Нищо чудно ако имат архаични технологии, нали са в Плиска, но все пак напредват стъпка по стъпка...
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Херти (HTV / HERTI)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Кисимов Разгледай мнениеХеро мустафа падна, но Херти се държи. И от капачки прави пачки.Я всегда буду твоим поводом напиться.
Коментар
-
Българска фирма се устреми към Топ 5 на най-големите в сектора в Европа
Най-големият български производител на алуминиеви капачки „Херти” АД отбеляза 20 годишния си юбилей с амбицията съвсем скоро да се изкачи в челната петица на производителите на капачки в Европа.
„Херти” е създадена през 1993 година като първото в България предприятие в сферата на опаковъчната индустрия, специализирано в производството на алуминиеви капачки. Фирмата стартира с една машина, която произвежда само два размера капачки. Всяка година обаче инвестира в нови машини, нови пазари и в обучение на персонала и така разширява производствената си гама. В момента компанията предлага повече от 40 размера алуминиеви капачки, което представлява 95% от всички използвани на световния пазар диаметри и височини алуминиеви винтови капачки.
Днес „Херти” произвежда годишно над 1 милиард изделия, които се продават в 54 различни държави по света на 6 континента. Клиенти на компанията са водещи световни производители на високоалкохолни напитки и вина, минерални води, зехтин и фармацевтични продукти. Патент на фирмата са специалните композитни капачки - съчетание на алуминий и пластмаса, които са проектирани специално, за да се избегне риска от подмяна на съдържанието на продуктите.
„От създаването на компанията до днес нашата основна мисия е удовлетворяване максимално потребностите на нашите клиенти и партньори с висококачествени продукти и решения, които да ни наложат на световния пазар.”, заяви главният изпълнителен директор на „Херти” АД Захари Захариев. Сред приоритетите на фирмата е и постигане на устойчиво развитие и постоянен растеж в полза на акционерите, персонала и обществото.
Усилията на ръководството са насочени към затвърждаване и разширяване присъствието на външните пазари. Съвместно с ключови клиенти и с дъщерната компания „Тихерт”, специализирана в инструменталното производство, „Херти” разработва и пуска на пазара нови продукти всяка година. Фирмата присъства все по-активно на пазарите във Великобритания, Франция, Германия и Румъния чрез дъщерните си компании в тези страни. Над 85% от продукцията на българския производител е за износ.
„Изискванията на многобройните ни клиенти, които работят по най-високи стандарти, неизменно ни държат във форма и дърпат развитието ни напред.”, обясняват от ръководството на фирмата, допълвайки, че непрекъснато усъвършенстват производството с убеждението, че всичко, което се прави днес, може да се направи още по-добре утре.
Компанията е обърната с лице към своите работници, с разбирането, че обученият персонал е основната двигателна сила на развитието и е ключов фактор за престижа на фирмата.
През тази година „Херти” стартира нова и успешна инвестиция и вече предлага на своите клиенти алуминиеви капачки за вино с топъл челен и страничен печат, както и челен релеф. Новото оборудване на фирмата осигурява повече възможности за уникален дизайн на продуктите. Предстои пускането в производство на нова машина за лакиране и печат върху метални листа, която не само ще подобри качеството, но ще доведе до намаляване на енергийните разходи. В края на годината компанията ще представи още един иновативен продукт - дълбока алуминиева капачка със специално пластмасово уплътнение PVC free, която ще се използва и за газирани вина.
”Ние непрекъснато усъвършенстваме хората, технологията и организацията и въвеждаме иновационни продукти следвайки изискванията и тенденциите на пазара. Поддържаме високо качество и индивидуален подход към клиентите.”, категорични са от ръководството на фирмата. Затова и вече 20 години мотото на компанията е ”Вашата марка утре е нашият бизнес днес” .
Коментар
-
Първоначално изпратено от Teodor Ivтук, мажоритаря отказа ли се вече от обр. изкупуване.
Такъв спомен имам от проспектите по ИПО-то.
Кой точно мажоритар от тримата би следвало да организира обратно изкупуване? На мен ми изглежда че по-скоро би се изкупил дела на третия мажоритар, отколкото да се събират мизерните бройки акции пласирани при ИПО-то.
Коментар
Коментар