IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от onakilev Разгледай мнение
    УСЕЩАМ КАК ЕС СКОРО ЩЕ НИ извади от пакета с Румъния
    А дано и най добре да ни изхвърли от ЕС щото нашите путьовци няма сами да излязат.Колкото по бързо излезем толкова по добре

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Обективен Разгледай мнение
      Лукойл смъкна с още 5 ст. надолу и вчера вече можеше да се види цена за А-95 от 2.39 лв.
      Макпетрол я свали с около 3.5 денара - около 10 ст.
      Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

      Коментар


      • Още 5 ст.

        Лукойл смъкна с още 5 ст. надолу и вчера вече можеше да се види цена за А-95 от 2.39 лв.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение


          Румъния се готви за национализация на завод на Лукойл! Нарушенията на данъчното законодателство от страна на Лукойл може да превишат 230 милиона евро. Лукойл може да си отиде, ако не уважава закона", заяви Бъсеску. Президентът каза, че е помолил правителството да се подготви за национализация на рафинерията Петротел-Лукойл в Плоещ. Румънската прокуратура започна обиски на седалището на рафинерията в Плоещ на 2 октомври в рамките на дело за данъчни измами и пране на пари. Следователите оценяват нанесените щети на около 200 милиона евро. http://banks.dir.bg/2014/10/10/news17556855.html

          Скандалът с "Лукойл" избухна на 2 октомври, когато румънската полиция извърши обиски в над 20 обекта на руската компания "Лукойл" във връзка с разследване за укриване на данъци и пране на пари, щетите от които се оценяват на 230 млн. евро. Прокурорите наложиха запор на горива на "Лукойл", складирани на пристанище Констанца, на стойност четвърт милиард. http://www.standartnews.com/biznes-k...yl-257282.html

          Освен друго, компанията е обвинена в Румъния и в пране на пари.

          Като кажа нещо, не говоря на баба си за разлика от разните защитници на монопола, надолу по темата! Тук митническата проверка на пристанището на Лукойл която започна Ваньо Танов още в 2011 г., след това най-горе, не знам точно на кого и какво донесе, но бе донесла макар и временна загуба на компанията (надявам се за няколко милиона лева поне) по време на протестите за горивата. Румънците обаче пипат много по-здраво по монополиста, а щом в Румъния става дума за поне 230 милиона Евро, то в България става дума за поне 76 милиона Евро по същите схеми и кой знае колко пари по други

          19.04.2013 Горива за 5 млн. лв. са отклонени от нефтеното пристанище на "Лукойл http://www.mediapool.bg/goriva-za-5-...ews205476.html

          If there is no profit get rid of it!
          УСЕЩАМ КАК ЕС СКОРО ЩЕ НИ извади от пакета с Румъния
          Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

          Коментар


          • Да не си мислите, че Кукура и Алекперов, платиха на ConocoPhillips с руски пари за акциите им.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
              гледам че има претенции за нивата на акцизите и данъците
              само да спомена че в Германия със скъпите горива, няма пътни такси за леките коли,
              но за сметка на това има пътища
              А случайно да знаеш кой е построил пътищата

