IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение

    А не смяташ ли че има голям шанс трейс да излезне от софикс септември?Риска е огромен.Риска е реален и огромен.Всичко ще се реши последните два месе според мен!
    Преди Трейса според мен ще изхвърчи Доверие,но и него да го махнат е все тая.И преди индекса и след него цената си е все същата.Предвид че няма записвания във фонда пък и напоследък само тегления, вече май не е толкова атрактивно да си част от Софикса

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

      Съгласен. И аз бях свалил на нула, ама пак я отворих позицията последните месеци. Имаше заигравка с индексния, ама не е само това интересното по позицията според мен и смятам че до края на годината ще увеличавам пак експозицията. А затова имаме портфейли, това че имам Свилоза на мен не ми пречи да имам и Трейс. Определено смятам на този етап че краткосрочно (поне за тази година) Свил е по-доброто място де.
      А не смяташ ли че има голям шанс трейс да излезне от софикс септември?Риска е огромен.Риска е реален и огромен.Всичко ще се реши последните два месе според мен!

      Коментар


      • ДНЕС нова поръчка за Трейс, ще изгражда инфраструктура в община Бяла за 2,7 млн. лв.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от abc Разгледай мнение

          Това е така, БСЕ.
          Дълги време тук ми бе основната позиция, но след провалите им в Чехия, Сърбия, Албания, Катар, а и на много места в БГ, в момента тук съм на 0.
          Смених за ЦКБ и Свилоза преди година и нещо.
          Не съжалявам...
          Съгласен. И аз бях свалил на нула, ама пак я отворих позицията последните месеци. Имаше заигравка с индексния, ама не е само това интересното по позицията според мен и смятам че до края на годината ще увеличавам пак експозицията. А затова имаме портфейли, това че имам Свилоза на мен не ми пречи да имам и Трейс. Определено смятам на този етап че краткосрочно (поне за тази година) Свил е по-доброто място де.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
            Доста милиарди за много кратък период от време ми се струва. Пак ще падне крадене голямо, ама ще има и за строителните компании

            "До 2020 г.: 8 млрд. лв. за инфраструктура, 6 - за региони"

            https://www.capital.bg/politika_i_ik..._8_mlrd_lv_za/
            Това е така, БСЕ.
            Дълги време тук ми бе основната позиция, но след провалите им в Чехия, Сърбия, Албания, Катар, а и на много места в БГ, в момента тук съм на 0.
            Смених за ЦКБ и Свилоза преди година и нещо.
            Не съжалявам...

            Коментар


            • Доста милиарди за много кратък период от време ми се струва. Пак ще падне крадене голямо, ама ще има и за строителните компании

              "До 2020 г.: 8 млрд. лв. за инфраструктура, 6 - за региони"

              https://www.capital.bg/politika_i_ik..._8_mlrd_lv_za/
              Планът е от данъците и еврофондовете в образование да бъдат инвестирани 3.7 млрд. лв.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
                2018 г. и 2019 г. ще бъдат исторически за пътното строителство, тъй като ще стартираме стратегически проекти в Северна България - цялостното завършване на „Хемус“, изграждането на автомагистралите „Русе - Велико Търново“, „Видин - Ботевград“, „София - Калотина“ и най-сложният участък от „Струма“ през Кресненското дефиле.
                Убеден съм, че ще се справим с тези предизвикателства, защото имаме и знания, и опит, заяви председателят на Управителния съвет на агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Дончо Атанасов на тържеството по повод 135-годишнина от създаването на държавната пътна администрация.
                дано .............. пожелавам успех на АПИ и техните трудови хора

                добре е също така АПИ да оправи поразиите направени по АМ Тракия
                fuск the bеаr - give me the bееr

                Коментар


                • 2018 г. и 2019 г. ще бъдат исторически за пътното строителство, тъй като ще стартираме стратегически проекти в Северна България - цялостното завършване на „Хемус“, изграждането на автомагистралите „Русе - Велико Търново“, „Видин - Ботевград“, „София - Калотина“ и най-сложният участък от „Струма“ през Кресненското дефиле.
                  Убеден съм, че ще се справим с тези предизвикателства, защото имаме и знания, и опит, заяви председателят на Управителния съвет на агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Дончо Атанасов на тържеството по повод 135-годишнина от създаването на държавната пътна администрация.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

                    Те тук регулярно си даваха, с изключение на миналата година. И аз смятам че ще има дивидент, ама ми е по-интересно какво ще става в сектора. Смятам че няма много години до края на програмния период и трябва бая търгове да тръгнат, за да може да се реализират проектите.
                    Моите очаквания също са свързани с европроектите и оставащите 3 години до края на програмния период 2013-2020 г. Като цяло от до момента са усвоени едва около 20% от отпуснатите средства. Последните 2 години бяха почти "нулеви" за пътностроителния сектор. Липсваха големи инвестиции както от страна на държавата, така и на общините. Сега изтичащите срокове ще ги притиснат да побързат с проектите. Освен това до дни (след близо 2 годишно прекъсване) се очаква да заработи инсталацията за пътен битум на рафинерията в Бургас. Битумът е основната суровина за пътното строителство и неговата доставка през този период (основно се разчиташе на внос) допълнително оскъпяваше строителните дейности. Макар да оставам оптимист за тази акция мнението ми не е препоръка за покупко-продажба!
                    Vanitas vanitatum...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение
                      Трябваше да го направят до сега а не само да се опитват тепърва.колко още години ще е бума на високото строителство?Харесвам акцията но има шанс пак да излезне от Софикс с влизането на градус затова. Я продадох.
                      Е за това е интересно на борсата....аз пък мисля, че има шанс да иде нагоре, пък и дивидент да разпределят и я купих...
                      Нямам препоръки.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение

                        Доколкото четох в отчета целта им е да се опитат да навлязат и във високото строителство на сгради,няма да разчитат само на пътища
                        Трябваше да го направят до сега а не само да се опитват тепърва.колко още години ще е бума на високото строителство?Харесвам акцията но има шанс пак да излезне от Софикс с влизането на градус затова. Я продадох.

                        Коментар


                        • Стабилна фирма ,много поръчки ,ако иска да остане в Софикс и да е ликвидна трябва и дивидент да даде,Все пак инвестиралите тук чакат печалба а не обещания за светло бъдещел

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение

                            Доколкото четох в отчета целта им е да се опитат да навлязат и във високото строителство на сгради,няма да разчитат само на пътища
                            Дано...не е лесно да се влезе в нов сегмент.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Bill-bg Разгледай мнение

                              Пътища има да се строят много, пък да се ремонтират още повече, пък и да се поддържат..... Тези дейности не могат да се ограничат от програмния период.
                              Доколкото четох в отчета целта им е да се опитат да навлязат и във високото строителство на сгради,няма да разчитат само на пътища

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение

                                Те тук регулярно си даваха, с изключение на миналата година. И аз смятам че ще има дивидент, ама ми е по-интересно какво ще става в сектора. Смятам че няма много години до края на програмния период и трябва бая търгове да тръгнат, за да може да се реализират проектите.
                                Пътища има да се строят много, пък да се ремонтират още повече, пък и да се поддържат..... Тези дейности не могат да се ограничат от програмния период.

                                Коментар

                                Working...
                                X