If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Имам подозрение че съзнателно се съсипват по договорка на производителите новите коли. Когато купих нова кола преди няколко години, изрично ми казаха че не се сменяло маслото - първото масло! - през първите две години, или след нещо от рода на 30 000 километра! Тоест, тая кола е със съсипан двигател на втората година, по изрична препоръка на производителя! Естествено, смених си маслото към края на първата година, при това трябваше да имам сериозен разговор с приемчика на сервиза, първо за да го убедя че съм твърдо решен,
Не поглеждайте на колко се сменя при камионите, ще инфактирате
Нищо не ограничават, това е проблема че замърсяването прогресира.Например ДВГ в последни модели коли ги дават производителите да горят масло по 500 грама на 1000 км още чисто нови. Забраниха двутактовите, а правят четиритактови с консумация на масло.
Имам подозрение че съзнателно се съсипват по договорка на производителите новите коли. Когато купих нова кола преди няколко години, изрично ми казаха че не се сменяло маслото - първото масло! - през първите две години, или след нещо от рода на 30 000 километра! Тоест, тая кола е със съсипан двигател на втората година, по изрична препоръка на производителя! Естествено, смених си маслото към края на първата година, при това трябваше да имам сериозен разговор с приемчика на сервиза, първо за да го убедя че съм твърдо решен, и за да му обясня че ще проверя дали е наистина сменено. И интересно, скоро говорих със собственик на същия модел, който ме пита гори ли ми много масло и се оплака че на него му гори много. А на мен не ми се е налагало да доливам досега. Той, като повечето хора, си я обслужва по препоръките на производителя.
ПП не съм сигурен все пак за 500 мл на 1000 км. Вероятно е на повече
Нищо не ограничават, това е проблема че замърсяването прогресира.Например ДВГ в последни модели коли ги дават производителите да горят масло по 500 грама на 1000 км още чисто нови. Забраниха двутактовите, а правят четиритактови с консумация на масло.
В статье автора «Ждет ли Землю судьба Фаэтона?..» была представлена модификация гидридной теории В.Ларина строения Земли. Согласно В.Ларину, водород, который является основным элементом в нашей Вселенной, вовсе не улетучился с нашей планеты, а, благодаря своей высокой химической активности, еще на стадии формирования Земли образовал различные соединения с другими веществами, войдя таким образом в состав ее […]
Мен пък ме кефи, че ще ограничат прахоляците, във всякакви размери. За енергията - все пак се трудим и изкарваме пари
Нищо не ограничават, това е проблема че замърсяването прогресира.Например ДВГ в последни модели коли ги дават производителите да горят масло по 500 грама на 1000 км още чисто нови. Забраниха двутактовите, а правят четиритактови с консумация на масло.
Мен пък ме кефи, че ще ограничат прахоляците, във всякакви размери. За енергията - все пак се трудим и изкарваме пари
А аз се съмнявам, какво и дали изобщо ще възстановим от природата. Прекалено много двуноги станахме, и всеки иска файтон. Единственото сигурно нещо, е все по-якото стягане на коланите, дето се очертава. За каквото се сетиш.
При по-бурни процеси ще имаш отклонения и в двете посоки в температурите,
но пак - не това е важното. А например, че големите кораби изцяло на метан вече са десетки. Започва слизането от нефта.
Именно. Ето ТУК, каза нещо вярно: Засилват се отклоненията, започва своеобразна турболенция в показателите на времето...което, колегата ти, бърка с климат и току сочи някоя екстремна стойност нейде, и я обявява за пречупване в тренда или минимум, за отсъствието на такъв. И на метанол вече правят кораби, а метанолът е по-евтин и от дизела...
При по-бурни процеси ще имаш отклонения и в двете посоки в температурите,
но пак - не това е важното. А например, че големите кораби изцяло на метан вече са десетки. Започва слизането от нефта.
Ами когато действително е имало глобално затопляне на полюсите е нямало лед и са растели растения и живеели животни.В продължение на десетки милиони години.
Защо не е имало екстремни студове,които да ги изтребят?
И изобщо не ме бърка нефта.Бърка ме,че ще увеличават цените на тока,ще забраняват автомобилите с ДВГ,ще задължат всички сгради да бъдат "въглеродно неутрални",ще ограничат яденето на месо, ще страда индустрията и още десетки негативни последици.
И какво като е направил рекорд Пекин?Става въпрос за няколко дни на гореща вълна. Това не означава, че в Пекин в наши дни температурите са по-високи целогодишно.
Тая година бе измерена най-ниската температура в историята на Китай минус 53 градуса.
А заради затоплизма ще наложат на всички нас един куп ограничения, ще се вдигат данъци, индустрията ще загуби конкурентоспособност.
При по-бурни процеси ще имаш отклонения и в двете посоки в температурите,
но пак - не това е важното. А например, че големите кораби изцяло на метан вече са десетки. Започва слизането от нефта.
Сега въпросът за 100 000 социални кредита - а мислиш ли, че наистина затоплянето е вредно? За планетата, за хората, за цивилизацията, за нещо. Със сигурност е за предпочитане пред ледникова епоха, това знам. Но дали е реална "заплаха"? "Заплахата" се пропагандира от същите, които съчиняват лъжите и измишльотините. Сигурно за някои места, близки до екстремни температурни крайности, ще е проблем. Но по принцип?
Честно ли? За дълговременен хоризонт - не знам но, в краткосрочен план, много хора, животни и растения ще страдат, като някои, и ще загинат. Неприятно е, така да кажем.
Не е с ниски експлоатационни разходи, самата стойност на фотоволтаичните системи е много и неоправдано висока, за 10 години не може да се изплати инвестицията. Никой не инвестира ако няма да спечели и не виждам защо трябва да спонсорираме фабриките в Китай ! Това нещо изкривява икономиката. Те ако видят зора знаеш ли какви соларни клетки на невероятно ниски цени ще пуснат, с по висока ефективност - 35% и вложени 10 пъти по малко материали. И ще се изплащат за 2 години.
Когато преди време ме изгони Матеев от форума си, една от причините бе тази, че казах в прав текст на слънчасалите му събратя / клиентела че, като си дават парите за ФЕЦ, реално, те инвестират не в себе си, ами в китайския полупроводников бизнес. ЕСТЕСТВЕНО беше да ме изгони: Прав бях.
И какво като е направил рекорд Пекин?Става въпрос за няколко дни на гореща вълна. Това не означава, че в Пекин в наши дни температурите са по-високи целогодишно.
Тая година бе измерена най-ниската температура в историята на Китай минус 53 градуса.
А заради затоплизма ще наложат на всички нас един куп ограничения, ще се вдигат данъци, индустрията ще загуби конкурентоспособност.
Аз така разбирам: Ограниченията те дразнят. Нека те успокоя: Мен също. И най-лошото е че, всичко се прави без мисъл, без ОВОС и без преценка влиянието върху икономиката изцяло. На парче. Определено, грозно е.
В хидро и атмосферата ще има повече енергия - и всички процеси ще стават по-бързи/бурни,като срещу това човека не може да направи много,
но поне ще ни е по-чисто което дишаме, както и режем лесната кинта на разни ненормалници.
И какво като е направил рекорд Пекин?Става въпрос за няколко дни на гореща вълна. Това не означава, че в Пекин в наши дни температурите са по-високи целогодишно.
Тая година бе измерена най-ниската температура в историята на Китай минус 53 градуса.
А заради затоплизма ще наложат на всички нас един куп ограничения, ще се вдигат данъци, индустрията ще загуби конкурентоспособност.
Коментар