              Коментар


              • гледам че има претенции за нивата на акцизите и данъците
                само да спомена че в Германия със скъпите горива, няма пътни такси за леките коли,
                но за сметка на това има пътища
                “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                  Гледай сега пич, мен изобщо, ама изобщо не ме ебе коя партия е на власт. Просто искам когато ми казват как караме с най-евтиното гориво, да ми го разделят по компоненти.
                  Също така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
                  Защото видите ли така и така ни е нисък акциза, що да не гушнем едни 20% горница, над нормалната търговска практика в Германия.
                  А иначе защо не внасят Шел и ОМВ, ами дъвкали сме го.
                  Лицензирани складове и т.н.
                  А и едно убаво картелче се е заформило.
                  Отделно едровата цена на Лукойл явно е по-висока от дребновата в Германия.
                  Лукойл спряха да дават свободно цена на сайта си за доставки на едро. Защо?????
                  Някой ако има цена на Лукойл за дизел склад Илиянци например - да я даде тук, да я сравним с тази в Германия
                  Аз пък искам нисък акциз и празни руски гуши.Или по ясно казано искам ниски цени на горивата.Та като заговорихме по тия въпроси да припомня че един човек дето се кълнеше че няма да ни предаде хариза Нефтохима на руснаците и съсипа Плама за да нямат дори и минимална конкуренция.А можеше Плама и Петрол да се обединят и продадат в пакет....На същия тоя човек жена му най нагло нарушаваше Югоембаргото и те така...С тия политици и тоя народ толкова.България бавно и неотклонимо отива или към загуба на половината територия или към загуба на цялата територия....Много хора в София изобщо не осъзнават какво се случва извън София Бургас и Пловдив.Земята е разпродадена територията е освободена от българско население.Съсипването на селското стопанство и промишлеността доведе до обезбългаряване на почти цялата територия на страната.Останали са само старци и тук таме някои ентусиасти.Отделно политиката на липса на инвестици засилва този процес.Като прибавим раздаването на социални помощи и детски на циганите и мангалите което ги държи из провинцията се получава днешната картинка.Ако няма детски и социални помощи ще се изнесат и циганите..Решение има и е елементарно ама на политиците не им отърва.Многопартийната демокрация е вредна за страната и ще я разсипе.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                    Не ме интересува кой, кога говори. Към днешна дата аз виждам, че само Румъния и Унгария имат по висока цена. Румъния явно има защо да хване Лукойл за топките.
                    От тук нататък, никой не пречи на Лукойл да модернизира рафинерията си. Някой им забранява ли????
                    А, акцизът къде отива???? Може и на циганите да го дават, но поне са си нашите, българските цигани.
                    Колкото до национализацията, аз никога не съм искал такава.
                    Искам българинът да има елементарна финансова култура и когато го лъжат да изобличава лъжите!!!!!
                    Добре! Действай - изобличи ги!
                    Парите не ме вълнуват. Те ме успокояват!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                      Гледай сега пич, мен изобщо, ама изобщо не ме ебе коя партия е на власт. Просто искам когато ми казват как караме с най-евтиното гориво, да ми го разделят по компоненти.
                      Също така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
                      .. а за цените на горивата се говори, когато петролът падне на междун. пазари
                      Вярно е, че винаги вниманието се отклонява,
                      напр. горещ спор с Раша от къде да се купят левия и десния изтребител на БГ
                      Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от FxProST Разгледай мнение
                        А изобщо ли не ти прави впечатление кога се заговаря за високи цени на горивата? И кога не - като се измества акцента върху други цени? Не се ли замисляш защо е така?



                        А замисляш ли се, къде отива този акциз? И дали е по-добре да потъва някъде, незнайно къде или производителя да инвестира в ново оборудване, което да свали себестойността? Дали е еднозначно пак?



                        Сравняваш рафинерия, строена преди 50 години със съвремени заводи. И искаш себестойността на продукцията да бъде еднаква? Интересна теза...

                        А от другите коментари, искащи национализация - сериозно ли мислят, че като се национализира ще е по-различно от времето преди приватизация? Или май са забравили какъв батак беше тогава?

                        Хубаво е да се иска сваляне на цените, но се пита как да стане това? За чия сметка. И на каква цена
                        Не ме интересува кой, кога говори. Към днешна дата аз виждам, че само Румъния и Унгария имат по висока цена. Румъния явно има защо да хване Лукойл за топките.
                        От тук нататък, никой не пречи на Лукойл да модернизира рафинерията си. Някой им забранява ли????
                        А, акцизът къде отива???? Може и на циганите да го дават, но поне са си нашите, българските цигани.
                        Колкото до национализацията, аз никога не съм искал такава.
                        Искам българинът да има елементарна финансова култура и когато го лъжат да изобличава лъжите!!!!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                          Гледай сега пич, мен изобщо, ама изобщо не ме ебе коя партия е на власт. Просто искам когато ми казват как караме с най-евтиното гориво, да ми го разделят по компоненти.
                          А изобщо ли не ти прави впечатление кога се заговаря за високи цени на горивата? И кога не - като се измества акцента върху други цени? Не се ли замисляш защо е така?

                          Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                          Също така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
                          А замисляш ли се, къде отива този акциз? И дали е по-добре да потъва някъде, незнайно къде или производителя да инвестира в ново оборудване, което да свали себестойността? Дали е еднозначно пак?

                          Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                          Защото видите ли така и така ни е нисък акциза, що да не гушнем едни 20% горница, над нормалната търговска практика в Германия.
                          А иначе защо не внасят Шел и ОМВ, ами дъвкали сме го.
                          Лицензирани складове и т.н.
                          А и едно убаво картелче се е заформило.
                          Отделно едровата цена на Лукойл явно е по-висока от дребновата в Германия.
                          Лукойл спряха да дават свободно цена на сайта си за доставки на едро. Защо?????
                          Някой ако има цена на Лукойл за дизел склад Илиянци например - да я даде тук, да я сравним с тази в Германия
                          Сравняваш рафинерия, строена преди 50 години със съвремени заводи. И искаш себестойността на продукцията да бъде еднаква? Интересна теза...

