IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да най интересно става,когато забравиш да си го платиш нета.Спират го събота и неделя първо,и да отидеш да го платиш въпреки,че няма къде през уикенда,чакаш минимум три дни.И ако това стане в рамките на договора примерно два пъти в годината,при положение,че си платил така или иначе за цялата година според договора.
    Ето това е голям недостатък,и е време някои да ги осъди за няколкостотин хиляди и много бързо ще станат нормални доставчици.

    Коментар


    • Явно много хора не са ползвали "услугите" на СТТС-то или на интернет доставчик в малък град.

      Коментар


      • Имам интернет от Виваком поне от три години. Не съм имал никакви проблеми досега. Ползвам 4 карти от Виваком, както и 4 от Мтел и пак не съм имал никакви проблеми. Ако не се броят разните бюрокрации при изтичане на договорите, но аз следя кога изтичат и нямам проблеми. За Глобул нямам впечатления. Трябва да се има предвид, че това са големи компании, а не квартални бакалии, за да може да бъде обърнато персонално внимание на всеки клиент.
        Преди това съм ползвал услуги на други фирми за нета, но беше обичайна практика извънредно честото прекъсване.
        Партия была, есть и будет есть!

        Коментар


        • Ментел, Грабул и Свиваком
          http://milom.blog.bg/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Bushon Разгледай мнение
            Голяма работа какви са им цените на услугите, когато услугите липсват...

            Сега съм на оптика - 30 лева на месец, безплатно устройство, неограничен трафик, гарантирани 50 Mbps вътрешен, 50 Mbps международен даунлоуд, 10 Mbps международен ъплоуд. Без ограничения в броя на машините (вътрешната мрежа си е отговорност на клиента). На най-евтиния план съм. Спирал е когато съм забравил да платя и не съм прочел уведомителния смс, че абонамента ми изтича. Докато се върна от офиса вече е пуснат... Освен, че можеш да си активираш сам три дни от следващия период за който още не си платил.


            Излъгах... Един следобед нямах интернет по технически причини и след това ми дадоха пет дена бонус. Клиент съм им май вече втора година. Дойдоха на втория ден от заявката и прокараха кабеляците за час и половина.

            Това е интернет доставчик.

            браво добре звучи, но не всички живеят в София и няма оптика до домовете. за малките населени места почти в цяла БГ най-евтиния и добър нет е БТК. за 10лв 1мб какво му плащаш? нормално е малките фирми да те обгрижват повече - по близко си до шефа по веригата...а големи да продават на по ниски цени, но с повече бюрокрация....

            Коментар


            • Миналата година ползвах техния интернет. Сключих договора на 29 април. Пуснаха ми интернет два дни по-късно, на 1 май. Ползвах го 11 месеца, но тъй като затворихме офиса, един месец преди да изтече договора ги уведомих, че го прекратявам. Спряха ми интернета на 28 април, и то сутринта. Така било правилно. Щом съм сключил договора на 29, то същия изтичал на 28. Ощетиха ме с три дни.
              Повече нямам намерение да ползвам каквато и да било тяхна услуга.
              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • ще видим

                Не съм им полвзал интернета от теб разбирам, че явно за тази цел виваком е кофти избор.

                Но аз им ползвам само гласовите услуги.
                За сега единственият проблем, който виджам е че справката от номер *123# е недомислена и безполезна - планът ми има включени минути към всички фиксирани, тяхната мобилна мрежа, както и към другите мобилни оператори.
                А справката вместо да ми даде трите цифри, то просто ги събира и така става напълно безполезна.
                Защото няма как да знам тези минути към кои мрежи са. Изглежда глупаво някак

                И както вече казах - ограничаване/намаляване на кредитен лимит - просто забрави. Това вероятно го правят умишлено с цел да не може да си лимитираш разходите. Понеже технически си е възможно.
                * Изказаното мнение е лично и не представлява препоръка за решения от какъвто и да е характер :-)

                Коментар


                • Голяма работа какви са им цените на услугите, когато услугите липсват...

                  Сега съм на оптика - 30 лева на месец, безплатно устройство, неограничен трафик, гарантирани 50 Mbps вътрешен, 50 Mbps международен даунлоуд, 10 Mbps международен ъплоуд. Без ограничения в броя на машините (вътрешната мрежа си е отговорност на клиента). На най-евтиния план съм. Спирал е когато съм забравил да платя и не съм прочел уведомителния смс, че абонамента ми изтича. Докато се върна от офиса вече е пуснат... Освен, че можеш да си активираш сам три дни от следващия период за който още не си платил.


                  Излъгах... Един следобед нямах интернет по технически причини и след това ми дадоха пет дена бонус. Клиент съм им май вече втора година. Дойдоха на втория ден от заявката и прокараха кабеляците за час и половина.

                  Това е интернет доставчик.
                  Last edited by Bushon; 25.06.2010, 23:00.

                  Коментар


                  • имат още доста да наваксват

                    Не мислех, че е възможно, но още е така както беше в БТК преди години.
                    Просто няма начин да си ограничиш кредитният лимит.
                    Определят ти го еднолично както те си преценят.

                    Понеже е за дете и стана много интересна ситуация. Въпросът беше дали да взема предплатена карта за да е ясно че няма да направи огромна сметка.

                    Та, като отидеш в офисът им и почват да те навиват как е по-добре да му вземеш договор и после да го лимитираш - ставало било с обаждане на операторът.
                    Обаче, след като вече си сключил договорът и се обадиш на въпросният оператор, ти се обяснява, че нямат такава услуга, а само можело да ти увеличат лимита срещу депозит, но не и да го ограничат.

