IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mechka 429 Разгледай мнение

    Права е колежката мечка. Няма съществени материали за четене по това ипо, или аз поне не видях проспект или нещо от сорта. Освен да уточним все пак, какво наричате "материали от IPO". Дайте някой линк, ако желаете да сте конкретен извън моабетите "един монтьор с опит ми каза". Сам казвате, че не може да прецените опита на монтьора и ще сте прав да имате критичен подход към подобни субективни оценки"
    Ако имате някакъв сериозен "материал" за ipo-то, споделете с нас неразбралите. Стига разбира се да не е оня тип реклама, тип селска вечеринка, за който даже Батя споменаваше още в началото на дискусията.
    Нагледали сме се на гръмки фрази и реклами, ако има по-съществени данни ще е добре да ги видим. Проспект на таз фирмица не видях да има. Ако обаче има и вие сте го чели, ще сме благодарни да го видим
    Няма проспект, защото е на пазар BEAM, където процедурата за листване е опростена и не с еизисква проспект. Материалите, които съм гледал по спомен са от: сайтовете на елана и Син карс, интервютата и видео-тата в Инвестор и Блумбърг, също и разговора с Любо Леков в Ютуб.

    Хората, които съм питал и са изразили положително мнение за бъдещето на фирмата не знам да са били монтьори, единия висшист по двигатели с вътрешно горене и началник на автопарк в голяма респектираща фирма, другите двама са били директори на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Китайски електро-рикши. Същата боза като намеренията в тракийската зона около Пловдив, хумор сатира и забава.
      Много ясно че са ръчноправени, ТНТМ - то няма мащаб за друго въобще. Къде конкуренция братче, според мажото направо новата тесла ще е - ама с кабинка на камион и на 1/3 от цената Само че мажото е фалитар и дойде да проси в нерегулирания сегмент...
      Както каза Огнян Донев вчера на срещата с инвеститорите, всеки на борсата гласува с парите си, той е купил 50 000 акции, а по-нататъка им анамерение да купува и коли от тях, ако му харесат.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение

        Не казах за теб, какво си чел, а също и че през живота си не съм писал тук, колкото тия дни, писах по-рано защо.
        Не съм ПР, нито служител, ако беше така, мненията ми щяха да са официални от Елана- с повече тежест, а не анонимни!

        Това, което знам е, че другите фирми имат милиардни проекти, да, правят се много коли, но тези, които ще произвежда Син карс ще са по-нишови, по-"ръчноправени" с конкретни характеристики, по поръчка, по-скъпи и с много по-голяма гаранция за пробег!
        И според мажоритаря няма да има почти никаква конкуренция!
        Който го интересува повече, въпросите не във форума, а към фирмата!

        Китайски електро-рикши. Същата боза като намеренията в тракийската зона около Пловдив, хумор сатира и забава.
        Много ясно че са ръчноправени, ТНТМ - то няма мащаб за друго въобще. Къде конкуренция братче, според мажото направо новата тесла ще е - ама с кабинка на камион и на 1/3 от цената Само че мажото е фалитар и дойде да проси в нерегулирания сегмент...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mechka uteshitelka Разгледай мнение

          Какъв дивидент те гони Кире. Дивидент преди 2030 - чакай,
          Я виж историята на това ИПО. През 2018 е заявено желание от мажото да прави ИПО за 20 милиона.
          20 милиона а не 2 милиона. Схващаш ли какъв финансов мащаб е нужен за да стане един шит успешен
          Ами близко е до мисълта, че докат не е наличен ресурса, ще има глад за финанс, Какъв дивидент тогава
          Мисли Кире с тая глава на рамената. Тя е за мислене
          Ако има дивидент ще е тип еднократен ефект за подлъгване на рибоци. Но не и устойчиво явление
          Сещам се за другия герой в тоя сегмент, дето му бяха отказали заради ментеливата апортна вноска и после мина без проверки на втори опит. Кухи инвестиции та дрънкат хахахаха, толкова очевидно - и пак има шарани

          Коментар


          • Не се връзвайте на увлеченията на чичко Оги. Той едно време толкова хареса виното на тодоров, че купи над 5% от него. Харесва ми, че има такива компании като син карс в бг, но това не означава задължителен успех.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение

              Учудвам се колко убедено го казваш при положение, че не си чел материалите за IPO-то, там това е обяснено!

