IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бесттехника - Радомир (5BE / RADO)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • подарък

    Отчета е като подарък за новата стуктура на управление в дружеството май, все пак имат 12 мил. аванси, които чакат да станат приход, като изкарат готова продукция, така че ще имат печалба, но пар. поток ме притеснява леко,
    --- имат работа и то печеливша, но май нямат хора, които да произведат продукцията --- казва се кадрова политика -- и тя куца, по скоро пълзи, че и даже лази, !!!

    Коментар


    • Колосален!

      Коментар


      • Що така отчета,
        някой някаква идея?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от creation
          Първоначално изпратено от mysterious
          какво се случи тук, че така се повлия акцията, някой има ли представа.
          Колосът се надигна
          Един кобос купи 98 акции и
          един колос се надигна с 17%
          "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

          Коментар


          • Радомир изнася уникални мелници за Арабския свят
            Уникални мелници за смилане на минерали произвежда радомирското дружество “Бесттехника-Тежко машиностроене” ПАД, съобщи председателят на съвета на директорите инж. Максим Клейтман.
            Предприятието е сключило договор за тази година за производство на 13 мелници с финландската фирма “OUTOTEC”. Уникалните машини са проектирани от специалисти на радомирското дружество и са предназначени за заводи в Гърция, Швеция и Арабския свят. Мелниците са с диаметър над 10 м, а сглобени теглото на всяка една от тях надхвърля 300-350 тона и струва около 1 млн. лв.
            Механичната обработка на мелниците се извършва на уникалната шийс-машина. Само три такива машини има в света - в Мексико, Канада и в радомирското предприятие.
            Първите мелници от поръчаните 13 ще са готови през юли. Миналата година е произведена първата от този тип мелници и е била предназначена за шведска фирма, където вече е в експлоатация.
            “Бесттехника – ТМ Радомир” е правоприемник на механо-монтажните мощности на уникалния комбинат за тежко машиностроене край Радомир. Около 60 на сто от продукцията му е предназначена за износ.
            Радомирското предприятие е традиционен производител на оборудване за енергетиката, металургията, въгледобива, добива и преработката на минерални суровини, циментовата промишленост, химическата промишленост, пристанищни съоръжения и други.

            http://www.pernikdnes.com/index.pl?cat=news&id=1283

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mysterious
              какво се случи тук, че така се повлия акцията, някой има ли представа.
              Колосът се надигна

              Коментар


              • какво се случи тук, че така се повлия акцията, някой има ли представа.

                П.П. разни апокалиптици, които хал хабер си нямат за какво иде реч може да се чувстват свободни да не пишат.
                "Силата е нищо без контрол" ... не е Pirrelli

                Коментар


                • Като казваш края на седемдесетте имай предвид, че това значи нова машина. По въпроса за простосмъртните аз коментар нямам щото други не познавам лично!?! А простодушни хора много те самите са паметници на глупостта - затова след десет сесии на борсата ще сме забравили за изказванията!?!



                  Първоначално изпратено от Optic
                  Първоначално изпратено от garants
                  относно минаването транзит през Радомир. - Самия град не блести с нещо интересно като забележителност. Но завода за тежко машиностроене е един сравнително нов завод с модерно оборудване, тук не говорим за стари ненужни и неефективни производствени мощности наследство от комунизма - тук става дума за машини уникални , нови на високо конкуриентно и технологично ниво спрямо подобни заводи в световен мащаб. А такива заводи в света се броят на 10 те пръста.
                  ----- Така , че по скоро чест би било за човек да види в живота си поне веднъж действащ колос като Бесттехника -ТМ-Радомир ПАД!
                  Такива колоси по времето, когато беше модерно да ги строят ударно и откриват за априлския пленум, простосмъртните хора простодушно ги наричаха "паметник на глупостта". Уникалните и модерни машини са поръчани в края на 70те.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от garants
                    относно минаването транзит през Радомир. - Самия град не блести с нещо интересно като забележителност. Но завода за тежко машиностроене е един сравнително нов завод с модерно оборудване, тук не говорим за стари ненужни и неефективни производствени мощности наследство от комунизма - тук става дума за машини уникални , нови на високо конкуриентно и технологично ниво спрямо подобни заводи в световен мащаб. А такива заводи в света се броят на 10 те пръста.
                    ----- Така , че по скоро чест би било за човек да види в живота си поне веднъж действащ колос като Бесттехника -ТМ-Радомир ПАД!
                    Такива колоси по времето, когато беше модерно да ги строят ударно и откриват за априлския пленум, простосмъртните хора простодушно ги наричаха "паметник на глупостта". Уникалните и модерни машини са поръчани в края на 70те.
                    "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от garants
                      относно минаването транзит през Радомир. - Самия град не блести с нещо интересно като забележителност. Но завода за тежко машиностроене е един сравнително нов завод с модерно оборудване, тук не говорим за стари ненужни и неефективни производствени мощности наследство от комунизма - тук става дума за машини уникални , нови на високо конкуриентно и технологично ниво спрямо подобни заводи в световен мащаб. А такива заводи в света се броят на 10 те пръста.
                      ----- Така , че по скоро чест би било за човек да види в живота си поне веднъж действащ колос като Бесттехника -ТМ-Радомир ПАД!
                      Определението в шестата думичка отзад-напред ми хареса ...