                          А от другите коментари, искащи национализация - сериозно ли мислят, че като се национализира ще е по-различно от времето преди приватизация? Или май са забравили какъв батак беше тогава?

                          Хубаво е да се иска сваляне на цените, но се пита как да стане това? За чия сметка. И на каква цена
                          Парите не ме вълнуват. Те ме успокояват!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от FxProST Разгледай мнение
                            Не случайно те попитах.

                            Естествено, че има разлика. Щом се обсъжда тази тема, то е ясно, че трябва да се прави. Иначи си остава просто едно плямпане...

                            ЛУКОЙЛ Нефтохим е производител. Да речем, че той е лошият и трябва да се накаже. Спираме рафинерията. Какво се случва след това? Почваме да внасяме горива ли? Толкова е изгодно внасянето, че всички в момента си пазарят от рафинерията. Ако някой си мисли, че вноса става ей така по въздуха, без ангажирането на транспорт, който също е разход - моля, да почва да внася!

                            Не ги спираме, а изнудваме да намалят цените, тъй като друг производител нямаме. Излиза им нерентабилно и сами се спират. Отиваме на горното.

                            За дистрибуторите вече е ясно - те си купуват от рафинерията. Ако я няма ще са принудени да внасят. Тогава според възможностите им ще е и вноса. Определено - ще има много отказали се и преразпределение на свития пазар. Кому е необходимо това? На каква цена? И кой ще плати тази цена? Нима не е ясно?

                            Друго ми е по-интересно - защо винаги когато определена партия спечели парламентарните изборите в България се започва с движения, протести, недоволства точно за цената на горивата? Нима преди това не го е имало този проблем. Даже от любопитство поразгледах на тази тема кога се е писало. И кога е започнало пак да се пише... И даже тук съвпада...
                            Гледай сега пич, мен изобщо, ама изобщо не ме ебе коя партия е на власт. Просто искам когато ми казват как караме с най-евтиното гориво, да ми го разделят по компоненти.
                            Също така не искам да ме лъжат и предпочитам висок акциз пред пълни руски гуши.
                            Защото видите ли така и така ни е нисък акциза, що да не гушнем едни 20% горница, над нормалната търговска практика в Германия.
                            А иначе защо не внасят Шел и ОМВ, ами дъвкали сме го.
                            Лицензирани складове и т.н.
                            А и едно убаво картелче се е заформило.
                            Отделно едровата цена на Лукойл явно е по-висока от дребновата в Германия.
                            Лукойл спряха да дават свободно цена на сайта си за доставки на едро. Защо?????
                            Някой ако има цена на Лукойл за дизел склад Илиянци например - да я даде тук, да я сравним с тази в Германия

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                              В Германия, държавата, която всички харесваме и даваме за пример Дизелът без акциз и ДДС е € 0.642.
                              За сравнение в България дизелът без акциз и ДДС е € 0.748.

                              Та, нека ви разправят политиците че караме най-евтино гориво.
                              Евтино е, защото има малък акциз.
                              http://fuelo.net/fuel/type/diesel

                              Kaто гледам средна цена на дизела е около 2,52лв.

                              http://www.clever-tanken.de/tankstel...chen&lat=&lon=

                              За сравнение в Мюнхен има 8 бензиностанции които продават на 2,46лв и поне 20 които продават на 2,48лв.

                              Дори и с акциз тук дизела струва по-малко.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от FxProST Разгледай мнение
                                ЛУКОЙЛ Нефтохим е производител. Да речем, че той е лошият и трябва да се накаже. Спираме рафинерията. Какво се случва след това? Почваме да внасяме горива ли? Толкова е изгодно внасянето, че всички в момента си пазарят от рафинерията. Ако някой си мисли, че вноса става ей така по въздуха, без ангажирането на транспорт, който също е разход - моля, да почва да внася!
                                ...
                                FXПростия, няма какво ги накзваме, че произвеждат най-скъпият - просто им се прави тотална ревизия и ако всичко е ок, тогава се работи за разбиване на монопола на Лукчо, а ако се докаже тежки нарушения като Румънците, а аз си мисля че тук е още по сериозно всичко минава по надлежният ред! Горивото се транспортира на колела, така че решения има! Да работиш нон стоп на счетоводна загуба и никой да не ти наглежда схемите с реекпорта си е доста съмнителна работа, както и факта че има отявлен монопол над складовите наличности както и редица нормативни гаранции Лукчо да си запази този монопол После що чистото гориво е скъпо
                                Мнението не е препоръка за ПП на ЦК!

                                Коментар

                                Working...
                                X