да се надяваме, че ще изплува доста над повърхноста, но резултатите са обнадеждаващи
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Медийни Системи АД (5MS / MEDIAS)
Collapse
X
-
Хора, вчера бях до Пикадили в мола и познайте какво видях? Пред касите имаше двд-та с български филми и разни дърти анимаций класики от детството ми само по 2 лева, включително двд с всички епизоди на Ну погоди за 1.70 лв. Интересната част е, че тези неща са произведени от А Дизайн и Медийни Системи
Коментар
-
http://pari.bg/a/2009/02/10/Predlagame_na_biznesa_kach
Предлагаме на бизнеса качествено нов метод за реклама
Новият изпълнителен директор реорганизира работата в Медийни сисстеми
Инженер Георгиев, кое наложи промяната в собствеността на Медийни системи АД?
- Промяната на собствеността бе логично продължение на сътрудничеството между А Дизайн ЕООД и Медийни системи. Преди близо година и половина моята компания достави на дружеството нова производствена мощност първоначално с договор за съвместна експлоатация, който след това беше прекратен.
През октомври 2008 г. закупих 34% от акциите на дружеството и A Дизайн ЕООД стана съсобственик в Медийни системи АД. Мисля, че при това положение е съвсем логично и поемането от мен на поста изпълнителен директор. Като акционер, който притежава повече от една трета от собствеността, трябва да имам пряк поглед върху предприятието и неговите дейности.
От колко години сте в медийния бизнес и какво е мястото на компанията
А Дизайн ЕООД на пазара?
- Аз съм инженер-химик по образование и имам 17-годишен опит в медийния бизнес. В музикалния бранш съм от 1992 г., започвайки като съдружник в дистрибуторската структура на компанията Унисон. От 1998 г. притежавам А Дизайн ЕООД, която бе сред първите вносители и дистрибутори на празни дискове - CD-R и DVD-R. От три години инвестирам значителни средства в закупуване на авторски права за производство на DVD на голяма част от заглавия, които в момента са на пазара. Това са анимации, игрални филми, руско и българско кино. Компанията ми успя да понижи цените на DVD дисковете до степен, обезсмисляща кражбите от интернет. Така например DVD диск с права за разпространение на А Дизайн ЕООД може да намерите на изключителни цени от 1.49 до 2.99 лв. на пазара.
Какви цели си поставяте като директор на най-голямата у нас компания за производство на дискове Медийни системи?
- Предстои въвеждане на електронна платформа за управление. Направихме реорганизации, свързани с работата на звената в дружеството и по-специално в координацията между счетоводство, търговски отдел и производство. В момента се въвежда единен програмен продукт, който ще бъде в полза на управлението на Медийни системи. Този продукт позволява достъп до дружеството от всяка една точка на света, като в реално време се следят извършваните търговски операции. Това дава качествено нов подход за управление, при който не е необходимо присъствие на определено работно място.
Какви средства ще инвестирате през 2009 г.?
- За 2009 г. предвиждаме инвестиции в размер до 2.7 млн. лв. Те ще се използват както за разширяване на сградния фонд на предприя-тието, така за доставка на нови машини и съоръжения. При осъществяване на този проект разчитаме на европейската програма Конкурентоспособност, по която очакваме да получим до 50% от необходимите инвестиции.
Предстои доставка и инсталация на една от най-модерните машини за CD и DVD репликация, принтер за офсетов печат върху дисковете и цялостна климатизация за новите производствени помещения.
Успоредно с това ще изградим и логистична база с цел максимално уплътняване на свободните площи в терена. В логистичния център ще се извършва съхранението на готовата продукция, както и на необходимите материали за производството при спазване на всички за целта европейски норми.
До няколко дни очакваме доставката на нова, модерна машина за опаковка на готовата продукция на стойност 280 хил. EUR. Тя ще улесни значително производството, като ще избегнем в максимална степен използването на ръчен труд и ще подобрим качеството на готовата продукция.
Доволни ли сте от финансовите резултати на дружеството за 2008 г.?
- Бих казал, че за 2008 г. имаме добри финансови резултати спрямо предходната година. Нетната печалба на дружеството е 585 хил. лв. Приходите ни са в размер на 12.969 млн. лв., а разходите ни са 11.424 млн. лв. За сравнение през 2007 г. приходите на Медийни системи АД са били 9.782 млн. лв. с нетна печалба - 459 хил. лв.
