високата скорост е безсмислена в България, където ако са хубави и широки пътищата, с една постоянна скорост от 100 км в час си пристигаш навреме и без умора навсякъде. А за да станат хубави пътищата, трябва да се инвестира в тях, а не в мощни скъпи лимузини и джипове.
                Комбат, ти си от тия, дето правят колони зад камионите... След теб като се наредят още 3-4 охлюва и трябва вече да включвам на 3та... На първия баир скоростта на камиона пада на 40 км/ч и се запушва пътя, щото охлювите не оставяте и дистанция за да могат да ви изпреварят идващите отзад...
                А ти си от бавно загравящите реотани дето трябва да им напиша 10 пъти едно и също нещо, за да го зацепят.
                Широки и минимум двулентови пътища, момко, една за товарните и охлювите и една за гъзарите изтребители като теб.
                На теб каква скорост ти трябва, за да изпревариш камион с 40 км/ч? И какъв автомобил - беемве, задължително 200 коня? Адреналинчето в излишък, пич, си го разходвай на борсата например, напоследък е в изобилие, доста повече съм бил на пътя от теб и повече неща съм видял, за да пиша толкова в тая тема.
                И не говоря за ограничаване на тягата и динамиката, а за МАКСИМАЛНА СКОРОСТ. Като искаш да си слаломираш между коли и дървета, слаломирай, но не и със 170 в час!

                Коментар


                • Хе хе, от свръх луксозни коли минавам на минималните литри. В града се движа с 40 км. Хората са ми по-скъпи от гъзарията!!!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Bobi75
                    Първоначално изпратено от Optic
                    Първоначално изпратено от КомБат
                    Първоначално изпратено от Веско
                    Първоначално изпратено от КомБат
                    ..........
                    Хората правят мощни коли защото са по-сигурни. Пробвай да изпревариш ТИР с Вартбург и после с нормална кола 100 к.с. Винаги е добре да имаш резерв на мощност когато се налага да направиш бърза маневра. А скоростта е ограничена от скоростната кутия. Същия този Вартбург ако е със 6-степенна и го ускоряваш 10 минути, си вдигаш 200 км без проблем.
                    Не съм от вчера по пътищата, не е като да не съм карал германски и руски баракуди. Замисли се защо трябва да изпреварваш който и да е ТИР, ако той се движи с една нормална скорост по един нормален път. И въобще тия изпреварвания, най-вече в града, нито в Щатите, нито в Европа съм ги виждал. Особено в Щатите си чукаш круз-контрола/ темпомата/ и си караш на лимита и тва е, иначе не само глоба ами и в панделата може да се озовеш. Който все много бърза да си купува самолет и да си джитка из облаците.
                    Високата скорост е безсмислена в България, където ако са хубави и широки пътищата, с една постоянна скорост от 100 км в час си пристигаш навреме и без умора навсякъде. А за да станат хубави пътищата, трябва да се инвестира в тях, а не в мощни скъпи лимузини и джипове.
                    Комбат, ти си от тия, дето правят колони зад камионите... След теб като се наредят още 3-4 охлюва и трябва вече да включвам на 3та... На първия баир скоростта на камиона пада на 40 км/ч и се запушва пътя, щото охлювите не оставяте и дистанция за да могат да ви изпреварят идващите отзад...
                    Оптик, а ти явно си малоумника, дето нервира всички на пътищата и кара на ръба на катастрофата....
                    Не съди за другите по себе си!
                    "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Optic
                      Първоначално изпратено от КомБат
                      Първоначално изпратено от Веско
                      Първоначално изпратено от КомБат
                      ..........
                      Хората правят мощни коли защото са по-сигурни. Пробвай да изпревариш ТИР с Вартбург и после с нормална кола 100 к.с. Винаги е добре да имаш резерв на мощност когато се налага да направиш бърза маневра. А скоростта е ограничена от скоростната кутия. Същия този Вартбург ако е със 6-степенна и го ускоряваш 10 минути, си вдигаш 200 км без проблем.
                      Не съм от вчера по пътищата, не е като да не съм карал германски и руски баракуди. Замисли се защо трябва да изпреварваш който и да е ТИР, ако той се движи с една нормална скорост по един нормален път. И въобще тия изпреварвания, най-вече в града, нито в Щатите, нито в Европа съм ги виждал. Особено в Щатите си чукаш круз-контрола/ темпомата/ и си караш на лимита и тва е, иначе не само глоба ами и в панделата може да се озовеш. Който все много бърза да си купува самолет и да си джитка из облаците.
                      Високата скорост е безсмислена в България, където ако са хубави и широки пътищата, с една постоянна скорост от 100 км в час си пристигаш навреме и без умора навсякъде. А за да станат хубави пътищата, трябва да се инвестира в тях, а не в мощни скъпи лимузини и джипове.
                      Комбат, ти си от тия, дето правят колони зад камионите... След теб като се наредят още 3-4 охлюва и трябва вече да включвам на 3та... На първия баир скоростта на камиона пада на 40 км/ч и се запушва пътя, щото охлювите не оставяте и дистанция за да могат да ви изпреварят идващите отзад...
                      Оптик, а ти явно си малоумника, дето нервира всички на пътищата и кара на ръба на катастрофата....