                    Та така, май още бая хляб има да ядат ;-)

                    Все пак не са съвсем за изхвърляне де - трябва да им се признае, че имат най-изгодни цени в момента за мобилни услуги.
                    Last edited by bgmap; 26.06.2010, 10:33.
                    * Изказаното мнение е лично и не представлява препоръка за решения от какъвто и да е характер :-)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Nabludatel777
                      Първоначално изпратено от Pyramid
                      Първоначално изпратено от joda
                      ...нета им е пълан шит, пълллен!Вече не си спомням колко пъти се рестартира модема на ден, факинг шит!Бягайте от там не си струва нервите...факинг шит!
                      Приятелю, проверявал ли си си модема за физическа изправност? При мен имаше подобен проблем, обадих се, дойдоха момците, взеха го, на негово място поставиха нов-оготово. вече не се рестартира. Старите /т.е., отпреди 3-4 години/ модеми бяха с несъвсем удачно охлаждане и им изсъхваха кондензатори по захранването - оттам, сбоевете. Нека, ако хулим някого /а Виваком има мнооого трески за дялане/ се абстрахираме от чисто техническите проблеми. Нетът им - а аз съм ползвал и други два големи доставчика - за мен не е лош, напротив. Скорост, стабилност, поддръжка...Дай по същество. За да повлияем, с каквото можем, на нещата. Служителите им в близките нам фиси са също такива, като нас, хора-работници, не собственици.
                      Тиквите са в централата на Тотлебен 8, София.
                      Не защитавам компанията но явно не сте ползвяли услуги на други интернет доставчици...
                      ...напротив, след като ми провалиха няколко сделки от известно време съм към друг провайдър, и съм много по-доволен, вярно нета е малко по-бавен, но пък е сигурен , а за мен това е по-важно!
                      自由西藏

                      Коментар


                      • Тия гадове са в топ 3 на най големите измамници в България !!!
                        Пълен бойкот и дано фалират,мръсните изроди и измамници !!!

                        Коментар


                        • Не съм от София и при мен нетът е нормален. 2-6 MB/s международен и до 12 вътрешен, както е по оферта. Приличен е. А темата е за нечестното поведение на компанията, аз така я разбирам.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid
                            Първоначално изпратено от joda
                            ...нета им е пълан шит, пълллен!Вече не си спомням колко пъти се рестартира модема на ден, факинг шит!Бягайте от там не си струва нервите...факинг шит!
                            Приятелю, проверявал ли си си модема за физическа изправност? При мен имаше подобен проблем, обадих се, дойдоха момците, взеха го, на негово място поставиха нов-оготово. вече не се рестартира. Старите /т.е., отпреди 3-4 години/ модеми бяха с несъвсем удачно охлаждане и им изсъхваха кондензатори по захранването - оттам, сбоевете. Нека, ако хулим някого /а Виваком има мнооого трески за дялане/ се абстрахираме от чисто техническите проблеми. Нетът им - а аз съм ползвал и други два големи доставчика - за мен не е лош, напротив. Скорост, стабилност, поддръжка...Дай по същество. За да повлияем, с каквото можем, на нещата. Служителите им в близките нам фиси са също такива, като нас, хора-работници, не собственици.
                            Тиквите са в централата на Тотлебен 8, София.
                            Не знам къде ги ползваш, но в София ако си на БТК, значи си мазохист.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid
                              Първоначално изпратено от joda
                              ...нета им е пълан шит, пълллен!Вече не си спомням колко пъти се рестартира модема на ден, факинг шит!Бягайте от там не си струва нервите...факинг шит!
                              Приятелю, проверявал ли си си модема за физическа изправност? При мен имаше подобен проблем, обадих се, дойдоха момците, взеха го, на негово място поставиха нов-оготово. вече не се рестартира. Старите /т.е., отпреди 3-4 години/ модеми бяха с несъвсем удачно охлаждане и им изсъхваха кондензатори по захранването - оттам, сбоевете. Нека, ако хулим някого /а Виваком има мнооого трески за дялане/ се абстрахираме от чисто техническите проблеми. Нетът им - а аз съм ползвал и други два големи доставчика - за мен не е лош, напротив. Скорост, стабилност, поддръжка...Дай по същество. За да повлияем, с каквото можем, на нещата. Служителите им в близките нам фиси са също такива, като нас, хора-работници, не собственици.
                              Тиквите са в централата на Тотлебен 8, София.
                              Не защитавам компанията но явно не сте ползвяли услуги на други интернет доставчици...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от joda
                                ...нета им е пълан шит, пълллен!Вече не си спомням колко пъти се рестартира модема на ден, факинг шит!Бягайте от там не си струва нервите...факинг шит!
                                Приятелю, проверявал ли си си модема за физическа изправност? При мен имаше подобен проблем, обадих се, дойдоха момците, взеха го, на негово място поставиха нов-оготово. вече не се рестартира. Старите /т.е., отпреди 3-4 години/ модеми бяха с несъвсем удачно охлаждане и им изсъхваха кондензатори по захранването - оттам, сбоевете. Нека, ако хулим някого /а Виваком има мнооого трески за дялане/ се абстрахираме от чисто техническите проблеми. Нетът им - а аз съм ползвал и други два големи доставчика - за мен не е лош, напротив. Скорост, стабилност, поддръжка...Дай по същество. За да повлияем, с каквото можем, на нещата. Служителите им в близките нам фиси са също такива, като нас, хора-работници, не собственици.
                                Тиквите са в централата на Тотлебен 8, София.

                                Коментар

                                Working...
                                X