IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТБ Първа инвестиционна банка (5F4 / FIB) - архив до 08.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • От днес "Супер депозита" пада от 8.75% на 8.35%:
    http://fibank.bg/bg/page/1877/%D0%A1...B7%D0%B8%D1%82

    Черешката става двугодишен, процентите падат така:

    Преди Сега
    1 7.25% 7.25%
    2 7.50% 8.00%
    3 7.75% 8.00%
    4 8.50% 8.00%
    5 8.75% 8.00%
    6 9.00% 8.00%
    7 9.50% 8.00%
    8 10.00% 8.50%
    9 10.50% 8.50%
    10 11.00% 8.50%
    11 11.75% 8.50%
    12 12.50% 9.00%
    13 9.00%
    14 9.00%
    15 9.00%
    16 9.00%
    17 9.00%
    18 9.00%
    19 9.00%
    20 9.00%
    21 9.00%
    22 10.00%
    23 10.00%
    24 11.00%

    http://fibank.bg/bg/page/221/%D0%A1%...B7%D0%B8%D1%82

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bertram
      Петре нещо много си смекчил тона.. ти преди на черното викаше бяло щом е в темата на Пиб-а

      защо ли?
      Не го закачай сега - зает е човека...промоцията свърши и той се пени и ръси цинизми по другите теми. но ако има кеш ...щеше друго да говори. какъв е извода - дали да не му съберем парички за да се включи и той :-) всеки трябва да има втори шанш :-)
      За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

      Коментар


      • Петре нещо много си смекчил тона.. ти преди на черното викаше бяло щом е в темата на Пиб-а

        защо ли?
        това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

        Коментар


        • Първоначално изпратено от nacheff
          Първоначално изпратено от Петър Караиванов
          nacheff - от ПИБ са прави.Вальора е 1вия работен ден (в случая 04 януари 2010)Тегленето няма нищо общо с отварянето на нов депозит.Ти сам писа че клона е ДЕЖУРЕН !

          Знаеш ли колко дни е една банкова година ?
          Петре, честита Нова Година на теб и семейството !

          Дано не създавам впечатление на човек, който се възмущава, подскача, спори.
          Неподправеното ми желание е да звуча днес кротко, лежерно, добронамерено.
          Като на празник.

          Споделям воден от симпатия, подканям към размисъл част братството, не задължително корифеите.

          Колко опита ми даваш да позная отговора на въпроса ти ? :-)))
          ЧНГ на теб и всички колеги. Не се заяждам,но когато от банката са прави , немога да си изкривя душата и да не го призная.

          Един опит е достатъчен, една цифра също.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Петър Караиванов
            nacheff - от ПИБ са прави.Вальора е 1вия работен ден (в случая 04 януари 2010)Тегленето няма нищо общо с отварянето на нов депозит.Ти сам писа че клона е ДЕЖУРЕН !

            Знаеш ли колко дни е една банкова година ?
            Петре, честита Нова Година на теб и семейството !

            Дано не създавам впечатление на човек, който се възмущава, подскача, спори.
            Неподправеното ми желание е да звуча днес кротко, лежерно, добронамерено.
            Като на празник.

            Споделям воден от симпатия, подканям към размисъл част братството, не задължително корифеите.

            Колко опита ми даваш да позная отговора на въпроса ти ? :-)))

            Коментар


            • nacheff - от ПИБ са прави.Вальора е 1вия работен ден (в случая 04 януари 2010)Тегленето няма нищо общо с отварянето на нов депозит.Ти сам писа че клона е ДЕЖУРЕН !

              Знаеш ли колко дни е една банкова година ?

              Коментар


              • Странно е, че в рамките на половин седмица имам повод за втори път да спомена ПИБ.
                Днес главният герой съм аз. Имам падеж на един депозит в ПИБ и реших, че няма да се предавам на мързела и се запътих. Знам за обичайно дежурен офис и без да проверявм за актуално инфо се запътвам натам. Не работеше, но вината си беше единствено моя, така че прочитам новия адрес на табела пълна със снежинки и се запътвам без никакви възражения.

