IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

”Железопътна инфраструктура – холдингово дружество” АД.

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Според мен цената е висока при сегашната пазарна ситуация. Стига очаквания за 2014 г. които да плащам сега. Иначе мисля, че IPO-то ще е успешно.
    Железниците са перспективен бизнес. А поради скъпия петрол ще стават все по- значими за обществото. Въпреки това се въздържам, пък да видим. Успех.

    Коментар


    • Ot 25 години железниците са все на загуба

      Ot 25 години железниците са все на загуба. Какво да коментираме повече?

      Коментар


      • perspektivno, no leko skupi4ko.
        a 4e 6te e uspe6no IPOto njama sumnenie.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Karpatski vulk
          Да питам екипа на Инвестор - има ли го качен някъде проспекта да се запознаем и ние с тоз холдинг?

          Благодаря!
          Здравейте,
          Ще питам колегата Краси, той е писал този материал на база проспекта още в петък
          http://www.investor.bg/?cat=169&id=65257

          До 27 юни ще се приемат поръчки в IPO-то на ЖП Инфраструктура ХД
          http://www.investor.bg/?id=65313

          Коментар


          • Да питам екипа на Инвестор - има ли го качен някъде проспекта да се запознаем и ние с тоз холдинг?

            Благодаря!

            Коментар


            • Не ви ли притеснява малко, че това дружество ще бъде поредното с минимален free-float на Борсата? Колкото и да са добри перспективите пред него, ще става, това което големия Бож нареди!
              Де факто, пуснатите акции, ще са само за да се съберат кинти от миноритарите, без да се променя БОЖествения ред ;-)
              Това, горното, във връзка с изказването на А.А., че БФБ трябвало да върви към ликвидност, посредством увеличаването на free-float на дружествата!
              BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

              Коментар


              • Пепи,това харесва ли ти?

                http://www.investor.bg/?cat=0&id=65257

                Коментар


                • Божидар Божков, брокер, Уникредит Булбанк

                  Първичното предлагане на "Железопътна инфраструктура - холдингово дружество" предстои да стане факт в година, която донесе значими трусове на капиталовите пазари. Въпреки това и въпреки неяснотата около евро фондовете, на която сме свидетели, инфраструктурният сектор остава атрактивен и инвестициите в компании като "Холдинг Пътища" АД и "Мостстрой" АД са сред най-доходоносните на Българската фондова борса през последната година. В този ред на мисли първичното предлагане на "Железопътна инфраструктура - холдингово дружество" се очертава като едно от най-интересните за 2008 г. до този момент. Поради тези причини очаквам засилен интерес, но при положение че в цената са заложени съответната рискова и ликвидна премия, правейки цената атрактивна за инвеститорите.
                  Тамара Бечева, финансов анализатор, "Елана трейдинг"

                  През последните месеци пазарът показа, че не се хвърля "на сляпо" на всяка нова компания, която е решила да набира средства чрез БФБ. Обемите на търговия показват отдръпване на инвеститорите от капиталовия пазар и евентуалния интерес към "Железопътна инфраструктура-ХД" трудно би могъл да се предвиди. Основната дейност на холдинга, амбициозната инвестиционна програма и очакванията за финансиране по европейските програми със сигурност ще привлекат внимание. От друга страна, инвеститорите ще са предпазливи поради финансовото състояние на основните клиенти на дружеството - БДЖ и "Кремиковци", и фактът, че бизнесът на холдинга тепърва ще се развива. Реализирането на публичното предлагане и последващата търговия с акциите на компанията ще се основава най-вече на очаквания. ЖП транспортът е и ще остане важен компонент от транспортната система в страната, което създава възможност за значителен интерес към ИПО-то
                  Васил Василев, финансов анализатор, "Карол капитал мениджмънт"

                  Уникалността на дружествата от структурата на емитента, водещите им пазарни позиции и богат пазарен опит би следвало да предизвика значителен инвеститорски интерес. Едно от основните предизвикателства пред сегашните собственици е да докажат на публиката, че ще съумеят успешно да преструктурират дейността с цел постигането на положителни парични потоци и финансов резултат от основната дейност, както и устойчив ръст на приходите, което не се забелязва във финансовите отчети през последните няколко години. С оглед на сравнително големия размер на първичното предлагане (28 млн. лв. при минималната емисионна цена) от съществено значение за успешното пласиране на предложените акции ще бъде избраният от мениджърите момент за осъществяване на бук билдинга. Негативните настроения на инвеститорите на БФБ не трябва да бъдат подценявани, доказателство за което са и резултатите от няколкото опита за осъществяване на първични публични предлагания в Румъния през последните няколко месеца.
                  не е препоръка за покупко-продажба

