IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дивиденти, дивиденти, ДИВИДЕНТИ !!!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Garcilаso Разгледай мнение

    За електрическите автомобили - все още не съм видял компанията, печелеща от тях. Голяма част от корпорациите ги правят, само защото имат регулаторни изисквания по отношение на вредните емисии, които тяхната продукция спестява на планетата. Fiat буквално подаряваха електрическия си модел 500Е само и само да се оттърват от него, да не залежава при тях.
    бмв планира да представи над 20 нови ел.мобили! но какво от това?!
    не става от денс за утре уайпаут ДВГ и давай тока.
    - грозни - 3/4 от ел.колите
    - дълго - време за зареждане, несравнимо с конвенционалното 'налей и карай'
    - никаква инфраструктура (все още) за масово, локално и удобно зареждане
    - високи - цени сравнено с подобни от марка, клас, модел, серия
    - ДВГ карат млади, стари и много стари. колко бързо се преквалифицират пенсионери и необразовани да разбират и боравят с нови технологии?
    .... и т.н.
    накратко: старта е даден, но ще е бавен процес за навлизане сред пролет-стадото, т.к. стадото първосигнално НЕ харесва и не обича резките промени.

    да са живи и здрави младите и успех за такива, които се развиват в тези среди и особено тези, които са избрали да се самообразоват и развиват финансовата си грамотност.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
      Септември ще е месец на редовно гувичене. Днес пъкнаха два, разпределени на 1-ий дивиденти от САЩ:

      Ford - 0,105 зеленички на акция;
      Pfizer - 0,225 зеленички на акция.
      Що пък септември? При мене дойдоха преди повече от месец?!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

        Не зная специално във Ford да има някакво забавяне, поне не и грозно. Да - тоя бизнес е някак циклически - чувал съм го доста пъти - впрочем: така е - логическо е, но е и вечен бизнес, поне докато не се измисли телепортацията. От друга страна - защо мислиш, че не влизаме във благоприятен за автомобиладжиите цикъл - с гръмко прогласяваната от политиците и намиланата в колективното съзнание подмяна на течногоривните коли с електрически? Ха познай кой строи хепермегаебасимогъщата фабрика за електрически коли в Китай? И трите ми автомобилни компании подготвят могъща експанзия в електромобилният подсектор, но нямат и намерение да се отказват от класиката на ДВГ. Това ме радва - проява на мъдрост - тревожи ме малко само туй, че дядото с кичарестите мустаки е решил да се пенсионира, но какво да се прави: никой не е вечен.

        Апропо - на настоящата цена на акцията, не мисля че рискуваш особено ного, ако решиш да се нагувичиш с акции. По 15 цента на тримесечие, плюс извънреден в четвъртото тримесечие. Незле дори след 30% данък.
        Съгласен съм - автомобилният сектор е важен за обществото - от практична и от социална гледна точка. Въпреки това - авиоиндустрията също е жизненоважна, но през голямата част от този век работи на загуба. Само, защото нещо е важно, не е равнозначно на печелившо.

        Виж това: https://www.dailysabah.com/automotiv...-auto-industry . Даже ФЕД, които по традиция бавно забелязват такива процеси, са притеснени.

        За електрическите автомобили - все още не съм видял компанията, печелеща от тях. Голяма част от корпорациите ги правят, само защото имат регулаторни изисквания по отношение на вредните емисии, които тяхната продукция спестява на планетата. Fiat буквално подаряваха електрическия си модел 500Е само и само да се оттърват от него, да не залежава при тях.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
          ами ако хората спрат да купуват автомобили (преди да са измислили телепортацията) заради споделената икономика в някаква нейна разновидност, ако взимат само под наем и притежанието на автомобил остане само нещо като хоби ти самият смяташ ли да си купиш автомобил или не ти трябва?
          Абе то и стоицизъмът и комунизъмът са красиви философски концепции, ама човекът си е егоистическо и консуматорско говедо - и хилядолетия още такъв ще си остане.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

            Не зная специално във Ford да има някакво забавяне, поне не и грозно. Да - тоя бизнес е някак циклически - чувал съм го доста пъти - впрочем: така е - логическо е, но е и вечен бизнес, поне докато не се измисли телепортацията. От друга страна - защо мислиш, че не влизаме във благоприятен за автомобиладжиите цикъл - с гръмко прогласяваната от политиците и намиланата в колективното съзнание подмяна на течногоривните коли с електрически?....
            ами ако хората спрат да купуват автомобили (преди да са измислили телепортацията) заради споделената икономика в някаква нейна разновидност, ако взимат само под наем и притежанието на автомобил остане само нещо като хоби ти самият смяташ ли да си купиш автомобил или не ти трябва?
            “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

            Коментар


            • Ти може да мислиш, че имам 0.2 акции, твоя си работа, щом мислиш, че ще инвестирам едва 20 кинта в една компания. Вярно, обичам да диверсифицирам, ама не мак толкоз.


