IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от boshko
    Първоначално изпратено от kod123
    Първоначално изпратено от Warren
    Къде е увеличението на капитала,къде са замразените пари?
    Скоро излезе съобщение , че новите акции са вписани в ЦД, сега чакаме да мине одобрението през КФН и после едни Господ знае, кога ще ги пуснат на борсата.
    Не се безпокойте, за следващата криза ще са на пазара.
    Мнението не представлява препоръка за покупка или продажба или за други забранени от нормативната уредба действия.
    И сега да са виж какво дърво настава :
    http://evropa.dnevnik.bg/show/?storyid=569534

    Търгове за пътища са анулирани изненадващо
    Отменени са 21 договора за 320 млн. лв. по европрограмата "Регионално развитие"
    Търгове за пътища са анулирани изненадващо Всичките 21 търга по оперативна програма "Регионално развитие" за пътища втори и трети клас на стойност близо 320 млн. лв. са анулирани от Националната агенция "Пътна инфраструктура" и са върнати за провеждане на нови процедури. Това съобщи в сряда новият и.д. директор на агенцията Иван Атанасов. Причината са съществeни пропуски в проведените общeствени поръчки, както и съмнения за някои от фирмите. Половината от всички търгове са спечелени от фирми от пътния холдинг на Васил Божков на обща стойност 120 млн. лв. Вторият голям печеливш са фирмите на "Трейс груп" на Николай Михайлов с близо 25 млн. лв. Сред останалите победители са "Инфрастрой", в която 51% са на Васил Божков, а останалите държат братя Галеви, Христофорос Аманатидис - Таки, и Феодор Феодоров, както и компанията на съпругата на бившия шеф на пътния фонд Велико Желев, който сега е съветник на строителния министър Асен Гагаузов. "Дневник" научи, че след канселирането на процедурите от бившия пътен шеф Димитър Иванов той е бил заплашен, за да оттегли искането си. Иванов не се е поддал и е предпочел да напусне агенцията. Новият шеф декларира, че НАПИ ще настоява за нови процедури. Атанасов твърди, че те не са продиктувани под ултиматум от Брюксел, а защото вътрешният одит на агенцията установил някои съмнителни факти около фирмите. Компании, спечелили търговете, обаче заявиха, че са получили обяснение за натиск от Еврокомисията, в резултат на който са спрени парите. Търговете са проведени по бързата процедура още в края на миналата година, когато са сключени и договорите с тях. Тогава начело на пътния фонд беше уличеният по-късно в конфликт на интереси Веселин Георгиев, а заради скандалите около него и негови подчинени Европейската комисия замрази всички средства за пътища. По проектите пътният фонд има право да преведе авансово на фирмите 10% от стойността на поръчките. Някои от ремонтните дейности по анулираните търгове вече са направени, като най-фрапиращият случай е с 80% ремонтиран път. Източници на "Дневник" твърдят, че компании са работили авансово още преди да са сключени договорите, разчитайки на честната дума на предишните шефове на фонда, че след това ще им бъде платено. Това е била обичайна практика в работата на пътния фонд с определени фирми. Според компании от бранша в момента по тази схема фирми на Васил Божков строят магистрала "Марица", без да имат подписани актуализирани анекси към стария договор. Изпълнителният директор на "Холдинг Пътища" Орлин Хаджиянков отказа да коментира по телефона. Изпълнителният директор на "Пътни строежи" - Велико Търново, Филип Маринов, която е част от компаниите на Божков, заяви, че в момента подготвят трасето за ремонта на пътя Царевец - Свищов, който се финансира по оперативната програма със 788 хил. лв. По думите му същинските работи ще започнат през пролетта. В Плевен, където обектите са спечелени от "Холдинг Пътища", съобщиха, че ремонтът по отсечката до Ловеч все още не е започнал. "Имам договор с НАПИ, но парите бяха спрени от ЕС и не знам дали ще се проведе ремонтът", каза изпълнителният директор на "Пътно строителство" - Добрич, Валентин Зеленченко. Фирмата е спечелила търга за отсечката от Добрич до Генерал Тошево. На 17 октомври министерството на регионалното развитие съобщи, че се правят някои "корекции" по тази мярка от програмата. Коригираният комплект документи е качен в сайта на ведомството, без да става ясно какви точно са промените. Посочено е само, че измененията в документите са на основание на "постановление на Министерския съвет за определяне на реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативните програми, съфинансирани от ЕС". Въпреки че от НАПИ настояват за нови търгове, в сряда от пресцентъра на строителното министерство уточниха, че "поради настъпили промени в законодателната база - създаването на НАПИ, управляващият орган коригира пакета документи". Посочено е, че общият финансов ресурс по тази схема е 501 млн. лв. Зам.-министър Искра Михайлова, която е от квотата на ДПС и отговаря за усвояването на средствата, в сряда не вдигаше мобилния си телефон, за да каже дали ще има нови търгове по канселираните договори и как ще се разплащат с фирмите за вече свършена работа. В началото на октомври, в деня на отворените врати строителният министър Асен Гагаузов и заместничката му Михайлова се похвалиха как са договорили всички средства за пътища по оперативната програма за 7-годишния й период. В сряда се оказа, че те са имали предвид само схемата за общинските пътища, а за конфликтните търгове с републиканските въобще не е ставало въпрос според уточнението на пресцентъра на МРРБ. Според него за общинските пътища е договорен целият финансов ресурс от 125 млн. лв., сключени са 27 договора. На 1 октомври ведомството съобщи за 28 сключени договора по тази схема, като средно всяка община получава по 4-5 млн. лв. Според съобщение на пресцентъра на строителното министерство в сряда, всички 27 договора са в процес на изпълнение. Получени са и първите авансови искания на общините. Проверка на "Дневник" показа, че в някои общини не са получили никакви плащания и не се работи, а на търговете се е явявал само един кандидат. Във Варна например това е дружеството "Пътища и мостове". То ще ремонтира пътя към с. Каменар и към курорта Св. св. Константин и Елена през кв. Виница, съобщи зам.-кметът по финансите Борислав Борисов. По думите му пътят не е пипан, преди да се избере изпълнителят. В община Аксаково чакат да получат средствата за пътните отсечки Аксаково - Припек - Слънчево и пътния възел с магистрала "Хемус". Според кмета Атанас Стоилов нищо по тези проекти не е предприемано, преди да бъдат известни победителите в търговете. Изпълнител е консорциум ДЗЗД "Пътинженеркомфорт". Стоилов смята, че общините ще срещат проблеми с избора на изпълнители, защото едно от изискванията е да бъдат финансирани едва 20% от стойността на проектите, а останалите 80% да се изплащат, след като дейностите са напълно завършени. Кметът на Ветово също се оплака, че все още нищо не са получили от регионалното министерство, а някои участъци вече са опасни за движение.

