Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Евроинс (5IC / EURINS)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеАбе тук си е като тапа от шампанско... нагнетява се, нагнетява се... и в един момент ще се изсреля.
Търпение и силна храна само трябват
В момента пачка имат - олигарсите на държавна хранилка, схемаджиите и 'усвояващите' европари фирми. Реално икономиката ни стагнира не толкова защото няма какво и няма кой, а защото има една тапа (горецитираните) която разказва играта на нормалната бизенс среда.
за да живне инса трябва да живне и бизнес и личните финанси на хората.
поздрави и успехтова мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
Първоначално изпратено от Konsultant Разгледай мнениеКФН е фиксирала 02.10 като дата за старт на прехвърлянето на портфейла на Интерамерикан към Евроинс.
Интерамерикан спира издаването на полици, приемането на вноски и .....
Коментар
-
Konsultant
КФН е фиксирала 02.10 като дата за старт на прехвърлянето на портфейла на Интерамерикан към Евроинс.
Интерамерикан спира издаването на полици, приемането на вноски и .....
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеБатя изби рибата, като ни сравни с Швейцария и Белгия. Едното е световна столица на парите, другото е столица на ЕС. Само евросградите в Брюксел струват колкото цяла България. А знаеш че ние сме най-бедната и обезлюдяваща се провинция на Европейската империя.
Ще стигнем Белгия..., момент изчислявам,.... а никога.
Ще растем по-бързо от тях? Тук няма да кажа никога, а може би. В момента и при тях и при нас БВП е около 0%, така че равенство.
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеАлианц очаквани продажби за 2013 106 милиарда, очаквана печалба 5,8 милиарда, дивидентна доходност 4,3%
Пазарна капитализация 54 милиарда.
АХА очаквани продажби за 2013 93 милиарда, очаквана печалба 4.7 милиарда, дивидентна доходност 4,65%
Пазарна капитализация 41 милиарда.
Женерали очаквани продажби за 2013 72 милиарда, очаквана печалба 2.18 милиарда, дивидентна доходност 2,65%
Пазарна капитализация 23 милиарда.Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеПрав си равновесен, много сме евтини тук
Особено ако отчетем ниската степен на застрахователно проникване и потенциала за растеж на пазарите в региона при едно предстоящо ик. стабилизиране. Наистина си прав, адски сме евтини
Коментар
-
Явно има потенциал в някои застраховки и поради тази причина взеха Интерамерикан. Друг е въпроса колко това ще се отрази в цените на акциите /то и при Хима има отлични коеф./.
На мен друго съвпадение ми прави впечатление, че всички от групата на 0,88 лв. Холда толкова, Инса толкова, а откакто взеха Ланда - и той се законтри там
Май се оказва най-куцата "група" от всичкиПътека се прави камък по камък!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеУж си гледал таблицата на стр. 49. Не забеляза ли че близки по-размер на територия и население на нас, западни държави като Белгия и Швейцария имат за 2011 премии по това перо съответно 15 и 30 пъти!!! по-големи от нас.
Ще стигнем Белгия..., момент изчислявам,.... а никога.
Ще растем по-бързо от тях? Тук няма да кажа никога, а може би. В момента и при тях и при нас БВП е около 0%, така че равенство.
Коментар
-
Първоначално изпратено от La_Polo_Loco Разгледай мнениеТака и там си пише EU Life Premium 633bn - Life Benefits paid 619bn +14bn
EU NON-Life Premium 439bn - Non Life Benefits paid 310 bn + 129bn
според мен non-life са си доста по-добре и ако мислите че,живото застраховането е такъв кяр,то може да ми отговорите на въпроса - Добре ли са в момента Дженерали в България (те са 90:10 живот -каско/го) ?Според мой наблюдения не са много добре,но не претендирам за достоверност.
Опитаха синергия с продажбата на коли и лизинга, но знам че в продажбите на коли продават лизинга на Юробанк, защото е по-евтин, а застраховките на Евроинс са по-високи от тези на Бул инс например. Говоря за конкрентен случай от 2-ра ръка информация.
Пожелавам късмет, но засега тук всичко е в сферата на мечите.
Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.
Нямам акции
Коментар
-
Първоначално изпратено от NOK Разгледай мнениеoslo, никой няма претенции че животозастраховането в БГ и изключително неразвито, Но не си прав за общото. В момента единствено се прави гражданска, и чат пат каско, което също намаля. Затова и процентите които смяташ показват голямо отклонение, тъй като базата ни е различна с на ЕС, там се застрахова живот и имущество и след това автомобили, Българина под застраховка разбира да направи задължителната гражданска и до там се изчерпва застрахователната му култура. Точно процентите които си постнал показват, че има голям потенциал в имущественото застраховане, докато достигнем средното съотношение за ЕС. За живото застраховането не коментирам, тъй като там не сме в първи клас, ами направо в детската ясла. Не забравяй че наскоро беше купен бизнеса на Интерамерикан.
