София Комерс- отговор от официален представител
Описания случай във Велинград е клевета по адрес на '' София комерс'', предизвикана вероятно от лични мотиви. Целите на адресанта са непочтенни и безперспективни.
Работата в заложните къщи на ''София Комерс'' винаги е била, е и ще бъде изцяло ориентирана към коректност, законност, уважение и доверие. Смея да твърдя, че няма реален, а не измислен клиент, който би могъл да даде данни за обратното, в който и да е град в България. Дори след обирите в някои от обектите, дружеството обезщети всеки един клиент,чиито ценности бяха откраднати, което на практика увеличи загубите ни, но и доверието към нас. Относно принципите ни на контрол, начините на ревизиране и подбор на кадрите, дългогодишната практика, мащабите и авторитета на фирмата са достатъчното доказателство за тяхната успеваемост.
Подобни случаи в София Комерс са немислими най-вече поради неоспоримата публичност на фирмата. Във всеки един документ издаден от нас и във всеки обект са посочени координатите на фирмата, телефони, адреси, email, както и телефон за оплаквания и нередности относно обслужването. Ако приемем, че има такъв случай и според представените факти госпожица "X'' е достатъчно интелигентна да сезира разни институции, защо тогава не прояви разум и не си потърси правата на място и по каналния ред? Подобни злоупотреби в "София Комерс" никога не са се случвали и няма да се случат. Ако все пак неблагонадежден служител си позволи някакво своеволие, логичната развръзка е да се информират съответните представители на дружеството (както вече споменах координатите му са публични), за да се потърси справедливост или обезщетение. Призовавам да се придържаме към етиката и законните средства боравейки с името и авторитета на някой!
Описания случай във Велинград е клевета по адрес на '' София комерс'', предизвикана вероятно от лични мотиви. Целите на адресанта са непочтенни и безперспективни.
Работата в заложните къщи на ''София Комерс'' винаги е била, е и ще бъде изцяло ориентирана към коректност, законност, уважение и доверие. Смея да твърдя, че няма реален, а не измислен клиент, който би могъл да даде данни за обратното, в който и да е град в България. Дори след обирите в някои от обектите, дружеството обезщети всеки един клиент,чиито ценности бяха откраднати, което на практика увеличи загубите ни, но и доверието към нас. Относно принципите ни на контрол, начините на ревизиране и подбор на кадрите, дългогодишната практика, мащабите и авторитета на фирмата са достатъчното доказателство за тяхната успеваемост.
Подобни случаи в София Комерс са немислими най-вече поради неоспоримата публичност на фирмата. Във всеки един документ издаден от нас и във всеки обект са посочени координатите на фирмата, телефони, адреси, email, както и телефон за оплаквания и нередности относно обслужването. Ако приемем, че има такъв случай и според представените факти госпожица "X'' е достатъчно интелигентна да сезира разни институции, защо тогава не прояви разум и не си потърси правата на място и по каналния ред? Подобни злоупотреби в "София Комерс" никога не са се случвали и няма да се случат. Ако все пак неблагонадежден служител си позволи някакво своеволие, логичната развръзка е да се информират съответните представители на дружеството (както вече споменах координатите му са публични), за да се потърси справедливост или обезщетение. Призовавам да се придържаме към етиката и законните средства боравейки с името и авторитета на някой!
Коментар