    Победители в търговете

    Компании брой търгове обща сума
    Фирми на Васил Божков 10 120 млн. лв.
    Фирми на "Трейс холдинг" 2 25 млн. лв.
    "Инфрастрой" на Божков, Галеви и Таки 1 3.5 млн. лв.


    Източник: НАПИ


    Мнението не представлява препоръка за покупка или продажба или за други забранени от нормативната уредба действия. Мнението не представлява препоръка за покупка или продажба или за други забранени от нормативната уредба действия.
    Има за какво виж какво дърво настава :
    http://evropa.dnevnik.bg/show/?storyid=569534

    Търгове за пътища са анулирани изненадващо
    Отменени са 21 договора за 320 млн. лв. по европрограмата "Регионално развитие"
    Търгове за пътища са анулирани изненадващо Всичките 21 търга по оперативна програма "Регионално развитие" за пътища втори и трети клас на стойност близо 320 млн. лв. са анулирани от Националната агенция "Пътна инфраструктура" и са върнати за провеждане на нови процедури. Това съобщи в сряда новият и.д. директор на агенцията Иван Атанасов. Причината са съществeни пропуски в проведените общeствени поръчки, както и съмнения за някои от фирмите. Половината от всички търгове са спечелени от фирми от пътния холдинг на Васил Божков на обща стойност 120 млн. лв. Вторият голям печеливш са фирмите на "Трейс груп" на Николай Михайлов с близо 25 млн. лв. Сред останалите победители са "Инфрастрой", в която 51% са на Васил Божков, а останалите държат братя Галеви, Христофорос Аманатидис - Таки, и Феодор Феодоров, както и компанията на съпругата на бившия шеф на пътния фонд Велико Желев, който сега е съветник на строителния министър Асен Гагаузов. "Дневник" научи, че след канселирането на процедурите от бившия пътен шеф Димитър Иванов той е бил заплашен, за да оттегли искането си. Иванов не се е поддал и е предпочел да напусне агенцията. Новият шеф декларира, че НАПИ ще настоява за нови процедури. Атанасов твърди, че те не са продиктувани под ултиматум от Брюксел, а защото вътрешният одит на агенцията установил някои съмнителни факти около фирмите. Компании, спечелили търговете, обаче заявиха, че са получили обяснение за натиск от Еврокомисията, в резултат на който са спрени парите. Търговете са проведени по бързата процедура още в края на миналата година, когато са сключени и договорите с тях. Тогава начело на пътния фонд беше уличеният по-късно в конфликт на интереси Веселин Георгиев, а заради скандалите около него и негови подчинени Европейската комисия замрази всички средства за пътища. По проектите пътният фонд има право да преведе авансово на фирмите 10% от стойността на поръчките. Някои от ремонтните дейности по анулираните търгове вече са направени, като най-фрапиращият случай е с 80% ремонтиран път. Източници на "Дневник" твърдят, че компании са работили авансово още преди да са сключени договорите, разчитайки на честната дума на предишните шефове на фонда, че след това ще им бъде платено. Това е била обичайна практика в работата на пътния фонд с определени фирми. Според компании от бранша в момента по тази схема фирми на Васил Божков строят магистрала "Марица", без да имат подписани актуализирани анекси към стария договор. Изпълнителният директор на "Холдинг Пътища" Орлин Хаджиянков отказа да коментира по телефона. Изпълнителният директор на "Пътни строежи" - Велико Търново, Филип Маринов, която е част от компаниите на Божков, заяви, че в момента подготвят трасето за ремонта