              Мажоритаря не мисли така, има си ясен план за какво са тези 2 млн., предполагам по-добре разбира от теб какъв финансов мащаб е нужен за да стане успешен, изтеглил е заеми(като е убедил банките в бъдещето на фирмата) и парите ще стигнат за 1 г. напред, в материалите за IPO-то има ясен план за приходи, печалби, доколкото помня беше казал, че ще изплаща дивиденти редовно доста по-рано от 2030 г.

              Не разбирам от коли, не мога да преценя сам доколко ще е успешна фирмата, затова се допитах до няколко специалисти, които цял живот се занимават с коли, отговорите на всички бяха, че мажоритаря е много в час, много успешен с 30 годишна история, знае какво прави, продавал е досега много коли, много свястен и коректен, колите имат бъдеще и те лично ще инвестират във фирмата. Ако някой го интересува въпроса, препоръчвам да потърси мнение също от познати, приятели, специалисти, а не от анонимни хейтъри, които не знаят какво говорят...
              Права е колежката мечка. Няма съществени материали за четене по това ипо, или аз поне не видях проспект или нещо от сорта. Освен да уточним все пак, какво наричате "материали от IPO". Дайте някой линк, ако желаете да сте конкретен извън моабетите "един монтьор с опит ми каза". Сам казвате, че не може да прецените опита на монтьора и ще сте прав да имате критичен подход към подобни субективни оценки"
              Ако имате някакъв сериозен "материал" за ipo-то, споделете с нас неразбралите. Стига разбира се да не е оня тип реклама, тип селска вечеринка, за който даже Батя споменаваше още в началото на дискусията.
              Нагледали сме се на гръмки фрази и реклами, ако има по-съществени данни ще е добре да ги видим. Проспект на таз фирмица не видях да има. Ако обаче има и вие сте го чели, ще сме благодарни да го видим

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнение
                Ти откъде знаеш какво съм чел..ПРЕБРОЙ СИ ПОСТОВЕТЕ В ПОСЛЕДНИТЕ НЯКОЛКО ДЕНА и това ще обясни колко сте уязвими..Какво работиш в Елана, че са ти възложили тази неблагодарна задача да защитаваш този инвестиционен провал.. Що се отнася до колите, то няма нужда да питаш нищо- всички големи компании имат милиардни проекти в тази област..А прочети и колко малки се опитват..Акцията е спекулативна и с дълъг и неясен хоризонт на чакане за резултати..За мен ти си пи ар, който прекалява със спама за защита..

                https://evpoint.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%8...B8%D0%BB%D0%B8
                Не казах за теб, какво си чел, а също и че през живота си не съм писал тук, колкото тия дни, писах по-рано защо.
                Не съм ПР, нито служител, ако беше така, мненията ми щяха да са официални от Елана- с повече тежест, а не анонимни!

                Това, което знам е, че другите фирми имат милиардни проекти, да, правят се много коли, но тези, които ще произвежда Син карс ще са по-нишови, по-"ръчноправени" с конкретни характеристики, по поръчка, по-скъпи и с много по-голяма гаранция за пробег!
                И според мажоритаря няма да има почти никаква конкуренция!
                Който го интересува повече, въпросите не във форума, а към фирмата!


                Коментар


                • Първоначално изпратено от SoHo Разгледай мнение

                  Явно е че не разбираш от коли тия 2 милиона са да се направят няколко мостри които евентуално да се харесат в Германия за да може да набере пари в Германия другата компания на Росен. Коли няма са се продават скоро поне още 10 милиона ще опитат преди това да вземат от пазара.

