Първоначално изпратено от onakilev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Абсурд... какво прави Лукоил???
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Обективен Разгледай мнениеЛукойл смъкна с още 5 ст. надолу и вчера вече можеше да се види цена за А-95 от 2.39 лв.Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
Румъния се готви за национализация на завод на Лукойл! Нарушенията на данъчното законодателство от страна на Лукойл може да превишат 230 милиона евро. Лукойл може да си отиде, ако не уважава закона", заяви Бъсеску. Президентът каза, че е помолил правителството да се подготви за национализация на рафинерията Петротел-Лукойл в Плоещ. Румънската прокуратура започна обиски на седалището на рафинерията в Плоещ на 2 октомври в рамките на дело за данъчни измами и пране на пари. Следователите оценяват нанесените щети на около 200 милиона евро. http://banks.dir.bg/2014/10/10/news17556855.html
Скандалът с "Лукойл" избухна на 2 октомври, когато румънската полиция извърши обиски в над 20 обекта на руската компания "Лукойл" във връзка с разследване за укриване на данъци и пране на пари, щетите от които се оценяват на 230 млн. евро. Прокурорите наложиха запор на горива на "Лукойл", складирани на пристанище Констанца, на стойност четвърт милиард. http://www.standartnews.com/biznes-k...yl-257282.html
Освен друго, компанията е обвинена в Румъния и в пране на пари.
Като кажа нещо, не говоря на баба си за разлика от разните защитници на монопола, надолу по темата! Тук митническата проверка на пристанището на Лукойл която започна Ваньо Танов още в 2011 г., след това най-горе, не знам точно на кого и какво донесе, но бе донесла макар и временна загуба на компанията (надявам се за няколко милиона лева поне) по време на протестите за горивата. Румънците обаче пипат много по-здраво по монополиста, а щом в Румъния става дума за поне 230 милиона Евро, то в България става дума за поне 76 милиона Евро по същите схеми и кой знае колко пари по други
19.04.2013 Горива за 5 млн. лв. са отклонени от нефтеното пристанище на "Лукойл http://www.mediapool.bg/goriva-za-5-...ews205476.html
If there is no profit get rid of it!Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнениегледам че има претенции за нивата на акцизите и данъците
само да спомена че в Германия със скъпите горива, няма пътни такси за леките коли,
но за сметка на това има пътища
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеГледай сега пич, мен изобщо, ама изобщо не ме ебе коя партия е на власт. Просто искам когато ми казват как караме с най-евтиното гориво, да ми го разделят по компоненти.
Също така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
Защото видите ли така и така ни е нисък акциза, що да не гушнем едни 20% горница, над нормалната търговска практика в Германия.
А иначе защо не внасят Шел и ОМВ, ами дъвкали сме го.
Лицензирани складове и т.н.
А и едно убаво картелче се е заформило.
Отделно едровата цена на Лукойл явно е по-висока от дребновата в Германия.
Лукойл спряха да дават свободно цена на сайта си за доставки на едро. Защо?????
Някой ако има цена на Лукойл за дизел склад Илиянци например - да я даде тук, да я сравним с тази в Германия
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеНе ме интересува кой, кога говори. Към днешна дата аз виждам, че само Румъния и Унгария имат по висока цена. Румъния явно има защо да хване Лукойл за топките.
От тук нататък, никой не пречи на Лукойл да модернизира рафинерията си. Някой им забранява ли????
А, акцизът къде отива???? Може и на циганите да го дават, но поне са си нашите, българските цигани.
Колкото до национализацията, аз никога не съм искал такава.
Искам българинът да има елементарна финансова култура и когато го лъжат да изобличава лъжите!!!!!Парите не ме вълнуват. Те ме успокояват!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеГледай сега пич, мен изобщо, ама изобщо не ме ебе коя партия е на власт. Просто искам когато ми казват как караме с най-евтиното гориво, да ми го разделят по компоненти.
Също така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
Вярно е, че винаги вниманието се отклонява,
напр. горещ спор с Раша от къде да се купят левия и десния изтребител на БГMнението не е препоръка за търговия с ЦК!
Коментар
-
Първоначално изпратено от FxProST Разгледай мнениеА изобщо ли не ти прави впечатление кога се заговаря за високи цени на горивата? И кога не - като се измества акцента върху други цени? Не се ли замисляш защо е така?
А замисляш ли се, къде отива този акциз? И дали е по-добре да потъва някъде, незнайно къде или производителя да инвестира в ново оборудване, което да свали себестойността? Дали е еднозначно пак?
Сравняваш рафинерия, строена преди 50 години със съвремени заводи. И искаш себестойността на продукцията да бъде еднаква? Интересна теза...
А от другите коментари, искащи национализация - сериозно ли мислят, че като се национализира ще е по-различно от времето преди приватизация? Или май са забравили какъв батак беше тогава?
