Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Абсурд... какво прави Лукоил???
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Объркал си се бензина е по лека фракция и излиза доста по малко- всъщност сега погледнах- от едното излиза около 750 литра бензин , а другото 850 литра нафта
От форума на VW
Малко статистика:
1 Barrel [US, Oil] = 158.987295 Liters
Според статистика за 2010 в САЩ от 1 барел нефт се добиват около:
75 литра бензин
32 литра нафта
12 литра авио гориво
5 литра керосин
Или общо 123 литра горива от 1 барел.
Ся последно, колко нафта и колко бензин излиза?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеПичове и пички, тази работа с дизела е от повече от 10 години.
.
затова долу писах, че карам на бензин от поне 10 годиниfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
От форума на VW
Малко статистика:
1 Barrel [US, Oil] = 158.987295 Liters
Според статистика за 2010 в САЩ от 1 барел нефт се добиват около:
75 литра бензин
32 литра нафта
12 литра авио гориво
5 литра керосин
Или общо 123 литра горива от 1 барел.
просто бензина няма пазар и го дават почти на себестойност като добавят и разходите за доставка, и обработката му, и таксите, и акцизите, и инвестициите, и данъчните складове, и ДДС, и каквото още ти дойде на акъла
погледни бележката за тока (ел.енергията) какво съдържа и горе долу ще добиеш представа колко пера влизат при определяне на цените на горивата в бензиностанциите
мдаfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеПичове и пички, тази работа с дизела е от повече от 10 години.
Понеже дизела беше по-еФтин, търсенето на дизелови автомобили се увеличи много.
Да обаче от един варел петрол може да се произведе едно и също количество дизел/бензин.
А търсенето на дизел е по-голямо.
Което води до...
От форума на VW
Малко статистика:
1 Barrel [US, Oil] = 158.987295 Liters
Според статистика за 2010 в САЩ от 1 барел нефт се добиват около:
75 литра бензин
32 литра нафта
12 литра авио гориво
5 литра керосин
Или общо 123 литра горива от 1 барел.
Last edited by v_tin; 25.11.2018, 03:30.
Коментар
-
Пичове и пички, тази работа с дизела е от повече от 10 години.
Понеже дизела беше по-еФтин, търсенето на дизелови автомобили се увеличи много.
Да обаче от един варел петрол може да се произведе едно и също количество дизел/бензин.
А търсенето на дизел е по-голямо.
Което води до...Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
не бе, човек .......... залежава защото търсенето е малко ......... нали по-долу обясних .......... нека не се повтарям...
няма къде да продадат бензина и знаеш ли какво правят лукойл ........... продават бензина почти на себестойност, а за сметка на това разчитат на печалба само от дизела и съотчетно него товарят в цената на изхода на нефтохим-а
не е препоръка ........ карам на бензин от поне 10 години
Коментар
-
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
и тук има измама, но няма държава която да застане на мястото си и понеже има много невежи по нашите ширини номера минава
цената която си посочил е за нефт брент който се добива в Северно море ......... а лукойл не добива петрол в Северно море , но руснаците продават по цени на брент
по света по борсите основно се търгуват два вида нефт ......... brent и WTI (който се добива в тексас)
цената на брент, ако сега е $60 то тексаския е около $50 ........ разлика е 20%
като състав и качества руския петрол се доближава до тексаския петрол, освен това руския и тексаския нефт се добива на сушата, докато сорт брент се добива в морето и затова себестойността му е по-висока (инвестициите за добива са по-високи и разходите по добива са по-високи) и би следвало цената на руския петрол да е като американския петрол ........... не знам на какви цени продава русия на китай и на останалия свят, но за сметка на това знам, че лукойл изчислява цената за България по цени за сорт брент, а разлика в момента както по-горе посочих е 20% ........ демек още на входа на нефтохима петрола влиза с 20% по-скъп
хайде, живи и здрави ...... и извинявайте, че се видяхме...
