Първоначално изпратено от Scottie Pippen
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
Съгласен. И аз бях свалил на нула, ама пак я отворих позицията последните месеци. Имаше заигравка с индексния, ама не е само това интересното по позицията според мен и смятам че до края на годината ще увеличавам пак експозицията. А затова имаме портфейли, това че имам Свилоза на мен не ми пречи да имам и Трейс. Определено смятам на този етап че краткосрочно (поне за тази година) Свил е по-доброто място де.
Коментар
-
Първоначално изпратено от abc Разгледай мнение
Това е така, БСЕ.
Дълги време тук ми бе основната позиция, но след провалите им в Чехия, Сърбия, Албания, Катар, а и на много места в БГ, в момента тук съм на 0.
Смених за ЦКБ и Свилоза преди година и нещо.
Не съжалявам...
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнениеДоста милиарди за много кратък период от време ми се струва. Пак ще падне крадене голямо, ама ще има и за строителните компании
"До 2020 г.: 8 млрд. лв. за инфраструктура, 6 - за региони"
https://www.capital.bg/politika_i_ik..._8_mlrd_lv_za/
Дълги време тук ми бе основната позиция, но след провалите им в Чехия, Сърбия, Албания, Катар, а и на много места в БГ, в момента тук съм на 0.
Смених за ЦКБ и Свилоза преди година и нещо.
Не съжалявам...
Коментар
-
Доста милиарди за много кратък период от време ми се струва. Пак ще падне крадене голямо, ама ще има и за строителните компании
"До 2020 г.: 8 млрд. лв. за инфраструктура, 6 - за региони"
https://www.capital.bg/politika_i_ik..._8_mlrd_lv_za/
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение2018 г. и 2019 г. ще бъдат исторически за пътното строителство, тъй като ще стартираме стратегически проекти в Северна България - цялостното завършване на „Хемус“, изграждането на автомагистралите „Русе - Велико Търново“, „Видин - Ботевград“, „София - Калотина“ и най-сложният участък от „Струма“ през Кресненското дефиле.
Убеден съм, че ще се справим с тези предизвикателства, защото имаме и знания, и опит, заяви председателят на Управителния съвет на агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Дончо Атанасов на тържеството по повод 135-годишнина от създаването на държавната пътна администрация.
добре е също така АПИ да оправи поразиите направени по АМ Тракияfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
2018 г. и 2019 г. ще бъдат исторически за пътното строителство, тъй като ще стартираме стратегически проекти в Северна България - цялостното завършване на „Хемус“, изграждането на автомагистралите „Русе - Велико Търново“, „Видин - Ботевград“, „София - Калотина“ и най-сложният участък от „Струма“ през Кресненското дефиле.
Убеден съм, че ще се справим с тези предизвикателства, защото имаме и знания, и опит, заяви председателят на Управителния съвет на агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Дончо Атанасов на тържеството по повод 135-годишнина от създаването на държавната пътна администрация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
Те тук регулярно си даваха, с изключение на миналата година. И аз смятам че ще има дивидент, ама ми е по-интересно какво ще става в сектора. Смятам че няма много години до края на програмния период и трябва бая търгове да тръгнат, за да може да се реализират проектите.Vanitas vanitatum...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнениеТрябваше да го направят до сега а не само да се опитват тепърва.колко още години ще е бума на високото строителство?Харесвам акцията но има шанс пак да излезне от Софикс с влизането на градус затова. Я продадох.
Нямам препоръки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
Доколкото четох в отчета целта им е да се опитат да навлязат и във високото строителство на сгради,няма да разчитат само на пътища
Коментар
-
Първоначално изпратено от спекуланта Разгледай мнение
Доколкото четох в отчета целта им е да се опитат да навлязат и във високото строителство на сгради,няма да разчитат само на пътища
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bill-bg Разгледай мнение
Пътища има да се строят много, пък да се ремонтират още повече, пък и да се поддържат..... Тези дейности не могат да се ограничат от програмния период.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BSEtrader Разгледай мнение
Те тук регулярно си даваха, с изключение на миналата година. И аз смятам че ще има дивидент, ама ми е по-интересно какво ще става в сектора. Смятам че няма много години до края на програмния период и трябва бая търгове да тръгнат, за да може да се реализират проектите.
Коментар
Коментар