Първоначално изпратено от obafeme
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Софарма АД (SFA / SFARM)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от SOFIX Разгледай мнениеКво стана с мрачните прогнози за цената бре, играчи? Кристалната топка ли ви изневери? Ех, аматьори, аматьори...
Коментар
-
Първоначално изпратено от camaz Разгледай мнениеОтносно строежа на завод в Русия: Немски бизнесмени твърдят, че ако вГермания за да построиш един цех, ти трябват примерно 1 млн. евро, то в Русия ти трябват минимум 1.8 млн. Почва се от проекта и стандарта ГОСТ. Най-често безнадежно остарял, от петдесет и някоя година. Не се признават олекотени конструкции от съвременни материали, а здрав железобетон, дето издържа на ядрен удар! Вентилация - готова за химическа атака. и т.н. и т.н. После идва армията от чиновници с безброй изисквания и разрешителни. За гигантската корупция въобще няма да говорим. Всичкия бизнес там се контролира от политици, ФСБ-ейци и обикновени бандити.
Та фирма за да почне някакво значимо производство, и трябва протекция от най-високо ниво.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
Не знам дали си запознат ама преди години /пет / дженерал моторс , форд ,волво ,ровър ,ситроен ,пежо и т.н бяха в почти фалит и ако не беше държавата....някой се измъкнаха .....та има още кадилаци....
Коментар
-
Относно строежа на завод в Русия: Немски бизнесмени твърдят, че ако вГермания за да построиш един цех, ти трябват примерно 1 млн. евро, то в Русия ти трябват минимум 1.8 млн. Почва се от проекта и стандарта ГОСТ. Най-често безнадежно остарял, от петдесет и някоя година. Не се признават олекотени конструкции от съвременни материали, а здрав железобетон, дето издържа на ядрен удар! Вентилация - готова за химическа атака. и т.н. и т.н. После идва армията от чиновници с безброй изисквания и разрешителни. За гигантската корупция въобще няма да говорим. Всичкия бизнес там се контролира от политици, ФСБ-ейци и обикновени бандити.
Та фирма за да почне някакво значимо производство, и трябва протекция от най-високо ниво.
Коментар
-
Първоначално изпратено от obafeme Разгледай мнениеи да, и не. какъв е риска примерно за софарма ако му вземат завод в русия и какъв е риска за БМВ примерно? БМВ ще продължи да го има....
Не знам дали си запознат ама преди години /пет / дженерал моторс , форд ,волво ,ровър ,ситроен ,пежо и т.н бяха в почти фалит и ако не беше държавата....някой се измъкнаха .....та има още кадилаци....
Коментар
-
Първоначално изпратено от markoci Разгледай мнениеИ какъв точно е политическия риск от това да имащ завод в Русия ?
Там представителства и заводи имат почти всички големи компании от ЕС и САЩ .....примерно няма световен автомобилостроител без завод в Русия....
Коментар
-
Първоначално изпратено от RAFAL Разгледай мнениеТони, като човек който следи тази компания, подреди малка част от пъзела- в района Софарма има малка производствена база, която разширява; притежава дистрибуторска фирма; митническия режим с Русия е символичен. Ако ти си на местото на г-н Донев. би ли се изложил на политическия риск да строиш завод в Русия? Може би има и още фактори - дотук беше само логическо разсъждение.
Там представителства и заводи имат почти всички големи компании от ЕС и САЩ .....примерно няма световен автомобилостроител без завод в Русия....Не спори с идиот-соросоид! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеИсках да кажа, че не случайно СФАРМ разширява завода си в Беларус
Често се чудя ту избират Украйна сега пък Беларус. Защо не изплющят един завод направо в Русия като искат този пазар?
Коментар
-
Първоначално изпратено от tony1975 Разгледай мнениеАми сега ми хрумна.
Коментар
-
Първоначално изпратено от SOFIX Разгледай мнениеЗащо не пита чичо ти като ходеше по ОСА?
Коментар
Коментар