IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) Архив 1

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Засего от представения консолидиран отчет за 2007 год., а повече подробности на предстоящата "пресконференция", въпреки че на срещата през м. февруари дадох доста подробна "инфо" за авиобизнеса.

    Коментар


    • Г=н Керезов, дали някъде бухме могли да видим продажбите и печалбите (респективно загубите) на двете авиокомпании за 2007 година. Надявам се, че като един от блу чиповете на БФБ смятате да сте максимално прозрачни в това отношение.

      Коментар


      • meto76,
        Без да коментирам дали в Хим-а са "мутрички" и дали"имат акъл", давам допълнителна информация за широката общественост :
        1. До 23.08.2008 год. "Хемус Ер"ЕАД е под наблюдение от Агенция за следприватизационен контрол и до тази дата нито може да се влива, нито да се слива с когото и да било.
        2. Българската държава притежава "златна акция" от капитала на "България Ер"АД, която и дава особенни права, т.е. всяко действие по преобразуване на авиокомпанията изисква продължително съгласуване с Министерство на транспорта.
        3. Ако четеш малко повече странична литература - имам предвид статии по пресата, отнасящи се до темата "Български авиационен бизнес" би трябвало да знаеш за декларираните намерения на "Химимпорт" да обедини авиационния си бизнес в една компания с наименование "България Ер"АД и срока за изпълнение на тези намерения - края на 2008 - началото на 2009 год.
        4. Ако дестинациите, по които оперира авиокомпанията се натоварват с мах брой пътници - компанията няма да губи, независимо от наличието на "нискобюджетни" превозвачи поради по-удобни часове и по-добро качество на предлагания продукт. А подобряването на продукта зависи изключително много от самолетния парк, т.е подобрението зависи от подмяната на старите "боинг" с нови "еърбус" или "боинг". Същевременно ако старите се прехвърлят в Русия, ще се реализира допълнителна печалба от разликата в разхода на гориво - ТУ154 гори 2,2 пъти повече от един стар "боинг".
        Малко дълго излезе, но дано да е полезна горната "инфо" за всички четящи и пишещи в този форум.
        Лек и успешен ден.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от meto76
          Ако са се заели сериозно с авиобизнеса могат ли да ми обяснят какъв е смисъла от поддържането на две авиокомпании като България еър и Хемус еър с един собственик.Не виждат ли какво правят в Америка авиокомпаниите се обединяват, за да спестят разходи от мащаба.Какъв е смисъла от две малки авиокомпании като могат да имат една по-голяма и по-конкурентно способна. Но явно акъла им не стига на тия в Хима все пак мутрички.
          Две фирми - два мениджмънта,
          два мениджмънта - двойно повече възможности за назначаване на хора, които са хора на някой си и т.н.
          двойно повече "наши" хора в мениджмънта - двойно по-големи възможности за оказване на натиск на различни политически и икономически нива, откъдето идват тези "наши" хора.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Med.sestra
            Първоначално изпратено от Balans
            До къде я докарахме да се радваме на 9 лева
            Струва няколко пъти повече както каза един колега тук!
            Не е препоръка само лично мнение !
            А десятката както е тръгнало ще ч видим много скоро :-))))
            Очаквам десятката и......нагоре.... Не е никаква препоръка.
            Съгласна за десятката и отгоре

            Коментар


            • Първоначално изпратено от meto76
              Ако са се заели сериозно с авиобизнеса могат ли да ми обяснят какъв е смисъла от поддържането на две авиокомпании като България еър и Хемус еър с един собственик.Не виждат ли какво правят в Америка авиокомпаниите се обединяват, за да спестят разходи от мащаба.Какъв е смисъла от две малки авиокомпании като могат да имат една по-голяма и по-конкурентно способна. Но явно акъла им не стига на тия в Хима все пак мутрички.

