IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение

    Винаги се забавлявам на коментарите ти, всички до един изцяло негативни!

    Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!

    Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.

    Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.

    Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...

    Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...

    Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!
    Вместо да питаме минувачи - поглеждаме на адреса в Русе и в търговския регистър - г-на се занимава с един сервиз. От много производство до момента та никакви продажби и доходи, само развод с английската компания за метален скрап дето го направи цялото нещо възможно като финанси (не е майтап)
    Та значи, какво щял да произвежда - като показаното се прави от години вече в Китай? Чалъми? Това обяснява и БИЙМ-листването.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Т.е. пазарът ще купува по-скъпо от него, отколкото от утвърдените производители? Ще предостави по-високо качество от тях? Ще продаде акции от немската фирма на Франкфуртската?

      Вицовете валят днес

      https://sincars.co.uk/come-and-visit...tor-show-2019/

      A ето го и безаналоговия модел рикши от 2019 Женева. Така е, няма конкуренция, защото такива кенефи няма и как да получат хомологация въобще.
      Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват:
      https://www.hasepost.de/stadtwerke-o...ringer-100201/

      1. годината е била 2018, не само е проектирано, че и произведено, че и тествано по улиците. 2. опа, ама то и автономно...

      В крайна сметка като съберем две и две, става ясно че сервизът в Русе е на загуба от експеримента със спортна кола - и след очакваният провал с преопаковка на китайски рикши единствения изход е да впрегне инженерния гений на шефа - т.е. ще видим няколко модела електрически картинги Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
      Винаги се забавлявам на коментарите ти, всички до един изцяло негативни!

      Както има дрехи ширпотреба от световни и утвърдени производители, има и бутикови, по-хубави, от световно неизвестни, с по-високо качество и хората ги купуват на по-високи цени!

      Като казваш "Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват" сигурен съм в това.

      Няма да преопакова нищо китайско, а ще ги произвежда тук.

      Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...

      Аз пък разбрах друго, след като се допитах до няколко професионалисти, вкл. двама изп. директора на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ, г-на бил максимално почтен, от 30 г. се занимава с автомобили, знае какво прави, не само, че не е на загуба, ами от производство на автомобили, търговия с авточасти и сервизна дейност е направил огромно състояние...

      Но всеки е свободен да хейти, направи собствено проучване, мисли....Не е препоръка!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение
        Имах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:

        Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
        Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!

        На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
        Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.

        Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!


        Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:

        Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.

        "Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.

        Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС

        Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.

        Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.

        Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....
        Т.е. пазарът ще купува по-скъпо от него, отколкото от утвърдените производители? Ще предостави по-високо качество от тях? Ще продаде акции от немската фирма на Франкфуртската?

        Вицовете валят днес

        https://sincars.co.uk/come-and-visit...tor-show-2019/

        A ето го и безаналоговия модел рикши от 2019 Женева. Така е, няма конкуренция, защото такива кенефи няма и как да получат хомологация въобще.
        Обаче синичкото прилича поне по габарити на ей-това, с което приликите свършват:
        https://www.hasepost.de/stadtwerke-o...ringer-100201/

        1. годината е била 2018, не само е проектирано, че и произведено, че и тествано по улиците. 2. опа, ама то и автономно...

        В крайна сметка като съберем две и две, става ясно че сервизът в Русе е на загуба от експеримента със спортна кола - и след очакваният провал с преопаковка на китайски рикши единствения изход е да впрегне инженерния гений на шефа - т.е. ще видим няколко модела електрически картинги Ама като му знаем гениалните мащаби - ще са я с двигател от пералня, я с такъв от китайски ел велосипед...
        Last edited by redcretin; 05.07.2021, 01:00.

        Коментар


        • Имах възможността да задам на г-н мажоритаря следния въпрос: "Производители на ел. коли в света много, каква е вероятноста в един момент Син карс да се окаже неконкурентна и непечеливша?" и 15-20 мин ми обясни подробно и аргументирано горе долу следното:

          Почти никаква, ние сме се прицелили в сегмент, който почти е без конкуренция, а именно бутикови автомобили по поръчка с точно зададени от купувача характеристики и екстри, който е прекалено малък и неинтересен на големите производители. Масовото производство на големите производители не може да предложи такова качество и издържливост като нас, никой не може да даде гаранция колкото нас за изминати километри(не помня каква цифра спомена) и здравина на конструкция. Освен това при нас ще бъде много по-евтино пренастройването на роботите за производство на автомобили за различните поръчки(с различни характеристики), отколкото на големите заводи.
          Съответно ще бъдат и на по-висока цена автомобилите от масовите, но след проведени предварителни разговори с различни потенциални купувачи има уверения за голям интерес от тях. Огнян Донев напр. каза на кафето с него, че много е харесал автомобилите и характеристиките им, ще получи първия прототип и ако всичко е наред, ще поръча за цялата Софарма Трейдинг, също така и инвестира във Син карс!

          На въпроса ми ще продава ли още акции, отговори:
          Твърдо не, имам пари за 1 година напред, взел съм и заеми като убедих банките в жизнеспособността на проекта като съм заложил лично имущество, цената за мен е много ниска, ще продавам акции от немската фирма на Франкфуртската борса, защо ми е да набирам тук малко пари на ниска цена, ще получа много повече пари при по-висока цена на акциите във Франкфурт.

