If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Леле мале, останаха 13 оферти купува срещу 104 продава. Явно всички са ангажирани с безбройните строежи...
Очакваме включване от ПЕПИ, който да ни обясни как в отсечката между долнонанагорнище и малобучино от 15км. майстор мост ще строи 30км. модерни виадукти
Коментар
ОК
Леле мале, останаха 13 оферти купува срещу 104 продава. Явно всички са ангажирани с безбройните строежи...
Пепино, наскоро случайно ми попадна тълковния речник. Ето как тълкуват думата КЛАКЬОР – нает срещу възнаграждение човек /може и дама/, който ръкопляска шумно на артист или оркестър, за да създава впечатление за успех.
Или: лице, наето да ръкопляска в театър /или форум/, за да създаде впечатление за голям успех на актьор /например Божков/ или на някоя пиеса / трагедията ”БСП на власт” например/.
Ето ви и една по-съвременна редакция на това понятие: КЛАКЬОРЪТ е бодряга / може и дама /, който бълва спам и възторзи с надеждата, че личните му предпочитания ще създадът комплекс за малоценност у сравнително разумните хора и те ще онемеят.
За магистрала "Марица" ще бъдат обявени три тръжни процедури. Строителството на участъка от Оризово до Харманли с дължина 67 км е разделено на три отсечки. Прогнозната стойност е 200 млн. евро. В момента консорциум "Пътни строежи - Мостстрой" изгражда 45 км от Харманли до турската граница. От консорциума неотдавна заявиха, че ще участват в търговете за останалите лотове. Построяването на "Марица" ще осигури връзката на магистрала "Тракия" при Оризово с турската граница до ГКПП Капитан Андреево
П.П. След като за 67 км. от магистрала "Марица" ще бъдат заделени 200мил.ЕВРО, 45-те км, които се изграждат в момента от консорциома "Пътни строежи - Мострой" СТРУВА около 134 мил. ЕВРО, от които за построени 20км не е платено, така че......... МНОГО РАБОТА ЗА МОСТС И МНОГО БЪДЕЩИ ПРИХОДИ! :-)))
Над 120 километра магистрали ще се строят с европейски пари от оперативна програма Транспорт. Това стана ясно от съобщения на фонд Пътища, с които се обявяват предстоящите търгове за строителство на магистрала Марица, част от Струма и отсечка, която да свърже Хемус с околовръстния път на София. Освен на интернет страницата на Държавен вестник информацията е изпратена и до официалния вестник на ЕС.
Източник: 24 часа
Да бе и то от тези 120км, поне 119кв. са само мостове, виадукти
Над 120 километра магистрали ще се строят с европейски пари от оперативна програма Транспорт. Това стана ясно от съобщения на фонд Пътища, с които се обявяват предстоящите търгове за строителство на магистрала Марица, част от Струма и отсечка, която да свърже Хемус с околовръстния път на София. Освен на интернет страницата на Държавен вестник информацията е изпратена и до официалния вестник на ЕС.
Боби не ме привличат предизборните щабове, НО бих препоръчал да се развъртят ПФ-ове в инфраструктурни проекти, а не само да се говори, че нямало пари, защото в ПФ са акумулирани огромни средства и който го направи това ще спечели МНОГО избиратели! :-)))
Коментар
Bobi75
Първоначално изпратено от Пепи
Всичките коефициенти от отчетите са относителни, така че......... основен е ФУНДАМЕНТА. ;-)
Пепи, ти си бил майстор на Невро-Лингвистичното Програмиране бе. Да не си работил за службите ))
Да обясня, че НЛП е върха в майсторството на манипулацията:
"Всичките коефициенти от отчетите са относителни, така че......... основен е ФУНДАМЕНТА"
Отчета не бил фундамент, илюзорните представи за МОСТС са фундамент ?!?!? Ти си за ръководител на предизборен щаб...
Ами така е ФОНДОВЕТЕ не са за един ден, имат си екипи от добри анализатори, които са оценили МОСТС и ХДПАТ, като много перспективни и са заложили на тях. :-))) Всичките коефициенти от отчетите са относителни, така че......... основен е ФУНДАМЕНТА. ;-)
Abritus, имат си базите, лаборатории за изследване на стр. материали, висококвалифицирани, доказали се специалисти и не на последно място МНОГО РАБОТА, а това неминуемо ще доведе и до ДОБРИ резултати за МОСТС, така че.......... Abritus много рано продаде и сега.......... :-))))
Пепи аз щях да продам и по-рано ама знаех че ще има една еуфория ако спечелят Дунав Мост 2 и затова изчаках. Изненадах се обаче наистина на това, че еуфория имаше и като загубиха моста. Ето сега започва да се надъхвате и за Дунав Мост 3, който ако гледам за какъв срок се строи втория, няма да стане поне десет години.
За мен акцията наистина беше подценена, но преди повече от година и затова си я закупих. Ама сегашната цена и резултатите на дружеството поне според мен не се вързват. Но пазара преценява, каква е разумната цена (в случая според мен цената се определя по скоро от един, два фонда, но това е друг въпрос)
Abritus, имат си базите, лаборатории за изследване на стр. материали, висококвалифицирани, доказали се специалисти и не на последно място МНОГО РАБОТА, а това неминуемо ще доведе и до ДОБРИ резултати за МОСТС, така че.......... Abritus много рано продаде и сега.......... :-))))
Коментар