Хубаво е да се иска сваляне на цените, но се пита как да стане това? За чия сметка. И на каква цена
От тук нататък, никой не пречи на Лукойл да модернизира рафинерията си. Някой им забранява ли????
А, акцизът къде отива???? Може и на циганите да го дават, но поне са си нашите, българските цигани.
Колкото до национализацията, аз никога не съм искал такава.
Искам българинът да има елементарна финансова култура и когато го лъжат да изобличава лъжите!!!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеГледай сега пич, мен изобщо, ама изобщо не ме ебе коя партия е на власт. Просто искам когато ми казват как караме с най-евтиното гориво, да ми го разделят по компоненти.
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеСъщо така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеЗащото видите ли така и така ни е нисък акциза, що да не гушнем едни 20% горница, над нормалната търговска практика в Германия.
А иначе защо не внасят Шел и ОМВ, ами дъвкали сме го.
Лицензирани складове и т.н.
А и едно убаво картелче се е заформило.
Отделно едровата цена на Лукойл явно е по-висока от дребновата в Германия.
Лукойл спряха да дават свободно цена на сайта си за доставки на едро. Защо?????
Някой ако има цена на Лукойл за дизел склад Илиянци например - да я даде тук, да я сравним с тази в Германия
А от другите коментари, искащи национализация - сериозно ли мислят, че като се национализира ще е по-различно от времето преди приватизация? Или май са забравили какъв батак беше тогава?
Хубаво е да се иска сваляне на цените, но се пита как да стане това? За чия сметка. И на каква ценаПарите не ме вълнуват. Те ме успокояват!
Коментар
-
Първоначално изпратено от FxProST Разгледай мнениеНе случайно те попитах.
Естествено, че има разлика. Щом се обсъжда тази тема, то е ясно, че трябва да се прави. Иначи си остава просто едно плямпане...
ЛУКОЙЛ Нефтохим е производител. Да речем, че той е лошият и трябва да се накаже. Спираме рафинерията. Какво се случва след това? Почваме да внасяме горива ли? Толкова е изгодно внасянето, че всички в момента си пазарят от рафинерията. Ако някой си мисли, че вноса става ей така по въздуха, без ангажирането на транспорт, който също е разход - моля, да почва да внася!
Не ги спираме, а изнудваме да намалят цените, тъй като друг производител нямаме. Излиза им нерентабилно и сами се спират. Отиваме на горното.
За дистрибуторите вече е ясно - те си купуват от рафинерията. Ако я няма ще са принудени да внасят. Тогава според възможностите им ще е и вноса. Определено - ще има много отказали се и преразпределение на свития пазар. Кому е необходимо това? На каква цена? И кой ще плати тази цена? Нима не е ясно?
Друго ми е по-интересно - защо винаги когато определена партия спечели парламентарните изборите в България се започва с движения, протести, недоволства точно за цената на горивата? Нима преди това не го е имало този проблем. Даже от любопитство поразгледах на тази тема кога се е писало. И кога е започнало пак да се пише... И даже тук съвпада...
Също така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
Защото видите ли така и така ни е нисък акциза, що да не гушнем едни 20% горница, над нормалната търговска практика в Германия.
А иначе защо не внасят Шел и ОМВ, ами дъвкали сме го.
Лицензирани складове и т.н.
А и едно убаво картелче се е заформило.
Отделно едровата цена на Лукойл явно е по-висока от дребновата в Германия.
Лукойл спряха да дават свободно цена на сайта си за доставки на едро. Защо?????
Някой ако има цена на Лукойл за дизел склад Илиянци например - да я даде тук, да я сравним с тази в Германия
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеВ Германия, държавата, която всички харесваме и даваме за пример Дизелът без акциз и ДДС е € 0.642.
За сравнение в България дизелът без акциз и ДДС е € 0.748.
Та, нека ви разправят политиците че караме най-евтино гориво.
Евтино е, защото има малък акциз.
Kaто гледам средна цена на дизела е около 2,52лв.
http://www.clever-tanken.de/tankstel...chen&lat=&lon=
За сравнение в Мюнхен има 8 бензиностанции които продават на 2,46лв и поне 20 които продават на 2,48лв.
Дори и с акциз тук дизела струва по-малко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от FxProST Разгледай мнениеЛУКОЙЛ Нефтохим е производител. Да речем, че той е лошият и трябва да се накаже. Спираме рафинерията. Какво се случва след това? Почваме да внасяме горива ли? Толкова е изгодно внасянето, че всички в момента си пазарят от рафинерията. Ако някой си мисли, че вноса става ей така по въздуха, без ангажирането на транспорт, който също е разход - моля, да почва да внася!
...Мнението не е препоръка за ПП на ЦК!
Коментар
Коментар