Първоначално изпратено от Slavi Petrov
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"СИН КАРС Индъстри" АД (SIN)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ша ме извиняваш, ама ако плод-зеленчука е толкова време на загуба, ще е забравен и изчезнал.
Обаче перспективите Санчо ... а перспективите са да изпапат и тия пари както предните, щото друго не се случва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от orchis Разгледай мнениеТемата не е за Биодит, но ще е интересно дали ще успее да отскочи цената тук, както се случи там.
За мен тук фундаменът е много по-слаб. Да видим.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от p_trade Разгледай мнение
Погледни им резултатите досега на Биодит като на един средно голям плод зеленчук в София... И сега изведнъж перспективи за умножаване на бизнеса по 100... Доста несериозно защото Биодит не е от вчера на пазара... Резултатите от първото тримесечие го доказаха..
Обаче перспективите Санчо ... а перспективите са да изпапат и тия пари както предните, щото друго не се случва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от p_trade Разгледай мнение
Погледни им резултатите досега на Биодит като на един средно голям плод зеленчук в София... И сега изведнъж перспективи за умножаване на бизнеса по 100... Доста несериозно защото Биодит не е от вчера на пазара... Резултатите от първото тримесечие го доказаха..
Коментар
-
Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение
Илевън са супер, но компаниите им не струват 200 - 300 хиляди Евро, а делът на Илевън в тях, който е 10-20 %. Нормално е стратираща компания да има малко приходи и никаква печалба, всеки сам си преценява перспективите и както каза Огнян Донев гласува с парите си. Ако беше гледал представянето на Биодит обаче, въобще няма да мислиш, че перспективите й са съмнителни, за мен са сигурни, там с парите си, за голям пакет гласува фирма Радосвет Радев - директор и голям акционер в Албена!
Коментар
-
Първоначално изпратено от MrSi Разгледай мнение
Гредата ( beam на Английски е греда )за мен е едно недоносче. Който иска да инвестира в стартъпи може да го направи и без този пазар като купи акции на някой бизнес ангел като Илевън Кепитъл, защото докато тук се купуват две компании на стойност общо и двете по маркет кап над 40 000 000 със съмнителни перспективи и почти без никакви печалби, то Илевън ти дава достъп до компании които струват 200 - 300 хиляди Евро, а потенциала е далеч по-голям от двете струващи над 40 милки.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение
Няма проспект, защото е на пазар BEAM, където процедурата за листване е опростена и не с еизисква проспект. Материалите, които съм гледал по спомен са от: сайтовете на елана и Син карс, интервютата и видео-тата в Инвестор и Блумбърг, също и разговора с Любо Леков в Ютуб.
Хората, които съм питал и са изразили положително мнение за бъдещето на фирмата не знам да са били монтьори, единия висшист по двигатели с вътрешно горене и началник на автопарк в голяма респектираща фирма, другите двама са били директори на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ.Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
Коментар
-
https://offnews.bg/ikonomika/balgars...pa-752949.html
Чете човек и се диви - завод в Германия, всичко сами си правим, патенти, изобретения. После поглежда - в Германията нищо, в БГ - един селски двор, останалото внос на електро-рикши от Китай евентуално ...
Пробив? Произведен в Руси ИНОВАТИВЕН автомобил? Колко бройки има, една ли Кое му е иновативното, гуми ВИДА или?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение
Няма проспект, защото е на пазар BEAM, където процедурата за листване е опростена и не с еизисква проспект. Материалите, които съм гледал по спомен са от: сайтовете на елана и Син карс, интервютата и видео-тата в Инвестор и Блумбърг, също и разговора с Любо Леков в Ютуб.
Хората, които съм питал и са изразили положително мнение за бъдещето на фирмата не знам да са били монтьори, единия висшист по двигатели с вътрешно горене и началник на автопарк в голяма респектираща фирма, другите двама са били директори на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ.
Пак така и с Огито, ма щял - приказки за наивници само.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от mechka 429 Разгледай мнение
Права е колежката мечка. Няма съществени материали за четене по това ипо, или аз поне не видях проспект или нещо от сорта. Освен да уточним все пак, какво наричате "материали от IPO". Дайте някой линк, ако желаете да сте конкретен извън моабетите "един монтьор с опит ми каза". Сам казвате, че не може да прецените опита на монтьора и ще сте прав да имате критичен подход към подобни субективни оценки"
Ако имате някакъв сериозен "материал" за ipo-то, споделете с нас неразбралите. Стига разбира се да не е оня тип реклама, тип селска вечеринка, за който даже Батя споменаваше още в началото на дискусията.
Нагледали сме се на гръмки фрази и реклами, ако има по-съществени данни ще е добре да ги видим. Проспект на таз фирмица не видях да има. Ако обаче има и вие сте го чели, ще сме благодарни да го видим
Хората, които съм питал и са изразили положително мнение за бъдещето на фирмата не знам да са били монтьори, единия висшист по двигатели с вътрешно горене и началник на автопарк в голяма респектираща фирма, другите двама са били директори на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Китайски електро-рикши. Същата боза като намеренията в тракийската зона около Пловдив, хумор сатира и забава.
Много ясно че са ръчноправени, ТНТМ - то няма мащаб за друго въобще. Къде конкуренция братче, според мажото направо новата тесла ще е - ама с кабинка на камион и на 1/3 от цената Само че мажото е фалитар и дойде да проси в нерегулирания сегмент...
Коментар
-
Първоначално изпратено от cam Разгледай мнение
Не казах за теб, какво си чел, а също и че през живота си не съм писал тук, колкото тия дни, писах по-рано защо.
Не съм ПР, нито служител, ако беше така, мненията ми щяха да са официални от Елана- с повече тежест, а не анонимни!
Това, което знам е, че другите фирми имат милиардни проекти, да, правят се много коли, но тези, които ще произвежда Син карс ще са по-нишови, по-"ръчноправени" с конкретни характеристики, по поръчка, по-скъпи и с много по-голяма гаранция за пробег!
И според мажоритаря няма да има почти никаква конкуренция!
Който го интересува повече, въпросите не във форума, а към фирмата!
Много ясно че са ръчноправени, ТНТМ - то няма мащаб за друго въобще. Къде конкуренция братче, според мажото направо новата тесла ще е - ама с кабинка на камион и на 1/3 от цената Само че мажото е фалитар и дойде да проси в нерегулирания сегмент...
Коментар
Коментар