След малко атака през центъра.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мостстрой АД (5MY / MOSTS)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от StormПървоначално изпратено от ivan61Който още не си е купил да действа днес, щото утре ще си купува от 108, по ниско няма да има!!!!
Не е препоръка за непрозорливи кобоси!
Нека гледаме какво ще стане в следващите часове и дни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от skipПървоначално изпратено от MatrosovПървоначално изпратено от alpesПървоначално изпратено от MatrosovПървоначално изпратено от alpesИнтересно,че няма реакция на новините.....
п.с - Ех, ако им бяха казали от началото....;-)"Живота е това,което ни се случва сега докато правим планове за бъдещето"Дж. Ленън
Коментар
-
Първоначално изпратено от MatrosovПървоначално изпратено от alpesПървоначално изпратено от MatrosovПървоначално изпратено от alpesИнтересно,че няма реакция на новините.....
п.с - Ех, ако им бяха казали от началото....;-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от alpesПървоначално изпратено от MatrosovПървоначално изпратено от alpesИнтересно,че няма реакция на новините.....
Коментар
-
Първоначално изпратено от MatrosovПървоначално изпратено от alpesИнтересно,че няма реакция на новините....."Живота е това,което ни се случва сега докато правим планове за бъдещето"Дж. Ленън
Коментар
-
Нов търг за “Тракия” на 3-4 лота до юли
Български фирми готови да строят за своя сметка, връщат им парите от излишъка
15 Май 2008
Концесията за магистрала “Тракия” ще бъде развалена и правителството ще обяви до месец и половина нов търг за строителство на 107 км от аутобана на 3-4 лота. Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагагузов в четвъртък пред бВТ.
По думите му само чудо може да стане, за да осигурят португалците финансирането за дострояването на пъта от София до Бургас. Срокът за това изтече, съгласно последния анекс към договора с консорциума “Магистрала Тракия”, в който 51 на сто държат три португалски фирми, а останалият дял е на държавните “Автомагистрали” и “Техноекспортстрой”. Досега не са предоставени официални данни за осигуреното финансиране, но Гагаузов посочи, че нямат информация някоя банка да е отпуснала необходимите средства.
Гагаузов не можа да се ангажира с цени, които могат да бъдат постигнати в бъдещия търг, но акцентира върху това, че цените на петрола растат и това влияе върху стойността на пътното строителство, както отбеляза и Medoaipool преди дни.
Ясен и интересът на българските дружества към магистралата, каза още регионалният министър. Това са "Трейс груп", "Мостстрой" и "Главболгарстрой", чието влизане в концесията се планираше и като подизпълнители в сбучай, че португалците все пак успеят да намерят парите. Напоследък, освен фирмите на Васил Божков, Николай Михайлов и Симеон Пешов, се спряга като бъдещ участник и турската “Догуш”, която вече изпълнява редица обществени поръчки у нас.
Строителните фирми са заявявали готовност да започнат работа по магистралата за своя сметка, а после правителството да им изплати средствата от бюджавния излишък, отговори Гагаузов на въпроса предвидени ли са пари в бюджета за започването на пътните строежи по аутобана.
Той допълни, че е възможно за две години и половина да приключат работита по “Тракия,но не можа да се ангажира с цена на таксата, която ще трябва да плащат шофьорите за преминаването но пътя то София до Бургас.
http://www.mediapool.bg/
Коментар
Коментар