IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няма ли кой да постави Мтел на място?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Re: Що бе

    Първоначално изпратено от Сико
    Стига с тия тийнейджърски неща - с по 2 - 3 телефона и спо 5 - 6 номера. Хората от този форум нямат и най-малко намерение да носят повече от един телефон и да си сменят номера.
    Ще ви споделя една малка тайна - в корпоративния ни договор с емтел пише, че номерата са собственост на оператора. Интересно ми е дали това е законно. Вероятно с почти всички корпоративни договори на емтел е така, а те са основната част от приходите им.

    Първоначално изпратено от nns
    нека който си е улав да плаща на м-телски тарифи да си стои там. Сменял съм си 4 пъти номера - мобиком , 3 м-телски след това /по-различни причини/ , сега съм на глобул /април ми изтича договора , ще видим какво ще предложат след това/ . Ама не боли толкова смяната на номера , оставяш си старата карта на минимална тарифа пренасочена само да приема повиквания които ти отхвърляш и набираш от новия номер за период които сметнеш/ който не те е търсил от една година адва ли е вероятно да ти позвъни или да ти пази номера. Има и хигиенично нещо тези които не искаш да ти имат номера а го имат по някаква причина - вече не могат да ти звънят.
    v drugite strani takova neshto NQMA.
    no MTel sa golemi hitreci, ako sa vklu4ili takava klausa v dogovora.

    Коментар


    • Re: Що бе

      Стига с тия тийнейджърски неща - с по 2 - 3 телефона и спо 5 - 6 номера. Хората от този форум нямат и най-малко намерение да носят повече от един телефон и да си сменят номера.
      Ще ви споделя една малка тайна - в корпоративния ни договор с емтел пише, че номерата са собственост на оператора. Интересно ми е дали това е законно. Вероятно с почти всички корпоративни договори на емтел е така, а те са основната част от приходите им.

      Първоначално изпратено от nns
      нека който си е улав да плаща на м-телски тарифи да си стои там. Сменял съм си 4 пъти номера - мобиком , 3 м-телски след това /по-различни причини/ , сега съм на глобул /април ми изтича договора , ще видим какво ще предложат след това/ . Ама не боли толкова смяната на номера , оставяш си старата карта на минимална тарифа пренасочена само да приема повиквания които ти отхвърляш и набираш от новия номер за период които сметнеш/ който не те е търсил от една година адва ли е вероятно да ти позвъни или да ти пази номера. Има и хигиенично нещо тези които не искаш да ти имат номера а го имат по някаква причина - вече не могат да ти звънят.
      If you're not sure - google it!

      Коментар


      • София. Петчленен състав на Комисията за защита от дискриминация проведе своето първо заседание по сигнала на Асоциация за европейска интеграция и права на човека (АЕИПЧ) – Пловдив, срещу “Мобилтел” ЕАД – София, съобщиха от комисията. Асоциацията вижда дискриминационно третиране на част от потребителите на “Мобилтел” ЕАД с поставените от дружеството условия за сключване на договор по абонамента “LOOP”. Тези условия лишават навършилите 26 години да сключат договор с “Мобилтел” ЕАД при преференциалните условия, предлагани от “LOOP”-абонамента. Дискриминация е според вносителите на сигнала поставянето на възрастова граница за сключване на договор по този абонамент, защото така всички потребители на дружеството над 26 години получават телекомуникационната услуга при по-неблагоприятни условия от лицата, ползващи “LOOP”.
        На днешното заседание и двете страни имаха свои процесуални представители адвокати.
        Вносителите на сигнала поддържат изцяло своето становище за наличие на дискриминация в “LOOP”-абонамента. Оспорват твърдението на ответника, представено в доказателствата по преписката и базирано на чл. 7 от Закона за защита от дискриминация, че поради особеностите на своята възраст младите хора са в неравностойно положение и затова е тази преференция към тях. Жалбоподателите подчертаха, че има практика и в ЕС за преференции към младите хора, но става въпрос за пътувания, за информация, а не за такъв тип услуги. Те настояха ответникът да представи пред комисията в удобен формат всичките реклами на “LOOP”, появили се в медийното пространство.
        Представителите на ответника изцяло оспориха обвиненията в дискриминация по въпросния казус. Те подчертаха, че в работата си “Мобилтел” ЕАД се позовава на Закона за далекосъобщенията. Там са залегнали всичките пет директиви за защита на правата на крайните потребители и дружеството се стреми да ги спазва.
        Коментираният тарифен план “LOOP”, предназначен за младите хора, е бил въведен след маркетингово проучване. Той облагодетелствал младите само в контактите между абонатите на програмата. Към всички други абонати на М-Тел и към останалите национални мрежи абонатите на LOOP говорят за 39 ст. на минута. За услугата LOOP не се дължала месечна такса, но клиентите трябвало да изразходват минимум по 15 лв. на месец.
        Паралелно с казуса LOOP АЕИПЧ сочи в своя сигнал наличието според тях на дискриминация по признак образование в публикувани в пресата обяви за работа в “Мобилтел” ЕАД. За длъжността юрисконсулт е упоменато като изискване, че кандидатите трябва да са завършили юридическото си образование в СУ “Климент Охридски”. По това обвинение ответниците твърдят, че посоченото изискване не е безусловен критерии за отсяване на молбите на кандидатите.
        Заседателният състав реши ответниците да представят пред комисията
        до края на януари рекламите на “LOOP”, маркетинговото проучване, проведено за този тарифен план, както и трудовите досиета и характеристики на всички юристи, работещи в “Мобилтел” ЕАД.
        Следващо заседание – на 14.02.2007 г. е от 13,30 ч.

