If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Защото успях да кача само една част.Опитах се да кача втората част в следващ пост-качава се само едно изречение....А бе неволи...Ще се пробвам да го посгъстя малко и пак да го кача...Задал съм и два-три въпроса в темата До Инвестор,ама сигурно ще почакам докато получа отговорите...
Браво, браво!!!
Сега остава да видим дали при установената дивидентна политика на дружеството постигнатия най-добър резултат в историята му дали ще доведе и до такъв дивидент..
E. Печалба след облагане с данъци (Д - V) 2-0454 18,22214,847
Сега остава да се отрази в борсовата цена.
Браво, браво!!!
Сега остава да видим дали при установената дивидентна политика на дружеството постигнатия най-добър резултат в историята му дали ще доведе и до такъв дивидент..
Всичко изглежда супер, но гледайки последният отчет прави впечатление големите приходи и несъразмерната с нея по малка печалба.Излиза че разходите за външни услуги(вероятно за подизпълнителите) изяждат от печалбата.Тогава възниква въпроса рентабилно ли е да се нагърбват с изпълнението на големи проекти?Говоря не за този на снимката ,а за строителството на магистрали например.
Да, и приходите, и разходите за външни услуги растат. Такова е естеството на дейността.
Но и стойността на материалните запаси в баланса расте пропорционално.
И когато тези материални запаси ги видим реализирани в готова продукция, то това би се отразило на приходите, а от там и печалбата ..
Разбира се, всичко е възможно, за това не препоръчвам нищо
Всичко изглежда супер, но гледайки последният отчет прави впечатление големите приходи и несъразмерната с нея по малка печалба.Излиза че разходите за външни услуги(вероятно за подизпълнителите) изяждат от печалбата.Тогава възниква въпроса рентабилно ли е да се нагърбват с изпълнението на големи проекти?Говоря не за този на снимката ,а за строителството на магистрали например.
Румъния си поставя за цел да открие тази година над 200 км магистрали и скоростни пътища
„В сферата на пътното строителство започваме годината с темпото от 2024 г. с първите внесени оферти за проекта за скоростен път Фокшани-Браила. Това е жизненоважен проект, който свързва магистрала "Молдова" с висящия мост над Дунав (при Браила) и осигурява след това връзка между (окръзите) Тулча и Констанца“, каза в началото на правителственото заседание днес премиерът Марчел Чолаку. Той допълни, че този проект е на стойност над един милиард евро.
Националната компания за инвестиции в пътната инфраструктура съобщи на страницата си във Фейсбук, че сдружения и компании от Румъния, България и Италия са внесли пет оферти за търга за възлагане на договора за проектиране и изпълнение на скоростния път Фокшани-Браила. В търга участва българската фирма „Трейс груп холд“.
Договорът за тази инвестиция, финансирана с европейски средства, е на стойност 5,3 млрд. леи (едно евро се разменя за 4,97 румънски леи). Срокът за реализация е 42 месеца, от които шест месеца за проектиране и 36 месеца за етапа на изпълнение.
TGH-OUT/24-12-23/2247 До Комисия за финансов надзор
До Българска фондова борса – София АД
До Обществеността
УВЕДОМЛЕНИЕ
На 19.12.2024 г. ДЗЗД „ПОДДЪРЖАНЕ МОНТАНА 2023“, с водещ партньор „ НИВЕЛ
СТРОЙ ” ЕООД с 34 % дялово участие и партньори ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД с 33 % дялово
участие и „ГАРАНТ-90-ЦОНЕВ И СИЕ “ ООД с 33 % дялово участие, подписа договор с
Възложител Агенция „Пътна Инфраструктура“, както следва: Договор за възлагане на
обществена поръчка с предмет: „Поддържане и ремонтни дейности на
републиканските пътища на територията на СЕВЕРОЗАПАДЕН РАЙОН, по обособени
позиции, както следва: • ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – ОПУ ВИДИН; • ОБОСОБЕНА
ПОЗИЦИЯ № 2 – ОПУ ВРАЦА; • ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – ОПУ МОНТАНА; •
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 – ОПУ ЛОВЕЧ; • ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 – ОПУ ПЛЕВЕН“,
в частта на ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – ОПУ МОНТАНА на стойност 68 337 707.50 лева
без ДДС. Срокът на Договора е 48 месеца от датата, посочена във възлагателно писмо,
Защо смятате, че влизане в Софикс ще покачи интереса? Имаме фонд върху софикс ама той от доста време не работи, който иска и сега може да си купи, нови големи на БФБ от много години не влизат, интерес нула към БФБ на световната инвестиционна карта....
Евентуално покачване би дошло от приличен дивидент или нов опит за отписване ама на цена да кажем 10лв. И на мен ми се иска 10 кинта ама бе виждам как ще стане.
Те да продължават със същото темпо, пък 10-ката ще бъде само малка междинна гара.
Защо смятате, че влизане в Софикс ще покачи интереса? Имаме фонд върху софикс ама той от доста време не работи, който иска и сега може да си купи, нови големи на БФБ от много години не влизат, интерес нула към БФБ на световната инвестиционна карта....
Евентуално покачване би дошло от приличен дивидент или нов опит за отписване ама на цена да кажем 10лв.
И на мен ми се иска 10 кинта ама бе виждам как ще стане.
Коментар