              Вова - ного важно - менкали си някакви 2 КБ. Газпром е стратегическа компания - не е съсел.
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                Септември ще е месец на редовно гувичене. Днес пъкнаха два, разпределени на 1-ий дивиденти от САЩ:

                Ford - 0,105 зеленички на акция;
                Pfizer - 0,225 зеленички на акция.
                ти май имаше 2 акции на Форд
                дивидентът от там за едно кафе не стига, а ти що нещо изписа тук

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                  А и тук имаш колосална стратегическа мощ.
                  Импов,"чудя" се дали да ти пусна линк на руски от вчерашното поредно заседание по делото срещу Улюкаев за 2 млн.подкуп! Прокурорът зачита публично в зала няколко разговора от СРС-та между Обвиняемия и Игор Сечин шеф на една друга могъща компания - "Роснефт".Дори с повърхостен прочит и малко обща култура всеки дребен инвеститор би разбрал че под тая трънка(Газпром) има съсел,а не заек!Под "съсел" нямам предвид компанията,а прекомерните очаквания на недалновидните и неинформирани инвеститори(само използвам фенските ти настроения).
                  Last edited by SPART; 07.09.2017, 02:42.
                  Доказателство за доверие дава първо оня, който го търси!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Garcilаso Разгледай мнение
                    Доколко си уверен в устойчивостта на дивидента от Форд?

                    Питам те защото:

                    - Става въпрос за компания в силно циклична индустрия

                    - Последните три случая на икономическо забавяне (1991, 2001, 2008), Форд неизменно реже значително или изцяло спира плащанията по дивидентите

                    - Вече има достатъчно знаци, че автомобилния сектор в САЩ се забавя. Наскоро го разглеждах и продажбите са зависими от финансирането (кредит, лизинг), което най-малкото е рисковано в дългосрочен план. Освен това нещо много важно за пазара на нови автомобили - цените на употребяваните возила спадат, ако се вярва на повечето и по-реномирани източници.
                    Не зная специално във Ford да има някакво забавяне, поне не и грозно. Да - тоя бизнес е някак циклически - чувал съм го доста пъти - впрочем: така е - логическо е, но е и вечен бизнес, поне докато не се измисли телепортацията. От друга страна - защо мислиш, че не влизаме във благоприятен за автомобиладжиите цикъл - с гръмко прогласяваната от политиците и намиланата в колективното съзнание подмяна на течногоривните коли с електрически? Ха познай кой строи хепермегаебасимогъщата фабрика за електрически коли в Китай? И трите ми автомобилни компании подготвят могъща експанзия в електромобилният подсектор, но нямат и намерение да се отказват от класиката на ДВГ. Това ме радва - проява на мъдрост - тревожи ме малко само туй, че дядото с кичарестите мустаки е решил да се пенсионира, но какво да се прави: никой не е вечен.

                    Апропо - на настоящата цена на акцията, не мисля че рискуваш особено ного, ако решиш да се нагувичиш с акции. По 15 цента на тримесечие, плюс извънреден в четвъртото тримесечие. Незле дори след 30% данък.
                    Last edited by Императорът; 07.09.2017, 00:09. Причина: И трите, дето попе.
                    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                    Коментар


                    • Доколко си уверен в устойчивостта на дивидента от Форд?

                      Питам те защото:

                      - Става въпрос за компания в силно циклична индустрия

                      - Последните три случая на икономическо забавяне (1991, 2001, 2008), Форд неизменно реже значително или изцяло спира плащанията по дивидентите

                      - Вече има достатъчно знаци, че автомобилния сектор в САЩ се забавя. Наскоро го разглеждах и продажбите са зависими от финансирането (кредит, лизинг), което най-малкото е рисковано в дългосрочен план. Освен това нещо много важно за пазара на нови автомобили - цените на употребяваните возила спадат, ако се вярва на повечето и по-реномирани източници.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

                        А от към цени на акциите как си Импе? Тия хубавци Pfizer по 4 пъти на година ли раздават дивиденти?
                        Да, по четири пъти, както е редно за щатска компания. Капиталово съм мънинко назад, цените играят - ту нагоре, ту надолулу в нешироки граници. Не са ми дивидентно най-сгодните зарад тлъстите данъци в Щатите, не могат да конкурират по тоя показател GSK, но могъществото си е могъщество - а и компанията се разширява силно - поглъща като акулище други - и то немалки компании в браншът. Като височина на колчето (тоест процентна дивидентна сгода) Форд са ного по-добре.
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

                          А от към цени на акциите как си Импе? Тия хубавци Pfizer по 4 пъти на година ли раздават дивиденти?
                          Цените са надолу последната година
                          мненията ми не са препоръка за покупко-продажба!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                            Септември ще е месец на редовно гувичене. Днес пъкнаха два, разпределени на 1-ий дивиденти от САЩ:

                            Ford - 0,105 зеленички на акция;
                            Pfizer - 0,225 зеленички на акция.
                            А от към цени на акциите как си Импе? Тия хубавци Pfizer по 4 пъти на година ли раздават дивиденти?
                            Last edited by Minka; 05.09.2017, 19:51.

                            Коментар


                            • Септември ще е месец на редовно гувичене. Днес пъкнаха два, разпределени на 1-ий дивиденти от САЩ:

                              Ford - 0,105 зеленички на акция;
                              Pfizer - 0,225 зеленички на акция.
                              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Kiro Разгледай мнение
                                Импов, какво става с тази твоя могъща компания.. Нетната печалба на Газпром се сви с 80% през второто тримесечие

                                http://www.investor.bg/centralna-i-i...echie--245755/
                                E, случва се - едно тримесечие - нефатално - важното е, че продажбите растат могъщо и още повече ще. А и спадът на цената на АДР-чето след тая новина е нищожен - около 2 цента. При тая цена на акцията - ако се запази и неголемият все още дивидент (тая година 20% от печалбата за миналата е разпределена като дивидентец) и неблагоприятният курс спрямо евракът, пак имаш дивидентна доходност около 4.07% - след 30% данък при това. Колко от компаниите на нашият кежав пазар носят над 4% веч? А и тук имаш колосална стратегическа мощ.
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X