IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ..."спестените" пари идваха основно от допълнителните анекси...
    Всъщност, от разменените няколко реплики, останах с впечатлението, че ти липсва обективен довод за продължаващ спад, конкретно на Тази акция )))

    Коментар


    • Тук спихнаха гуните рано, рано. Прогнозата ми е вярна. просто съм гениален. Не е препоръка за каквото и да било.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от съни(тя)
        ...така де, старите пътища са осеяни с дупки и е мъка пътуването...затова и парите по фондовете няма да се загубят, а ще се влеят в цялостното развитие на икономиката ни
        ...към морето от София къде си видял по новите участъци дупки - към Ст.Загора ли(тук подизпълнителя е тематичен ) ) или от Карнобат до Бургас....
        ...май, само си ....приказваш....както и с нормите на печалба от дейността - в заблуда си и за това, че "спестените" пари са се обявявали като печалби...ама нищо...))
        ...де да бяха само старите пътища осеяни с дупки. Всъщност мога да ти покажа пътища на по 30 и кусур години, които имат по някоя дупка но в общи линии са в много добро състояние за годините си. Лошото е, че новите пътища в някой участъци са като швейцатско сирене.
        ... Навремето всички пътища са водели към Рим. Ти да не мислиш, че всички пътища в Бг водят към морето? Макар, че и тези към морето имат дупки в някой участъци.
        ...разбира се, че всички "спестени" пари не са обявени като печалба. По известни причини. Но това е тема за друг разговор и въобще не е за този форум.

        Коментар


        • ...така де, старите пътища са осеяни с дупки и е мъка пътуването...затова и парите по фондовете няма да се загубят, а ще се влеят в цялостното развитие на икономиката ни
          ...към морето от София къде си видял по новите участъци дупки - към Ст.Загора ли(тук подизпълнителя е тематичен ) ) или от Карнобат до Бургас....
          ...май, само си ....приказваш....както и с нормите на печалба от дейността - в заблуда си и за това, че "спестените" пари са се обявявали като печалби...ама нищо...))

          Коментар


          • Първоначално изпратено от съни(тя)
            ...нещо си се объркал с нормите на печалба при пътно-строителните компании(погледни и западните аналози)...но може да е от преразхода в някакви 20-ина сантима отгоре асфалт )))
            Нищо не съм объркал. И въобще не става на въпрос за " 20-ина сантима отгоре асфалт'. Вземи някой учебник по пътно строителство и в общи линии ще разбереш за какво идва реч. Строежа или рехабилитацията на път въобще не е да се хвърлят малко почернрни камъни. Има купища дейности преди това. Освен това самия асфалт трябва да е с определена температура при полагането и с определени показатели. Част от нашите фирми дават по ниска цена и след това спестяват "дейноси" свързани с технологията. И понеже обемите са големи и "печалбите" са огромни. Но така се произвеждат не пътища а дупки. А ЕС иска пътища а не дупки и за това не дава кинти. И не само ЕС. Мислиш ли, че Европейската банка няма да провери за какво и как се харчат парите от кредита който предстои да отпусне?
            Когато е спазена технологията един път дори да не е асфалтиран а да е само макадам дупки няма. Милионите дупки по нашите пътища съществуват защото драстично не се спазва технологията на пътно строителство.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от съни(тя)
              "Албенчето" като беше 140-150 каза ли нещо, а сега колко е...))
              Точно на тези нива продадох и се покрих. Точно тогава психозата бе в разгара си и идиотите щяха да ме ругаят и подиграват. Но нюхът ми не ме излъга и както обикновено се оказах прав. Сега купих малко но както писах в другата тема не очаквам чудеса. Туризмът ни е в тотална криза независимо какви глупости плещят министри и разните му там брамшови организации. Това се видя през зимния сезаон и ще се мултиплицира със страшна сила през летния. Всъщност това е за другата тема но ти отговарям тук защото ме питаш тук.

              Коментар


              • здравейте, къде мога да намеря отчета на Мостстрой?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Цар Симеон Велики
                  За Камен Калчев не зная но по отношение на борсовите прогнози аз никога не греша.
                  "Албенчето" като беше 140-150 каза ли нещо, а сега колко е...))

