Струва ми се че прекалено много се напомпва цената.Печалбата си е печалба но мен ми прави впечатление че та твърде рязко нараства.А да не забравяме че дружеството ве пак е ХОЛДИНГ.....
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11
Collapse
Заключена.
X
X
-
Anton Chigurh
Защото в България хората обръщат прекалено голямо внимание на мажоритаря, и са склонни да пренебрегват добрите финансови резултати. Просто споделям, че където е Черепа винаги е опасно.
Коментар
-
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от THE TRADERДето се казва ... Честита пролет ! Нещо подобно очаквайте и с MOSTS !
Коментар
-
Bobi75
.
тавана се определя от пазара.
ти трябва да си решиш кога щэе влезеш и кога излезеш
Коментар
-
Bobi75
.
Гери, ти продаваш или купуваш ?))
Коментар
-
Bobi75
.
Geri, след последното решение на съда магистрала Тракия си е на Португалците.
Но дали са чужди компании няма значение - пак български са подизпълнители.
И в двата случая HDPAT ще получи една и съща сума - остатъка или ще е за чужда компания или за българска непублична.
Коментар
-
Заради невероятно некадърната ни администрация, холдингът загуби възможност да лапне още доста парички. След такова нещо трябва да последват оставки.
Куркулас "разкри" защо са отхвърлени проекти по ФАР за 8 млн. евро
АЛБЕНА ПИНО10:32 ч.
Три от проектите на регионалното министерство по финансовия меморандум на програма ФАР за 2003 г. са отхвърлени заради предаване на документите в последния момент, съобщи в петък ръководителят на Делегацията на Европейската комисия (ЕК) в София Димитрис Куркулас. Той обяви това на извънредна пресконференция, след като часове преди това министърът на регионалното развитие Асен Гагаузов и заместникът му Димчо Михалевски съобщиха пред журналисти, че не разбират мотивите за отхвърлянето на проектите за рехабилитацията на обходния път на Силистра, подобряването на водоснабдяването в шест региона с туристически потенциал и по програмата "Малки проекти България - Румъния" по ФАР - Трансгранично сътрудничество.
Гагаузов призна, че "сигурно не сме 100% изрядни, но все още се учим в този процес". Той смята също, че Еврокомосията е могла да направи "нормални компромиси". Димитрис Куркулас обясни, че крайният срок за сключване на договорите е бил 30 ноември, а десет дни преди срока от българска страна са изпратени за одобрение докладите по 38 проекта за общо 37 млн. евро. Документите за проекта за регионите с туристически потенциал е внесен за одобрение едва на 28 ноември. Първият доклад за “Малки проекти България - Румъния” е подаден на 16 ноември, а по този проект е имало тръжна процедура, приключила още през май. Куркулас разкритикува правителството, че се забавило с 5 месеца да избере подходящите кандидати, през които три пъти е сменян съставът на тръжната комисия, а от представителите на ЕК се очаква да оценят доклада за броени дни. Докумените за обходния път на Силистра са върнати за допълнителна информация от Делегацията на ЕК през октомври. Регионалното министерство е предало коригиран вариант на 24 ноември, но финансовият екип на делегацията отново не го е одобрил. Причината за отхвърлянето е липсата на време да се отстранят пропуските. Куркулас обясни, че от делегацията са изпращали предупредителни писма до ведоствата.
По меморандума от 2003 г. България успя да сключи 148 договора на обща стойност 83.2 млн. евро. Това е 85.5% одобрение на представените проекти по ФАР, каза Куркулас. По думите му социалното министерство е договорило 95% от стойността за неговите проекти ви, финансовото - 91.5 на сто, а регионалното - 76.3%.
Коментар
Коментар