If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Пловдив. Автобусът се е запалил преди да се преобърне на автомагистрала „Тракия”. Това разказа 33-годишният Иван Тишев от Бургас, предаде репортер на радио „Фокус”-Пловдив.
Разбира се, че не. Ама виж как е станала в Германия:
Инцидентът е станал на аутобан в Южна Германия, почти на същото място и при същите условия - мъгла и заледен път, където в петък сутринта стана голяма верижна катастрофа между 130 автомобила.
И прочети какво казва пътник за днешната у нас:
Пловдив. Автобусът се е запалил преди да се преобърне на автомагистрала „Тракия”. Това разказа 33-годишният Иван Тишев от Бургас, предаде репортер на радио „Фокус”-Пловдив.
За повечето катастрофи са виновни задкормилните устройства! Като ти е стар автобуса ще караш по бавно и внимателно,особенно където нямаш видимост и пътя не позволява.
Разбира се, че не. Ама виж как е станала в Германия:
Инцидентът е станал на аутобан в Южна Германия, почти на същото място и при същите условия - мъгла и заледен път, където в петък сутринта стана голяма верижна катастрофа между 130 автомобила.
Ух, китайците май ще са заети много следващите месеци. Видя ли инфлацията им?
Аз тях никога не съм ги считал за нещо сериозно, освен че прецакаха добрите стари икономики от края на 80-те. От две години споря по този въпрос с Форекс Майстора. Китай е колос на глинени крака, като глината е американска.
Точно политиката трябва да определя икономическата реалност. Обратното е порочно.
Ако в България имаше политици, които да не се хранят от разни лобита, то отдавна да имахме приет закон в който да пише, че над 10 човека трябва да се превозват в не по-стари от 10 години автобуси и тогава нямаше да има трагедии като днешната.
Не думай,само това ли е необходимо и край на катастрофите?
Да. Лошо става обаче, когато политиката започне да не се съобразява с икономическата реалност, което виждаме сега.
Те ако знаеха как да я оправят системата одавна да са го сторили ,но всичко се прави в движение и за това се стигна до това положение.
Сега се започва другия експеримент за да се види той до какви резултати ще доведе.
Коментар