                Изчаквам чинно опашката (имаше изненадващо много хора за ден като днешния), разменяме с любезната служителка обичайните новогодишни поздрави и аз споделям, че искам да предоговоря за нов срок депозита си при тях.
                Да господене, но трябва да Ви известя, че вальорът на операцията ще бъде 4-ти януари и съответно датата на следващ падеж ще е отново 4-то число.
                На лицето ми със сигурност се е изписала изненада, но аз мълча. Разсъждавам. Доста отдавна съм загубил дирята на формалните работни и почивни дни, разместванията между тях, които прави любезната и обичана от народа власт и съобразявам, че не знам какъв е случаят днес. Другото нещо, което не знам е, какво точно пише в общите условия на банката. Едно от най-неприятните неща за клиента е, да чете общи условия на банкови институции. Може би по-неприятна е само някоя напоително досадна инструкция за експлоатация на нова електронна джаджа, която не ти трябва, но непонятно как е станала твое притежание :-)))
                Празник е и последното нещо, което би ми минало в главата е да си развалям настроението. Хич, ама хич не ми се влиза в спорове. Те, освен това, биха били напълно безсмислени.
                Гложди ме само някакво предателско любопитство.
                Тук е подходящото място да кажа, че по начало храня симпатия към ПИБ. Тя се дължи на много причини, които няма да споделям, но ми се иска да кажа във връзка с днешната ситуация, че начинът, по който е скроена връзкана клиент-обслужващ специалист-евентуално каса стои доста по-добре отколкото в други банки, с които работя. Не е радно и няма да споменавам другите тук.

                Седиме и се гледаме с девойчето. Аз се усмихвам защото по принцип за мене ситуацията е ясна. Отщипване на ден-два от депозити си е нещо като примерно Трета Банкова Заповед, а специално ПИБ никога не ме е поставяла в гадно положение, което не мога да кажа за други.
                Но проклетото любопитство продължава да издевателства над мене.
                С възможно най-любезен, почти пълен с възхижение и ентусиазъм глас отговорям: Добре! Ама защо е това така?!
                Отговорът е покъртително прям и подкупващ!!
                Системата ще осчетоводи операцията в понеделник, рече елегантната госпожица.
                Осъзнавам, че този отговор има стойността на обяснението, че потапяйки ръката си във вода, ще я извадиш мокра, но се правя на съкрушително убеден и приемам геройски поражението си.
                Виждам, че от другата страна се откъртва въздишка на облекчение. Никой не ще да си разваля настроението.

                Изведнъж ми хрумва нещо! Може ли да изтегля някяква сума в брой, викам аз с глас на човек, който подсказва, че дори и един строг поглед ще го накара да подвие опашка :-))))
                Девойката ентусиазирано потвърждава - Може, разбира се!
                Аз изпадам почти във възторг, но все пак подхвърлям с нотка колебание: И това няма да развали депозита ми и не бих ви дължал никакви неустойки.
                Няма нищо негативно за вас да се случи заради тегленето на парите !

                Поех въздух и а-ха да кажа: Ако си поискам парите, което е мое пълно право и веднага след получаването им на каса подскажа, че съм готов отново да им ги "дам", дали биха опитали да ми обясняват, че ще ги вземат с вальор след два дни. Не, никой не би изтърсил подобна глупост на клиент, който размахва пачка пари пред носа ти.
                Намерих някаква трогателна разминавка в икономическия смисъл на тези две семпли операции, но се предадох на чара на момичето и предпочетох да се правя на убеден.
                Малко след това си тръгнах с неудоволствие. :-)))

                Коментар


                • Аз имах абсолютно същия проблем,но развръзката беше коренно различна,просто девойчето ми обясни,че падежа е на 31 но не е проблем да стане и на 30 само,че трябва да се пусне факс до счетоводството и до час всичко ще е окей.Предложиха ми да изчакам или да се върна след час по най любезния начин.Когато се върнах след час всичко беше ОК.Според мен причината е единствено в служителката или в самият клиент,
                  За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от nacheff
                    Колеги, благодаря пак за мненията. Да споделя финала на историята.

                    Вчера към 16.30 е имало обаждане от банката. Любезно, смутено.
                    Дамата е била поканена отново в клона и половин час по-късно всички искани операции са взети.
                    Имало е опит за извинение и позоваване с неубедителен тон на технически причини.

                    Разпитах подробно, но нямам смислено обяснения за този случай.
                    Мразя партньорите ми да ме въвеждат в странни и необясними ситуации.
                    За мене техническа причина е липса на връзка със сървера или някакъв ИТ или хардуерен въпрос.
                    Нищо такова не е казано.
                    Неолихвена сметка при работещо оборудване ми звучи абсурдно.

                    Има и някакъв вариант някакъв изпушил чиновник да си го е изкарал на първия срещнат. Тъпо е мачкаш една пенсионерка.