на пътя Царевец - Свищов, който се финансира по оперативната програма със 788 хил. лв. По думите му същинските работи ще започнат през пролетта. В Плевен, където обектите са спечелени от "Холдинг Пътища", съобщиха, че ремонтът по отсечката до Ловеч все още не е започнал. "Имам договор с НАПИ, но парите бяха спрени от ЕС и не знам дали ще се проведе ремонтът", каза изпълнителният директор на "Пътно строителство" - Добрич, Валентин Зеленченко. Фирмата е спечелила търга за отсечката от Добрич до Генерал Тошево. На 17 октомври министерството на регионалното развитие съобщи, че се правят някои "корекции" по тази мярка от програмата. Коригираният комплект документи е качен в сайта на ведомството, без да става ясно какви точно са промените. Посочено е само, че измененията в документите са на основание на "постановление на Министерския съвет за определяне на реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативните програми, съфинансирани от ЕС". Въпреки че от НАПИ настояват за нови търгове, в сряда от пресцентъра на строителното министерство уточниха, че "поради настъпили промени в законодателната база - създаването на НАПИ, управляващият орган коригира пакета документи". Посочено е, че общият финансов ресурс по тази схема е 501 млн. лв. Зам.-министър Искра Михайлова, която е от квотата на ДПС и отговаря за усвояването на средствата, в сряда не вдигаше мобилния си телефон, за да каже дали ще има нови търгове по канселираните договори и как ще се разплащат с фирмите за вече свършена работа. В началото на октомври, в деня на отворените врати строителният министър Асен Гагаузов и заместничката му Михайлова се похвалиха как са договорили всички средства за пътища по оперативната програма за 7-годишния й период. В сряда се оказа, че те са имали предвид само схемата за общинските пътища, а за конфликтните търгове с републиканските въобще не е ставало въпрос според уточнението на пресцентъра на МРРБ. Според него за общинските пътища е договорен целият финансов ресурс от 125 млн. лв., сключени са 27 договора. На 1 октомври ведомството съобщи за 28 сключени договора по тази схема, като средно всяка община получава по 4-5 млн. лв. Според съобщение на пресцентъра на строителното министерство в сряда, всички 27 договора са в процес на изпълнение. Получени са и първите авансови искания на общините. Проверка на "Дневник" показа, че в някои общини не са получили никакви плащания и не се работи, а на търговете се е явявал само един кандидат. Във Варна например това е дружеството "Пътища и мостове". То ще ремонтира пътя към с. Каменар и към курорта Св. св. Константин и Елена през кв. Виница, съобщи зам.-кметът по финансите Борислав Борисов. По думите му пътят не е пипан, преди да се избере изпълнителят. В община Аксаково чакат да получат средствата за пътните отсечки Аксаково - Припек - Слънчево и пътния възел с магистрала "Хемус". Според кмета Атанас Стоилов нищо по тези проекти не е предприемано, преди да бъдат известни победителите в търговете. Изпълнител е консорциум ДЗЗД "Пътинженеркомфорт". Стоилов смята, че общините ще срещат проблеми с избора на изпълнители, защото едно от изискванията е да бъдат финансирани едва 20% от стойността на проектите, а останалите 80% да се изплащат, след като дейностите са напълно завършени. Кметът на Ветово също се оплака, че все още нищо не са получили от регионалното министерство, а някои участъци вече са опасни за движение.

