IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестор.бг (4IN / IBG)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
    Според мен Алекси Андонов има предвид, че въпреки малкия пазар родният потребител ползва приоритетно местни продукти, което се калкулира при цената на рекламата. Иначе и аз съм съгласен че конкуренцията няма да спи, но нали затова смятат да инвестират.

    А едва ли има някой който да се съмнява, че пазара като цяло ще расте доста по-бързо от БВП.
    Като цяло точно така стоят нещата, само дето не е много ясно дали тактиката "колкото повече - толкова повече", представена тук образно като забиване на колчета, е най-правилната. Аз лично не виждам как някой може да е най-добър във всяка една област, а и не мисля че може да се получи някаква значителна синергия между сайт като Investor.bg и aha.bg .
    Мисля си че в бъдеще доста сериозно ще се усети и конкуренцията на по-традиционните медии като сайта на bTV например. Те имат много повече потенциал да привлекат широката публика и огромна възможност да промотират сайтовете си.

    Което разбира се не означава, че акциите на инвестор няма да поскъпват, а нали затова сме тук

    Коментар


    • аз ще почакам да стигнем 23 и ще им пожелая още успех!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
        Aha.bg не беше ли на 4-то място в категорията си след Импулс, Елмаз и Гепиме.

        И понеже не се сещам други сайтове в категорията може да се каже - последното място.
        хубаво е да се проверяват данни преди да се пишат "факти" :

        http://tyxo.bg/catalog/?ID=10

        http://www.audience.bg/pages/display/reach

        http://bgpublishers.com/ - последни 2 са Гимиус ( официална метрика),
        т.е. на дневна база и месечна база aha e доста по-напред от другите в сектор

        Коментар


        • Мая какво става с баса?
          Last edited by Nikola; 15.02.2011, 21:36.
          The weak are meat and the strong do eat.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Silver Fox Разгледай мнение
            Липсата на значително конкурентно предимство (продукт, услуга, технология, know-how etc.), както и фокусирането изцяло на бг пазара (който е много малък) трудно може да ме накара да платя над 50 лева за 1 лев печалба.

            Що се отнася до потребителите на българските уеб мейли не знам от каде би могъл да дойде ръст, при положение, че според цитираното проучване те представляват около 85%.
            Според мен Алекси Андонов има предвид, че въпреки малкия пазар родният потребител ползва приоритетно местни продукти, което се калкулира при цената на рекламата. Иначе и аз съм съгласен че конкуренцията няма да спи, но нали затова смятат да инвестират.

            А едва ли има някой който да се съмнява, че пазара като цяло ще расте доста по-бързо от БВП.

            ПС не че тук му е мястото, но търсачката на инвестор.бг е кофти и ми е по лесно да намирам в техния сайт неща през гугъл ?! А имат много сериозен архив и ще се радвам една малка част от парите да се ползват за подобрение в тази насока.

            Успехи

            Коментар


            • Липсата на значително конкурентно предимство (продукт, услуга, технология, know-how etc.), както и фокусирането изцяло на бг пазара (който е много малък) трудно може да ме накара да платя над 50 лева за 1 лев печалба.

              Що се отнася до потребителите на българските уеб мейли не знам от каде би могъл да дойде ръст, при положение, че според цитираното проучване те представляват около 85%.
              Veni, Vidi, Vici

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Silver Fox Разгледай мнение
                Ако 85% от Българите ползват Български уеб мейли, то в бъдеще този процент ще е много по-малък.
                АБВ-то е приличен продукт и върши работа за средностатистическия Интернет потребител. Както и върши работа да ползваш 2-3 акаунта от там за регистрации по форуми, включая и на Инвестора. Визирам себе си - но това не значи че влизам да проверявам тези пощи, освен ако не си забравя паролата за някой форум.

                Както и Блог.бг както цитира Алекси в отговор към мен. Също върши добра работа на средностатистическия Интернет потребител от България.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Алекси Андонов Разгледай мнение
                  Пак ще поспоря малко

                  За българския пазар Инвестор.бг е лидер с доста "технологични" продукти. Aha.bg, Snimka.bg или Blog.bg са си чиста технология!
                  Сигурен съм, че в света има много доста по добри блог сайтове от Блог.бг и въпреки това най-много български блогери има в Блог.бг!
                  За да не давам примери самo със сайтове на Инвестор.бг ще ви кажа един пример с наши конкуренти. По наше проучване сред регистрираните в групировката (над 1,5 милиона регистрирани ъкаунта имаме!!!) 85% от българите все още ползват български уеб мейли, въпреки, че има доста по качествени чужди конкуренти...
                  Aha.bg не беше ли на 4-то място в категорията си след Импулс, Елмаз и Гепиме.

                  И понеже не се сещам други сайтове в категорията може да се каже - последното място.

                  А Дарик имат същата "технология", само че и викат Албум.бг.

                  Вярно, че са само технологии. Но това не са някакви ключови технологии, недостъпни за конкуренцията или изискващи много ресурси за реализиране. Марките струват доста повече от т.н. технологии използвани в сайтовете. Всъщност, даже въпросните технологии ако трябва да се оценяват едва ли някой би ги оценил за повече от 10К за всички взети заедно.

                  По-скоро поздравленията отиват за мениджмънта, че ги е наложил като марки.

