If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Поъчката ми е въведена на борсата от посредника на 1 юни в 9.30.15 и не се класира.Продължавам да мислия,че аукциона е опорочен.
Верно ли всички поръчки са минали за по-малко от 15 стотни от първата секунда..........ама това е наистина е много грозно Елана няма ли да дадат обяснение как така са успели да натиснат бутона на мишката така че поръчката им да се изпълни.От КФН получихте ли отговор на жалбите си ?
Ша ме извиняваш, ама ако плод-зеленчука е толкова време на загуба, ще е забравен и изчезнал.
Обаче перспективите Санчо ... а перспективите са да изпапат и тия пари както предните, щото друго не се случва.
То винаги е до човека. Ако хората са такива, какво очакваш?
Погледни им резултатите досега на Биодит като на един средно голям плод зеленчук в София... И сега изведнъж перспективи за умножаване на бизнеса по 100... Доста несериозно защото Биодит не е от вчера на пазара... Резултатите от първото тримесечие го доказаха..
Ша ме извиняваш, ама ако плод-зеленчука е толкова време на загуба, ще е забравен и изчезнал.
Обаче перспективите Санчо ... а перспективите са да изпапат и тия пари както предните, щото друго не се случва.
Погледни им резултатите досега на Биодит като на един средно голям плод зеленчук в София... И сега изведнъж перспективи за умножаване на бизнеса по 100... Доста несериозно защото Биодит не е от вчера на пазара... Резултатите от първото тримесечие го доказаха..
Praw si< смешни са, но ако те интересува може да се информираш за перспективите и тогава ще разбереш защо супер професионалисти като НЕВЕК, Импетус Капитал и Радосвет Радев инвестират там!
Илевън са супер, но компаниите им не струват 200 - 300 хиляди Евро, а делът на Илевън в тях, който е 10-20 %. Нормално е стратираща компания да има малко приходи и никаква печалба, всеки сам си преценява перспективите и както каза Огнян Донев гласува с парите си. Ако беше гледал представянето на Биодит обаче, въобще няма да мислиш, че перспективите й са съмнителни, за мен са сигурни, там с парите си, за голям пакет гласува фирма Радосвет Радев - директор и голям акционер в Албена!
Погледни им резултатите досега на Биодит като на един средно голям плод зеленчук в София... И сега изведнъж перспективи за умножаване на бизнеса по 100... Доста несериозно защото Биодит не е от вчера на пазара... Резултатите от първото тримесечие го доказаха..
Гредата ( beam на Английски е греда )за мен е едно недоносче. Който иска да инвестира в стартъпи може да го направи и без този пазар като купи акции на някой бизнес ангел като Илевън Кепитъл, защото докато тук се купуват две компании на стойност общо и двете по маркет кап над 40 000 000 със съмнителни перспективи и почти без никакви печалби, то Илевън ти дава достъп до компании които струват 200 - 300 хиляди Евро, а потенциала е далеч по-голям от двете струващи над 40 милки.
Илевън са супер, но компаниите им не струват 200 - 300 хиляди Евро, а делът на Илевън в тях, който е 10-20 %. Нормално е стратираща компания да има малко приходи и никаква печалба, всеки сам си преценява перспективите и както каза Огнян Донев гласува с парите си. Ако беше гледал представянето на Биодит обаче, въобще няма да мислиш, че перспективите й са съмнителни, за мен са сигурни, там с парите си, за голям пакет гласува фирма Радосвет Радев - директор и голям акционер в Албена!
Няма проспект, защото е на пазар BEAM, където процедурата за листване е опростена и не с еизисква проспект. Материалите, които съм гледал по спомен са от: сайтовете на елана и Син карс, интервютата и видео-тата в Инвестор и Блумбърг, също и разговора с Любо Леков в Ютуб.
Хората, които съм питал и са изразили положително мнение за бъдещето на фирмата не знам да са били монтьори, единия висшист по двигатели с вътрешно горене и началник на автопарк в голяма респектираща фирма, другите двама са били директори на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ.
Гредата ( beam на Английски е греда )за мен е едно недоносче. Който иска да инвестира в стартъпи може да го направи и без този пазар като купи акции на някой бизнес ангел като Илевън Кепитъл, защото докато тук се купуват две компании на стойност общо и двете по маркет кап над 40 000 000 със съмнителни перспективи и почти без никакви печалби, то Илевън ти дава достъп до компании които струват 200 - 300 хиляди Евро, а потенциала е далеч по-голям от двете струващи над 40 милки.
Мнението ми не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа
Чете човек и се диви - завод в Германия, всичко сами си правим, патенти, изобретения. После поглежда - в Германията нищо, в БГ - един селски двор, останалото внос на електро-рикши от Китай евентуално ...
Пробив? Произведен в Руси ИНОВАТИВЕН автомобил? Колко бройки има, една ли Кое му е иновативното, гуми ВИДА или?
Няма проспект, защото е на пазар BEAM, където процедурата за листване е опростена и не с еизисква проспект. Материалите, които съм гледал по спомен са от: сайтовете на елана и Син карс, интервютата и видео-тата в Инвестор и Блумбърг, също и разговора с Любо Леков в Ютуб.
Хората, които съм питал и са изразили положително мнение за бъдещето на фирмата не знам да са били монтьори, единия висшист по двигатели с вътрешно горене и началник на автопарк в голяма респектираща фирма, другите двама са били директори на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ.
Убаво, ма тук са електромобили та какъв ДВГ специалист пробутваш не знам
Пак така и с Огито, ма щял - приказки за наивници само.
Права е колежката мечка. Няма съществени материали за четене по това ипо, или аз поне не видях проспект или нещо от сорта. Освен да уточним все пак, какво наричате "материали от IPO". Дайте някой линк, ако желаете да сте конкретен извън моабетите "един монтьор с опит ми каза". Сам казвате, че не може да прецените опита на монтьора и ще сте прав да имате критичен подход към подобни субективни оценки"
Ако имате някакъв сериозен "материал" за ipo-то, споделете с нас неразбралите. Стига разбира се да не е оня тип реклама, тип селска вечеринка, за който даже Батя споменаваше още в началото на дискусията.
Нагледали сме се на гръмки фрази и реклами, ако има по-съществени данни ще е добре да ги видим. Проспект на таз фирмица не видях да има. Ако обаче има и вие сте го чели, ще сме благодарни да го видим
Няма проспект, защото е на пазар BEAM, където процедурата за листване е опростена и не с еизисква проспект. Материалите, които съм гледал по спомен са от: сайтовете на елана и Син карс, интервютата и видео-тата в Инвестор и Блумбърг, също и разговора с Любо Леков в Ютуб.
Хората, които съм питал и са изразили положително мнение за бъдещето на фирмата не знам да са били монтьори, единия висшист по двигатели с вътрешно горене и началник на автопарк в голяма респектираща фирма, другите двама са били директори на едни от най-големите вносители на автомобили в БГ.
Китайски електро-рикши. Същата боза като намеренията в тракийската зона около Пловдив, хумор сатира и забава.
Много ясно че са ръчноправени, ТНТМ - то няма мащаб за друго въобще. Къде конкуренция братче, според мажото направо новата тесла ще е - ама с кабинка на камион и на 1/3 от цената Само че мажото е фалитар и дойде да проси в нерегулирания сегмент...
Както каза Огнян Донев вчера на срещата с инвеститорите, всеки на борсата гласува с парите си, той е купил 50 000 акции, а по-нататъка им анамерение да купува и коли от тях, ако му харесат.
Коментар