          Каза също, че работят много интензивно и скоро трябва да има хубави новини и нови сключени договори, също така, че ще бъде максимално прозрачен към инвеститорите!


          Ама като чета интервютата с него, нищо ново не ми е казал, ето част от тях:

          Българският производител на бутикови спортни електромобили Sin Cars подготвя серийно производство на електрически бусчета като се цели основно в германския пазар. Това заяви в предаването Money.bg по Bulgaria on air собственикът на базираната в Русе компания Росен Даскалов. Неговата идея е през следващите 3 години да бъдат произведени до 20 000 автомобила. Казано иначе, това представлява около 2% пазарен дял в Европа до 2025-а година.

          "Скоро започваме серийното производство на нашия прототип за електрически микробус, който представихме през 2019 г. в Женева. Смело мога да кажа, че ще станем лидер в Германия, защото в нишата, в която сме се прицелили реално нямаме конкуренция", коментира Росен Даскалов.

          Автомобилите ще са изцяло енергийно независими, а базовата им цена ще бъде 41 000 евро без ДДС

          Росен Даскалов изчислява, че след 150 000 км. Активно каране ще има цялостно възвръщане на инвестицията. Колите ще бъдат основно произвеждани в Русе с довършителна работа в Германия.

          Въпреки големия интерес към предлагането, собственикът на "Син карс" Росен Даскалов каза за "Капитал", че не планира да предлага още акции на борсата.

          Сега сигурно ще има коментари от хейтъри и нищо неразбиращи, който го интересува повече, може да звънне във фирмата и там да пита....

          Коментар


          • Първоначално изпратено от duzo Разгледай мнение

            Най интересното тук е, че зад тези 37,8млн. капитализация като актив стои само и единствено някакво мистично ноу хау на дъщерна компания, разработено за само за около 2 години. На Мъск дивелопмънта ряпа да яде.
            Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.
            Биодит са пионерите в тоя номер, затова не ги допуснаха в редовно предлагане преди време Балониада.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от itest Разгледай мнение
              това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
              37,087 млн. лв
              18 543 669
              Най интересното тук е, че зад тези 37,8млн. капитализация като актив стои само и единствено някакво мистично ноу хау на дъщерна компания, разработено за само за около 2 години. На Мъск дивелопмънта ряпа да яде.
              Не е препоръка за нищо само инфо, което всеки може да си види в ТР.

              Коментар


              • Свърши ли бутането с лакти?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от earth1225 Разгледай мнение
                  Вчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
                  От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.

                  Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.

                  И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.

                  Ще се радвам ако някой изрази мнение.
                  Младеж, по-добре си изтрий това мнение, защото показва липсата ти на базови неща. Лоши няма, ще навлезеш постепенно и важното е, че искаш да научиш. Успех.

                  Коментар


                  • Вчера ми направи впечатление, как по едно време цените на ФНИБ и Син Карс почти се изравниха.
                    От едната страна е дружество с дългогодишна история, разпределящо дивидент, прилична отчетност пред инвеститорите..., от другата страна Син карс нещо ново и... екзотично ако може така се каже.

                    Не искам да хейтя - имам акции и в двете компании. Просто ми направи впечатление.

                    И се чудя дали този дисонанс е характерен принципно на фондовите пазари /понеже съм със сравнително малък опит/ или е месно изключение.

                    Ще се радвам ако някой изрази мнение.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от itest Разгледай мнение
                      това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
                      37,087 млн. лв
                      18 543 669
                      Епа затова и през БЕАМ сегмента се листват - специално за шарани

                      Коментар


                      • това тук не е ли все пак доста преекспонирано за едва само една .ppt презентация и няколко състезателни коли с ДВГ?
                        37,087 млн. лв
                        18 543 669

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от top Разгледай мнение
                          Колко коли ще да продали тази година?
                          Колега, ще са продали, ако са произвели.
                          търся преподавателка, за уроци по пиано, математика, масаж и испански

                          Коментар


                          • Е да,ама плондерът се спука,
                            Не е ясно колко е качествено Виното, ако не върви много при над 2лв за етикетка
                            Last edited by malkia Muk; 01.07.2021, 17:06.
                            търся преподавателка, за уроци по пиано, математика, масаж и испански

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение

                              По-добре цаца сред акули в син океан, отколкото просто черноморски плюещ форумен планктон.


                              Не го разбирам това постоянно плюене, все едно нещо реално постигаш... Със здраве, тук нямам, да не се объркаш.
                              Някои просто обичат да мрънкат и мразят. Всичко и всички. И себе си дори. Не им се връзвай
                              Животът е прекалено кратък, за да им обръщаш внимание или да правиш компромиси с некачествено вино

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Crusible Разгледай мнение

                                По-добре цаца сред акули в син океан, отколкото просто черноморски плюещ форумен планктон.


                                Не го разбирам това постоянно плюене, все едно нещо реално постигаш... Със здраве, тук нямам, да не се объркаш.
                                Не мога да скъсявам, затова не разбираш хахахаха
                                Инвеститори в балоняци.

                                Коментар

                                Working...
                                X