                  Коментар


                  • Ако 85% от Българите ползват Български уеб мейли, то в бъдеще този процент ще е много по-малък.
                    Veni, Vidi, Vici

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                      Има една малка разлика м/у Мейл.ру, Байду и Инвестора от друга страна.

                      Първите имат някакви технологии и могат да направят пробив с някоя нова технология или да копират от САЩ.

                      Докато Инвестора си е чиста медийна компания. Което има и положителна страна. Не са подвластни на технологиите и при една подмяна на остарелите технологии с нови по-модерни няма да си отидат, както това се случи при Търсачките, примерно.
                      Пак ще поспоря малко

                      За българския пазар Инвестор.бг е лидер с доста "технологични" продукти. Aha.bg, Snimka.bg или Blog.bg са си чиста технология!
                      Сигурен съм, че в света има много доста по добри блог сайтове от Блог.бг и въпреки това най-много български блогери има в Блог.бг!
                      За да не давам примери самo със сайтове на Инвестор.бг ще ви кажа един пример с наши конкуренти. По наше проучване сред регистрираните в групировката (над 1,5 милиона регистрирани ъкаунта имаме!!!) 85% от българите все още ползват български уеб мейли, въпреки, че има доста по качествени чужди конкуренти...

                      Коментар


                      • г-н Андонов,

                        Истината е, че няма място за сравнение между инвестор и аналозите в таблицата по-долу. Не е редно да се сравняват ябълки с портокали.

                        Съгласен съм с low, че липсва и уникална услуга предлагана от компанията. Сравнението с инфосток е много подходящо. Сигурно 95% от потребителите на инвестор.бг влизат в сайта за да четат новини и да преглеждат форума. Най-уникалното на този ваш сайт е неговият форум (а това не е чак толкова уникално и оригинално). Разделът ви за компании и финансова информация е на доста по-ниско ниво от това на инфосток например.

                        И бих искал да Ви задам един конкретен въпрос. Какво е вашето конкурентно предимство???
                        Veni, Vidi, Vici

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от low Разгледай мнение
                          Тук се дават неуместни сравнения с глобални лидери, като Гугъл с реализация на идеи които са им помогнали да постигнат огромен пазарен дял. Докато при вас аз не виждам нито една уникална услуга, дори и за нашия пазар. Като например тази на Инфостока, мисля че няма човек които следи борсата да не се съгласи че като котировки и сделки те нямат алтернатива в България.
                          Напротив много уместен е примера, когато човек си задеде въпроса кой има по голям потенцил за растеж! Гугъл е завзел света и вече му става тясно! Подобна компания единствено може да губи пазарен дял, както става с БИНГ в САЩ...
                          Резонен е въпросът какво е уникалното на Инвестор.бг? Аз бих изтъкнал две уникални неща за българския пазар:
                          1. Това е компанията справяща се най-добре (от мениджърска гледна точка) с растежа и броя на служителите.
                          2. В 8 сектора на българския интернет създадохме много силни лидери и добре разпознаващи се марки!

                          Тези две неща правят много силна позицията на компанията! Замислете се, какво е уникалното на Кока Кола и защо са пазарен лидер? Маркетинговият директор на компанията сигурно ще ви каже, че тайната на успеха на Кока Кола се крие в тайната рецепта, но истината е, че Кока Кола е силна точно в тези две неща в които е силен и Инвестор.бг!

                          Има много хора в България, които със сигурност разбират много по добре от нас отделни сегменти на интернета, но въпреки това те не успяват да упраляват добре бизнеса си...
                          Last edited by Алекси Андонов; 16.02.2011, 10:59.

                          Коментар


                          • Има една малка разлика м/у Мейл.ру, Байду и Инвестора от друга страна.

                            Първите имат някакви технологии и могат да направят пробив с някоя нова технология или да копират от САЩ.

                            Докато Инвестора си е чиста медийна компания. Което има и положителна страна. Не са подвластни на технологиите и при една подмяна на остарелите технологии с нови по-модерни няма да си отидат, както това се случи при Търсачките, примерно.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Алекси Андонов Разгледай мнение
                              Общото между тези компании е, че живеят от рекламния пазар!
                              Не мога да се съглася и за по големите очаквания за ръст от Мейл.ру и Байду, защото работят в по големи държави. Капитализацията на Мейл.ру е 7,5 милиарда долара, а на Инвестор.бг само 10 милиона долара! Това е разлика от 750 пъти!!!! В същото време разликата в броя на населението на двете държави е само 19 пъти! Кой има тогава по голям потенциал за ръст?
                              добре казано. имате ли интерес и планове за излизане извън границите на БГ ? тогава наистина ще си струва.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Алекси Андонов Разгледай мнение
                                С това мнение мога да се съглася само от гледна точка на това, че са много по ликвидни и не носят политическия риск на нашия регион.

                                От всякаква друга гледна точка това са компании борещи се за същите рекламни бюджети! Гугъл например е завзел сериозна част от българския рекламен пазар!
                                Тук се дават неуместни сравнения с глобални лидери, като Гугъл с реализация на идеи които са им помогнали да постигнат огромен пазарен дял. Докато при вас аз не виждам нито една уникална услуга, дори и за нашия пазар. Като например тази на Инфостока, мисля че няма човек които следи борсата да не се съгласи че като котировки и сделки те нямат алтернатива в България.

                                Коментар

                                Working...
                                X