    Победители в търговете

    Компании брой търгове обща сума
    Фирми на Васил Божков 10 120 млн. лв.
    Фирми на "Трейс холдинг" 2 25 млн. лв.
    "Инфрастрой" на Божков, Галеви и Таки 1 3.5 млн. лв.


    Източник: НАПИ


    Мнението не представлява препоръка за покупка или продажба или за други забранени от нормативната уредба действия.
    За да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но

    Коментар


    • Първоначално изпратено от kod123
      Първоначално изпратено от Warren
      Къде е увеличението на капитала,къде са замразените пари?
      Скоро излезе съобщение , че новите акции са вписани в ЦД, сега чакаме да мине одобрението през КФН и после едни Господ знае, кога ще ги пуснат на борсата.
      Не се безпокойте, за следващата криза ще са на пазара.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Warren
        Къде е увеличението на капитала,къде са замразените пари?
        Скоро излезе съобщение , че новите акции са вписани в ЦД, сега чакаме да мине одобрението през КФН и после едни Господ знае, кога ще ги пуснат на борсата.

        Коментар


        • Къде е увеличението на капитала,къде са замразените пари?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Люк Скайуокър
            Първоначално изпратено от Storm
            А днес видях едно камионче на Мострой. Викам си - дано е добър знак. Кой знае ?
            Чува се, че били станали вече не само специалисти по мостовете, ами и дупки пробивали всякакви ... ама ще видим.
            Тук имам огромни надежди, огромни.
            Ще си останеш само с надеждите. Ти огромни надежди имаш и при Трейс. Още от времето когато беше 300лв._

            Коментар


            • Това не е препоръка за покупка или продажба както и за извършване на забранени от нормативната уредба действия

              Вижте какво Ви чака пиленца:
              http://evropa.dnevnik.bg/show/?storyid=566235

              Брюксел може да ореже до 12% от парите за пътища - Освен надвисналата опасност над България да връща пари, ако до 23 ноември не бъдат изпълнени всички ангажименти по програма ИСПА и пътната агенция не заработи по европейските правила, вчера се оказа, че Европейската комисия може да прибегне и до допълнителна санкция - орязване на средствата за пътища.

