IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Евроинс (5IC / EURINS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • http://www.x3news.com/download/?id=222161

    http://www.fsc.bg/public/upload/files/menu/728_1.pdf

    А честито. И на КЗК има решение.

    http://reg.cpc.bg/AllNewResolutions.aspx?dt=1&ot=2
    Last edited by cymru; 03.10.2013, 16:48.
    Не-заслужил инвеститор

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
      Абе тук си е като тапа от шампанско... нагнетява се, нагнетява се... и в един момент ще се изсреля.
      Търпение и силна храна само трябват
      не само.. трябва да се размърда БГ икономиката, което ще е трудния момент.

      В момента пачка имат - олигарсите на държавна хранилка, схемаджиите и 'усвояващите' европари фирми. Реално икономиката ни стагнира не толкова защото няма какво и няма кой, а защото има една тапа (горецитираните) която разказва играта на нормалната бизенс среда.

      за да живне инса трябва да живне и бизнес и личните финанси на хората.

      поздрави и успех
      това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

      Коментар


      • е добре де с какви пари стана тази покупка на Инса ли?

        Коментар


        • Абе тук си е като тапа от шампанско... нагнетява се, нагнетява се... и в един момент ще се изсреля.
          Търпение и силна храна само трябват

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Konsultant Разгледай мнение
            КФН е фиксирала 02.10 като дата за старт на прехвърлянето на портфейла на Интерамерикан към Евроинс.
            Интерамерикан спира издаването на полици, приемането на вноски и .....
            заместник-председателя на КФН Борислав Богоев се разрешава прехвърлянето на застрахователния портфейл по всички видове застраховки от „Интерамерикан България ЗЕАД” ЕАД на „ЗД Евроинс” АД.

            Коментар


            • КФН е фиксирала 02.10 като дата за старт на прехвърлянето на портфейла на Интерамерикан към Евроинс.
              Интерамерикан спира издаването на полици, приемането на вноски и .....

              Коментар


              • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                Батя изби рибата, като ни сравни с Швейцария и Белгия. Едното е световна столица на парите, другото е столица на ЕС. Само евросградите в Брюксел струват колкото цяла България. А знаеш че ние сме най-бедната и обезлюдяваща се провинция на Европейската империя.

                Ще стигнем Белгия..., момент изчислявам,.... а никога.

                Ще растем по-бързо от тях? Тук няма да кажа никога, а може би. В момента и при тях и при нас БВП е около 0%, така че равенство.
                Не знам какво съм избил. но изпусна откъде тръгна сравнението. Нали сам ме цитира и започна спора. Равновесен сравни инса с компании от тези пазари, не помниш ли?
                Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                Алианц очаквани продажби за 2013 106 милиарда, очаквана печалба 5,8 милиарда, дивидентна доходност 4,3%

                Пазарна капитализация 54 милиарда.

                АХА очаквани продажби за 2013 93 милиарда, очаквана печалба 4.7 милиарда, дивидентна доходност 4,65%

                Пазарна капитализация 41 милиарда.

                Женерали очаквани продажби за 2013 72 милиарда, очаквана печалба 2.18 милиарда, дивидентна доходност 2,65%

                Пазарна капитализация 23 милиарда.
                Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
                Прав си равновесен, много сме евтини тук
                Особено ако отчетем ниската степен на застрахователно проникване и потенциала за растеж на пазарите в региона при едно предстоящо ик. стабилизиране. Наистина си прав, адски сме евтини

                Коментар


                • Явно има потенциал в някои застраховки и поради тази причина взеха Интерамерикан. Друг е въпроса колко това ще се отрази в цените на акциите /то и при Хима има отлични коеф./.
                  На мен друго съвпадение ми прави впечатление, че всички от групата на 0,88 лв. Холда толкова, Инса толкова, а откакто взеха Ланда - и той се законтри там
                  Май се оказва най-куцата "група" от всички
                  Пътека се прави камък по камък!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнение
                    Уж си гледал таблицата на стр. 49. Не забеляза ли че близки по-размер на територия и население на нас, западни държави като Белгия и Швейцария имат за 2011 премии по това перо съответно 15 и 30 пъти!!! по-големи от нас.
                    Батя изби рибата, като ни сравни с Швейцария и Белгия. Едното е световна столица на парите, другото е столица на ЕС. Само евросградите в Брюксел струват колкото цяла България. А знаеш че ние сме най-бедната и обезлюдяваща се провинция на Европейската империя.

                    Ще стигнем Белгия..., момент изчислявам,.... а никога.

                    Ще растем по-бързо от тях? Тук няма да кажа никога, а може би. В момента и при тях и при нас БВП е около 0%, така че равенство.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от La_Polo_Loco Разгледай мнение
                      Така и там си пише EU Life Premium 633bn - Life Benefits paid 619bn +14bn
                      EU NON-Life Premium 439bn - Non Life Benefits paid 310 bn + 129bn
                      според мен non-life са си доста по-добре и ако мислите че,живото застраховането е такъв кяр,то може да ми отговорите на въпроса - Добре ли са в момента Дженерали в България (те са 90:10 живот -каско/го) ?Според мой наблюдения не са много добре,но не претендирам за достоверност.
                      Щом ще говорим за автомобилно, знаеш че лидерите са Бул, Лев и Армеец. Евроинс диша прахта. Не случайно мажоритарят гледа повече към Румъния, тука просто не успяха и затова прехвърлиха презастраховането тук, колкото да има работа за служителите.