Коментар
-
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
няма никаква аномалия ........... търсенето (пазара) определя цената на всяка стока
голяма част от колите са дизели ....... на дизел работят голяма част от автобуси, камиони и т.н. ........... потребителите на бензин в България са значително по-малко .......... съответно в "складовете" залежава стока (бензин) ........ а какво става когато една стока залежи? ........ позна .............. пада цената
и така от много години по бензиностанциите бензина е на по-ниска цена от дизела въпреки, че себестойността му е по-висока от дизела..
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Точно така. А защо едното залежава а другото не - отговора е прост, защото всичко идва от един единствен монополист. Ако беше реален пазар, нямаше да има такива аномалии.
няма къде да продадат бензина и знаеш ли какво правят лукойл ........... продават бензина почти на себестойност, а за сметка на това разчитат на печалба само от дизела и съотчетно него товарят в цената на изхода на нефтохим-а
не е препоръка ........ карам на бензин от поне 10 годиниfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
петрола в момента е около 60 долара
цената която си посочил е за нефт брент който се добива в Северно море ......... а лукойл не добива петрол в Северно море , но руснаците продават по цени на брент
по света по борсите основно се търгуват два вида нефт ......... brent и WTI (който се добива в тексас)
цената на брент, ако сега е $60 то тексаския е около $50 ........ разлика е 20%
като състав и качества руския петрол се доближава до тексаския петрол, освен това руския и тексаския нефт се добива на сушата, докато сорт брент се добива в морето и затова себестойността му е по-висока (инвестициите за добива са по-високи и разходите по добива са по-високи) и би следвало цената на руския петрол да е като американския петрол ........... не знам на какви цени продава русия на китай и на останалия свят, но за сметка на това знам, че лукойл изчислява цената за България по цени за сорт брент, а разлика в момента както по-горе посочих е 20% ........ демек още на входа на нефтохима петрола влиза с 20% по-скъп
хайде, живи и здрави ...... и извинявайте, че се видяхме...Last edited by polki; 25.11.2018, 02:51.fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнение
няма никаква аномалия ........... търсенето (пазара) определя цената на всяка стока
голяма част от колите са дизели ....... на дизел работят голяма част от автобуси, камиони и т.н. ........... потребителите на бензин в България са значително по-малко .......... съответно в "складовете" залежава стока (бензин) ........ а какво става когато една стока залежи? ........ позна .............. пада цената
и така от много години по бензиностанциите бензина е на по-ниска цена от дизела въпреки, че себестойността му е по-висока от дизела..
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеКаква е логиката, в момента, цената на дизела на дребно да е с над 10% по-висока от на бензин 95, при положение, че при акцизът съотношението им е точно обратното? По принцип дизелът се вози по-евтино като производство и социално гориво и почти навсякъде в ЕС е по-евтино. Тук се получава доста странна аномалия, особено предвид по-ниският му акциз?
голяма част от колите са дизели ....... на дизел работят голяма част от автобуси, камиони и т.н. ........... потребителите на бензин в България са значително по-малко .......... съответно в "складовете" залежава стока (бензин) ........ а какво става когато една стока залежи? ........ позна .............. пада цената
и така от много години по бензиностанциите бензина е на по-ниска цена от дизела въпреки, че себестойността му е по-висока от дизела..fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Каква е логиката, в момента, цената на дизела на дребно да е с над 10% по-висока от на бензин 95, при положение, че при акцизът съотношението им е точно обратното? По принцип дизелът се вози по-евтино като производство и социално гориво и почти навсякъде в ЕС е по-евтино. Тук се получава доста странна аномалия, особено предвид по-ниският му акциз?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - на входа на рафинерията влиза петрол , на изхода са петролни деривати един от които е дизеловото гориво. Значи известни са разходите които се правят за да се получат определено количество деривати, но ако има производственна цена на дизела то тя ще е измислена и нагодена защото по принцип не съществува понеже не се произвежда само дизел.
Коментар
Коментар