                  Гледам акционерите и виждам покупки от по 40 хил, 50 хил, 100 хил, 160 хил акции и т.н. от дребни играчи които явно са много хазартни типове но в крайна сметка ако акцията падне до 50 ст примерно те сами ще са си виновни
                  Прави впечатление че от големите акционери почти няма хора от София и Варна !

                  Коментар


                  • За глупостите си прав ..Не си спрял да ги пишеш от няколко дена и да защитаваш работодателите си..Чак е смешно вече..

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнение
                      Защо ли никой в този форум не вярва на твоя ПЪРВИ НАЧИН освен теб.. Цялата ти активност тук да защитаваш ИПОто също е много съмнителна..Да купуваш тази акция на 3-4 лева с хоризонт 10 години е тест и за много други неща..
                      Прав си, съмнителна е, все повече се замислям да им искам хонорар за това!
                      Пиша, защото съм благодарен, че ме класираха и смятам за много несправедливи почти всички обвинения към тях, за обединяването на поръчките не съм наясно, но те ми казаха, че всичко е наред, нали им изпратиха проверка, предполагам ще се разберат резултатите...

                      Всеки има право да си мисли каквото си иска, да не вярва, да няма цялата информация по въпроса, аз пък познавам поне няколко големи инвеститора(не във Син карс), които са наясно със търговията и с това, че всичко е ОК със предлагането(това е скромното им мнение ), но никога няма да вземат да пишат във форума, макар, че следят за информация и да се обясняват като мен. Същото важи и за всички в бранша, които са запознати с нещата, процедурите....

                      В началото на форума на Инвестор в него пишеха редовно шефа на борсата, зам. председатела на КФН по инвестиционната дейност, най-големите и сериозни вкл. чуждестранни инвеститори, но постепено превес взеха форумци, които не разбираха, но за сметка на това пишеха убедено глупости, свалиха много нивото и разбира се ги прогониха, и оттогава почти никой сериозен инвеститор не си губи особено времето да пише във форума...

                      Не искам да обиждам никого, но препоръчвам всеки, който си мисли, че има нещо нагласено, нередно, по втория начин да се допита за това до някой познат, който повече разбира, напр. до неговия брокер, самите вие имате интерес от това, вместо да таите яд, гняв и да се тормозите, ще разберете как стоят нещата и ще се успокоите!!!

                      Коментар


                      • Сега, последно - сред тях ли е или не е сред тях А от физическите лица включи ли в сметката? Иначе няма лошо де. Които не са успели на IPO-то, ще имат възможност да закупят, когато започне търговията с акциите.

                        P.S. А г-жа Иванова се явява доста сериозен акционер, с близо три пъти по-голям дял от г-н Донев

                        Най-малката сделка е за 100 акции.

                        Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение

                        Ot twoite уста в бойиите уши, искам 4 лв., ама ако може още първия ден от търговията!
                        Аз следвах правилата и закупих по първия начин, дали е имало втори не знам, но се съмнявам..

                        Ама се чудя защо като всичко е нагласено, по втория начин, не го изкупиха няколко големи играчи, а цели 100 клиента, почти всичките от които малки (вижда се в Търговския регистър), даже Елана не е сред тях...

                        Най-големия купувач е консервативен и не мисля, че участва в "далавери" и схеми, а Елана са записали само 110 000 акции, на за договорните им фондове, т.е. за вложителите си, не са играли въобще за собствена сметка....
                        Last edited by Свилен Колев; 05.06.2021, 22:19.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение

                          Учудвам се колко убедено го казваш при положение, че не си чел материалите за IPO-то, там това е обяснено!

                          Мажоритаря не мисли така, има си ясен план за какво са тези 2 млн., предполагам по-добре разбира от теб какъв финансов мащаб е нужен за да стане успешен, изтеглил е заеми(като е убедил банките в бъдещето на фирмата) и парите ще стигнат за 1 г. напред, в материалите за IPO-то има ясен план за приходи, печалби, доколкото помня беше казал, че ще изплаща дивиденти редовно доста по-рано от 2030 г.

