IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • PEPI, MAISTOR4ETO RABOTI PO SU6A VUZDUH I VODA- HA- HA

    Коментар


    • Кире Мастерчето ПРОБИВА дупки всякакви и така до 2500лв, а след това ще му мислим! :-)))

      Коментар


      • PEPI, MAISTOR MOST I METRO LI 6TE STRI VE4E

        Коментар


        • Така е Кире вече е 1400, след това 1500,

          абе всичко си идва на мястото! :-))

          Коментар


          • източник: stroitelstvo.bg 3 Септември 2007 17:16


            "Геотехмин", "Главболгарстрой" и "Мострой" са кандидати за изпълнител на втория метролъч
            Строителна компания “Геотехмин” е единствената българска компания, която кандидатства самостоятелно за строителството на втория метрорадиус на софийското метро от квартал “Надежда” до бул. Черни връх”. “Главболгарстрой” се явява в смесено дружество с германската фирма “Хохтиф”, а заявление за участие в джойнт венчър е подала и българската “Мострой” ЕАД. Строителството трябва да започне през 2008 г. и да продължи 45 месеца, обяви изпълнителният директор на “Метрополитен” ЕАД инж. Стоян Братоев.

            Това стана ясно днес при обявяването на началото на процедурата за избор на изпълнител на 7 метроспирки по втория метродиаметър, за които Столичната община търси финансиране от европейските фондове. Общо 10 са фирмите, които на първия етап заявяват намерения. Сред тях са две италиански, две испански фирми, една или две гръцки компании, чешката “Метростаф”, турска компания, руска компания и т. н. Списъкът им ще стане ясен, след прегледа на документите на кандидатите. На пръв поглед, мога да кажа, че има фирми, строили метрото в Мадрид, Барселона, Истанбул, Прага и други големи европейски градове, подчерта шефът на “Метрополитен”. Днес в зала № 5 на Столичната община публично стартира процедурата, а малко по-късно председателката на комисията Боряна Пенчева от Министерството на финансите прикани журналистите да напуснат. В комисията са включени още представители на Столичната община, сред които зам.-кметът по транспорта Велизар Стоилов, и шефът на правната дирекция, представители на министерството на транспорта, като зам.-министър Весела Господинова, областният управител на София Тодор Модев и др.

            Комисията ще направи оценка на техническите, финансовите и професионалните възможности за изпълнител на пълния инженеринг — проектиране с предложение за технически способ за строителство — австрийски начин на копаене или щит, плюс изграждането на метрорадиуса, както и технологично и електрооборудване. Процедурата е по правилата на FIDIC. Минимално изискваните точки за допускане на 65 т. На втория етап ще се търсят вече конкретните оферти, обясни инж. Братоев.

            Общо 185 млн. евро ще търси София от Европейския съюз за този проект, плюс средства за трасето до летището. Втория метродиаметър е двуетапен. Първо трябва да бъде изграден участък от 7 спирки от “Надежда” през центъра и НДК — някои от които готови повече от десетилетие; а на втория ще бъдат построени още 4 метроспирки към жк “Обеля”. За тях обаче ще се осигурява местно финансиране, подчерта Братоев. След построяването на метрото за 6 минути ще се достига отпреди жп гарата до бул. “Черни връх”. Предстои и и избор на консултант. Идейният проект е по възлагане на “Метрополитен” и е на “Метропроект” и подизпълнители.

            Първи метрорадиус до жк “Младост 1” ще бъде пуснат в експлоатация през 2009 г. Освен това предстои работа по отчуждителните процедури и финансирането на лъча до летището.

            Коментар


            • PEPIIIIIIIII BURZO 4E STANA 1400

              Коментар


              • Кире, що искаш да БУТА моста Пепи!?
                Нали може да иде коню у реката!? :-) ;-)

                Коментар


                • PEPI, STIGA SI BUTAL BSTR, ELA MALKO I PRI MOST- HA-HA

                  Коментар


                  • Съни, мила, не зная защо и аз много пъти съм се хващал в пристрастие, когато разсъждавам по определени въпроси. И тук - също - АКО оценя няколко дружества с разнородна дейност (несъпоставими помежду си), накрая си казвам - "Това повече ми харесва! Някак, по ми е БЛАГОЗВУЧНО!"

                    Чувал съм от познати: "Ще си взема акции на дружеството "Х", защото работя с тях от години!"

                    Някои пазаруват, водени от добре поставена реклама...

                    По мое мнение, не винаги най-добрата акция обвързвам с най-добри резултати на дружеството, сравнени с еднотипни в бранша, както и обратно (това важи за случайно вмъкнато мнение в настоящата тема за дружество, което е вън от полезрението на мостчетата...).

                    Лично мнение и никакви препоръки!

                    Мостовете са и моя слабост...

                    Успехи! ))
                    "Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо

                    Коментар


                    • що така не ги разбирате нещата)))))
                      Застраховката си е .....необходимост и то каква ли не вече)
                      Ама....мостчетата са си....хе хе, ами работа си е, трайте си и после си пътувайте с кеф)))

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от KIKO
                        Оставете човека и той да си почине
                        Пък и кво толкова има да коментира. Цената подмина последната съпротива преди 1500лв.
                        Na Pepi sega bustrata mu e v glavata )

                        Коментар


                        • Оставете човека и той да си почине
                          Пък и кво толкова има да коментира. Цената подмина последната съпротива преди 1500лв.

                          Коментар


                          • MAISTOR MOST STIGNA 1300, A PEPI GO NJAMA

                            Коментар


                            • Затварят мостове в София за ремонт

                              Основни мостове в София трябва да бъдат затворени за ремонт. Това стана ясно вчера при откриването на реконструираната улица "Живко Николов" в квартал "Слатина".
                              Пари за обновяването на мостовете има, но по-големия проблем е кога да се спре движението в тези възлови за столицата участъци, категоричен заместник.-кметът по транспорта на София Велизар Стоилов.
                              "Направили сме преглед на 14 моста в София. Голяма част от тях се нуждаят от ремонт. Най-належаща е реконструкцията на съораженията на бул. "Сливница" и бул."Раковски", на булевардите "Цариградско шосе" и "Александър Малинов", както и на моста "Чавдар". Това заяви вчера Стоилов.
                              Заместник-кметът допълни, че е подготвена документация за всички подобни съоръжения в София, като някои от тях, строени при социализма, не са имали такава документация, а други, като моста на "Сливница" и "Раковски" разполагат с остарели и неактуални книжа от края на 20-те и началото на 30-те години на миналия век, когато са били градени.

                              Коментар


                              • PEPI , ISTINSKOTO IZLITANE NA MOSTA 6TE E PREZ SLEDVA6TITE TRIMESE4IJA KOGATO STOPI ZAGUBATA NAPULNO. VURVI SE JAKO PO PUTJA NA HDPAT

                                Коментар

                                Working...
                                X