              Вицепремиерът Меглена Плугчиева предупреди пред БНР, че "в момента се намираме на етап задействане на санкция суспендиране на средства", и уточни, че това означава опасност от съкращаване на парите, които са предвидени за инфраструктура от Кохезионния и Фонда за регионално развитие.
              Ако по ИСПА се установят системни нарушения, одиторите на ЕК могат да наложат цялостна финансова корекция на плащанията за следващата година. Това означава, че е възможно България да получи от 2 до 12% по-малко от средствата, които й се полагат, уточниха експерти от комисията. Причината са системни грешки при обществените поръчки по ИСПА. До тази опасност, последвала замразяването на средствата, се стигна след скандала "Батко" в пътния фонд и ареста на двама служители заради корупция. Междувременно столът на назначения преди два месеца шеф на пътната агенция Димитър Иванов се разклати. Плугчиева коментира вчера, че той има здравословни проблеми и въпросът ще бъде решен до понеделник. Източник от Еврокомисията призна, че се споменава за рокада. Преди дни правителството изпрати в Брюксел декларация, че при Иванов няма конфликт на интереси. Тази информация се проверява от евроекспертите. Сигналите за смяната на Иванов може да са свързани с участието му в строителния бизнес, допълни източникът. Другата версия е, че правителството не е доволно от темповете на реформиране на пътната агенция, но е затруднено в избора на наследник на Иванов. Министерство отказа граждански контрол за "Тракия"
              Министерството на регионалното развитие отказа да допусне представители на асоциация "Прозрачност без граници" като независими наблюдатели на подготовката и провеждането на процедурите по строежа на магистрала "Тракия". Според ведомството законът не давал възможност за това. Асоциацията обаче смята, че отказът показва липса на желание за прозрачност.


              Това не е препоръка за покупка или продажба както и за извършване на забранени от нормативната уредба действия
              За да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но

              Коментар


              • Къде е увеличението на капитала,Кога ще са в кобоса акциите?

                Коментар


                • Под мостовете не шумят пари....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Люк Скайуокър
                    Първоначално изпратено от Storm
                    А днес видях едно камионче на Мострой. Викам си - дано е добър знак. Кой знае ?
                    Чува се, че били станали вече не само специалисти по мостовете, ами и дупки пробивали всякакви ... ама ще видим.
                    Тук имам огромни надежди, огромни.
                    Dnes +20% !!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Storm
                      А днес видях едно камионче на Мострой. Викам си - дано е добър знак. Кой знае ?
                      Чува се, че били станали вече не само специалисти по мостовете, ами и дупки пробивали всякакви ... ама ще видим.
                      Тук имам огромни надежди, огромни.

                      Коментар


                      • А днес видях едно камионче на Мострой. Викам си - дано е добър знак. Кой знае ?
                        Чува се, че били станали вече не само специалисти по мостовете, ами и дупки пробивали всякакви ... ама ще видим.

                        Коментар


                        • Мостоваци, трябва да катерим.
                          Колко е Р/Е-то на МОСТА.

                          Коментар


                          • Е тук вече ще се намеси и моста!!!!

                            Спешно ремонтират виадуктите по "Хемус"
                            в. Стандарт

                            Предстои оглед и спешен ремонт на виадуктите по магистрала "Хемус", каза днес изпълнителният директор на НА "Пътна инфрастуктура" Димитър Иванов. Той присъства на съвместно заседание на парламентарните комисиия по транспорт и по бедствия и аварии, съобщи БТА.

                            Иванов обясни, че при постъпването му на поста не е имало никакъв контрол върху възлагането на обществените поръчки. Липсвала е и информация за приоритетните обекти.

                            Коментар


                            • По 100, по 100..Да гледаме в перспектива все пак

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Don
                                Първоначално изпратено от e$trade
                                Pi4owe, na kolko se razwnqwa sega6nata cena, ako mahnem splitowete?
                                ами умножи сегашната по 100 и ще видиш колко си ...
                                По 50 трябва да се умножи, а не по 100!

                                Коментар

                                Working...
                                X