IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за съвет!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И аз нямам представа защо не се появява. Питайте администрацията.
    В темата "До Инвестор" пуснах съобщение по този повод с препратка към Вашата тема.

    Друг вариант е да я пуснете пак, но в друг форум, с надеждата да излезе на общата страница (Коментари).
    https://www.investor.bg/forum/comments/

    Мисля, че тук може да има познавачи по въпроса Ви.

    Коментар


    • Здравейте! Аз всъщност за първи път пиша във форум и нямам идея как да я направя видима.. Моля за съвет.

      Коментар


      • Виждам, че темата Ви не се показва на общата, сборната форумна страница и много малко хора ще я прочетат.
        Аз я видях случайно, преглеждайки темите по друг начин.
        Last edited by R1a1; 18.11.2018, 10:36.

        Коментар


        • Моля за съвет!

          Здравейте! Бих искала да помоля за компетентно мнение относно казус, който възникна на временното ми работно място. Обекта е малко денонощно магазинче, което работи с фискален апарат Perfect. При издаване на касови бележки ги въвеждаме на ръка и възникна проблем с въведената сума на него, който се установи малко по-късно.
          Въпросният проблем е при изписването на разделителната точка на сумите. Първият случай беше като вместо 10,28 лв. въведох 1028 лв. Веднага се усетих и запазих бележката, за да я сторнираме. На следващия ден обаче шефът ми твърдеше, че отново са въведени повече като затова веднага обвини мен. Този път обаче бележка нямаше и при броене на касовата наличност аз въобще не участвах.
          Сумата, която той твърди,че липсва е 600 лв. Според него няма какво друго да е станало освен да съм цъкнала отново повече, защото досега не му се е случвало. Събрах всички издадени бележки, които намерих, но нямаше големи суми. Въпросният апарат не издава контролна лента с въведените артикули и не можем да разберем дали и кога е въведен грешен бон, следователно и да разберем чия е грешката. Резултата е, че се лутаме от седмица, а той отказва да ми плати, докато не разешим проблема.
          Моля, посъветвайте ме как да процедираме? Как да докажем, че е станала грешка? И трябва ли да плащам, след като дори не знам дали реално е моя грешката?
        Working...
        X