IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пътстройинженеринг АД-Кърджали сключи договор за реконструкция и модернизация на ул. "Капитан Петко войвода" в Смолян, става ясно от сайта на Агенцията по обществени поръчки.

    Ремонтът обхваща уличната канализация, електро мрежата, пътната част – асфалт, бордюри, тротоари, подпорни стени, стълбища, площадки, паркинги и част озеленяване.

    Стойността на сключения контракт възлиза на 1.224 млн. лв. с ДДС.

    Основни акционери в Пътстройинженеринг АД са Инвест-96 АД и Стара планина, притежаващи по 29.178% и 26.878%, Трейс Груп Холд има 26.72 на сто.

    Коментар


    • Зарко, мерси, мерси))) кеф ни на първичния, кеф ни на вторичния....най -вече голям кеф ще е да гледаме играта.....на спокойствие)))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Пепи
        Много са малко акциите за това IPO бе брат , САМО 200 000 за кой по напред! ;-))
        Е, като няма възможност на първия тур, както Зарко казва и на вторичния ще има възможност.

        Коментар


        • Много са малко акциите за това IPO бе брат , САМО 200 000 за кой по напред! ;-))

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Пепи
            ...

            а това предопределя голямо презаписване и ефект САМО за ГОЛЕМИТЕ! :-)))

            Много от ГОЛЕМИТЕ са разочаровани от сега, че ги няма в условията някои подробности от IPO-то на една банка преди време (ограниченията за една пазарна поръчка - като брой акции или съответно - за минимална стойност на поръчката в лева).

            Доста малки играчи ще са конкуренти на ГОЛЕМИТЕ и ще си ръфнат живо месце!

            Не мисля, че ГОЛЕМИТЕ ще тръгнат и да освобождават ресурс напосоки, защото нарастването по други позиции може да се окаже по-голямо, както и другото: ще има и корекция в цените при кеширането в последните дни, както и прИмоционални цени по редица атрактивни позиции...

            Да не подценяваме ГОЛЕМИТЕ: и в тях работят кадърни хора, които мислят И за парите на вложителите...

            Накрая може да се влезе и при вторичната търговия - смятам, че разликата няма да е прекалено голяма, защото в първите дни ще има стремеж за бърза врътка, както и корекции...

            Без препоръки! Успех, на който и етап да се включите!
            "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Commentator
              Това не можаш да разбера:

              Щом Trace се считат за толкова велики, защо им е да наемат подизпълнител, при това от чужбина, да плащат печалба и на тях, а след това да се жалват, че видите ли проектът АМ Тракия бил с ниска рентабилност и това щяло да се отрази на печалбата за тази година?!!!
              Коментаторе, помисли- може би ниската рентабилност се обуславя от други обстоятелства, а не задължително, че подизпълнителя им е чужда фирма. Според мен не се дължи на това този факт. Но това си е мое мнение.

              Коментар


              • Във връзка с партито и аз бях там, и се покефих. Омръзнаха ми все някакви снобарски събирания с комтюмари. Партито си беше ведро, то и нали така си беше обявено- Плажно парти.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Bobi75
                  корк, що да се засягаме бе. ние сме си реалисти.
                  ето аз понеже диферсифицирам (което си е глупост понякога) бих си взел и Трейс да имам. но ще бъде такова нечовешко презаписване (особено при фиксирана цена), че какъвто и ресурс да освободя огромен, то ще получа един мижав пакет, който после ще се чудя къде да си го слагам.

                  и после като има толко незаписали от Трейса ще се нахвърлят озлобено на пътищата и други акции. така че като си имам пътища хем ще си запазя нервите, хем ще намажа повече от Трейса индиректно. ама дай да видиме пропекта все пак де. недей да правиш изводи отсега. аз преди всичко съм реалист
                  Боби,мисля,че имаме еднакво виждане за пазара.както и по-долу казах,вероятно след ипото пътищата ще получат допинг и цената ще отиде на мястото си.Смятам,че ти си избрал добра стратегия,но аз не се съмнявам,че играчите с опит ще изберат правилния вариант,по скоро коментирах тези без опит.Но като знаем кой изкупува пътища,едва ли може да се стигне нещо драматично.
                  Относно презаписа,и аз се чудя и се мая какво да правя,но очакванията ми са нещо СТРАШНО,като процент.
                  Засега още не съм решил как да го отигравам,но може би ще направя няколко репа и вероятно ще си допълвам като започне да се търгува.Междувременно ,вероятно други интересни компании ще се повишат значително,затова ще се насочва ресурс и за тях.То е ясно,че колкото и ресурс да имаш,все не е достатъчно,но в този случай това твърдение ще е " изключително" правилно.
                  иначе си прав,да дойде проспекта,та да видим за какво иде реч
                  Успех

