IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уеб Медия Груп (45W / WWW)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • към момента цените които се споменаваха са твърде високи, а в средносрочен план сектора е перспективен

    Коментар


    • ... i ot vsi4ko kazano dotuk izliza, 4e s nqkolko hilqdi WWW sled okolo 1-2g moje dobre da si pripe4elish!

      spored mene WWW ste goni trenda i stremi da sledva IBG po petite, koeto ozna4ava...

      Коментар


      • btw, също притежавам акции в компании от този сектор

        Коментар


        • така е, сектора е перспективен, но конкуренцията е и ще бъде още по-сериозна

          Коментар


          • здравей ST

            не бих си купил WWW
            те са на загуба, не се развиват достатъчно бързо
            но имат стари марки и трудно ще изпаднат , news.bg и topsport.bg, дори да не привличат приходи със средните темпове за пазара (84% в световен мащаб) би трябвало отново да растят доста по-бързо от останалите сектори на икономиката

            разбира се ако конкурентите sportal.bg, sport1.bg, gol.bg, sport.bg (за Topsport) и dnes.bg, aktualno.com и т.н (за news.bg) и т.н. не ги изхвърлят зад борда, което едва ли ще стане
            по скоро ще им вземат дял
            изброените конкуренти са само новите, а има и стари - фокус, нетинфо, дир.бг,
            Дарик навлиза в сектора
            Други също ще навлизат

            та не се знае колко ще растът, но сектора ще расте
            може и WWW да се маргинализират, но едва ли, все ще капе по нещичко

            автора притежава акции и мнението му не представлява препоръка за покупка или продажба

            Коментар


            • сметна капитализация/печалба за няколко компании, сметни същия коеф. и за www

              Коментар


              • мисля, че на нашия капиталов пазар доста малко хора разбират от сектора, в които оперират WWW и IBG и това е причината за големите изменения в цените на двете акции
                и двете падаха и се качваха прекалено бързо

                от 1.71 до 4 после до 2 лв. и сега към 7
                http://www.investor.bg/?cat=10&cid=33&type=0&period=7

                а WWW падна с над 20% под цената на IPO (1,11)
                и после рязко се върна до 1,2, а днес вече е и 1.3
                http://www.investor.bg/?cat=10&cid=429&type=0&period=6

                автора притежава акции и мнението му не представлява препоръка за покупка или продажба

                Коментар


                • тоест отразъла е добър
                  всички други отрасли не могат да растат с 84% средно

                  а добрите правят и повече

                  http://www.investor.bg/?cat=5&id=40110

                  Нетните приходи от продажби нарастват 3,4 пъти за периода до 244 хил. лв.
                  тоест 240% ръст, цитиран е пасаж от новина за Инвестор.бг АД

                  автора притежава акции и мнението му не представлява препоръка за покупка или продажба

                  Коментар


                  • фен1 сметни и коефициента на www

                    Коментар


                    • малко цифри

                      С 84% ще скочат разходите за интернет реклама в света до 2008 г.

                      (за България в. Дневник дава подобни цифри, моля някои с достъп до дневник да пусне малко цифри)

                      http://www.investor.bg/?cat=6&id=42418

                      Тази година интернет рекламата ще завоюва допълнителен дял от световния рекламен пазар, като ще изпревари по приходи сегменти на външната реклама – например билбордовете. Това се казва в изследване на британската агенция за медийно планиране ZenithOptimedia.

                      Според агенцията растежът ще е подхранен от по-малки рекламодатели, които се обръщат към световната мрежа заради сравнително по-ниските разходи и поради факта, че могат ефективно да насочват посланията си към определена таргет група.


                      Предвижда се разходите за реклама в интернет да се повишат с 84% между 2005 и 2008 г., за да достигнат в края на този период сумата от 34,2 млрд. долара. Прогнозата е повишена спрямо предишните очаквания на ZenithOptimedia за покачване от 76%.


                      Целият рекламен пазар за тази година се очаква да донесе приходи от 421,21 млрд. долара, а през 2008 г. - 468,99 млрд. долара.


                      В доклада на агенцията се посочва, че за 2006 г. онлайн рекламата ще има най-висок дял на рекламния пазар във Великобритания (12,9 на сто). Следва Швеция с дял от 10,5 на сто. Така тези две държави ще станат първите в света, в които делът на интернет рекламите ще достигне двуцифрено число.


                      В световен мащаб този дял ще бъде 5,7% за тази година, като очакванията за 2007 и 2008 г. са съответно за 6,6 и 7,3 на сто. По този начин през 2008 г. преднината на радио рекламата ще бъде стопена и радиото ще се справя с едва 0,7 процентни пункта по-добре от интернет по отношение на пазарното присъствие в сравнение с настоящата разлика между тях, която е от 3,9 процентни пункта.


                      Пътят за догонване на вестниците е далеч по-дълъг, но изглежда, че в дългосрочен план списанията ще бъдат на едно и също ниво с интернет, смятат от ZenithOptimedia. От години списанията губят по малко от рекламния си дял и то именно за сметка на онлайн изданията. За тази година световните вестници и списания ще имат дял от съответно 29,2% и 13%, а за 2008 – 28% и 12,7%.


                      Лидер в света на рекламата и сега, и през следващите няколко години остава телевизията, която ще генерира рекламни приходи в размер на близо 159 млрд. долара за тази година и 177,65 млрд. през 2008 г. Това се равнява на дял съответно от 37,7% и 37,9%.


                      Китай, Индия, Индонезия и Япония ще са сред най-бързо развиващите се рекламни пазари след 2006, като специално китайският пазар в голяма степен ще се облагодетелства от провеждането на Олимпийските игри в Пекин през август 2008 г.


                      Десетте най-бързо растящи пазара за 2005-2008 обаче ще са:

                      1. Египет (+123%);
                      2. Русия (+117%);
                      3. Румъния (+101%);
                      4. Индонезия (+83%);
                      5. Виетнам (+77%);
                      6. Филипини (+76%);
                      7. Обединени арабски емирства (+72%);
                      8. Китай (+66%);
                      9. Кувейт (+65%);
                      10. Индия (+53%).

                      Коментар


                      • утре нищо чудно да сме на ограничението и да няма мераклий да продават

                        Коментар


                        • Леле, днес 21816

                          Коментар


                          • Daje da sa 100, 200 puti po lo6i ot IBG cenata spokoino moje da e 2, 3 leva-, a te ne sa- HA-HA- HA

                            Коментар


                            • ще поживеем и ще видим...../мисля яе няма много да чакаме/

                              Коментар


                              • започнахте да се самонавивате

                                Коментар

                                Working...
                                X