IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Потвърди проспект за първично публично предлагане на емисия акции, емитирани от „Трейс Груп Холд” АД, в размер на 200 000 лв., разпределени в 200 000 броя обикновени акции с номинална стойност от 1 лв. и емисионна стойност от 110.50 лв. всяка, които ще бъдат издадени в резултат на увеличение капитала на дружеството.

    „Трейс Груп Холд” АД е част от икономическа група и обединява 10 браншово обвързани компании. Сред основните дейности на емитента са пътностроителните услуги, строителство, ремонт, рехабилитация и поддръжка на републикански и общински пътища и градски услуги.
    Основен акционер на дружеството е Николай Михайлов, който е и негов изпълнителен директор. Той притежава пряко 1 772 000 броя акции, представляващи 88, 6 % от капитала на дружеството и непряко като собственик на фирма „Галини – Н” ЕООД и чрез свързани лица - 10,9 % от капитала на дружеството или общо 1 990 000 броя акции, представляващи 99,5 % от капитала;

    Набраните от емисията средства ще се използват основно за закупуване на машини и съоръжения за увеличаване на производствените мощности на дружеството, както и за развитие на материалните бази на холдинга

    Коментар


    • Момченца и момиченца, призовавам Ви да не участвате в IPO-то на Трейса, явно не го харесвате. Така ние които го харесваме ще си гушнем повечко акциики.
      сладурче, наивно е да се верва че без "лайт"-кобосите, ще останат много неразграбени акции , но виж сладурче, човек се учи много убаво от опит щом верваш, че има много голем смисъл да се играе, ще играеш я, лошо нема игра му е майката иначе, как се печелат парички без игра... де да можеше, само с гледане ... щяха всички играчи да са с очила от многото гледане ...

      Коментар


      • az prosto ne obi4am da se butam po opa6kite.:-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Official
          Момченца и момиченца, призовавам Ви да не участвате в IPO-то на Трейса, явно не го харесвате. Така ние които го харесваме ще си гушнем повечко акциики.
          Като гледам как се движат нещата май без да призоваваш когото и да било скоро никой няма да участва....

          п.с - ...а тяхното трасе, не тресе... :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от zarco
            Какво общо има изпълнителят на отсечката с взетото решение от КАТ за разполагане на пътните знаци и проекта за пътна маркировка. Освен това, виждаме и заснети каруци, които ползват кръговото движение... Какво е това? Липса на контрол от други органи, а не от изпълнителя на пътният възел (аутобан-кръгово движение - първокласен път)...

            Аман от клакьори!

            Лично мнение!
            Ама много си прав да знаеш! Понякога е учудващо какво може да му хрумне на човек ... И Official има основание, никой, никого не кара на сила. Само че като дойде момента да се участва, навалицата пак ще е огромна, независимо от "възмущенията" на тия, дето се правят, че няма да са на опашката

            Коментар


            • Момченца и момиченца, призовавам Ви да не участвате в IPO-то на Трейса, явно не го харесвате. Така ние които го харесваме ще си гушнем повечко акциики.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Крум Савов
                Точно така! От какъв зор Трейса си продават акциите на 110 лева, а Щрабаг на 85 - 90 лева! Е..ти наглеците, нали!!!!!!


                Хахахахахах! Не вярвах, че има още такива хора
                Ти май вярно си Крум Савов...;-)

                п.с - ...да не си объркал форумите...:-)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Bobi75
                  Първоначално изпратено от unisexx
                  Някой може ли да ми обясни как акцията на трейса е по скъпа от тази на щрабаг- "Strabag ще предложи 28,2 млн. акции за между 42 и 48 евро за брой. Книжата ще започнат да се търгуват на Виенската фондова борса на 19 октомври."
                  a ти общия брой акции знаеш ли го
                  еййй, верно си плачат за сплит тия Пътища....виж, колко са им скъпи акциите))
                  кой ти гледа ОК...

                  Коментар


                  • Точно така! От какъв зор Трейса си продават акциите на 110 лева, а Щрабаг на 85 - 90 лева! Е..ти наглеците, нали!!!!!!


                    Хахахахахах! Не вярвах, че има още такива хора

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от unisexx
                      Някой може ли да ми обясни как акцията на трейса е по скъпа от тази на щрабаг- "Strabag ще предложи 28,2 млн. акции за между 42 и 48 евро за брой. Книжата ще започнат да се търгуват на Виенската фондова борса на 19 октомври."
                      Всякакви въпроси вече взеха да се задават вече в този форум... а виж на Холдинг Пътища и Мостстрой колко скъпи са акциите. Това дали значи че Холдинг Пътища е по-хубава компания от Щрабаг.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от unisexx
                        Някой може ли да ми обясни как акцията на трейса е по скъпа от тази на щрабаг- "Strabag ще предложи 28,2 млн. акции за между 42 и 48 евро за брой. Книжата ще започнат да се търгуват на Виенската фондова борса на 19 октомври."
                        a ти общия брой акции знаеш ли го

                        Коментар


                        • Някой може ли да ми обясни как акцията на трейса е по скъпа от тази на щрабаг- "Strabag ще предложи 28,2 млн. акции за между 42 и 48 евро за брой. Книжата ще започнат да се търгуват на Виенската фондова борса на 19 октомври."

                          Коментар


                          • Така е, и аз минах по магистралата още в неделя, знаци и маркировка има и ПО ПРИНЦИП ако се гледа пътя и се кара с до 130-140 няма проблем, но всечки знае, че не се кара с толкова и няма контрол (за каруците примерно). Разстоянието на знаците по закон е спазено и формално на Пътна сигнализация не може да им се търси отговорност, обаче като станаха 10 катастрофи още първия ден се усетиха, че може да се сложи нещо доста по-забележимо. Иначе кръговото е кофти идея, но проектанта на възела Ванчо Тошев от "Път проект" като е луд да го предложи, кой е тоя луд чиновник, който е одобрил проекта? Последно пък Трейс може да каже нещо - на него му се казва - строй така и той строи. А държавата е решила, че пътния възел на 2 нива ще се строи в рамките на следващия Лот, а до тогава и това върши работа - е много умно.

                            Коментар


                            • За разположението на пътните знаци и т. н. технически решения са изготвени проекти.
                              Трейс са изпълнител, не проектант.
                              т.е ако правилно са изпълнили проекта, проблема е на проектанта, ако не- техен- на главния изпълнител.

                              Коментар


                              • Каква излагация? Касае се за наличието на пътни знаци, които не са в компетенциите на фирмата, която извършва пътното строителство.

                                Ако някой се е качил на автомобила, като имитира Лауда, или Шумахер - си носи последиците!

                                Има знак за ограничение на скоростта - 90 км/ч.

                                Има знак за кръгово движение.

                                Има знак за пресичане на път с предимство.

                                Ако разгледате внимателно видеоматериала, ще разберете, че има и пътна маркировка, преди знаците, но тя се хваща бегло от камерата:

                                http://www.vbox7.com/play:567209e1, т.е., коментарът е пристрастен, направен от некомпетентни журналисти ако изобщо са такива. Несъобразена скорост!

                                Какво общо има изпълнителят на отсечката с взетото решение от КАТ за разполагане на пътните знаци и проекта за пътна маркировка. Освен това, виждаме и заснети каруци, които ползват кръговото движение... Какво е това? Липса на контрол от други органи, а не от изпълнителя на пътният възел (аутобан-кръгово движение - първокласен път)...

                                Аман от клакьори!

                                Лично мнение!
                                "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

                                Коментар

                                Working...
                                X