IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уеб Медия Груп (45W / WWW)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ... време е да видим резултатите от тези проекти във финансовите отчети.
    изразеното мнение не представлява препоръка за покупка или продажба на ЦК.

    Коментар


    • Re: Още един нов проект на УМГ

      Първоначално изпратено от Careaboutweb
      Още един нов проект на УМГ
      http://money.ibox.bg/section/id_9
      правете безплатна реклама на Моите пари, акционерите ще са много доволни

      Коментар


      • Още един нов проект на УМГ

        Още един нов проект на УМГ
        http://money.ibox.bg/section/id_9

        Коментар


        • Нов проект на УМГ

          WMG са пуснали нов интересен проект http://imotera.ibox.bg/
          Изглежда интересно, търсачка в 50 000 активни обяви е нещо сериозно, особено при този пазар на недвижимите имоти.

          Коментар


          • За да ги сравняваме трябва да знаем какви са приходите и печалбите на НетИнфо, както и на каква цена ще го пуснат / ако въобще стане - тук за това се говори от две години /

            Някой има ли инфо за 2006?
            Мненията ми не са препоръка за покупко продажба на акции.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Пипа
              Голяма мечка, колко очакваш да стане капитализацията на ИБГ след ИПОто на нетинфо тогава
              По-скоро въпроса е колко трябва да е съотношението между УМГ и Нетинфо и ИБГ и Нетинфо
              сега съотношението между УМГ и ИБГ е 1 към 3.2

              Коментар


              • Голяма мечка, колко очакваш да стане капитализацията на ИБГ след ИПОто на нетинфо тогава

                Коментар


                • Точно това имах в предвид - ако пазарната капитализация на НетИнфо е 50 М, IBG сега е 10 М , а WWW е около 3 М може да се получи намаляване на разликата при последните две спрямо Нетинфо. Младите компании в интернет се оценяват най вече на база приходи и ако има дисбаланс на общи приходи спрямо пазарна капитализация при последните две компании цените им може да се наместят на "правилното" според пазара място...

                  И още - не мисля че ефекта от новината за НетИнфо е изконсумиран - тяхното излизане на пазара се проточи във времето а и до сега никой не е обявявал цена. WWW скочи от 0.8 до към 3 лв най - вече заради покачването на цените на IBG. Двете компании обаче са на различни фази в развитието си и това върна цените на по ниски нива сега.
                  Мненията ми не са препоръка за покупко продажба на акции.

                  Коментар


                  • 40 млн капитализация? не е зле но нека започне от 25-30 а като покажат какво могат няма да е трудно пазара да ги добута до 40. А
                    ако предложат по-голям фриифлуот може да стане добра акция.
                    Аз лично ще се радвам да мине и 50 мил за да имаме дружество от този сектор в Софикс

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BigBear
                      Моето мнение е че ще доведе до покачване на вече търгуваните акции от същия сегмент.
                      В месеците преди и непосредствено след IPO-то на Монбат според мен то се отрази по-добре на акциите на Енергия и Елхим Искара отколкото на инвестиралите в Монбат, защото там ръста бе по-голям, а и нямаше презаписване. Но нещата са доста размити, защото имаше и търгово при Енергия и не се знае кое е влияело.

                      IPO-то на Нет Инфо е обявено още през декември и вероятно ефекта вече е изконсумиран, още повече че не е ясна цената.

                      Гледайки Бианор, където минималната емисионна е 10 лв., може би и тук ще е така, тоест 3.59 млн. акции ще направи пазарна капитализация от 35.9 млн. лв. Това е грубо предположение по метода на "кръглите числа".
                      Каква ще е цената всъщност предстои да видим от няколко месеца до половин година.

                      Помня едно време Софарма като тръгна нагоре и много хора решиха, че Биовет трябва да я следва и тръгнаха да я слеват, но тя мисля, че изпревари Биовет, не го твърдя със сигурност, но мисля, че е така. Има и други примери за следване, но в края на краищата трите компании вероятно ще имат свои особености, които дори могат да определят разнопосочни движения.

                      Иначе мисля, че доста хора гледат като на скачени съдове банките, застрахователите, холдингите и разни други сравними компании.

