Засего от представения консолидиран отчет за 2007 год., а повече подробности на предстоящата "пресконференция", въпреки че на срещата през м. февруари дадох доста подробна "инфо" за авиобизнеса.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (6C4 / CHIM и 6C4P- привилегировани) Архив 1
Collapse
Заключена.
X
X
-
ОК
Г=н Керезов, дали някъде бухме могли да видим продажбите и печалбите (респективно загубите) на двете авиокомпании за 2007 година. Надявам се, че като един от блу чиповете на БФБ смятате да сте максимално прозрачни в това отношение.
Коментар
-
meto76,
Без да коментирам дали в Хим-а са "мутрички" и дали"имат акъл", давам допълнителна информация за широката общественост :
1. До 23.08.2008 год. "Хемус Ер"ЕАД е под наблюдение от Агенция за следприватизационен контрол и до тази дата нито може да се влива, нито да се слива с когото и да било.
2. Българската държава притежава "златна акция" от капитала на "България Ер"АД, която и дава особенни права, т.е. всяко действие по преобразуване на авиокомпанията изисква продължително съгласуване с Министерство на транспорта.
3. Ако четеш малко повече странична литература - имам предвид статии по пресата, отнасящи се до темата "Български авиационен бизнес" би трябвало да знаеш за декларираните намерения на "Химимпорт" да обедини авиационния си бизнес в една компания с наименование "България Ер"АД и срока за изпълнение на тези намерения - края на 2008 - началото на 2009 год.
4. Ако дестинациите, по които оперира авиокомпанията се натоварват с мах брой пътници - компанията няма да губи, независимо от наличието на "нискобюджетни" превозвачи поради по-удобни часове и по-добро качество на предлагания продукт. А подобряването на продукта зависи изключително много от самолетния парк, т.е подобрението зависи от подмяната на старите "боинг" с нови "еърбус" или "боинг". Същевременно ако старите се прехвърлят в Русия, ще се реализира допълнителна печалба от разликата в разхода на гориво - ТУ154 гори 2,2 пъти повече от един стар "боинг".
Малко дълго излезе, но дано да е полезна горната "инфо" за всички четящи и пишещи в този форум.
Лек и успешен ден.
Коментар
-
Първоначално изпратено от meto76Ако са се заели сериозно с авиобизнеса могат ли да ми обяснят какъв е смисъла от поддържането на две авиокомпании като България еър и Хемус еър с един собственик.Не виждат ли какво правят в Америка авиокомпаниите се обединяват, за да спестят разходи от мащаба.Какъв е смисъла от две малки авиокомпании като могат да имат една по-голяма и по-конкурентно способна. Но явно акъла им не стига на тия в Хима все пак мутрички.
два мениджмънта - двойно повече възможности за назначаване на хора, които са хора на някой си и т.н.
двойно повече "наши" хора в мениджмънта - двойно по-големи възможности за оказване на натиск на различни политически и икономически нива, откъдето идват тези "наши" хора.
Коментар
-
оптимистка
Първоначално изпратено от Med.sestraПървоначално изпратено от BalansДо къде я докарахме да се радваме на 9 лева
Струва няколко пъти повече както каза един колега тук!
Не е препоръка само лично мнение !
А десятката както е тръгнало ще ч видим много скоро :-))))
Коментар
-
Първоначално изпратено от meto76Ако са се заели сериозно с авиобизнеса могат ли да ми обяснят какъв е смисъла от поддържането на две авиокомпании като България еър и Хемус еър с един собственик.Не виждат ли какво правят в Америка авиокомпаниите се обединяват, за да спестят разходи от мащаба.Какъв е смисъла от две малки авиокомпании като могат да имат една по-голяма и по-конкурентно способна. Но явно акъла им не стига на тия в Хима все пак мутрички.
Доколкото си спомням имаше някакви изисквания по отношение развитието на авиокомпаниите, след като бяха закупени от държавата и може би това да е отчасти причината. А това че са мутри ми е чудно защо те кара да си мислиш, че дружествата им немогат да се развиват добре. Ние ако бяхме по умни от тях сега нямаше да ги коментираме
Коментар
-
Ако са се заели сериозно с авиобизнеса могат ли да ми обяснят какъв е смисъла от поддържането на две авиокомпании като България еър и Хемус еър с един собственик.Не виждат ли какво правят в Америка авиокомпаниите се обединяват, за да спестят разходи от мащаба.Какъв е смисъла от две малки авиокомпании като могат да имат една по-голяма и по-конкурентно способна. Но явно акъла им не стига на тия в Хима все пак мутрички.
Коментар
-
Първоначално изпратено от OpticПървоначално изпратено от the sharkПървоначално изпратено от 4850
Изглежда от холдинга са се заели доста сериозно с авио бизнесаИли според теб по-добре би било да си летим със старите самолети докато започнат да падат от небето?
Този бизнес ще се развива все повече и повече и особено пък в нашия регион, където за момента много малко хора са имали възможността да летят, а техният брой ежедневно расте. Пък и докато има кой да си купува самолетни билети ще има и бъдеще за бизнеса
Коментар
-
Първоначално изпратено от the sharkПървоначално изпратено от 4850
Изглежда от холдинга са се заели доста сериозно с авио бизнесаИли според теб по-добре би било да си летим със старите самолети докато започнат да падат от небето?
"Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."
Коментар
-
nevermind
Първоначално изпратено от HribolПървоначално изпратено от Nick Leesоn6C4 - IBM eServer pSeries 630 Model 6C4
Ще се състезаваме с IBM в Гугъл
aaaxa.... i se razdeli na (sigurno) shte se polu4i, realnta cena na akcia kum dadenia moment.
koqto za sujalenie e dale4 ot tazi
abe vie suvsem na kokoshkarnik i lupilnq na biseri go oburnahte tozi forum
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4850
Изглежда от холдинга са се заели доста сериозно с авио бизнеса
Коментар
Коментар