През 2008 г. използвахме максимално добре съществуващите производствени мощности.
Ще търси ли Медийни системи АД разширяване на пазарите си?
- Ние се стараем да обслужим и задоволим желания-та на всеки наш клиент - както се казва на езика на търговията - който плаща, има право да изисква. Към настоящия момент около 80% от продукцията на Медийни системи АД са за износ, а 20% са за вътрешния пазар. Разработваме съвместни проекти с редица фирми на българския пазар, като желанието ни е да представим един качествено нов метод за реклама на техните продукти - печат на лого или запазена търговска марка върху опаковката, монтаж на рекламен клип преди началото на филм със съответната тематика.
Така например до десет дни ще произведем детски филмчета на DVD за млеката Данонино на компанията Данон. Българските компании все повече се убеждават във възможностите да рекламират по този нов за крайния клиент начин.
Визитка
- Димитър Георгиев започва бизнеса си в медийната индустрия през 1992 г., когато става съдружник в дистрибуторската структура на компанията Унисон.
- От 1995 до 1997 г. оглавява търговския отдел на Балкантон.
- От 1998 г. създава компанията А Дизайн ЕООД, която е сред първите вносители и дистрибутори на празни дискове - CD-R и DVD-R.
- Представител е на компанията Максел за България.
- След като в края на 2008 г. А Дизайн купува 34% от акциите на производителя на DVD Медийни системи АД, Георгиев става изпълнителен директор на дружеството.
Коментар
-
http://www.pari.bg/a/2009/04/08/Medi...&readcomment=1
Медийни системи АД инвестира 280 хил. EUR в нова опаковъчна машина
Старозагорската компания отчита ръст на производството през март
Новата опаковачна машина, която внедри старозагорската компания Медийни системи АД, ще промени изцяло външния вид на произведените оптични дискове. Освен че подобрява качеството, тя променя и организацията на работа в предприятието. Машината се обслужва от трима работници, докато досега процесът на опаковане се извършваше ръчно и с него бяха ангажирани 30 души, обясни Димитър Георгиев, изпълнителен директор на компанията. Фирмата обаче не предвижда съкращаване на персонала си.
Ръст
През март предприятието отчита допълнително натоварване на производството. В момента Медийни системи има над 60% заетост от капацитета, докато през февруари натоварването е било под 50%. През март предприятието е произвело 2 млн. диска, с близо 800 хил. броя повече в сравнение с миналия месец.
Старозагорската фирма печели нови клиенти на българския и чуждестранния пазар, заяви Георгиев. Новият начин на реклама, който Медийни системи осъществи с Данон, донесе допълнително увеличаване продажбата на мляко на българския пазар, казва инж. Георгиев. В момента старозагорската фирма за производство на дискове води преговори с някои от производителите на бира на българския пазар за прилагане на рекламни дискове към тяхната продукция. Подобни преговори се водят и с български производители на детски храни.
Инвестиции
Следващата стъпка в инвестиционната програма на предприятието е закупуване на още две машини -производствена и за офсетов печат. Така общата стойност на инвестициите за 2009 г. ще бъде в размер на 1.4 млн. EUR. Ръководството предвижда и допълнителни строителни работи по разширяване на складовата си площ с около 1500 кв. м. В тази строителна дейност ще бъдат инвестирани допълнително 200 хил. EUR.
Коментар
-
https://www.chambersz.com/index.php/...iew/80964/150/
Медийни системи АД - Стара Загора планира разширение на производствените мощности
Медийни системи АД обмисля внедряването на нова модерна линия за производство на CD И DVD. Инвестицията в линията е около 900 000 евро, уточнява новият изпълнителен директор на дружеството Димитър Георгиев. - Инж. Георгиев, при встъпването на поста изп. директор в старозагорското дружество казахте, че предстои обновление на производствените мощности и въвеждане на модерни програмни продукти, факт ли са те вече?
- Днес (11 март), монтираме една от най-съвременните машини за опаковка на готова продукция. В момента се провеждат предпускови проби. С нейна помощ завършеният ни продукт ще изглежда съвсем различно. Напълно автоматизирана е, обслужва се от 3 - 4 работника.
Предстои евентуално и ДОСТАВКА НА ЕДНА ОТ НАЙ-МОДЕРНИТЕ ЛИНИИ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА CD И DVD. Но това зависи от икономическите обстоятелства към определен момент от годината. Инвестицията в линията е към 900 000 евро, а успоредно вървят и други, за доставка на съпътстващо оборудване. Общата инвестиция ще е по-голяма от 1,4 млн. евро. Това е на практика разширение на производствените ни мощности.