        Коментар


        • Що бе

          нека който си е улав да плаща на м-телски тарифи да си стои там. Сменял съм си 4 пъти номера - мобиком , 3 м-телски след това /по-различни причини/ , сега съм на глобул /април ми изтича договора , ще видим какво ще предложат след това/ . Ама не боли толкова смяната на номера , оставяш си старата карта на минимална тарифа пренасочена само да приема повиквания които ти отхвърляш и набираш от новия номер за период които сметнеш/ който не те е търсил от една година адва ли е вероятно да ти позвъни или да ти пази номера. Има и хигиенично нещо тези които не искаш да ти имат номера а го имат по някаква причина - вече не могат да ти звънят.

          Коментар


          • M-tel nacapaha gashtite , che shte zagubiat skupite si klienti
            I tova e logichno da stane, zashtoto sum sravniaval ofertite na trite operatora mnogo vnimatelno-po-izgodni uslovia ot tezi na Vivatel prosto niama !

            Коментар


            • Правилно!!!

              Коментар


              • Власт и пари без бой не се дават. Но право на всеки е да иска изчистване на правилата, за да няма недоразумения, за които пак ние с вас-т.е. клиентите на един или друг оператор, накрая ще плащаме. Моята позиция е, че 90% от офертите днес на мобилния пазар са зарибявки, като всеки се опитва да те хлъзне, тъй или иначе. Голям зор за момента нямам, мога да изчакам. За целта мога да си взема и друг апарат, даже два, и там-по една прима-тип карта, да си ги "паса", кой ще е по-читав. И на вас предлагам същото. Щото "евтиното" не винаги е евтино в крайна сметка

                Коментар


                • Няма ли кой да постави Мтел на място?

                  http://investor.bg/?id=45892

                  Съществуват значителни законодателни пропуски, които са една от главните причини за забавянето на въвеждането на преносимост на номерата между мобилните оператори. Това заявиха от Мтел на проведена днес пресконференция.
                  Няма ли кой да постави тези наглеци на мястото им? Ако в БГ законодателството има някакви празноти то това на ЕС е категорично!!! Вече сме страна членка на ЕС и подобни "оправдания" са подигравка с хората и могат да минават само пред невежи управници!!!

                  Яяяя да видим какво е положението с Франс Телеком? От 3 години си правят ослушки, но играе яката сопа на Брюксел. Плащат по 50 хил. евро глоба ВСЕКИ ДЕН. Нека друснат на Мтел едно 20 хил. евро на ден пък тогава да ги видя.

                  Има ли комисия по защита на кокуренцията в БГ? Има. Какво прави? Има ли комисар за защита на потребителите в ЕС? Има. Какво прави? От горе на всичко се казва Миглена Кунева!

                  Ха сега да ви видя, колко сте европейци?
                Working...
                X