IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Софарма АД (SFA / SFARM)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • видях вчера две реклами на софармаси в метрото. едната беше на някакъв крем против слънчева алегрия, другата беше за многото намаления през лятото. абе не знам, на мен такива реклами не ми влияят. достатъчно е да забележа, че някоя аптека продава по-евтино нещата, които пазарувам редовмно и по-принцип почвам да си посещавам нея
    destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

    Коментар


    • Хехе, направо ме убивате - шеф на маркетинга в софарма от няколко месеца е една много видна софийска ку..., ъъъъ, професионалистка, чийто умения са познати на по-голямата част от софийската интелигенция. Преди това същата беше в бътъвъ - колко разбира човек, дошъл от телевизия, от лекарства, оставям на вас да си решите за себе си. Очаквайте хубави сувенирчета и дотам, другото не е във възможностите ѝ!
      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Bivol Разгледай мнение

        По БТВ
        Es ist einfach brillant und genial!!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

          фантастико основно. къде пък си видял реклами на лекарствата?
          По БТВ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение

            Вече са по много вериги, не пазаруваш ли в Кауфланд? Да ги оставим настрана но и лекарствата на Софарма също се рекламират по сериозно а сега и с новите аптеки ефекта ще е още по сериозен но трябва време
            фантастико основно. къде пък си видял реклами на лекарствата?
            Last edited by Black and white cat-foot; 08.06.2018, 11:44.
            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

            Коментар


            • И аз ги продавам - всички продукти на ИЗИ !!!!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                никъде не съм ги виждал човек
                Вече са по много вериги, не пазаруваш ли в Кауфланд? Да ги оставим настрана но и лекарствата на Софарма също се рекламират по сериозно а сега и с новите аптеки ефекта ще е още по сериозен но трябва време

                Коментар


                • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение

                  Рекламата много я засилиха последно време в България. Примерно Изи праховете за пране на Доверие са с много силна кампания в момента чак Кауфланд я рекламират.
                  никъде не съм ги виждал човек
                  destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение

                    Рекламата много я засилиха последно време в България. Примерно Изи праховете за пране на Доверие са с много силна кампания в момента чак Кауфланд я рекламират.
                    https://www.youtube.com/watch?v=LUXs6GibrnY

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение

                      http://www.aflofarm.com.pl/en/about-us/history/

                      най-големите OTC от 2012

                      1989
                      Andrzej Furman and his wife open Aflopa, a manufacturing and trading company.

                      Десмоксан го пускат 2013

                      The introduction of OTC cytisine and implementation of a broad advertising campaign for our product produced a significant increase in citazine consumption in Poland and was presumably the main reason for five hu8ndred thousand people quitting smoking between 2013 and 2014 (W. Zatonski, M. Zatonski). Research shows cylazine was used by 2.6 million people since 2005, about 30% of all smokers (Tutka, Wahl, Dąbrowa, Błażej).

                      извод - Софарма могат да се научат от тези как се завладява пазар

                      Маркетинг трябва, ама не могат да се научат Софарма и това е

                      http://www.rynekaptek.pl/marketing-i...sam,26152.html

                      From pharmaceutical companies, the largest percentage increase in advertising spending in the first four months of this year. recorded Nature Product Zdrovit. However, the leader in the ranking is Aflofarm.

                      According to Wirtualne Media, the largest advertiser in the first quarter of this year is Aflofarm Farmacja Polska with expenditures in the amount of PLN 716.9 million.
                      Рекламата много я засилиха последно време в България. Примерно Изи праховете за пране на Доверие са с много силна кампания в момента чак Кауфланд я рекламират.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от maki Разгледай мнение

                        изобщо не сравнявам Пиер Фабр с Пфайзер, но все пак става дума за много голяма и сериозна фирма позната в цял свят. И не само, че дадоха сериозна оферта на времето, но и предложиха да помогнат да се оправи документацията - така,че да отговаря на всички световни стандарти за да може продуктът да се регистрира от САЩ до Япония. Бяха дошли с екип от една дузина специалисти в тази област. Колкото до полската фирма, която измести табекса като водещ продукт на времето в неговата си терапевтична група в Полша е фирмичка създадена от един човек от нулата в края на 1999 година и даже в момента е много далеч от размерите примерно на една Адифарм в София...
                        http://www.aflofarm.com.pl/en/about-us/history/

                        най-големите OTC от 2012

                        1989
                        Andrzej Furman and his wife open Aflopa, a manufacturing and trading company.

                        Десмоксан го пускат 2013

                        The introduction of OTC cytisine and implementation of a broad advertising campaign for our product produced a significant increase in citazine consumption in Poland and was presumably the main reason for five hu8ndred thousand people quitting smoking between 2013 and 2014 (W. Zatonski, M. Zatonski). Research shows cylazine was used by 2.6 million people since 2005, about 30% of all smokers (Tutka, Wahl, Dąbrowa, Błażej).

                        извод - Софарма могат да се научат от тези как се завладява пазар

                        Маркетинг трябва, ама не могат да се научат Софарма и това е

                        http://www.rynekaptek.pl/marketing-i...sam,26152.html

                        From pharmaceutical companies, the largest percentage increase in advertising spending in the first four months of this year. recorded Nature Product Zdrovit. However, the leader in the ranking is Aflofarm.