- А новите проекти на Медийни системи?
- Борим се ДА БЪДЕМ НА ПАЗАРА, ДА СМЕ АКТИВНИ УЧАСТНИЦИ на него. Търсим начини да сме свързани и да помагаме на нашите клиенти и партньори - от България и от държави от бившата Източна Европа, Полша, Унгария, Сърбия, Румъния. Великобритания, Германия.
- Очакванията Ви за финансовите резултати на дружеството за 2008 г.?
- Балансовите ни отчети са положителни. Приключваме финансовата 2008 г. с печалба.
- Новият шеф често налага нови правила, свое Виждане. Какви са промените, които Вие направихте?
- Медийни системи не е ново място за мен като сфера. Но има определени неща, които се коригират във всяка една област, вкл. взаимодействието между различните отдели. ВЪВЕЖДАМЕ КАЧЕСТВЕНО НОВ ТИП ПРОГРАМЕН ПРОДУКТ ЗА ОПТИМИЗАЦИЯ НА УПРАВЛЕНИЕТО. Чрез него управленските кадри ще получават реална информация в реално време от всяка точка по света. Съвременният бизнес се изнася мобилно и човек може да го върши отвсякъде, стига да има подходящите хора по места. А хората тук са такива - дългогодишни специалисти, инженери с опит, на които се разчита за качеството на продукцията.
- Как се чувствате в Стара Загора?
- Перфектно! СТАРА ЗАГОРА Е ЧИСТ И ПОДРЕДЕН ГРАД. Като цяло провинцията е по-чиста и подредена от София.
- Какъв човек сте?
- Позитивен. Градивен и почтен. Старая се да нямам врагове и в личен, и в професионален план. Това става като човек спазва правилата, които в живота сам си е записал в главата.
- Стана известно, че сте голям фен на моторите. Какво ви носят те?
- Фен съм на моторите и на планинското колоездене. Карам винаги, когато имам възможност. Имам няколко мотора - ХАРЛЕЙ ДЕЙВИДСЪН ЗА ГРАДА, БМВ ЗА ПО-ГОЛЕМИ ПРЕХОДИ НАД 10 000 КМ...
Най-далечната ми дестинация е била Швейцария. Ходих с мотор и до Южна Франция, на концерта на Мадона. Скоро се върнах от Англия, много ми харесаха определени области и тази година може би ще ги разгледам по-подробно. Или Израел - малко странна дестинация - един приятел ме покани да пътувам с него дотам.
- Приятелите, с които споделяте това хоби?
- Обикновено пътуваме няколко човека, не повече от трима. Не са известни личности, но са запалени моторджии. Обединява ни желанието да усетим природата.
Аз не мога да стоя на едно място. Екстремен тип съм, дори карам бързо на моменти. Вдигал съм и 300 км в час, с мотор и с кола. Грее ли слънце, съм на мотора. КОЛЕЛОТО ГО ПОЛЗВАМ СУТРИН, ПО ЧАС И ПОЛОВИНА - ДВА.
Правя преходи от по 20 км дневно, отново в зависимост от времето. Обичам и разходките. Трябва да има движение.
- Фен ли сте и на здравословния начин на живот като цяло?
- Никога не съм пушил. Храната задължително я подбирам, наблягам на салатите. Харесвам пилешко, и то не мазно. Нямам здравословни проблеми, но смятам, че човек трябва да спазва хигиена в храненето.
- Това как се отразява на бизнеса?
- Прекрасно. Колоезденето, моторите, разходките из парка ме разтоварват. Обичам да ходя и на пиано бар. Свързан съм с музиката, пял съм около 10 години в хор. В АНСАМБЪЛА НА СТРОИТЕЛНИ ВОЙСКИ БЯХ ТЕНОР, СЛЕД ТОВА ПРОДЪЛЖИХ В ХОР ГУСЛА. Може би пеенето щеше да ми стане кариера, ако бях продължил. Приятели от онези времена са по световните сцени.
Слушам БГ музика, всичко без чалга и техно. Обичам да гледам и музикални концерти.
- Вашите неписани закони?
- Човек трябва да е позитивен към другите, за да очаква това и от тях. Животът е твърде кратък.
Интервю на вестник Национална бизнес поща, бр. 11, 16 март 2009 г.
Коментар
Коментар