Момченца и момиченца, призовавам Ви да не участвате в IPO-то на Трейса, явно не го харесвате. Така ние които го харесваме ще си гушнем повечко акциики.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от OfficialМомченца и момиченца, призовавам Ви да не участвате в IPO-то на Трейса, явно не го харесвате. Така ние които го харесваме ще си гушнем повечко акциики.
п.с - ...а тяхното трасе, не тресе... :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от zarcoКакво общо има изпълнителят на отсечката с взетото решение от КАТ за разполагане на пътните знаци и проекта за пътна маркировка. Освен това, виждаме и заснети каруци, които ползват кръговото движение... Какво е това? Липса на контрол от други органи, а не от изпълнителя на пътният възел (аутобан-кръгово движение - първокласен път)...
Аман от клакьори!
Лично мнение!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bobi75Първоначално изпратено от unisexxНякой може ли да ми обясни как акцията на трейса е по скъпа от тази на щрабаг- "Strabag ще предложи 28,2 млн. акции за между 42 и 48 евро за брой. Книжата ще започнат да се търгуват на Виенската фондова борса на 19 октомври."
кой ти гледа ОК...
Коментар
-
Първоначално изпратено от unisexxНякой може ли да ми обясни как акцията на трейса е по скъпа от тази на щрабаг- "Strabag ще предложи 28,2 млн. акции за между 42 и 48 евро за брой. Книжата ще започнат да се търгуват на Виенската фондова борса на 19 октомври."
Коментар
-
Bobi75
Първоначално изпратено от unisexxНякой може ли да ми обясни как акцията на трейса е по скъпа от тази на щрабаг- "Strabag ще предложи 28,2 млн. акции за между 42 и 48 евро за брой. Книжата ще започнат да се търгуват на Виенската фондова борса на 19 октомври."
Коментар
-
Така е, и аз минах по магистралата още в неделя, знаци и маркировка има и ПО ПРИНЦИП ако се гледа пътя и се кара с до 130-140 няма проблем, но всечки знае, че не се кара с толкова и няма контрол (за каруците примерно). Разстоянието на знаците по закон е спазено и формално на Пътна сигнализация не може да им се търси отговорност, обаче като станаха 10 катастрофи още първия ден се усетиха, че може да се сложи нещо доста по-забележимо. Иначе кръговото е кофти идея, но проектанта на възела Ванчо Тошев от "Път проект" като е луд да го предложи, кой е тоя луд чиновник, който е одобрил проекта? Последно пък Трейс може да каже нещо - на него му се казва - строй така и той строи. А държавата е решила, че пътния възел на 2 нива ще се строи в рамките на следващия Лот, а до тогава и това върши работа - е много умно.
Коментар
-
Каква излагация? Касае се за наличието на пътни знаци, които не са в компетенциите на фирмата, която извършва пътното строителство.
Ако някой се е качил на автомобила, като имитира Лауда, или Шумахер - си носи последиците!
Има знак за ограничение на скоростта - 90 км/ч.
Има знак за кръгово движение.
Има знак за пресичане на път с предимство.
Ако разгледате внимателно видеоматериала, ще разберете, че има и пътна маркировка, преди знаците, но тя се хваща бегло от камерата:
http://www.vbox7.com/play:567209e1, т.е., коментарът е пристрастен, направен от некомпетентни журналисти ако изобщо са такива. Несъобразена скорост!
Какво общо има изпълнителят на отсечката с взетото решение от КАТ за разполагане на пътните знаци и проекта за пътна маркировка. Освен това, виждаме и заснети каруци, които ползват кръговото движение... Какво е това? Липса на контрол от други органи, а не от изпълнителя на пътният възел (аутобан-кръгово движение - първокласен път)...
Аман от клакьори!
Лично мнение!"Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо
Коментар
-
Първоначално изпратено от EnergyСтрахотна излагация с изграждането на участъка на aвтомагистрала "Тракия" в отсечката между с. Свобода и Стара Загора.
http://www.vbox7.com/play:567209e1
Ако сме е една НОРМАЛНА държава проектанта и изпълнителят (Трейс Груп Холд) няма да видят такъв проект никога повече и ще бъдат глобени и съдени.
Кога нещо ще се направи по нормален начин в тая държава.И някой предизвикал с безотговорно строителство жертви ще го пъхнат, където му е мястото.
Коментар
Коментар