                          Не разбирам от коли, не мога да преценя сам доколко ще е успешна фирмата, затова се допитах до няколко специалисти, които цял живот се занимават с коли, отговорите на всички бяха, че мажоритаря е много в час, много успешен с 30 годишна история, знае какво прави, продавал е досега много коли, много свястен и коректен, колите имат бъдеще и те лично ще инвестират във фирмата. Ако някой го интересува въпроса, препоръчвам да потърси мнение също от познати, приятели, специалисти, а не от анонимни хейтъри, които не знаят какво говорят...
                          Явно е че не разбираш от коли тия 2 милиона са да се направят няколко мостри които евентуално да се харесат в Германия за да може да набере пари в Германия другата компания на Росен. Коли няма са се продават скоро поне още 10 милиона ще опитат преди това да вземат от пазара.

                          Гледам акционерите и виждам покупки от по 40 хил, 50 хил, 100 хил, 160 хил акции и т.н. от дребни играчи които явно са много хазартни типове но в крайна сметка ако акцията падне до 50 ст примерно те сами ще са си виновни

                          Коментар


                          • Ти откъде знаеш какво съм чел..ПРЕБРОЙ СИ ПОСТОВЕТЕ В ПОСЛЕДНИТЕ НЯКОЛКО ДЕНА и това ще обясни колко сте уязвими..Какво работиш в Елана, че са ти възложили тази неблагодарна задача да защитаваш този инвестиционен провал.. Що се отнася до колите, то няма нужда да питаш нищо- всички големи компании имат милиардни проекти в тази област..А прочети и колко малки се опитват..Акцията е спекулативна и с дълъг и неясен хоризонт на чакане за резултати..За мен ти си пи ар, който прекалява със спама за защита..

                            https://evpoint.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%8...B8%D0%BB%D0%B8
                            Last edited by Kiro; 05.06.2021, 10:23.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mechka uteshitelka Разгледай мнение

                              Какъв дивидент те гони Кире. Дивидент преди 2030 - чакай,
                              Я виж историята на това ИПО. През 2018 е заявено желание от мажото да прави ИПО за 20 милиона.
                              20 милиона а не 2 милиона. Схващаш ли какъв финансов мащаб е нужен за да стане един шит успешен
                              Ами близко е до мисълта, че докат не е наличен ресурса, ще има глад за финанс, Какъв дивидент тогава
                              Мисли Кире с тая глава на рамената. Тя е за мислене
                              Ако има дивидент ще е тип еднократен ефект за подлъгване на рибоци. Но не и устойчиво явление
                              Учудвам се колко убедено го казваш при положение, че не си чел материалите за IPO-то, там това е обяснено!

                              Мажоритаря не мисли така, има си ясен план за какво са тези 2 млн., предполагам по-добре разбира от теб какъв финансов мащаб е нужен за да стане успешен, изтеглил е заеми(като е убедил банките в бъдещето на фирмата) и парите ще стигнат за 1 г. напред, в материалите за IPO-то има ясен план за приходи, печалби, доколкото помня беше казал, че ще изплаща дивиденти редовно доста по-рано от 2030 г.

                              Не разбирам от коли, не мога да преценя сам доколко ще е успешна фирмата, затова се допитах до няколко специалисти, които цял живот се занимават с коли, отговорите на всички бяха, че мажоритаря е много в час, много успешен с 30 годишна история, знае какво прави, продавал е досега много коли, много свястен и коректен, колите имат бъдеще и те лично ще инвестират във фирмата. Ако някой го интересува въпроса, препоръчвам да потърси мнение също от познати, приятели, специалисти, а не от анонимни хейтъри, които не знаят какво говорят...

                              Коментар


                              • Защо ли никой в този форум не вярва на твоя ПЪРВИ НАЧИН освен теб.. Цялата ти активност тук да защитаваш ИПОто също е много съмнителна..Да купуваш тази акция на 3-4 лева с хоризонт 10 години е тест и за много други неща..

                                Коментар

                                Working...
                                X