Първоначално изпратено от 15%
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Софарма АД (SFA / SFARM)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнениевидях вчера две реклами на софармаси в метрото. едната беше на някакъв крем против слънчева алегрия, другата беше за многото намаления през лятото. абе не знам, на мен такива реклами не ми влияят. достатъчно е да забележа, че някоя аптека продава по-евтино нещата, които пазарувам редовмно и по-принцип почвам да си посещавам неяПътека се прави камък по камък!
Коментар
-
видях вчера две реклами на софармаси в метрото. едната беше на някакъв крем против слънчева алегрия, другата беше за многото намаления през лятото. абе не знам, на мен такива реклами не ми влияят. достатъчно е да забележа, че някоя аптека продава по-евтино нещата, които пазарувам редовмно и по-принцип почвам да си посещавам неяdestroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Хехе, направо ме убивате - шеф на маркетинга в софарма от няколко месеца е една много видна софийска ку..., ъъъъ, професионалистка, чийто умения са познати на по-голямата част от софийската интелигенция. Преди това същата беше в бътъвъ - колко разбира човек, дошъл от телевизия, от лекарства, оставям на вас да си решите за себе си. Очаквайте хубави сувенирчета и дотам, другото не е във възможностите ѝ!Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
фантастико основно. къде пък си видял реклами на лекарствата?
Коментар
-
Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение
Вече са по много вериги, не пазаруваш ли в Кауфланд?Да ги оставим настрана но и лекарствата на Софарма също се рекламират по сериозно а сега и с новите аптеки ефекта ще е още по сериозен но трябва време
Last edited by Black and white cat-foot; 08.06.2018, 12:44.destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
никъде не съм ги виждал човекДа ги оставим настрана но и лекарствата на Софарма също се рекламират по сериозно а сега и с новите аптеки ефекта ще е още по сериозен но трябва време
Коментар
-
Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение
Рекламата много я засилиха последно време в България. Примерно Изи праховете за пране на Доверие са с много силна кампания в момента чак Кауфланд я рекламират.destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение
Рекламата много я засилиха последно време в България. Примерно Изи праховете за пране на Доверие са с много силна кампания в момента чак Кауфланд я рекламират.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
http://www.aflofarm.com.pl/en/about-us/history/
най-големите OTC от 2012
1989
Andrzej Furman and his wife open Aflopa, a manufacturing and trading company.
Десмоксан го пускат 2013
The introduction of OTC cytisine and implementation of a broad advertising campaign for our product produced a significant increase in citazine consumption in Poland and was presumably the main reason for five hu8ndred thousand people quitting smoking between 2013 and 2014 (W. Zatonski, M. Zatonski). Research shows cylazine was used by 2.6 million people since 2005, about 30% of all smokers (Tutka, Wahl, Dąbrowa, Błażej).
извод - Софарма могат да се научат от тези как се завладява пазар
Маркетинг трябва, ама не могат да се научат Софарма и това е
http://www.rynekaptek.pl/marketing-i...sam,26152.html
From pharmaceutical companies, the largest percentage increase in advertising spending in the first four months of this year. recorded Nature Product Zdrovit. However, the leader in the ranking is Aflofarm.
According to Wirtualne Media, the largest advertiser in the first quarter of this year is Aflofarm Farmacja Polska with expenditures in the amount of PLN 716.9 million.
Коментар
-
Първоначално изпратено от maki Разгледай мнение
изобщо не сравнявам Пиер Фабр с Пфайзер, но все пак става дума за много голяма и сериозна фирма позната в цял свят. И не само, че дадоха сериозна оферта на времето, но и предложиха да помогнат да се оправи документацията - така,че да отговаря на всички световни стандарти за да може продуктът да се регистрира от САЩ до Япония. Бяха дошли с екип от една дузина специалисти в тази област. Колкото до полската фирма, която измести табекса като водещ продукт на времето в неговата си терапевтична група в Полша е фирмичка създадена от един човек от нулата в края на 1999 година и даже в момента е много далеч от размерите примерно на една Адифарм в София...
най-големите OTC от 2012
1989
Andrzej Furman and his wife open Aflopa, a manufacturing and trading company.
Десмоксан го пускат 2013
The introduction of OTC cytisine and implementation of a broad advertising campaign for our product produced a significant increase in citazine consumption in Poland and was presumably the main reason for five hu8ndred thousand people quitting smoking between 2013 and 2014 (W. Zatonski, M. Zatonski). Research shows cylazine was used by 2.6 million people since 2005, about 30% of all smokers (Tutka, Wahl, Dąbrowa, Błażej).
извод - Софарма могат да се научат от тези как се завладява пазар
Маркетинг трябва, ама не могат да се научат Софарма и това е
http://www.rynekaptek.pl/marketing-i...sam,26152.html
From pharmaceutical companies, the largest percentage increase in advertising spending in the first four months of this year. recorded Nature Product Zdrovit. However, the leader in the ranking is Aflofarm.
According to Wirtualne Media, the largest advertiser in the first quarter of this year is Aflofarm Farmacja Polska with expenditures in the amount of PLN 716.9 million.
Last edited by Black and white cat-foot; 07.06.2018, 18:45.destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от vigilant Разгледай мнение
Чакай малко , Пиер Фабр да сравняваме с Пфайзер е несериозно и по мащаб и по профил. Вероятно имаш инфо до което аз нямам достъп , ако е вкарана реална оферта определено отхвърлянето и е сериозна грешка в стратегията на фармата. Това което мен ме интересува е до колко фирмата в щатите има някакъв реален шанс включително и какъв е времевия прозорец след падането на патента на Пфайзер 2020. Факт е,че при съпоставимо качество цената за курса е конкурентна , дори и при влизане на генерици. Разбира се зависи и доколко партньора там има компетенции и ресурс за развитие на продукта.
Коментар
-
защо десмоксан мачка табекс в полша - защото Софарма нямат маркетинг
http://pantabletka.pl/tabex-czy-desmoxan/
с гугъл:
Is one of them better than the other, since it is more often advertised?
This is a real-life question. It so happens that the manufacturer Desmoxanu is the strongest advertiser on the market. This means that you are likely to spend more on Desmoxanu than Tabex. Even if you do not allow such a thought, it should cause that at the time of purchase, you will choose the preparation you know better. Referring to the facts - Tabex has a longer history of use - it is a kind of original medicine; Interestingly, only a few years ago it was available only with a prescription. Only after the change of its accessibility category to OTC, de facto its biggest competitor - Desmoxan - appeared.
Which one is better then? This question does not have an unambiguous answer. Both are medicines, so they meet identical quality requirements. Contain the same active substance in the same dose. They differ in form (we have tablets and capsules) and auxiliary substances. Why do these medicines have different prices online if they are equivalent?
The sale of medicines is subject to the rules of the free market (in addition to reimbursed drugs whose prices are set centrally). So every seller has the right to set his price. Each pharmacy - ordinary or online - sets the price individually. In the case of these two preparations, the situation is quite interesting precisely because there are only two. If you follow the prices in different comparators, or compare them in fixed pharmacies, it is clear that the latter run a price war, wanting to bring clients / patients to each other. Although this situation would not seem strange in relation to medicines, it does not affect their quality and operation (if you buy them from a legal source).destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
Коментар