... време е да видим резултатите от тези проекти във финансовите отчети.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уеб Медия Груп (45W / WWW)
Collapse
X
-
Re: Още един нов проект на УМГ
Първоначално изпратено от CareaboutwebОще един нов проект на УМГ
http://money.ibox.bg/section/id_9
Коментар
-
Нов проект на УМГ
WMG са пуснали нов интересен проект http://imotera.ibox.bg/
Изглежда интересно, търсачка в 50 000 активни обяви е нещо сериозно, особено при този пазар на недвижимите имоти.
Коментар
-
Точно това имах в предвид - ако пазарната капитализация на НетИнфо е 50 М, IBG сега е 10 М , а WWW е около 3 М може да се получи намаляване на разликата при последните две спрямо Нетинфо. Младите компании в интернет се оценяват най вече на база приходи и ако има дисбаланс на общи приходи спрямо пазарна капитализация при последните две компании цените им може да се наместят на "правилното" според пазара място...
И още - не мисля че ефекта от новината за НетИнфо е изконсумиран - тяхното излизане на пазара се проточи във времето а и до сега никой не е обявявал цена. WWW скочи от 0.8 до към 3 лв най - вече заради покачването на цените на IBG. Двете компании обаче са на различни фази в развитието си и това върна цените на по ниски нива сега.Мненията ми не са препоръка за покупко продажба на акции.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BigBearМоето мнение е че ще доведе до покачване на вече търгуваните акции от същия сегмент.
IPO-то на Нет Инфо е обявено още през декември и вероятно ефекта вече е изконсумиран, още повече че не е ясна цената.
Гледайки Бианор, където минималната емисионна е 10 лв., може би и тук ще е така, тоест 3.59 млн. акции ще направи пазарна капитализация от 35.9 млн. лв. Това е грубо предположение по метода на "кръглите числа".
Каква ще е цената всъщност предстои да видим от няколко месеца до половин година.
Помня едно време Софарма като тръгна нагоре и много хора решиха, че Биовет трябва да я следва и тръгнаха да я слеват, но тя мисля, че изпревари Биовет, не го твърдя със сигурност, но мисля, че е така. Има и други примери за следване, но в края на краищата трите компании вероятно ще имат свои особености, които дори могат да определят разнопосочни движения.
Иначе мисля, че доста хора гледат като на скачени съдове банките, застрахователите, холдингите и разни други сравними компании.
Но в крайна сметка винаги тези дружества нищо че са от един сектор могат да се движат и разнопосочно, въпреки че и световната практика е едното като се придвижи нанякъде, да огледаш другите какво и правят и дали няма да последват движението било то надолу или нагоре или настрани.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BigBearНай- вероятно става въпрос за IPO то на НетИнфо. Моето мнение е че ще доведе до покачване на вече търгуваните акции от същия сегмент . Последните IPOта на борсата бяха все относително скъпи - в цената на първоначалното предлагане делът на бъдещата стойност която тепърва ще се печели от компанията е голям. НетИнфо надали ще направи изключение още повече че е лидер в бранш с които има трицифрен разстеж на приходите в последните години, и ако това е така IBG и WWW ще изглеждат относително евтини по аналогични параметри
Но силното покачване няма да е продиктувано само от това, а и от реалната печалба, тогава, когато компанията реши да ни я покаже
Коментар
-
Най- вероятно става въпрос за IPO то на НетИнфо. Моето мнение е че ще доведе до покачване на вече търгуваните акции от същия сегмент . Последните IPOта на борсата бяха все относително скъпи - в цената на първоначалното предлагане делът на бъдещата стойност която тепърва ще се печели от компанията е голям. НетИнфо надали ще направи изключение още повече че е лидер в бранш с които има трицифрен разстеж на приходите в последните години, и ако това е така IBG и WWW ще изглеждат относително евтини по аналогични параметриМненията ми не са препоръка за покупко продажба на акции.
Коментар
-
nevermind
Първоначално изпратено от Пипанякой мислил ли е как ще се отрази ИПОто и цената на WWW на другите от сектора? така както стана с холдингите когато ИХЛБЛ дръпна или Фазерлес и Лесопласт и т.н.?
Коментар
-
FYI - samo za protokola:
-----------------------------
Интернет потребителите във Великобритания най-ценни за рекламодателите
05.06.2007 16:20
Онлайн рекламата във Великобритания, Холандия и Дания е превишила 10% от общите бюджети, отделяни за реклама през изминалата година, посочи изследване на IAB Europe.
По данни от мрежата на агенцията в 13-те изследвани европейски страни онлайн рекламата е възлязла на 8 млрд. евро през изминалата година.
Най-ценни за рекламодателите в интернет пространството са били британските онлайн потребители. За тях рекламодателите са похарчили средно 82.46 евро за потребител през изминалата 2006 година.
Сумата е над два пъти по-голяма, в сравнение със средно похарчените 39 евро за 13-те изследвани европейски пазара, сред които са - Австрия, Белгия, Дания, Холандия, Великобритания, Франция, Германия, Италия, Полша, Словения, Испания, Гърция и Финландия.
За сравнение, в САЩ за потребител рекламните разходи на компаниите възлизат на 60 евро, според статистиката на организацията.
В отделен доклад изследване на comScore World Metrix посочи, че във Великобритания е и най-големият среднодневен брой интернет потребители, възлизащ на 21.8 млн., като там е и най-високото ниво на потребление на интернет средно 21 за потребител. Най-високо е и средномесечното потребление на потребител, възлизащо на 34.4 часа.
Според изследванията среднодневно през април е имало 122 млн. европейски интернет потребители на възраст над 15 години, срещу 114 млн. в САЩ.
Средният европеец е влизал в глобалната мрежа от вкъщи или от работа средно през 16.5 дни, като е прекарал общо 24 часа на месец, разглеждайки 2 662 уеб страници.
Най-висок процент от населението ползващо интернет са имали Холандия и скандинавските държави, където процента възлиза между 68 и 83.
Най-голямо онлайн население има най-голямата европейска държава - Германия, където потребителите на интернет над 15 години възлиза на 32.6 млн. души.
Страните, ползващи интернет под средното за Европа са Русия с 11.4 дни на месец, Австрия с 12, Италия с 12.9, Ирландия с 13, Португалия с 13.4, Норвегия с 14.7, Дания с 14.7, Швейцария с 15.1.
Средният шведски интернет потребител разглежда 4 019 страници на месец, като това е и най-големият брой разглеждани страници от всеки друг европейски потребител. За сравнение, европейският средностатистически гражданин разглежда едва 2 662 страници на месец.
Щатската интернет търсачка Google е най-популярният сайт сред 13 от 16-те изследвани европейски държави, следван от Microsoft.
Коментар
Коментар