                    Поздравявам всички колеги с настъпващия празник и пожелавам една здрава и успешна Нова Година.
                    Явно са прочели форума и са я издирили сред клиентите с падеж в този ден

                    Коментар


                    • Колеги, благодаря пак за мненията. Да споделя финала на историята.

                      Вчера към 16.30 е имало обаждане от банката. Любезно, смутено.
                      Дамата е била поканена отново в клона и половин час по-късно всички искани операции са взети.
                      Имало е опит за извинение и позоваване с неубедителен тон на технически причини.

                      Разпитах подробно, но нямам смислено обяснения за този случай.
                      Мразя партньорите ми да ме въвеждат в странни и необясними ситуации.
                      За мене техническа причина е липса на връзка със сървера или някакъв ИТ или хардуерен въпрос.
                      Нищо такова не е казано.
                      Неолихвена сметка при работещо оборудване ми звучи абсурдно.

                      Има и някакъв вариант някакъв изпушил чиновник да си го е изкарал на първия срещнат. Тъпо е мачкаш една пенсионерка.

                      Поздравявам всички колеги с настъпващия празник и пожелавам една здрава и успешна Нова Година.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Teodor Iv
                        винаги на датата се е олихвявал при мен - но сега се замислям, че като нищо от значение е може би часа на сключване на договора - или с други думи, ако е на 30 число, но е направен в 16ч, може бе след 16ч автоматично ще го олихви
                        Няма такова нещо! Дали е пуснат в 9:00 или 16:00, ако е заведен за текущия ЛИХВО-ден сметката си върви!

                        Възможно е проблема да е възникнал точно защото дата е последна - падежа да се пада на 31.12!

                        Коментар


                        • Благодаря на всички колеги за мненията.

                          В момента, в който научих за ситуацията започнах да мисля.
                          Заявили са, че не се е случило олихвяването, но не са дали обяснение за причината.
                          Датата на падеж не е била оспорена. Ако имат основание да върнат клиента поради ненастъпил падеж, те ще го направят.
                          Ако клиентът все пак настои да се разпореди със сумата, ПИБ специално би трябвало да приеме на драго сърце. Те прилагат неустойка, която е равна на договорната лихва. В случая заради 1 ден ще клиентът ще изгори с 3 месечен депозит.
                          Нищо такова не се е случило.

                          Мисля. Неолихвяването може да се е случило поради:
                          1. Някакъв ИТ проблем. Не е странно, не е и срамно да се сдуха нещо в компютрите, това нещо обичайно. Признаване не те компрометира, аз така бих помислил. Успокояваш клиента по някакъв убедителен начин, даваш някакво минимално бонусче и нещата вървят.
                          Нямало е опит да направят такова нещо.

                          2. Някой е пипнал нарочно системата и по някаква ПРИЧИНА, която само те си знаят, не може да се вземе операция.

                          Ето тази хипотеза ми беше много дискомфортна. Каква би могла да е причината.
                          Доколкото разбрах, самата сцена в банката се е развила по някакъв начин, който поражда допълнително тревога. Нервни, заети. На един възрастен човек колко му трябва в страна като нашата?!

                          Коментар


                          • винаги на датата се е олихвявал при мен - но сега се замислям, че като нищо от значение е може би часа на сключване на договора - или с други думи, ако е на 30 число, но е направен в 16ч, може бе след 16ч автоматично ще го олихви

                            Коментар


                            • Aз също имам падеж на тримесечен депозит, всъщност, депозитът ми е отворен на 30 септември и на третия месец - декември падежът не е 30 а 31 - последния ден от месеца.
                              Днес ходих да го предоговарям и ми го олихвиха ръчно, казаха ми, че падежа е на последния ден от месеца, но решиха да си спестят работата за утре, а и аз да не се разкарвам утре. Всъщност - губиш лихвата от 31- ви ама аре ще го приживеем...
                              Така, че кажи на роднината, че падежа е винаги последния ден от месеца - проверих си договора - прави са... да отиде утре.

                              Коментар


                              • Принципно днес е последния работен ден за годината.
                                Масово банките приемат платежни до обед с вальор днес.
                                Мисълта ми е ако влога е с падеж на 30 лихвата и се начислява довечера , на практика тои ще се разпорежда в следващия работен ден.

                                Имах такъв случаи с ОББ преди години .....срочен влог с падеж на определена дата, само дето се оказа че падежа е в 24.00 часа на посочената дата и така ефестивно можеш да теглиш на следващия ден.......
                                Тогава много ме подразниха и закрих сметките си там !
                                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                                Коментар

                                Working...
                                X