If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
кръчмето занемареноо
чак на втора страницааа
Колчоооо
ша се караме
ааа
айде на работа
Пий вино, блогвай и прави по 10 000 долара месечно
09 Юни 2009 | 16:18
Предложенията за добре заплатена работа за мързеливи хора напоследък изникват едно след друго. След като на остров Хамилтън в Австралия вече си намериха управител, в Орландо, Флорида обявиха, че търсят да наемат двойка, която в рамките на 67 дни да се качи на всички атракции в местните увеселителни паркове, да документира всичко това с камера и да пусне материалите в сайтове като Facebook и Twitter.
Последното подобно предложение идва от винарната Murphy-Goode в Сонома, Калифорния, която предлага 10 000 долара на месец на някой, който трябва да използва Twitter, Facebook, MySpace, YouTube и други сайтове за социални контакти, където да популяризира вината съхранявани там, пише CNBC.
Работата е само за шест месеца и не включва здравна осигуровка, но какво от това! Хората, които кандидатстват за тази работа вероятно и в момента нямат осигуровка. А и каква болест може да хванете, която чаша каберне да не може да излекува?!
Одобреният кандидат ще разполага с достатъчно средства да си направи здравна осигуровка, ако желае - квартирните са включени!
Бърза трудова характеристика за новата позиция: живее се във винарна, пие се вино, блогва се в Twitter, всичко се повтаря отново.
Кандидатите трябва да са навършили 21 години и да качат едноминутно видео, което онагледява уменията им за тази работа на сайта areallygoodejob.com.
Кандидатите не трябва да се притесняват, ако не се справяте с Twitter, тъй като от VinTank, дигитален тинк-танк за винарската индустрия, са се съгласили да проведат бърз курс по работа със социални мрежи на 10-те финалисти.
Всичко това изглежда доста познато - собственикът на Murphy-Goode Дейв Реди Младши, е взел идеята от организирания по-рано през годината конкурс за управител на австралийски остров, където се предлагаше шестцифрена заплата, за да стоите на острова и да блогвате.
Реди споделя, че основната слабост сред кандидатите е неспособността им да покажат страст към виното.
Коментар