                  Коментар


                  • Аз мисля че презаписването ще бъде минимум 100 пъти освен ако не наложат някакви ограничения или условия в последния момент.

                    Коментар


                    • Аз мисля, че с ГОЛЕМИТЕ за 200 000 акции трудно ще се преборим! ;-))

                      Коментар


                      • корк, що да се засягаме бе. ние сме си реалисти.
                        ето аз понеже диферсифицирам (което си е глупост понякога) бих си взел и Трейс да имам. но ще бъде такова нечовешко презаписване (особено при фиксирана цена), че какъвто и ресурс да освободя огромен, то ще получа един мижав пакет, който после ще се чудя къде да си го слагам.

                        и после като има толко незаписали от Трейса ще се нахвърлят озлобено на пътищата и други акции. така че като си имам пътища хем ще си запазя нервите, хем ще намажа повече от Трейса индиректно. ама дай да видиме пропекта все пак де. недей да правиш изводи отсега. аз преди всичко съм реалист

                        Коментар


                        • Ti ste gi repnesh, ako se nalozi!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от franky4fingers
                            Pepi, stiga se naduhva be bratle. Repni si HDPAT i igrai na Trace Group, ne e tolkova slozno
                            Франки не си заслужава да се играе с репо и да се блокират пари, и плащане на комисиони, защото пари предварително не се изискват за IPO-то,

                            а това предопределя голямо презаписване и ефект САМО за ГОЛЕМИТЕ! :-)))

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от съни(тя)
                              Първоначално изпратено от kork

                              ......pak si mislq,4e 1000 leva ne e nikak nevazmojno.Mnogo hora znaqt,4e v infrastrukturata 6te vlizat miliardi,mnogo hora iskat da si kupqt akcii na drujestva ot sektora,noooooo,veroqtno 6te se saglasi6,4E PRI RAVNI DRUGI USLOVIQ,AKO IMAME DVE DRUJESTVA,NA KOITO CENITE SA KAKTO SLEDVA-20000 I 100 LEVA,TO TOVA OT 100 LEVA 6TE E S MNOGO PO-DOBRI PERSPEKTIVI ZA RASTEJ.TOEST TUK IDVA PSIHOLOGI4ESKIQT MOMENT,A I ZNAEM ZA KAKVO SE PRAVI SPLIT PRI KOMPANIITE I KAK TOI SE OTRAZQVA NA CENATA.........
                              Taka 4e,naistina ne trqbva da se kazva nikoga,za6toto nie sme na BFB i tuk stavat 4UDESA
                              A i ne vijdam za6to trqbva da se protivopostavqt Pati6ta i Treis,kakto i po-dolu bqh pisal,ako mostovete i pati6tata ne sa nadceneni,nqma za kakvo da se pritesnqvate,tova,4e nqkolko 4oveka 6te prodadat po nqkolko akcii,edva li moje da e problem,no ako nqkoi ot posrednicite misli 4e e balon i razke6i,to togava 6te stane interesno......
                              Хехеехехееее, може Трейс на 1000, ако г-н Божков и на него му стане ...мажоритар))))))
                              Иначе, дори крайна....ама най-крайна психологическа еуфория/няма да я квалифицирам)/ няма как да му изравни капитализацията с Химимпорт - че те ще ги купят и продадат тия Заралийчета като залъгалка))

                              И сериозно)) наистина няма място за притеснения за Мостчетата и Пътищата - говорим само за някакви си 22 млн. лева и 200х. акции...А работа ще има за всички....

