If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Така е, Трейс груп е добра компания, да не изместваме темата...
Тук ще е интересно да видим тия само 200хил. акции как ще ги предложат и на какви цени, че да не почнат да стават много набутвания с тия ИПО-та)) ...
colline), Мостчетата и под тепетата са по-добри и там имат да получават за мостовете/2-пъти повече от Трейс/....ще си дойде всичко на мястото....не може само нетърпение)) както виждаш и трейса си точи...това е...но с новите дадености за европейски проекти и излизането на светло ще стане практика
Печалбата на MOSTS, ще я видиш, като се плати на Майстора за свършената работа по магистрала "Марица" и по други обекти, както се казва досега работи усърдно и продължава да работи непрекъснато, НООООО идва времето и на разплащането, защото на хляб и чай не се издържа вече ! :-))
ТреЙса не е лоша компания, но все още диша прахта на HDPAT i MOSTS. ))
A и голямо скатаване на печалбата правят, при 130 мил. приходи , СОМО 7 мил. печалба / околко 5%/, много път ги очаква , за да си оправят малко имиджа, да не скатават печалби ! )
ТреЙса не е лоша компания, но все още диша прахта на HDPAT i MOSTS. :-)))
A и голямо скатаване на печалбата правят, при 130 мил. приходи , СОМО 7 мил. печалба / околко 5%/, много път ги очаква , за да си оправят малко имиджа, да не скатават печалби ! :-))
Е-ееее и все пак са чираци на HDPAT :
ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА
Проект Рехабилитация Транзитни Пътища ІІІ – Лот № 3, Път І-5 Казанлък – Стара Загора , ІІ -66
Обходен път на Стара Загора
Инвеститор: МРРБ -ИАП София
Възложител: Изпълнителна Агенция Пътища Изпълнител: Сдружение “Виасевт” -“Холдингово дружество Пътища” АД гр .София и “Мостстрой” АД
София
Подизпълнител: СХ ТРЕЙС ГРУП АД гр. Стара Загора
Източник на финансиране: Проектът се ко-финансира от ЕС в съответствие с програма ИСПА и
правителството на България
Дата на договора: 13.04.2004 год.
Срок за изпълнение: 548 дни от датата на подписване на договора
Стойност на договора: 8 974 781,69 ?
Не исках да вземам отношение по темата, ама очаквам мениджмънта да има поведение "ала Банев", понеже и сега е такова. Но като станат публични кой знае...
хайде сега))
разходете се до Стара Загора, че и по магистралата "им" карате... и там в града ще погледнете....имат си хората различни дружества...кеф ти маркировки, кеф ти строителство на сгради....кеф ти част от магистрали...
Но Пътищата са по-силни отвсякъде ...и в отчетите, също....за Мостс е ясно, нямат си още достойна конкуренция и това е))
За миналата година имаме около 130 млн. лв. оборот и печалба 7 млн. лева. Прогнозите ни за 2007 г. предвиждат оборотът да надмине 150 млн. лева. Имаме спечелен проект Плевен - Никопол. Също така имаме и проект в Пловдив за 8-9 млн. лв., свързан с ремонти на улици, мостове и инфраструктура. Миналата година сключихме договор за поддържане на пътната маркировка в шест окръга на страната.
130 мил-7 мил???Добре де ,какви разходи сте правили???
За миналата година имаме около 130 млн. лв. оборот и печалба 7 млн. лева. Прогнозите ни за 2007 г. предвиждат оборотът да надмине 150 млн. лева. Имаме спечелен проект Плевен - Никопол. Също така имаме и проект в Пловдив за 8-9 млн. лв., свързан с ремонти на улици, мостове и инфраструктура. Миналата година сключихме договор за поддържане на пътната маркировка в шест окръга на страната.
130 мил-7 мил???Добре де ,какви разходи сте правили???
За миналата година имаме около 130 млн. лв. оборот и печалба 7 млн. лева. Прогнозите ни за 2007 г. предвиждат оборотът да надмине 150 млн. лева. Имаме спечелен проект Плевен - Никопол. Също така имаме и проект в Пловдив за 8-9 млн. лв., свързан с ремонти на улици, мостове и инфраструктура. Миналата година сключихме договор за поддържане на пътната маркировка в шест окръга на страната.
Ami to si e v reda na neshtata, shtom e izliazla na pazara edna firma, to e za sabirane na kapital. A pak kato gledam v infrastrukturata dosta solidni pari se o4akvat
Коментар