If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
CFO-то в момента е супер, но имайте в предвид, че през 4Q имат много фиксирани разходи, които ще го намалят, а и правиха и обратно изкупуване.
Е ти го мисли, мисли и накрая го докара до обратното изкупуване, ама май че то вече е нанесено в отчета.
Незнам какво ще кажат за обратното тия от Монбатката, Старапланина и т.н.
Тук по-важното е разходите, които ще направят през четвъртото тримесечие. Определенпо утре ще е много интересно тук.
браво, 53 937 хил. лв. за деветмесечието чиста печалба!!!
да не говорим и за другите показатели
утре ще има ли масови покупки?! ще поживеем, пък ще видим
може би пак ни очаква онова движение след Q2
еаа, Аркадаш, голям кадемлия се оказа ше знаеш, бравос!
е голям кеф е тоя отчет. Ще надуя тромпета тая вечер!
Двама нови играчи навлязоха на пазара на железопътните товари, след като в петък получиха национални лицензи от министъра на транспорта Петър Мутафчиев.
Новите конкуренти са "Газтрейд" АД, която държи около 30 на сто от вноса на пропан-бутан, бензин и дизелово гориво, и новосформираната "Унитранском" АД, която ще поеме обслужването на товарите на "Неохим" и "Мина Черно море". Компанията, учредена между румънската "Унифертранс" и българската "Трансвагон", планира след 2010 г. постепенно да разширява пазарния си сегмент чрез привличане на потенциални товародатели от химическата, миннодобивната промишленост и международни превози внос, износ и транзит.
Влизането на новите превозвачи ще помогне за създаването на добра конкурентна среда в железниците и за либерализиране на пазара, коментира Мутафчиев след като връчи лицензите на президента на "Унитранском" Георге Попеску и на финансовия директор на "Газтрейд" Варадин Стоев.
Така операторите с евросерктификати за жп товарни превози стават петима заедно с Националната компания "Български държавни железници" и частните "Българска железопътна компания" и "Булмаркет", които държат 6 на сто от пазара. Очакванията са с появата на новите участници процентът части превози по релсов път да се повиши, каза транспортният министър, според когото наличието на нови превозвачи ще даде принос в развитието на бизнеса и икономиката у нас.
CFO-то в момента е супер, но имайте в предвид, че през 4Q имат много фиксирани разходи, които ще го намалят, а и правиха и обратно изкупуване.
Е ти го мисли, мисли и накрая го докара до обратното изкупуване, ама май че то вече е нанесено в отчета.
Незнам какво ще кажат за обратното тия от Монбатката, Старапланина и т.н.
Даже и така да е -до даването на дивидента има доста време-и според мен ще видим едни по-ниски нива.
Първоначално изпратено от Nikola
Първоначално изпратено от frei1974
Абе като гледам предните години-дивидента ич не го виждам.Кой може да гарантира че ще има такъв за таз година-може да решат печалбата -за резервче.
Първоначално изпратено от Marti
Nikola ако има 30% доходност ръст не ни трябва , но ръст ще има защото газта пак ще скача
Според мен ще дадат заради Химипорт.
CFO-то в момента е супер, но имайте в предвид, че през 4Q имат много фиксирани разходи, които ще го намалят, а и правиха и обратно изкупуване.
Коментар
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от frei1974
Абе като гледам предните години-дивидента ич не го виждам.Кой може да гарантира че ще има такъв за таз година-може да решат печалбата -за резервче.
Първоначално изпратено от Marti
Nikola ако има 30% доходност ръст не ни трябва , но ръст ще има защото газта пак ще скача
Според мен ще дадат заради Химипорт.
CFO-то в момента е супер, но имайте в предвид, че през 4Q имат много фиксирани разходи, които ще го намалят, а и правиха и обратно изкупуване.
Nikola ако има 30% доходност ръст не ни трябва , но ръст ще има защото газта пак ще скача
Коментар
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от kubrat
Никола, аз принципно адмирирам подобни врътки. Но тук да се правят може да е доста опасно- догодина увеличения капацитет ще започне да играе роля и при тези маржове печалбата може да подгони 100 млн. лв. Но да чукаме на дърво да не ни изненада одитирания отчет неприятно...
Именно това имам в предвид и аз. До догодина има още много време. Виждаш какво става из света. Финансовата криза се задълбочава и не му се вижда края.
Shemata, ще изчакам да се прибереш довечера да вкраш една ракия, да набиеш жената и да се успокоиш малко. Чак тогава ще ти отговоря защото виждам, че си много емоционален днес. Не ми казвай че не се се замислял, как предприятието показваше такива високи rмаржове на фона на рекордните цени на горивата? Още повече този ръст може ли да се запази в бъдещето? Какво ще стане, ако е било някакво единично явление? И тн.
Тук важното е дивидента, който ще изплатят за 2008 година. Тук в момента това играта, защото миналата година имаха много висок payout на фона на минали години. Всички се надяваме да изплатят същия дивидент и тази година, но да ли ще стане е съвсем друг въпрос.
Не мога да разбера защо всички ми се нахвърляте, кото се опитвам да ви сваля розовите очила. Може би просто не можете да разберете как така някой човек харесва дадено дружество, но чака по-ниски нива за влизане?
p/e = 3,3 ! Най-ниското на борсата кой му пука ( т.е. 30% доходност към борсовата цена в момента)
Да не говорим, че продажбите на вътрешния пазар са удвоени, а той тепърва ще расте
Хубава акцията -а пък цената пада.Що така?Колето верно казва-че ще пада още-що се сърдете-пазара в момента не го интересува отчета-важен е кеша -Веднага.
img][quote="Shemata"]Абе ПИЧ!!!
и преди съм ти казвал че нямаш поглед на нещата върху НЕОХИМ!!! Не че аз съм специалист ама като ти чета постовете забелязвам, че пишеш в изключително детски и повърхностен стил... доказващ, че нямаш достатъчния поглед на нещата???
"Не забравяйте, че неохим е циклична акция така че тук timingа е много важен."
Какво разбираш под това??? Какво имаш впредвид??? [/img]
Коментар