Е това е пълната пародия....
http://paper.standartnews.com/bg/art...article=377904
"БСП гърми шампанско срещу бонбоните "кръц-кръц".
Вино “Борисов” изненада червените.
Фен на генерала продава еликсира на боговете с името му"
"Вино "Борисов" вгорчи насладата на червените от подготвяната предизборна изненада. В Столетницата искаха да отговорят с искрящо червено вино на бонбоните тип "кръц-кръц", с които ГЕРБ ще замести кебапчетата. Неизвестен фен на премиера обаче пресече в аванс соцмераците. И пусна на пазара нискоалкохолно коктейлно плодово вино "Борисов", което се продава като топъл хляб.
Идеята на БСП да пусне шампанизирано вино ще стане факт само ако бъде одобрена от соцлидера Сергей Станишев. Червени вече се шегуват, че герберските сладки били идеално мезе за соцнапитката. А изборният резултат щял да доведе ГЕРБ до хита "Шампанско и сълзи" на Ивана, любимата певица на премиера Бойко Борисов.
Най-късно на 20 август социалистите ще са готови за изборите, в това число ще има слоган на кампанията и атрактивни агитационни материали, обясниха запознати с подготовката на партията за вота. Специалистите на пет PR фирми вече се потят върху имиджа на Столетницата, а най-доброто предложение ще бъде гласувано от ръководството на червените. Заданието към пиарите е било по-скоро търговска, а не за политическа визия. Основната цел била кампанията да внушава "интелект срещу мускули".
Експертите включили в рекламните джаджи ключодържатели, шапки и флаери.
Ако Станишев одобри партийните бутилки, на етикета им задължително трябвало да грее алената звезда от Бузлуджа, която тази година ще е лайтмотивът на кампанията. Идеята е на младежите от БСП, които вече промотират своята инициатива "Предай нататък - силата на младите звезди". Вече са изработени и значки червени петолъчки и стикери със слогана на кампанията. Хората на Явор Гечев замислят и флашмобове в отделните градове, по време на които участниците ще застават във формата на петолъчка."
http://paper.standartnews.com/bg/art...article=377904
"БСП гърми шампанско срещу бонбоните "кръц-кръц".
Вино “Борисов” изненада червените.
Фен на генерала продава еликсира на боговете с името му"
"Вино "Борисов" вгорчи насладата на червените от подготвяната предизборна изненада. В Столетницата искаха да отговорят с искрящо червено вино на бонбоните тип "кръц-кръц", с които ГЕРБ ще замести кебапчетата. Неизвестен фен на премиера обаче пресече в аванс соцмераците. И пусна на пазара нискоалкохолно коктейлно плодово вино "Борисов", което се продава като топъл хляб.
Идеята на БСП да пусне шампанизирано вино ще стане факт само ако бъде одобрена от соцлидера Сергей Станишев. Червени вече се шегуват, че герберските сладки били идеално мезе за соцнапитката. А изборният резултат щял да доведе ГЕРБ до хита "Шампанско и сълзи" на Ивана, любимата певица на премиера Бойко Борисов.
Най-късно на 20 август социалистите ще са готови за изборите, в това число ще има слоган на кампанията и атрактивни агитационни материали, обясниха запознати с подготовката на партията за вота. Специалистите на пет PR фирми вече се потят върху имиджа на Столетницата, а най-доброто предложение ще бъде гласувано от ръководството на червените. Заданието към пиарите е било по-скоро търговска, а не за политическа визия. Основната цел била кампанията да внушава "интелект срещу мускули".
Експертите включили в рекламните джаджи ключодържатели, шапки и флаери.
Ако Станишев одобри партийните бутилки, на етикета им задължително трябвало да грее алената звезда от Бузлуджа, която тази година ще е лайтмотивът на кампанията. Идеята е на младежите от БСП, които вече промотират своята инициатива "Предай нататък - силата на младите звезди". Вече са изработени и значки червени петолъчки и стикери със слогана на кампанията. Хората на Явор Гечев замислят и флашмобове в отделните градове, по време на които участниците ще застават във формата на петолъчка."
Коментар