IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уеб Медия Груп (45W / WWW)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Abritus, като те видя по някоя позиция, по която съм, се поуспокоявам

    Коментар


    • Хубаво че понапълних малко (943 бройки), че примерно при Лесопласт не можах, а той скочи почти два пъти.

      Коментар


      • крайно време беше )))

        Коментар


        • тази сутрин спящата красавица нещо се пробуди...
          не е препоръка за нищо...

          Коментар


          • Днес забелязах, че по всичките сайтове на WWW има по 1 или 2 банера с линкове от google. Някой да знае от кога ги има? И как очаквате да се отразят на приходите на дружеството?
            http://forexnews.bg

            Коментар


            • Пазарът на реклами - "по-онлайн" от всякога
              от Мариана Асенова [81 прочитания] днес, 18:28

              Наскоро Европейската комисия обяви, че пуска официалната си страница EUtube, в най-популярния видеосайт YouTube

              Преди броени дни групата за анализи и прогнози Forrester обяви, че пазарът на интернет рекламата в Европа до пет години ще достигне обеми от 16 млрд.. евро. На практика това означава, че експертите на Forrester очакват двойно увеличение до 2012 г. спрямо сегашните нива (около 7.5 млрд.. евро). Позиционирано към общия рекламен пазар, това означава онлайн рекламата да "завладее" нови 9% и да достигне 18 на сто. Три страни заемат водещите позиции - Великобритания, Франция и Германия, като очакванията са те да ги запазят и за прогнозния период до 2012 г.

              Първото и най-логично обяснение за очаквания интерес към онлайн рекламата е, че хората прекарват все повече време в интернет пространството. Най-силното доказателство е фактът, че изследването показва отлив от най-масовата медиа - телевизията, и пренасочване към най-новата - интернет. Близо 36% от 25 хил. интервюирани потребители са заявили, че прекарват повече време в сърфиране в мрежата, отколкото в гледане на телевизия.

              Според аналитиците от Forrester жителите на най-стария континент определено предпочитат предимствата на най-новата медиа. Сравнение между различните средства за информация показва, че европейците отделят най-много време за мрежата - 14.3 часа седмично. На второ място гледат телевизия - 11.3 часа. На трето място четат вестници и списания - 4.4 часа.

              Увеличаването на възможностите за широколентов достъп в домовете е друг фактор, който обуславя очаквания бум на интернет рекламата. Прогнозите на експертите са, че след пет години 83 млн. европейци (сега са почти двойно по-малко - 47 млн.) ще ползват broadband, което от своя страна ще доведе както до нарастване на бюджетите за онлайн реклама, така и до появата на нови формати в тази област.

              Докладът на Forrester изтъква и водещата роля на търсачките в процеса на увеличаване на дела на онлайн рекламата. Гигантите, които предлагат услуги за търсене в интернет, ще продължат да привличат голямата част от бюджетите за реклама в мрежата. На следващите позиции са стандартните формати като банерите и рекламните (макар и възприемани като спам) електронни писма.

              Последните месеци големите конкуренти в сферата на интернет търсенето определено заявиха решимостта си да развиват рекламния пазар в мрежата. Почти едновременно Google и Microsоft купиха компании, специализирани в онлайн маркетинг и реклама. Google похарчи през април 3.1 млрд.. долара, за да придобие DoubleClick. Малко по-късно от своя страна Microsоft плати почти двойна цена - 6 млрд. долара, за aQuantive. Тези придобивания според експертите сами по себе си говорят достатъчно ясно за насоките и очакванията за развитие на този сегмент от необятния рекламен пазар.

              Най-малкото показват категоричната решимост на основните играчи да опитат да променят статуквото. Последните данни на специализираните компании показват, че засега въпреки ожесточената конкуренция Google запазва лидерската си позиция. Според Compete.com 62% от потребителите, които са търсили информация в интернет през юни, са използвали именно Google. Нещо повече, според експертите на Compete.com търсачката е регистрирала сериозен ръст от 7% в сравнение с миналата година.

