IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КРЗ Одесос (ODES)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ама Одесос последно строи ли кораби или само ги ремонтира, по-надолу за стоежи говорихте, а то май враните не та това, което са!

    Коментар


    • А даже и си вярвате. Набълбукахте се пролетта и сега се чудите как да се отървете!

      Коментар


      • има накъде да катери
        веднъж прескочи ли 100-така, нагоре ще върви по-лесно
        Ето нещо от Дневник:
        Графиците за работа в доковете на кораборемонтния завод (КРЗ) "Одесос" във Варна са запълнени до края на октомври, каза за "Дневник" изпълнителният директор на дружеството Димитър Тодоров. По думите му, от началото на годината в завода са ремонтирани близо 30 кораба. През 2004 г. в най-големия кораборемонтен завод у нас са ремонтирани 73 плавателни съда. Клиентите са основно форми от Западна Европа - Германия, Холандия, Италия, Испания, Швеция, Дания, Гърция и Турция. Ремонтирани са още канадски и американски кораб. Най-малобройни са българските клиенти, каза Тодоров.

        Коментар


        • ami niama kakvo da si pishem naistina
          predi sedmica cenite biaha s 5 leva otdolu
          dobre e che po praznicite si pomislil da kupuvash

          Коментар


          • Нямам какво да си пишем и четем, действаме
            Днес понапълних от тази акция, мисля че и е време
            Не останаха вече на БФБ така подценени фундаментално дружества като КРЗ Одесос

            Коментар


            • zasto ne chetete tuka

              Коментар


              • Ako nikoi oste ne e ubeden v pokupkata na akcii na ODESOS
                da poburza, zastoto veche predlagane niama, stoyat samo niakolko preferencialni oferti i nisto drugo.Kupuvachi mnogo, pri 20 leva god pehalba,
                kolko triabva da struva. A parvoto trimesechie ne se broi zimata e trudna za koraboremonta.A i IHLBL veche niama acii, koito da prechat.

                Коментар


                • [quote]

                  [/img]

                  Vazmozhnostite sa tam, kadeto drugite vizhdat problemi . . .

                  Коментар


                  • Med mi kape na surceto...

                    Кой прехвърли тези 2000+ акции и срина цената?

                    Коментар


                    • Med mi kape na surceto...

                      Скоро ще дойде и времето на Одесос. След като спекулантите приберат печалбите от Крема, надявам се да паркират част от тях в добрия стар ODES, който май се оказва по-читаво предпиятие отколкото си мислеха зложелателите. Резултатът през 2004та НЕ е изключение.
                      Само не разбирам защо не направят един сплит 1:10.

                      Коментар


                      • Med mi kape na surceto...

                        Бум в поръчките за кораборемонтни услуги
                        ДОРОТЕЯ СПАСОВА, ВАРНА 18:26 ч.





                        Графиците за работа в доковете на кораборемонтния завод (КРЗ) "Одесос" във Варна са запълнени до края на октомври, каза за "Дневник" изпълнителният директор на дружеството Димитър Тодоров. По думите му, от началото на годината в завода са ремонтирани близо 30 кораба. През 2004 г. в най-големия кораборемонтен завод у нас са ремонтирани 73 плавателни съда. Клиентите са основно форми от Западна Европа - Германия, Холандия, Италия, Испания, Швеция, Дания, Гърция и Турция. Ремонтирани са още канадски и американски кораб. Най-малобройни са българските клиенти, каза Тодоров.


                        Годишно в България се ремонтират между 150 и 200 кораба в общо осем дока - два в Бургас и шест във Варна. Максималният дедуейт на корабите, които се ремонтират във Варна, е около 35-40 хил. БРТ.


                        Над 15 кораба са ремонтирани от началото на годината в доковете на бившата Варненска корабостроителница, сега "Булярд корабостроителна индустрия" АД. Заради увеличението на пазара на транспорти услуги от края на юни има лек спад в запитванията, поясниха от дружеството.