                      Опитаха синергия с продажбата на коли и лизинга, но знам че в продажбите на коли продават лизинга на Юробанк, защото е по-евтин, а застраховките на Евроинс са по-високи от тези на Бул инс например. Говоря за конкрентен случай от 2-ра ръка информация.

                      Пожелавам късмет, но засега тук всичко е в сферата на мечите.

                      Не е препоръка за покупко-продажба на ценни книжа.
                      Нямам акции

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от NOK Разгледай мнение
                        oslo, никой няма претенции че животозастраховането в БГ и изключително неразвито, Но не си прав за общото. В момента единствено се прави гражданска, и чат пат каско, което също намаля. Затова и процентите които смяташ показват голямо отклонение, тъй като базата ни е различна с на ЕС, там се застрахова живот и имущество и след това автомобили, Българина под застраховка разбира да направи задължителната гражданска и до там се изчерпва застрахователната му култура. Точно процентите които си постнал показват, че има голям потенциал в имущественото застраховане, докато достигнем средното съотношение за ЕС. За живото застраховането не коментирам, тъй като там не сме в първи клас, ами направо в детската ясла. Не забравяй че наскоро беше купен бизнеса на Интерамерикан.
                        +1

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от oslo Разгледай мнение
                          Благодаря, за това говоря
                          Страница 49 . В България не-живот е 695 мнл.евро от общо 439 450 млн. евро в ЕС или 1 към 632.

                          При живота е 119 млн. евро в БГ към 633 009 млн. евро в ЕС или 1 към 5 319 (данните от страница 47).

                          От стр. 22 разбираме че в ЕС автомобилното е само 29% от не-живота. При нас е 90% или 3 пъти повече. И става че автомобилното при нас е 1 към 200 спрямо в ЕС (632 делено на 3), спрямо живото 1 към 5 319. Така делим 5 319 на 200 и получаваме 25.

                          Една скромна разлика от 25 пъти. Тоест пенетрацията (проникването) при автомобилното застраховане (сегмента на Евроинс) е 25 пъти по-висока у нас, отколкото тази при животозастраховането у нас.

                          Сега кажете, че Евроинс ще направи животозастраховане и ще обере потенциала в застраховнето. Защото при автомобилното е доста незначителен, особено при демографската криза и обедняването на населението. Не случайно премийния приход на Евроинс пада.
                          Виждам че всеки е прочел това което иска
                          И какво доказа осло... че в БГ потенциала на животозастраховането е още по-голям. Голям чеп! Никой не спори за това. Спора е че в не-животозастр. имаме голям потенциал.
                          Това пак ли не успя да го видиш!?
                          Уж си гледал таблицата на стр. 49. Не забеляза ли че близки по-размер на територия и население на нас, западни държави като Белгия и Швейцария имат за 2011 премии по това перо съответно 15 и 30 пъти!!! по-големи от нас. А сравнение с таблицата на стр. 53 се вижда че при автомобилното разликата е по-малко. Т.е. доказва се тезата ми че там правят много по-голямо имуществено, аграрно и пр. застраховане, което тук тепърва ще се развива и което е сред най-печелившите за бранша.

                          Жалко че на БФБ няма къси. Тогава тези спорове се решават най-лесно. Аз на дълги, ти на къси и нека пазара отсъди

                          Коментар


                          • oslo, никой няма претенции че животозастраховането в БГ и изключително неразвито, Но не си прав за общото. В момента единствено се прави гражданска, и чат пат каско, което също намаля. Затова и процентите които смяташ показват голямо отклонение, тъй като базата ни е различна с на ЕС, там се застрахова живот и имущество и след това автомобили, Българина под застраховка разбира да направи задължителната гражданска и до там се изчерпва застрахователната му култура. Точно процентите които си постнал показват, че има голям потенциал в имущественото застраховане, докато достигнем средното съотношение за ЕС. За живото застраховането не коментирам, тъй като там не сме в първи клас, ами направо в детската ясла. Не забравяй че наскоро беше купен бизнеса на Интерамерикан.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
                              Така и там си пише EU Life Premium 633bn - Life Benefits paid 619bn +14bn
                              EU NON-Life Premium 439bn - Non Life Benefits paid 310 bn + 129bn
                              според мен non-life са си доста по-добре и ако мислите че,живото застраховането е такъв кяр,то може да ми отговорите на въпроса - Добре ли са в момента Дженерали в България (те са 90:10 живот -каско/го) ?Според мой наблюдения не са много добре,но не претендирам за достоверност.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от cymru Разгледай мнение
                                Благодаря, за това говоря
                                Страница 49 . В България не-живот е 695 мнл.евро от общо 439 450 млн. евро в ЕС или 1 към 632.

                                При живота е 119 млн. евро в БГ към 633 009 млн. евро в ЕС или 1 към 5 319 (данните от страница 47).

                                От стр. 22 разбираме че в ЕС автомобилното е само 29% от не-живота. При нас е 90% или 3 пъти повече. И става че автомобилното при нас е 1 към 200 спрямо в ЕС (632 делено на 3), спрямо живото 1 към 5 319. Така делим 5 319 на 200 и получаваме 25.

                                Една скромна разлика от 25 пъти. Тоест пенетрацията (проникването) при автомобилното застраховане (сегмента на Евроинс) е 25 пъти по-висока у нас, отколкото тази при животозастраховането у нас.

                                Сега кажете, че Евроинс ще направи животозастраховане и ще обере потенциала в застраховнето. Защото при автомобилното е доста незначителен, особено при демографската криза и обедняването на населението. Не случайно премийния приход на Евроинс пада.
                                Last edited by oslo; 26.09.2013, 11:41.

                                Коментар

                                Working...
                                X