              За същия период (юни 2006 г. - юни 2007 г.) търсачката на Microsoft - MSN Search, е увеличила своя пазарен дял с 3% и запазва третото си място далеч зад лидера с 13%. Според коментара на експертите обаче това увеличение се дължи на възможностите, които дава Live Search Club на потребителите. В него има предоставен избор от игри, а победните точки от тези игри могат да се използват като бонус при покупка на продукти на Microsoft. Експертите подчертават и друга подробност - игрите естествено използват търсачката на MSN Search, което допълнително качва популярността.

              Тук е моментът да припомним и появилите се през май слухове за предстоящо сливане между Microsoft и Yahoo, компанията, която трайно заема второто място с пазарен дял около 27.5%. Сделка, за която на практика се говори от миналата година. Независимо че още е в сферата на непотвърдената информация и предположенията, причините за подобен ход са ясни - разширяване на пазарния дял на двете компании именно в онлайн търсенето и рекламата.

              Очевидно е, че всички маркирани досега процеси ще продължат да подтикват фирмите и организациите да заделят дялове от рекламните си бюджети именно за онлайн реклама. Но според експертите на Forrester, с чието изследване започнахме този материал, промяната не се отнася само до увеличаването на рекламните бюджети за уеб. А и до промяна на форматите, в които ще бъдат инвестирани рекламните средства. Тук показателният пример е с развитието на т.нар. социални медии като блогове, wikies, MySpace и YouTube.

              Конкуренцията и новините, които буквално всеки ден идват от страна на MySpace и YouTube например, също са своеобразно доказателство за резултатите от проучването на анализаторите от Forrester. Само преди двайсетина дни не друг, а Европейската комисия обяви, че пуска официалната си страница - EUtube, в най-популярния видеосайт YouTube. Очевидно, че традиционно консервативните чиновници на Европейския съюз са убедени в предимствата на новите медии за популяризиране сред най-широката аудитория. От своя страна тези дни MySpace, основният конкурент на YouTube в сегмента на онлайн видеото, обяви, че планира новата услуга MySpace TV.

              Естествено само бъдещето ще покаже кои от прогнозите на анализаторите ще се сбъднат и кои ще останат само на хартия. Във всеки случай няколко тенденции са видими отсега. Първо, технологичното развитие на мрежата (широколентов достъп) ще привлича все повече онлайн потребители към уебуслугите. Второ, конкуренцията (както във всички области) между основните играчи и вложените милиарди в сектора е гаранция за бъдещо развитие. Трето, примерът на социалните онлайн медии няма да остане без последователи - със сигурност примерът на Европейската комисия ще бъде последван от други институции.

              В резултат от тези и други фактори новите тенденции в маркетинга и рекламата ще продължат да се развиват, а рекламата ще става все по-онлайн.

              Коментар


              • Браво на финанса

                .............. екипът на финанс.нюз.бг взе решение да добави 6 нови финансови показатели за всяка компания, а именно -
                - EBITDA (Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation, and Amortization ) и неговите производни съотношения
                - Price/EBITDA (Price – Пазарна капитализация)
                - EV/EBITDA (EV - Enterprise Value)
                - Debt/EBITDA ( Debt – Дълг )
                - EBITDA/Interest expense ratios (Interest expense ratios – Разходи за лихви)
                - EBITDA/ Total income ( Total income – Общи приходи )

                Браво на финанса. Време беше някой да изнесе в публичното пространство и тези показатели......макар и в платен сайт. Всъщност и в БГ-то става нормално всичко хубаво и ценно да струва пари.
                НЕ СЪМ ИЛИЯН ОТ SIS

                Коментар


                • tova shte se otrazi polojitelno i na vsi4ki novi EU strani:

                  Очакват двоен ръст на интернет рекламата в Европа до 2012 г.
                  12.07.2007 10:43

                  Годишният обем на паневропейската онлайн реклама ще достигне 16 млрд. евро до 2012 г., което е два пъти* повече спрямо 2006 г., сочи проучване на Forrester, цитирано от BBC.