                        Над 30 са ремонтираните граждански кораби в КРЗ "Флотски арсенал", който е част от военното обединение "Терем", съобщи за "Дневник" управителят Георги Стойков. По думите му капацитетът на завода е запълнен до началото на ноември. Увеличението на фрахта (наемите за използване на кораби) с около 20 процента се отразява благоприятно. Имаме повече клиенти, плащанията са редовни и нямаме затруднения с изплащането на заплатите, каза Стойков.


                        Около 45 кораба годишно се ремонтират в доковете на КРЗ "Делфин 1" (Морска техническа групировка) във Варна, който разполага с плаващ док с най-голяма товароподемност в България. Между 20 и 30 кораба годишно се ремонтират и в кораборемонтния завод в Бургас.


                        Причините чуждите корабособственици да предпочетат доковете във Варна са няколко. Основните са високото качество на ремонта, ниските цени и конкурентните срокове за изпълнение. Според председателя на УС на КРЗ "Одесос" Златко Бакалов цените на кораборемонта в България са в пъти по-ниски от тези на страните в ЕС, а между 10 и 20 на сто са по-евтини от конкурентните заводи в Румъния.


                        Въпреки че в района на Черно море има големи кораборемонтни мощности в Румъния, Украйна и Турция, качеството, което се предлага у нас, е по-високо, категоричен е Бакалов.


                        Най-големият проблем пред кораборемонтните фирми е дефицитът на квалифицирани работници, смятат експерти от бранша. Недостигът на кадри е основно за заварчици и корпусници. Проблемът ще се усложни още след няколко години, когато започне изравняването на възнагражденията на работниците у нас с колегите им от ЕС.

                        Коментар


                        • Med mi kape na surceto...

                          Продавам акции на КРЗ-Инвест АД*, Варна.За повече инфо, пишете на e-mail: radiant@abv.bg
                          *КРЗ-Инвест АД- Варна притежава 47% от КРЗ Одесос АД- Варна

                          Коментар


                          • Med mi kape na surceto...

                            В индекс BG40 са включени Българска Телекомуникационна Компания АД, Кораборемонтен завод Одесос АД, Индустриален Капитал Холдинг АД, Холдинг Кооп-Юг АД, Полимери АД, Развитие Индустрия Холдинг АД, Мел Инвест Холдинг АД и Хидравлични елементи и Системи АД, съобщи Българска фондова борса-София.

                            От индекса са извадени ДЗИ АД, Проучване и добив на нефт и газ АД, Инвестор.БГ АД, Адванс Инвест АД, Блгоевград-БТ АД, Булгартабак Холдинг АД, Фазерлес АД и София-БТ АД.

                            Промените са направени на основание т.25 от Правилата за изчисляване на индексите на Българска Фондова Борса-София АД и са приети на заседание на Съвета на директорите на БФБ-София АД на 2 август.

                            BG40 се състои от емисиите акции на 40-те дружества с най-голям брой сделки за последните шест месеца. Емисиите, включени в изчисляването на BG40, трябва да отговарят на следните условия:

                            - Да са изцяло набрани и да се търгуват вторично;

                            - Да са регистрирани на Официален или на Неофициален пазар не по-късно от 3 месеца преди включването им в индекса. В случаите, когато емисията преминава от Неофициален на Официален пазар, за начална дата се приема датата на допускане до търговия на Неофициален пазар.

                            Индексът бе въведен на 1 февруари тази година с базисна стойност 100, а в момента стойността му е 116,08 пункта, като в изчисляването й вече влизат новите дружества.

                            Коментар


                            • Med mi kape na surceto...

                              Тепърва ще се говори много за това дружество... Скоро ще отлепи рязко...

                              Коментар


                              • Med mi kape na surceto...

                                Нали печалбата за 2004та беше изключение??? Но май "изключенията" продължават...

                                120 е "справедливата" цена. Но ще ни трябва още доста търпение. Борсата е заспала.

                                Коментар

                                Working...
                                X