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от КомБат
                        Първоначално изпратено от Веско
                        Първоначално изпратено от КомБат
                        ..........
                        Хората правят мощни коли защото са по-сигурни. Пробвай да изпревариш ТИР с Вартбург и после с нормална кола 100 к.с. Винаги е добре да имаш резерв на мощност когато се налага да направиш бърза маневра. А скоростта е ограничена от скоростната кутия. Същия този Вартбург ако е със 6-степенна и го ускоряваш 10 минути, си вдигаш 200 км без проблем.
                        Не съм от вчера по пътищата, не е като да не съм карал германски и руски баракуди. Замисли се защо трябва да изпреварваш който и да е ТИР, ако той се движи с една нормална скорост по един нормален път. И въобще тия изпреварвания, най-вече в града, нито в Щатите, нито в Европа съм ги виждал. Особено в Щатите си чукаш круз-контрола/ темпомата/ и си караш на лимита и тва е, иначе не само глоба ами и в панделата може да се озовеш. Който все много бърза да си купува самолет и да си джитка из облаците.
                        Високата скорост е безсмислена в България, където ако са хубави и широки пътищата, с една постоянна скорост от 100 км в час си пристигаш навреме и без умора навсякъде. А за да станат хубави пътищата, трябва да се инвестира в тях, а не в мощни скъпи лимузини и джипове.
                        Комбат, ти си от тия, дето правят колони зад камионите... След теб като се наредят още 3-4 охлюва и трябва вече да включвам на 3та... На първия баир скоростта на камиона пада на 40 км/ч и се запушва пътя, щото охлювите не оставяте и дистанция за да могат да ви изпреварят идващите отзад...
                        "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Marti
                          Голяма новост, голямо нещо

                          http://www.youtube.com/watch?v=pinF5...eature=related
                          Това е почти толкова вярно, колкото рекламата на Тойота на ръба на каньона

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Веско
                            Първоначално изпратено от КомБат
                            ..........
                            Хората правят мощни коли защото са по-сигурни. Пробвай да изпревариш ТИР с Вартбург и после с нормална кола 100 к.с. Винаги е добре да имаш резерв на мощност когато се налага да направиш бърза маневра. А скоростта е ограничена от скоростната кутия. Същия този Вартбург ако е със 6-степенна и го ускоряваш 10 минути, си вдигаш 200 км без проблем.
                            Не съм от вчера по пътищата, не е като да не съм карал германски и руски баракуди. Замисли се защо трябва да изпреварваш който и да е ТИР, ако той се движи с една нормална скорост по един нормален път. И въобще тия изпреварвания, най-вече в града, нито в Щатите, нито в Европа съм ги виждал. Особено в Щатите си чукаш круз-контрола/ темпомата/ и си караш на лимита и тва е, иначе не само глоба ами и в панделата може да се озовеш. Който все много бърза да си купува самолет и да си джитка из облаците.
                            Високата скорост е безсмислена в България, където ако са хубави и широки пътищата, с една постоянна скорост от 100 км в час си пристигаш навреме и без умора навсякъде. А за да станат хубави пътищата, трябва да се инвестира в тях, а не в мощни скъпи лимузини и джипове.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от КомБат
                              Не знам за предното и задното предаване, но друго е интересното. Масово се пускат мощни коли, позволяващи скорост над 200 км в час. В същото време навсякъде в развитите държави има лимит на скоростта до около 130-140 км /без аутобаните/. Това какво означава - катаджиите играят с производителите или просто отвратително лицемерие?
                              Точно затова автомобилното лоби на дойчовците не желае да се ограничи скоростта по аутобана, където се минават и най-много километри. Как ще се продават мощните коли? НО: ако се кара правилно скоростта улеснява трафика в гъсто населената Германия. Иначе трябва или всичко да става по-бавно/загуба на време, там има паричен еквивалент/ или да не се спазва закона масово. Те са избрали да се спазва принципно...
                              И защо да си купуваш Порше с 450 PS примерно, ако ще караш със 130 км/ч максимум? Все едно да караш Лада с 30 км/ч ....И с мощната кола не се изправяш на нокти дали ще успееш да изпревариш...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Веско
                                Същия този Вартбург ако е със 6-степенна и го ускоряваш 10 минути, си вдигаш 200 км без проблем.
                                Веско, максималната скорост зависи от мощността на колата и от въздушното и съпротивление. При 100 км/час попътен вятър може и да успееш да вдигнеш 200 с вартбург, при липса на попътен вятър може да пробваш да го метнеш от някоя пропаст но ако е безветрено и пътя е равен, то забрави с това двигателче и тази форма да успееш да пребориш въздушното съпротивление при 200 км/час...

                                Коментар

                                Working...
                                X