към момента цените които се споменаваха са твърде високи, а в средносрочен план сектора е перспективен
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уеб Медия Груп (45W / WWW)
Collapse
X
-
nevermind
... i ot vsi4ko kazano dotuk izliza, 4e s nqkolko hilqdi WWW sled okolo 1-2g moje dobre da si pripe4elish!
spored mene WWW ste goni trenda i stremi da sledva IBG po petite, koeto ozna4ava...
Коментар
-
здравей ST
не бих си купил WWW
те са на загуба, не се развиват достатъчно бързо
но имат стари марки и трудно ще изпаднат , news.bg и topsport.bg, дори да не привличат приходи със средните темпове за пазара (84% в световен мащаб) би трябвало отново да растят доста по-бързо от останалите сектори на икономиката
разбира се ако конкурентите sportal.bg, sport1.bg, gol.bg, sport.bg (за Topsport) и dnes.bg, aktualno.com и т.н (за news.bg) и т.н. не ги изхвърлят зад борда, което едва ли ще стане
по скоро ще им вземат дял
изброените конкуренти са само новите, а има и стари - фокус, нетинфо, дир.бг,
Дарик навлиза в сектора
Други също ще навлизат
та не се знае колко ще растът, но сектора ще расте
може и WWW да се маргинализират, но едва ли, все ще капе по нещичко
автора притежава акции и мнението му не представлява препоръка за покупка или продажба
Коментар
-
мисля, че на нашия капиталов пазар доста малко хора разбират от сектора, в които оперират WWW и IBG и това е причината за големите изменения в цените на двете акции
и двете падаха и се качваха прекалено бързо
от 1.71 до 4 после до 2 лв. и сега към 7
http://www.investor.bg/?cat=10&cid=33&type=0&period=7
а WWW падна с над 20% под цената на IPO (1,11)
и после рязко се върна до 1,2, а днес вече е и 1.3
http://www.investor.bg/?cat=10&cid=429&type=0&period=6
автора притежава акции и мнението му не представлява препоръка за покупка или продажба
Коментар
-
тоест отразъла е добър
всички други отрасли не могат да растат с 84% средно
а добрите правят и повече
http://www.investor.bg/?cat=5&id=40110
Нетните приходи от продажби нарастват 3,4 пъти за периода до 244 хил. лв.
автора притежава акции и мнението му не представлява препоръка за покупка или продажба
Коментар
-
малко цифри
С 84% ще скочат разходите за интернет реклама в света до 2008 г.
(за България в. Дневник дава подобни цифри, моля някои с достъп до дневник да пусне малко цифри)
http://www.investor.bg/?cat=6&id=42418
Тази година интернет рекламата ще завоюва допълнителен дял от световния рекламен пазар, като ще изпревари по приходи сегменти на външната реклама – например билбордовете. Това се казва в изследване на британската агенция за медийно планиране ZenithOptimedia.
Според агенцията растежът ще е подхранен от по-малки рекламодатели, които се обръщат към световната мрежа заради сравнително по-ниските разходи и поради факта, че могат ефективно да насочват посланията си към определена таргет група.
Предвижда се разходите за реклама в интернет да се повишат с 84% между 2005 и 2008 г., за да достигнат в края на този период сумата от 34,2 млрд. долара. Прогнозата е повишена спрямо предишните очаквания на ZenithOptimedia за покачване от 76%.
Целият рекламен пазар за тази година се очаква да донесе приходи от 421,21 млрд. долара, а през 2008 г. - 468,99 млрд. долара.
В доклада на агенцията се посочва, че за 2006 г. онлайн рекламата ще има най-висок дял на рекламния пазар във Великобритания (12,9 на сто). Следва Швеция с дял от 10,5 на сто. Така тези две държави ще станат първите в света, в които делът на интернет рекламите ще достигне двуцифрено число.
В световен мащаб този дял ще бъде 5,7% за тази година, като очакванията за 2007 и 2008 г. са съответно за 6,6 и 7,3 на сто. По този начин през 2008 г. преднината на радио рекламата ще бъде стопена и радиото ще се справя с едва 0,7 процентни пункта по-добре от интернет по отношение на пазарното присъствие в сравнение с настоящата разлика между тях, която е от 3,9 процентни пункта.
Пътят за догонване на вестниците е далеч по-дълъг, но изглежда, че в дългосрочен план списанията ще бъдат на едно и също ниво с интернет, смятат от ZenithOptimedia. От години списанията губят по малко от рекламния си дял и то именно за сметка на онлайн изданията. За тази година световните вестници и списания ще имат дял от съответно 29,2% и 13%, а за 2008 – 28% и 12,7%.
Лидер в света на рекламата и сега, и през следващите няколко години остава телевизията, която ще генерира рекламни приходи в размер на близо 159 млрд. долара за тази година и 177,65 млрд. през 2008 г. Това се равнява на дял съответно от 37,7% и 37,9%.
Китай, Индия, Индонезия и Япония ще са сред най-бързо развиващите се рекламни пазари след 2006, като специално китайският пазар в голяма степен ще се облагодетелства от провеждането на Олимпийските игри в Пекин през август 2008 г.
Десетте най-бързо растящи пазара за 2005-2008 обаче ще са:
1. Египет (+123%);
2. Русия (+117%);
3. Румъния (+101%);
4. Индонезия (+83%);
5. Виетнам (+77%);
6. Филипини (+76%);
7. Обединени арабски емирства (+72%);
8. Китай (+66%);
9. Кувейт (+65%);
10. Индия (+53%).
Коментар
Коментар