              Доколкото си спомням имаше някакви изисквания по отношение развитието на авиокомпаниите, след като бяха закупени от държавата и може би това да е отчасти причината. А това че са мутри ми е чудно защо те кара да си мислиш, че дружествата им немогат да се развиват добре. Ние ако бяхме по умни от тях сега нямаше да ги коментираме

              Коментар


              • Ако са се заели сериозно с авиобизнеса могат ли да ми обяснят какъв е смисъла от поддържането на две авиокомпании като България еър и Хемус еър с един собственик.Не виждат ли какво правят в Америка авиокомпаниите се обединяват, за да спестят разходи от мащаба.Какъв е смисъла от две малки авиокомпании като могат да имат една по-голяма и по-конкурентно способна. Но явно акъла им не стига на тия в Хима все пак мутрички.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Optic
                  Първоначално изпратено от the shark
                  Първоначално изпратено от 4850

                  Изглежда от холдинга са се заели доста сериозно с авио бизнеса
                  Според мен, само ще ги напудрят и напарфюмират авиокомпаниите си и ще ги продадат, при първа възможност - ако има желаещи. Една компания, която тепърва има да обновява парка си, не вярвам да може да е конкурентна. След 9/11, и с новите цени на горивата, този бизнес върви все надолу - говорим за големите имена в световен мащаб в бранша, бъдещето им е само в окрупнявания и сливания - като това нанадолнище не му се вижда края - на авиобизнеса. При 100 евро за барел петрол, сигурно няма да има нито една печеливша авиокомпания, а 100 евро за барел петрол чукат на вратата.
                  Извинявай, ама на всички авиокомпании им се налага да обновяват авиопарка си, иначе нови самолети изобщо нямаше да се купуват Или според теб по-добре би било да си летим със старите самолети докато започнат да падат от небето?

                  Този бизнес ще се развива все повече и повече и особено пък в нашия регион, където за момента много малко хора са имали възможността да летят, а техният брой ежедневно расте. Пък и докато има кой да си купува самолетни билети ще има и бъдеще за бизнеса

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от the shark
                    Първоначално изпратено от 4850

                    Изглежда от холдинга са се заели доста сериозно с авио бизнеса
                    Според мен, само ще ги напудрят и напарфюмират авиокомпаниите си и ще ги продадат, при първа възможност - ако има желаещи. Една компания, която тепърва има да обновява парка си, не вярвам да може да е конкурентна. След 9/11, и с новите цени на горивата, този бизнес върви все надолу - говорим за големите имена в световен мащаб в бранша, бъдещето им е само в окрупнявания и сливания - като това нанадолнище не му се вижда края - на авиобизнеса. При 100 евро за барел петрол, сигурно няма да има нито една печеливша авиокомпания, а 100 евро за барел петрол чукат на вратата.
                    Извинявай, ама на всички авиокомпании им се налага да обновяват авиопарка си, иначе нови самолети изобщо нямаше да се купуват Или според теб по-добре би било да си летим със старите самолети докато започнат да падат от небето?
                    "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                    Коментар


                    • ...6C4.... xixixixii


                      ........now we sucking the right tits .......xixiixix

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Hribol
                        Първоначално изпратено от Nick Leesоn
                        6C4 - IBM eServer pSeries 630 Model 6C4

                        Ще се състезаваме с IBM в Гугъл
                        ако се разгледа кода ка шестнайсетично число е равен на 1732

                        aaaxa.... i se razdeli na (sigurno) shte se polu4i, realnta cena na akcia kum dadenia moment.
                        koqto za sujalenie e dale4 ot tazi

                        abe vie suvsem na kokoshkarnik i lupilnq na biseri go oburnahte tozi forum

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Nick Leesоn
                          6C4 - IBM eServer pSeries 630 Model 6C4

                          Ще се състезаваме с IBM в Гугъл
                          ако се разгледа кода ка шестнайсетично число е равен на 1732

                          Коментар


                          • 6C4 - IBM eServer pSeries 630 Model 6C4

                            Ще се състезаваме с IBM в Гугъл

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Balans
                              До къде я докарахме да се радваме на 9 лева
                              Струва няколко пъти повече както каза един колега тук!
                              Не е препоръка само лично мнение !
                              А десятката както е тръгнало ще ч видим много скоро :-))))
                              Очаквам десятката и......нагоре.... Не е никаква препоръка.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 4850

                                Изглежда от холдинга са се заели доста сериозно с авио бизнеса
                                Според мен, само ще ги напудрят и напарфюмират авиокомпаниите си и ще ги продадат, при първа възможност - ако има желаещи. Една компания, която тепърва има да обновява парка си, не вярвам да може да е конкурентна. След 9/11, и с новите цени на горивата, този бизнес върви все надолу - говорим за големите имена в световен мащаб в бранша, бъдещето им е само в окрупнявания и сливания - като това нанадолнище не му се вижда края - на авиобизнеса. При 100 евро за барел петрол, сигурно няма да има нито една печеливша авиокомпания, а 100 евро за барел петрол чукат на вратата.

                                Коментар

                                Working...
                                X