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от SeanICK
                    Първоначално изпратено от Optic
                    Първоначално изпратено от SeanICK
                    Първоначално изпратено от Optic
                    "Железопътна инфраструктура - Холдингово дружество АД консолидира дейността на четири дружества от железопътния бранш - Ремонтновъзстановително предприятие – Кьоне АД – София, Локомотивен и вагонен завод ЕАД – Русе, Завод за стоманобетонови конструкции и изделия ЕООД – София и Национален изследователски институт по транспорта ЕООД – София."

                    Тия дни чух слух, че Божков е решил да продава завода в Русе (той и без това не произвежда нищо).
                    Подобни изказвания са смешни и неиздържани!!!
                    ... като всички слухове, преди да станат факт.
                    Слагай оптиката, че май ти е необходима, КОЛЕГА!!! И моля те-не ни занимавай с глупости!
                    Мислех да ти кажа няколко думи, ама няма смисъл. Айде, успех на ипо-то и лека и доходна или каквото там си пожелавате с твойте колеги докато въртиш геврека.
                    "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Optic
                      Първоначално изпратено от SeanICK
                      Първоначално изпратено от Optic
                      "Железопътна инфраструктура - Холдингово дружество АД консолидира дейността на четири дружества от железопътния бранш - Ремонтновъзстановително предприятие – Кьоне АД – София, Локомотивен и вагонен завод ЕАД – Русе, Завод за стоманобетонови конструкции и изделия ЕООД – София и Национален изследователски институт по транспорта ЕООД – София."

                      Тия дни чух слух, че Божков е решил да продава завода в Русе (той и без това не произвежда нищо).
                      Подобни изказвания са смешни и неиздържани!!!
                      ... като всички слухове, преди да станат факт.
                      Слагай оптиката, че май ти е необходима, КОЛЕГА!!! И моля те-не ни занимавай с глупости!

                      Коментар


                      • Ей това е слух!!
                        http://www.investor.bg/?id=65223

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от SeanICK
                          Първоначално изпратено от Optic
                          "Железопътна инфраструктура - Холдингово дружество АД консолидира дейността на четири дружества от железопътния бранш - Ремонтновъзстановително предприятие – Кьоне АД – София, Локомотивен и вагонен завод ЕАД – Русе, Завод за стоманобетонови конструкции и изделия ЕООД – София и Национален изследователски институт по транспорта ЕООД – София."

                          Тия дни чух слух, че Божков е решил да продава завода в Русе (той и без това не произвежда нищо).
                          Подобни изказвания са смешни и неиздържани!!!
                          ... като всички слухове, преди да станат факт.
                          "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Optic
                            "Железопътна инфраструктура - Холдингово дружество АД консолидира дейността на четири дружества от железопътния бранш - Ремонтновъзстановително предприятие – Кьоне АД – София, Локомотивен и вагонен завод ЕАД – Русе, Завод за стоманобетонови конструкции и изделия ЕООД – София и Национален изследователски институт по транспорта ЕООД – София."

                            Тия дни чух слух, че Божков е решил да продава завода в Русе (той и без това не произвежда нищо).
                            Подобни изказвания са смешни и неиздържани!!!

                            Коментар


                            • "Железопътна инфраструктура - Холдингово дружество АД консолидира дейността на четири дружества от железопътния бранш - Ремонтновъзстановително предприятие – Кьоне АД – София, Локомотивен и вагонен завод ЕАД – Русе, Завод за стоманобетонови конструкции и изделия ЕООД – София и Национален изследователски институт по транспорта ЕООД – София."

                              Тия дни чух слух, че Божков е решил да продава завода в Русе (той и без това не произвежда нищо).
                              "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                              Коментар


                              • Дружество на ЖП инфраструктура ХД с два нови договора
                                http://www.investor.bg/?id=65194

                                Коментар

                                Working...
                                X