                      Но в крайна сметка винаги тези дружества нищо че са от един сектор могат да се движат и разнопосочно, въпреки че и световната практика е едното като се придвижи нанякъде, да огледаш другите какво и правят и дали няма да последват движението било то надолу или нагоре или настрани.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BigBear
                        Най- вероятно става въпрос за IPO то на НетИнфо. Моето мнение е че ще доведе до покачване на вече търгуваните акции от същия сегмент . Последните IPOта на борсата бяха все относително скъпи - в цената на първоначалното предлагане делът на бъдещата стойност която тепърва ще се печели от компанията е голям. НетИнфо надали ще направи изключение още повече че е лидер в бранш с които има трицифрен разстеж на приходите в последните години, и ако това е така IBG и WWW ще изглеждат относително евтини по аналогични параметри
                        Абсолютно!
                        Но силното покачване няма да е продиктувано само от това, а и от реалната печалба, тогава, когато компанията реши да ни я покаже

                        Коментар


                        • Най- вероятно става въпрос за IPO то на НетИнфо. Моето мнение е че ще доведе до покачване на вече търгуваните акции от същия сегмент . Последните IPOта на борсата бяха все относително скъпи - в цената на първоначалното предлагане делът на бъдещата стойност която тепърва ще се печели от компанията е голям. НетИнфо надали ще направи изключение още повече че е лидер в бранш с които има трицифрен разстеж на приходите в последните години, и ако това е така IBG и WWW ще изглеждат относително евтини по аналогични параметри
                          Мненията ми не са препоръка за покупко продажба на акции.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Пипа
                            някой мислил ли е как ще се отрази ИПОто и цената на WWW на другите от сектора? така както стана с холдингите когато ИХЛБЛ дръпна или Фазерлес и Лесопласт и т.н.?
                            za koe IPO govorish?

                            Коментар


                            • някой мислил ли е как ще се отрази ИПОто и цената на WWW на другите от сектора? така както стана с холдингите когато ИХЛБЛ дръпна или Фазерлес и Лесопласт и т.н.?

                              Коментар


                              • FYI - samo za protokola:
                                -----------------------------
                                Интернет потребителите във Великобритания най-ценни за рекламодателите
                                05.06.2007 16:20

                                Онлайн рекламата във Великобритания, Холандия и Дания е превишила 10% от общите бюджети, отделяни за реклама през изминалата година, посочи изследване на IAB Europe.

                                По данни от мрежата на агенцията в 13-те изследвани европейски страни онлайн рекламата е възлязла на 8 млрд. евро през изминалата година.

                                Най-ценни за рекламодателите в интернет пространството са били британските онлайн потребители. За тях рекламодателите са похарчили средно 82.46 евро за потребител през изминалата 2006 година.

                                Сумата е над два пъти по-голяма, в сравнение със средно похарчените 39 евро за 13-те изследвани европейски пазара, сред които са - Австрия, Белгия, Дания, Холандия, Великобритания, Франция, Германия, Италия, Полша, Словения, Испания, Гърция и Финландия.

                                За сравнение, в САЩ за потребител рекламните разходи на компаниите възлизат на 60 евро, според статистиката на организацията.

                                В отделен доклад изследване на comScore World Metrix посочи, че във Великобритания е и най-големият среднодневен брой интернет потребители, възлизащ на 21.8 млн., като там е и най-високото ниво на потребление на интернет средно 21 за потребител. Най-високо е и средномесечното потребление на потребител, възлизащо на 34.4 часа.

                                Според изследванията среднодневно през април е имало 122 млн. европейски интернет потребители на възраст над 15 години, срещу 114 млн. в САЩ.

                                Средният европеец е влизал в глобалната мрежа от вкъщи или от работа средно през 16.5 дни, като е прекарал общо 24 часа на месец, разглеждайки 2 662 уеб страници.

                                Най-висок процент от населението ползващо интернет са имали Холандия и скандинавските държави, където процента възлиза между 68 и 83.

                                Най-голямо онлайн население има най-голямата европейска държава - Германия, където потребителите на интернет над 15 години възлиза на 32.6 млн. души.

                                Страните, ползващи интернет под средното за Европа са Русия с 11.4 дни на месец, Австрия с 12, Италия с 12.9, Ирландия с 13, Португалия с 13.4, Норвегия с 14.7, Дания с 14.7, Швейцария с 15.1.

                                Средният шведски интернет потребител разглежда 4 019 страници на месец, като това е и най-големият брой разглеждани страници от всеки друг европейски потребител. За сравнение, европейският средностатистически гражданин разглежда едва 2 662 страници на месец.

                                Щатската интернет търсачка Google е най-популярният сайт сред 13 от 16-те изследвани европейски държави, следван от Microsoft.

                                Коментар

                                Working...
                                X