Първоначално изпратено от ProfitPoint
Това ли е отношението към клиентите ви?!
Това, че не знаете какво е постфактум, не е мой проблем, но е смешно да го вадите като аргумент, че аз не съм го знаел. В случая пускате графики на вече реализирани сделки с печалба! Постфактум от латиниски след действието ще рече - хайде сега седни и мисли какво ти казвам!
За напред като не знаете какво пишете не се правете на оригинални само се излагате като кифладжии!
Ако ви исках отчет лично за мен нямаше да ме интересуват 5 сделки а сделките ви за последните 18 месеца, които са потвърдени поне от брокера ви, който да не е някой Мики Маус!
Не държа нищо от вас, като не виждам защо искате си го мерите с мен, като нищо не знаете за мен!
Моят коментар беше в следствие на редица оплаквания и писах, че когато ще предоставяш услуга за обучение или ще бъдете prop trading компания - ще трябва имате солиден track record. Когато имам въпрос се допитвам до професионалисти от този ранг - http://www.smbcap.com/! Когато говоря за бизнес гледам западни проявление, а не БГ варианти!
Може да сте точни, но до сега нищо с нищо не сте го доказали!
А до сделките ви, те всички на печалба! Направих си труда да ви разгледам фейсбука и една сделка на загуба ей така за цвят не намерих! Викам си направо ще им ида на курса никой никъде до сега не е правил 100% успеваемост - направо сте докоснати от Господ, но какво попаднах:
по-голям размер ТУК
Рискувате 40 пипа за да вземете 10 пипа печалба - аматьорите след 1 месец на демо сметка вече са наясно, че не може с негативен R/R надявам се знаете какво е това! Много умен начин за прибиране на кеш обратно - браво!!! Направо почнете да въртите парите на топ хедж фондовете парите например Bridgewater Pure Alpha! Вие не затваряте нищо на загуба, направо се чудя какво правите тук в БГ да обучавате за 200 лв хора и после да ви плюят и уронват фирмичката ви! Като вземеш 5 пипса и рискуваш е пъти по толкова и да се промотриате така направо не знам какво да пиша ...
Може да сте представители на големи и на всякакви чувани и не чувани, с офиси в 200 страни, но БГ дивизията ви е под всякаква критика - не случайно толкова хора се оплакаха по-рано! Виждам как работите просто ... Не смея да питам колко години опит имате, че ще е пълна трагедията ...
Като гледам колко хора се оплакаха, като ви виждам какъв е customer service ви и като виждам колко нови ника се регистрираха да ви "защитават" и като ви четем, че едва ли не сте от най-висока инстанция и никой не разбира и не може да работи на пазара освен вас ми е чудно да се смея или плача?!? Както ми е чудно какви са тези кански нерви на модераторите да търпят глупостите на някои от тук пишещите!
Коментар