If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Както беше казал някой преди време, ако всички мислехме по един и същи начин, нямаше да има борса и търговия.Всеки си прави собствени анализи на база информацията с която разполага и действа според риска който е склонен да поеме.И често се случва така, че сметките се правят без кръчмаря...
ако имате представа от машиностроене не бихте очаквали толкова голяма рентабилност на продажбите
очаквам повишение н апродажбите предвид международната конюнктура в сектора на превозите по вода и спад в печалбата и новосъздадената стойност от компанията
Вълк, защо смяташ, че ще има отрицателен резултат за първото тримесечие?
Отдавна не се е чувало нищо ново за ODES, някой няма ли някаква инфо как се развива предприятието?
Хей Aliii, май не си свикнал да губиш, а?Използването на нецензурни думички на публично място освен простотия, показва и слаби нерви.Пази си ги, тепърва ще ти трябват...
Къде сте колеги-оптимисти?Защо не купувате шеметно и до забрава прекрасната ODES?Почакайте само да излязат отрицателните резултати за първото тримесечие и съвсем ще ви се изпари оптимизма...
Продавам акции на КРЗ-Инвест АД, Варна.Ако има желаещи, пишете на e-mail: radiant@abv.bg
Справка: КРЗ-Инвест АД, Варна притежава 47% от КРЗ Одесос АД, Варна
Корабостроенето бележи рекордна година
"ДНЕВНИК" 6/4 - 19:37 ч.
Корабостроенето изживява истински бум в условията на рекордно високи цени на превозите по море и се очаква да достигне пик през тази година, твърдят експерти от бранша в Малайзия, цитирани от Ройтерс. Пристанищата на азиатската страна са изключително натоварени, като проливът Малака е сред най-заетите в света. Ограниченият свободен капацитет на превозвачите по море в комбинация с ръста на търсенето на техните услуги са основната причина за оскъпяването на фрахта, което пък е стимул за производителите да инвестират в изграждането на нови кораби, смятат анализатори.
Индексът BADI, изчисляващ цената на навлото на превозвачите на сухи товари в насипно състояние, се покачи шест пъти от 2002 г. насам до рекордните 6.208 пункта. Цените на танкерните превози също отбелязаха рекорден ръст, като дневните тарифи на транспортните услуги на големите кораби достигнаха 200 хил. долари. За поскъпването на фрахтовете в значителна степен допринасят рекордно високите цени на петрола на стоковите борси. Търсенето на танкерни превози през тази година отново ще надвиши предлагането на флотилиите в глобален мащаб, като пазарът ще отбележи недостиг в размер на 91 кораба от общо 456 кораба, според данни на консултантската компания "Макуилинг сървисис" (McQuilling Services). Продажбите на корабни съдове също бележи ръст, информира Ройтерс. Наред с това се увеличава обаче и броят на пиратските покушения и отвличанията, съобщава агенцията, като отново визира района на пролива Малака.
Бумът на строителството на кораби, който се наблюдава в момента, може да изравни търсенето и предлагането на пазара и по този начин да неутрализира рекордното покачване на цените.
а да искаш да ти продам акции на КРЗ за 40 лв. бройката ))))))))))
Шегувам се. Към момента мениджмънта на Одесос ПМБ отказва, каквато и да било публичност на проекта, защото все още няма регистрация. Но по принцип, като знам втори район - това е единственото възможно естествено разширяване на Порт Варна -към кв. Христо Ботев. Много перспективен проект. Това съвсем сериозно. Въпросът е дали МТС ще ги регистрира, защото нещо отношенията между Булярд и МТС не са от най-блестящите. Знаете там за мераците на МТС (което е собственик на БМФ) да строи кораби за без пари в Булярд и как последните ги отрязаха, преговоритге за 42000-тонни кораби се провалиха и сега преговарят да строят по-малки и т.н. Т.е. не бива да се забравя политическия момент. А от чисто технологично естество според мен идеята е повече от добра
Коментар