                      Коментар


                      • относно минаването транзит през Радомир. - Самия град не блести с нещо интересно като забележителност. Но завода за тежко машиностроене е един сравнително нов завод с модерно оборудване, тук не говорим за стари ненужни и неефективни производствени мощности наследство от комунизма - тук става дума за машини уникални , нови на високо конкуриентно и технологично ниво спрямо подобни заводи в световен мащаб. А такива заводи в света се броят на 10 те пръста.
                        ----- Така , че по скоро чест би било за човек да види в живота си поне веднъж действащ колос като Бесттехника -ТМ-Радомир ПАД!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Longin
                          johny-bravo,

                          ти оня Джони Браво от Cartoon Network ли си?
                          (да не си си пообъркал името леко )
                          Същия Не те разбрах. Какво съм се пообъркал?

                          Марине, през Радомир бих минал само транзит Някакси, не ме влече натам Иначе успех тук на акционерите тук.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от garants
                            ГЛЕДАМ ОТЧЕТА --- КЪМ 31.12.2007 МАТЕРИАЛНИТЕ ЗАПАСИ СА 13445 ХИЛ. ЛВ. А КЪМ 31.03.2008 Г. СА 15779 ХИЛ. ЛВ. ---------- Т.Е. ИМАТ УВЕЛИЧЕНИЕ НА НЕЗАВЪРШЕНОТО ПРОИЗВОДСТВО И ГОТОВАТА ПРОДУКЦИЯ С 2334 ХИЛ. ЛЕВА. --- КАТО СЕ ИМА ПРЕДВИД, ЧЕ ПРИ ТЯХ ПРОИЗВОДСТВЕННИЯ ЦИКЪЛ Е ДЪЛЪГ /ПОНЯКОГА ПОВЕЧЕ ОТ ЕДНА ГОДИНА/ Е НОРМАЛНО В ПЕРИОД ОТ ВРЕМЕ ДА СЕ НАТРУПВАТ САМО РАЗХОДИ И ЕДВА КОГАТО СЕ РЕАЛИЗИРА ИЗДЕЛИЕТО ДА СЕ ОТЧЕТЕ ПРИХОД. Т.Е. АЗ ПРАВЯ ТАКАВА СМЕТКА ---- ИЗМЕНЕНИЕТО В МАТЕРИАЛНИТЕ ЗАПАСИ ЗА ПЪРВОТО ТРИМЕСЕЧИЕ Е 2334 ХИЛ. ЛЕВА КОЕТО ЩЕ РЕЧЕ ЧЕ ТОВА Е НОВАТА СЕБЕСТОЙНОСТ КОЯТО Е ДОБАВЕНА ЗА ПЕРИОДА , УМНОЖАВАМ Я ПО СРЕДНАТА СТАВКА ОТ 20% /СТАВКА КОЯТО МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИ ЕДНО ПРЕДПРИЯТИЕ ОТ МАШИНОСТРОИТЕЛНИЯ СЕКТОР ЗА ДА Е КОНКУРЕНТНОСПОСОБНО/, КОЯТО ТЕ СА ПРЕДВИДИЛИ КАТО ПЕЧАЛБА / Т.Е. ПРОДАЖНАТА ЦЕНА МИНУС СЕБЕСТОЙНОСТТА НА ПРОДУКЦИЯТА/ И ПОЛУЧАВАМ 466.8 ХИЛ. ЛВ. ПЕЧАЛБА ЗА ТРИМЕСЕЧИЕТО АКО ПРОИЗВОДСВЕНИЯ ПРОЦЕС БЕШЕ ПРИКЛЮЧИЛ КЪМ 31.03.2008Г.

                            - А КАТО ГЛЕДАМ И ЗАДЪЛЖЕНИЯТА КЪМ ДОСТАВЧИЦИ И КЛИЕНТИ УСТАНОВЯВАМ, ЧЕ СА СЕ УВЕЛИЧИЛИ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА ИМ КЪМ КЛИЕНТИ ПО ПРЕДОСТАВЕНИ АВАНСИ Т.Е. ПОЛУЧИЛИ СА ПРИХОДИ НО ЩЕ ГИ ПРИЗНАЯТ КАТО ТАКИВА КОГАТО РЕАЛИЗИРАТ ПРОДУКЦИЯТА.
                            Точно така, харесва ми тая логика.

                            Коментар


                            • johny-bravo,

                              ти оня Джони Браво от Cartoon Network ли си?
                              (да не си си пообъркал името леко )
                              "the trend is your friend until the end..."

                              Коментар


                              • друго което ми прави впечетление са инвестициите - нетекущите активи са намалели само с 46 хил. лв. /ГФО 2007г./, а разходите за амортизация са 1345хил. лв. за 2007г ---- т.е. 1345 минус 46 показва, че реално са инвестирали 1299 хил. лв. - аз само тълкувам числата.

                                Коментар

                                Working...
                                X