Коментар
-
Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнениеБлагодаря, за това говоря
Страница 49 . В България не-живот е 695 мнл.евро от общо 439 450 млн. евро в ЕС или 1 към 632.
При живота е 119 млн. евро в БГ към 633 009 млн. евро в ЕС или 1 към 5 319 (данните от страница 47).
От стр. 22 разбираме че в ЕС автомобилното е само 29% от не-живота. При нас е 90% или 3 пъти повече. И става че автомобилното при нас е 1 към 200 спрямо в ЕС (632 делено на 3), спрямо живото 1 към 5 319. Така делим 5 319 на 200 и получаваме 25.
Една скромна разлика от 25 пъти. Тоест пенетрацията (проникването) при автомобилното застраховане (сегмента на Евроинс) е 25 пъти по-висока у нас, отколкото тази при животозастраховането у нас.
Сега кажете, че Евроинс ще направи животозастраховане и ще обере потенциала в застраховнето. Защото при автомобилното е доста незначителен, особено при демографската криза и обедняването на населението. Не случайно премийния приход на Евроинс пада.
И какво доказа осло... че в БГ потенциала на животозастраховането е още по-голям. Голям чеп! Никой не спори за това. Спора е че в не-животозастр. имаме голям потенциал.
Това пак ли не успя да го видиш!?
Уж си гледал таблицата на стр. 49. Не забеляза ли че близки по-размер на територия и население на нас, западни държави като Белгия и Швейцария имат за 2011 премии по това перо съответно 15 и 30 пъти!!! по-големи от нас. А сравнение с таблицата на стр. 53 се вижда че при автомобилното разликата е по-малко. Т.е. доказва се тезата ми че там правят много по-голямо имуществено, аграрно и пр. застраховане, което тук тепърва ще се развива и което е сред най-печелившите за бранша.
Жалко че на БФБ няма къси. Тогава тези спорове се решават най-лесно. Аз на дълги, ти на къси и нека пазара отсъди
Коментар
-
oslo, никой няма претенции че животозастраховането в БГ и изключително неразвито, Но не си прав за общото. В момента единствено се прави гражданска, и чат пат каско, което също намаля. Затова и процентите които смяташ показват голямо отклонение, тъй като базата ни е различна с на ЕС, там се застрахова живот и имущество и след това автомобили, Българина под застраховка разбира да направи задължителната гражданска и до там се изчерпва застрахователната му култура. Точно процентите които си постнал показват, че има голям потенциал в имущественото застраховане, докато достигнем средното съотношение за ЕС. За живото застраховането не коментирам, тъй като там не сме в първи клас, ами направо в детската ясла. Не забравяй че наскоро беше купен бизнеса на Интерамерикан.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
EU NON-Life Premium 439bn - Non Life Benefits paid 310 bn + 129bn
според мен non-life са си доста по-добре и ако мислите че,живото застраховането е такъв кяр,то може да ми отговорите на въпроса - Добре ли са в момента Дженерали в България (те са 90:10 живот -каско/го) ?Според мой наблюдения не са много добре,но не претендирам за достоверност.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
Страница 49 . В България не-живот е 695 мнл.евро от общо 439 450 млн. евро в ЕС или 1 към 632.
При живота е 119 млн. евро в БГ към 633 009 млн. евро в ЕС или 1 към 5 319 (данните от страница 47).
От стр. 22 разбираме че в ЕС автомобилното е само 29% от не-живота. При нас е 90% или 3 пъти повече. И става че автомобилното при нас е 1 към 200 спрямо в ЕС (632 делено на 3), спрямо живото 1 към 5 319. Така делим 5 319 на 200 и получаваме 25.
Една скромна разлика от 25 пъти. Тоест пенетрацията (проникването) при автомобилното застраховане (сегмента на Евроинс) е 25 пъти по-висока у нас, отколкото тази при животозастраховането у нас.
Сега кажете, че Евроинс ще направи животозастраховане и ще обере потенциала в застраховнето. Защото при автомобилното е доста незначителен, особено при демографската криза и обедняването на населението. Не случайно премийния приход на Евроинс пада.Last edited by oslo; 26.09.2013, 11:41.
Коментар
Коментар