                              п.с....да отдадем заслуженото и на партито) Хората не са егоисти като г-н Дачев, сами да се наслаждават на Луната, а споделят радостите с игри и забавления))
                              ...а тия 50 стотинки към цената, сигурно са предвидените разходи за опиянение))
                              Привет,Съни,
                              Моето скромно мнение е,че липсата на г-н Божков в акционерната структура на Трейс ще се отрази твърде благотворно на цената на акциите.Добре е всичко да е ясно в акционерната структура,поне аз мисля така.По ми се нрави да инвестирам сериозно в компания с ясни акционери а не с ето такива

                              Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А. Люксембург е едноличен собственик на Фърст Агро ЕООД, което притежава 90% от Ей Ес Пропърти ООД, което пък държи 99,99% от Контрол ПС АД, което от своя страна притежва 77,59% от Пътни строежи АД гр. Пловдив от началото на 2007 г.
                              Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А. Люксембург също така контролира и 24% от ХД Пътища АД, чрез Евобилдинг 2000 ООД.

                              98% от Евобилдинг 2000 ООД са притежание на Вилди ЕООД, която пък е еднолична собственост на Фърст Инвестмънт Интернешънъл С.А..
                              Решението ми да не инвестирам в такъв тип компании се си е за моя сметка и ми носи пропуснати ползи,но опита ми показва,че такъв тип компании имат основателни причини да крият истинските си главни акционери,и за съжаление в болшинството от случаите,причините никак не са приятни за ушите на малките акционери.Не че не могат да носят радост и на малките,но истината е,че последните които се качват трябва да са любители на екстремните спортове
                              Мисля, от съвсем скоро ,че и на нашата борсат започва да се забелязва до какво води доброто корпоративно управление и благотворното влияние на това управление върху цената на акциите , като следствие на точната и ясна и политика на компанията към акционерите.
                              Мисля,че Трейс ще следва отворена политика към миноритарите или поне засега дава такива индикации.
                              Вероятно когато цената на Трейс достигне коментираните от мен нива,акциите на Химимпорт също няма да са на сегашното равнище,тоест няма противопоставяне.Нито между Трейс и Химимпорт,нито между Трейс и ХДПАТ или между Трейс и МОСТ.
                              Както и по долу бях казал,работа ще има за всички,това е безспорно.
                              Вероятно пазара ще оцени по достойнство,както Трейс,така и пътчетата и мостчетата.Аз мисля,че една цена,коята се движи на база на това ,че в някой светъл ден,ще се прави сплит,или ,че в някой светъл ден ще си изкарат печалбите на светло,не е много разумно д-вие,но кой съм аз та да казвам какво е правилно или неправилно.Пазара ще си каже тежката дума.
                              Интересно ми е,че доста хора явно са доста притеснени от предстоящето ипо на Трейс ( не визирам теб конкретно Съни,говоря по-принцип )
                              Предполагам,че доста хора ,в следствие на същото това си притеснение ще продадат сега,преди ипото,но ако се прояви достатъчно търпение,вероятно след ипото хдпат ще получи допинг,и ще възстанови евентуалният сегашен спад.
                              И още едно уточнение от мен,нека колегите инвестирали в мостовете и пътищата не приемат писанията ми много остро.нямам нищо против тези дружества,нито казвам,че някой са лоши а други са добри.Коментирам само акционерната структура,но това не е нещо ново.Единственото което твърдя е,че ще има гигантско презаписване,много хора ще вземат много по-малко от акциите които наистина искат да имат и това според мен ще доведе до едно сравнително бързо покачване на цената на Трейс,като това не е задължително да става за сметка на хдпат или мост,но определено има всички предпоставки,темпа на нарастване на цената на акциите на Трейс да е значително по-голям,отколкото при хдпат или мост.

                              Нека горното ми лично мение,не се взима като основание за участие или не на предстоящи ИПО-та,а така също и да не се счита за препоръка за покупка или продажба на каквито и да е други акции.

                              Коментар


                              • Pepi, stiga se naduhva be bratle. Repni si HDPAT i igrai na Trace Group, ne e tolkova slozno

                                Коментар

                                Working...
                                X