If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Министерският съвет одобри анекса към договора за строителството и концесията на автомагистрала Тракия и упълномощи министъра на регионалното развитие Асен Гагаузов да го подпише. В допълнителното споразумение са включени поставените от правителството условия от началото на февруари. В анекса към договора за строителството и концесията на автомагистрала Тракия е записано, че българо-португалският консорциум ще поеме изцяло строителния риск и риска от наличност на услугата.
Министерският съвет одобри анекса към договора за строителството и концесията на автомагистрала Тракия и упълномощи министъра на регионалното развитие Асен Гагаузов да го подпише. В допълнителното споразумение са включени поставените от правителството условия от началото на февруари. В анекса към договора за строителството и концесията на автомагистрала Тракия е записано, че българо-португалският консорциум ще поеме изцяло строителния риск и риска от наличност на услугата.
5,346 млрд. евро ще излязат от джоба на българските данъкоплатци за компенсация на бъдещия концесионер на магистрала Тракия. С парите държавата ще плати за преминаването на тежкотоварни камиони по аутобана. Според европейските директиви тировете са освободени от тол такси, каквито ще се събират от всички останали пътници. Затова българо-португалският консорциум Магистрала Тракия АД ще получи сумата от хазната за 35-годишния период, през който ще стопанисва аутобана.
Абе, Майстора МОСТС си скъсва гърба от работа денонощно по магистрала "Марица", а Вие такова отношение, бива ли така......... :-))) KIKO, abc е запазена марка, грешиш. :-))
Коментар