                  ...нещо си се объркал с нормите на печалба при пътно-строителните компании(погледни и западните аналози)...но може да е от преразхода в някакви 20-ина сантима отгоре асфалт )))

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от B.Graham
                    Самочуствието на Симо е равно само на самочуствието на Камен Колчев.И двамата разбират от всичко и никога не грешат.
                    За Камен Калчев не зная но по отношение на борсовите прогнози аз никога не греша.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от batko
                      Мони, имаш ли връзка с главния мозък! Никъде няма асфалт 45 см. Правят се съвсем други неща! Именно те вдигат цената! Магистралите в Германия преди 70 г. са правени от бетон!!! Загледай например стари филми с паради. Нюрнберг например и тогава пиши пак! Поне чети какво ти отговарят!
                      Берлин - Дрезден беше именно от бетон. Тези неща ги разказвай на хлапетата аз ги зная.

                      Технологията я има в учебниците. Но това е форум а не място където да се публикуват учебници по пътно строителство. Проблема е, че не се спазва технологията и пътищата ни са целите в дупки. А парите се "усвояват". Когато започнат да водят нормален и качествен производствен процес печалбата драстично ще падне а оттам и показателите и цената на акциите. Явно това на което се надяваха пишман "инвеститорите" ЕС да дава пари а "пътищарите" да ги крадат необезпокоявани от никого няма да се случи. И за това е драстичният низходящ тренд.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от съни(тя)
                        Царю, обиждаш наред и на поразия...а нищо конкретно не си казал - "ще пада" е най-големият ти лаф...
                        Не знам каква е спецификата на асфалтополагането - има си проекти за това, които се одобряват, вкл. и от европейските партньори...

                        Интересно, понеже сме в темата, кои са добрите фирми в строителството на мостове, аквадукти...в България - според теб, явно няма такива - и к'во, пак да върнем Щрабаг - големите западняци...пфууу...
                        Алабалистиката ти не обяснява защо падат и други развиващи се компании в застраховането, добивната промишленост, химията, ремонтните дейности....
                        За негативният тренд съм писал още преди няколко месеца. И неколкократно съм се аргументирал защо. Това, че не си го прочела или не искаш да го прочетеш си е твой проблем.

                        Има проекти има и технология но явно няма никакъв инвеститорски контрол и явно нито технологията се спазва, нито проектите се изпълняват. И дупките зейват само месеци след като пътя се въведе в експлоатация. Ти да не би да пътуваш с хеликоптер, че не ги виждаш? Освен това съласно гаранцията фирмите са задължени да отстранят забеллежките но не го правят. Инвеститорският контрол отново не си е на мястото. Ако съгласно гаранционните срокове фирмите се задължат да оправят некачествената си работа акциите им ще станат 3лв.

                        Доста фирми могат да строят добре, при положение, че има ефективен контрол и се спазват проекти, технология и прочие. Но тогава нивото на печаба ще е 1-2% и цената на акциите ще е далеч по ниска.

                        Другите компании падат по други причини но не му е тук мястото да ти обяснявам.

                        Коментар


                        • Самочуствието на Симо е равно само на самочуствието на Камен Колчев.И двамата разбират от всичко и никога не грешат.
                          Life won't wait for you.

                          Коментар


                          • Мони, имаш ли връзка с главния мозък! Никъде няма асфалт 45 см. Правят се съвсем други неща! Именно те вдигат цената! Магистралите в Германия преди 70 г. са правени от бетон!!! Загледай например стари филми с паради. Нюрнберг например и тогава пиши пак! Поне чети какво ти отговарят!

                            Коментар


                            • Царю, обиждаш наред и на поразия...а нищо конкретно не си казал - "ще пада" е най-големият ти лаф...
                              Не знам каква е спецификата на асфалтополагането - има си проекти за това, които се одобряват, вкл. и от европейските партньори...

                              Интересно, понеже сме в темата, кои са добрите фирми в строителството на мостове, аквадукти...в България - според теб, явно няма такива - и к'во, пак да върнем Щрабаг - големите западняци...пфууу...
                              Алабалистиката ти не обяснява защо падат и други развиващи се компании в застраховането, добивната промишленост, химията, ремонтните дейности....

                              Коментар


                              • да се положат по три слоя асфалт по 15см.
                                Разбирача иска да прави бомбоубежище с дебелина половин метър!

                                Досега не бях му чел писанията на този специалист - спамер (просто го игнорирам)! Ала сега определено съм шокиран!

                                Не искам да влизам в пререкания с един определено ментално нестабилен човек!

                                Надявам се, че няма дори и един, който да приема "Царя" на сериозно!


                                Не притежавам акции в компанията!

                                Коментар

                                Working...
                                X