                        According to Wirtualne Media, the largest advertiser in the first quarter of this year is Aflofarm Farmacja Polska with expenditures in the amount of PLN 716.9 million.
                        Last edited by Black and white cat-foot; 07.06.2018, 17:45.
                        destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от vigilant Разгледай мнение

                          Чакай малко , Пиер Фабр да сравняваме с Пфайзер е несериозно и по мащаб и по профил. Вероятно имаш инфо до което аз нямам достъп , ако е вкарана реална оферта определено отхвърлянето и е сериозна грешка в стратегията на фармата. Това което мен ме интересува е до колко фирмата в щатите има някакъв реален шанс включително и какъв е времевия прозорец след падането на патента на Пфайзер 2020. Факт е,че при съпоставимо качество цената за курса е конкурентна , дори и при влизане на генерици. Разбира се зависи и доколко партньора там има компетенции и ресурс за развитие на продукта.
                          изобщо не сравнявам Пиер Фабр с Пфайзер, но все пак става дума за много голяма и сериозна фирма позната в цял свят. И не само, че дадоха сериозна оферта на времето, но и предложиха да помогнат да се оправи документацията - така,че да отговаря на всички световни стандарти за да може продуктът да се регистрира от САЩ до Япония. Бяха дошли с екип от една дузина специалисти в тази област. Колкото до полската фирма, която измести табекса като водещ продукт на времето в неговата си терапевтична група в Полша е фирмичка създадена от един човек от нулата в края на 1999 година и даже в момента е много далеч от размерите примерно на една Адифарм в София...

                          Коментар


                          • защо десмоксан мачка табекс в полша - защото Софарма нямат маркетинг

                            http://pantabletka.pl/tabex-czy-desmoxan/

                            с гугъл:
                            Is one of them better than the other, since it is more often advertised?


                            This is a real-life question. It so happens that the manufacturer Desmoxanu is the strongest advertiser on the market. This means that you are likely to spend more on Desmoxanu than Tabex. Even if you do not allow such a thought, it should cause that at the time of purchase, you will choose the preparation you know better. Referring to the facts - Tabex has a longer history of use - it is a kind of original medicine; Interestingly, only a few years ago it was available only with a prescription. Only after the change of its accessibility category to OTC, de facto its biggest competitor - Desmoxan - appeared.

                            Which one is better then? This question does not have an unambiguous answer. Both are medicines, so they meet identical quality requirements. Contain the same active substance in the same dose. They differ in form (we have tablets and capsules) and auxiliary substances. Why do these medicines have different prices online if they are equivalent?


                            The sale of medicines is subject to the rules of the free market (in addition to reimbursed drugs whose prices are set centrally). So every seller has the right to set his price. Each pharmacy - ordinary or online - sets the price individually. In the case of these two preparations, the situation is quite interesting precisely because there are only two. If you follow the prices in different comparators, or compare them in fixed pharmacies, it is clear that the latter run a price war, wanting to bring clients / patients to each other. Although this situation would not seem strange in relation to medicines, it does not affect their quality and operation (if you buy them from a legal source).
                            destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от maki Разгледай мнение

                              В една Полша, една много малка фирма - Афлофарм със своя продукт Десмоксан, пуснат само преди няколко години измести почти напълно Табекса, който там е в продажба и е налаган от 80 - те години на миналия век!!! Табексът имаше донякъде своя шанс за някакъв световен пробив преди малко повече от 10 години, когато една не по-малко сериозна фирма от Пфайзер - френската Пиер Фабр дойде на крака в София с твърдото намерение да търси съвместна реализация на продукта по света, но бе пренебрегната тотално от некомпетентно ръководство!!! Табексът няма никакъв шанс в САЩ или поне в обозримото бъдеще.... Даже и при най оптимистичните прогнози, само в административното време за това, по-голямата част от участниците в този форум ще бъдат отдавна в доста напреднала възраст пенсионери....
                              Знам, Десмоксан съм го споменал, точно с него австралийците правят проучването. Трябва маркетинга и дистрибуцията им да е доста по-добра защото са доста по-скъпи от табекс:
                              https://cytisine.co.uk/shop?olsPage=products

                              Първоначално изпратено от vigilant Разгледай мнение

                              Поздравления за статията. Имаш ли инфо колко време от падане на патента е нужно на генерик да влезе на US пазара и кои са основните пазари за продукта на Pfizer?
                              ако Пфайзер вземат да се дърпат много и да се борят, може и да отложат навлизането с 2-3 години. Към 3/4 от продажбите са в сащ,

                              стр 35
                              https://s21.q4cdn.com/317678438/file...gs_Release.pdf
                              destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от maki Разгледай мнение

                                В една Полша, една много малка фирма - Афлофарм със своя продукт Десмоксан, пуснат само преди няколко години измести почти напълно Табекса, който там е в продажба и е налаган от 80 - те години на миналия век!!! Табексът имаше донякъде своя шанс за някакъв световен пробив преди малко повече от 10 години, когато една не по-малко сериозна фирма от Пфайзер - френската Пиер Фабр дойде на крака в София с твърдото намерение да търси съвместна реализация на продукта по света, но бе пренебрегната тотално от некомпетентно ръководство!!! Табексът няма никакъв шанс в САЩ или поне в обозримото бъдеще.... Даже и при най оптимистичните прогнози, само в административното време за това, по-голямата част от участниците в този форум ще бъдат отдавна в доста напреднала възраст пенсионери....
                                Чакай малко , Пиер Фабр да сравняваме с Пфайзер е несериозно и по мащаб и по профил. Вероятно имаш инфо до което аз нямам достъп , ако е вкарана реална оферта определено отхвърлянето и е сериозна грешка в стратегията на фармата. Това което мен ме интересува е до колко фирмата в щатите има някакъв реален шанс включително и какъв е времевия прозорец след падането на патента на Пфайзер 2020. Факт е,че при съпоставимо качество цената за курса е конкурентна , дори и при влизане на генерици. Разбира се зависи и доколко партньора там има компетенции и ресурс за развитие на продукта.

                                Коментар

                                Working...
                                X