                  За същия период делът на интернет рекламата ще скочи до 18% от общия рекламен пазар спрямо 9% към момента.

                  Според проучването 53% от хората вече редовно са онлайн, като прекарват повече време в интернет, отколкото в гледане на телевизия.

                  Европейските потребители вече прекарват по 14,3 часа седмично онлайн. За сравнение, те отделят 11,3 часа за гледане на телевизия и 4,4 за четене на вестници и списания, твърдят от Forrester.

                  В резултат на нарастването на ползването на интернет 36% от потребителите твърдят, че прекарват по-малко време в гледане на телевизия.

                  През следващите четири години най-големият обем онлайн реклама ще се задържи във Великобритания, следвана от Германия и Франция, предвижда докладът.

                  Според него търсачките ще продължат да привличат най-голяма част от разходите за онлайн реклама, следвани от стандартната реклама (банери, popups) и реклами чрез електронната поща.

                  "Пет години след като навлязоха в сферата на онлайн маркенинга, компаниите започнаха да осъзнават, че мрежата е важно средство за привличане и задържане на клиенти и за разширяване на пазара", се казва в проучването.

                  *По данни на Internet Advertising Bureau Europe (IAB Europe), покриващи 13 големи европейски страни, разходите за онлайн реклама през 2006 г. са достигнали 8,003 млрд. евро. От тях най-голям дял формира Великобритания (39% - 3,101 млрд. евро), на второ място е Германия с 22 на сто (1,752 млрд. евро), а на трето – Франция с 15% (1,179 млрд. евро).

                  Холандия е четвъртият по големина пазар на онлайн реклама със 7% (564,3 млн. евро), следвана близо от Италия с 6% (480,2%). Испания, Дания, Белгия, Австрия, Финландия, Гърция, Словения и хърватска формират останалите 12% (927 млн. евро).

                  Коментар


                  • Кои са другите "големи" в българското IT ? А по-специално в българския уеб ? Освен IBG и WWW, това са май динозаврите DIR.BG и NETINFO, нали ? Май тези четирите си разделят основния дял от BG уеба. От тях две дружества са вече на борсата, и сега чакаме и NETINFO. Има ли нови "играчи" ? Аз видях една фирма WebGround която се занимава със Actualno.com и Club.bg - те изглеждат перспективни.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Careaboutweb
                      Ajde 2,80
                      Бих те посъветвал малко по внимателно с радостта, защото всеки от ... може да проследи , че работиш в същата компания за която се радваш и може да се изтълкува като манипулация. Нищо лично просто по внимателно с еуфорията ..и успех в инвестицията

                      Коментар


                      • Ajde 2,80

                        Коментар


                        • Според моите сметки тук справедлива пазарна ст-ст на една акция е 3.7лв.

                          Коментар


                          • Вчера беше само началото на вълната :-).

                            Коментар


                            • eeeex, za malko sum se oburnala na drugata strana i tuka vlaka ve4e potegli. kak ne zadurjah pove4e cash da dopulnq!? eeeeex..... shte ima da sujelqvam, znam, NO..... tova jivota.... ne mojesh da ogreesh navsqkude.
                              znaeh si az, 4e e dan ot nai-podcenenite pozicii na bfb vse oshte, no sum sigurna, 4e svetlo budeshte ni 4aka tuk. iskreno vqrvam v performance-a na WWW, koito shte ni otvede kum 10-kata!!!!!!
                              PS: ne e preporuka, samo si razmishlqvam "na glas"
                              haide sus zdrave spekulki!

                              Коментар


                              • WWW има отличен дизайн на уеб страниците и големи перспективи за развитие. За съжаление има по-малка капитализация и фри-флоут от Инвестора за да го забележат големите инвеститори. Така например ако се появи някой от
                                хедж фондовете клиенти на Пощенска с търсене за 100к акции, дори да оберат цялото предлагане пак не могат да ги съберат.

                                Коментар

                                Working...
                                X