IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БТК (5BT / BTC)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Така е, Борса.
    Като гледам рекламите на БТК се сещам само за едно - разходи. Не им се радвам хич. Аман от очаквания. Само светлото бъдеще на Вивател чакаме.
    Междувременно Водафон наистина намери не БТК, ами Мтел за партньор. Мтел не просто имат огромен пазарен дял, но се развиват непрекъснато. Вижда се с просто око.

    Коментар


    • Тази информация е много стара.Това беше предложено още на акционерното събрание на 08/04/2005г. но въпросният човек не присъстваше.Както и да е беше прието-златната акция каза "Да".

      Коментар


      • Промени в Надзорния съвет на БТК
        Софийският градски съд на основание чл. 6 във връзка с чл. 231 ТЗ регистрира с решение от 20.IV.2005 г. по ф.д. № 34241/92 промени за “Българска телекомуникационна компания (ВТС)” - АД: заличава като член на надзорния съвет Димитър Николов Костадинов; вписва като член на надзорния съвет Камен Колев Киров.

        Коментар


        • 10% по-малко за БТК ADSL в новите магазини на БТК
          10% отстъпка от месечния абонамент за една година ще получат интернет маниаците, които до 9 април се включат във високоскоростния интернет с БТК ADSL пакет в новите магазини на телекома в цялата страна. Промоцията беше обявена в новооткритият хипермаркет “Кауфланд” в Пловдив. На официална церемония вчера първият магазин у нас на немската верига отвори вратите си, а с това беше даден стартът и на мултифункционалния център на Българската телекомуникационна компания (БТК) там.

          “Правим тази оферта, водени от желанието си да бъдем близо до изискванията на клиетите. В БТК сме наясно, че услугата трябва да бъде достъпна за още повече потребители на Интернет в България, които искат да усетят предимствата на коренно различното качество и скорост на на достъп чрез броудбанд технология. Клиентите на ADSL вече познават и ценят удобството на сигурната връзка, която не се влияе нито от броя на останалите потребители на услугата, нито от климатичните условия”, каза Димитър Цонев, Говорител на БТК.

          В края на февруари БТК откри 16 нови магазина с изцяло обновен интериор и концепция за обслужване на клиентите в 11 големи български града. Освен пакетите на БТК за високоскоростен достъп до световната мрежа през DSL технология, в тях потребителите могат да се запознаят и включат към всички предлагани от БТК и vivatel услуги. Клиентите ще получават информация за абонаментните планове, за най-новите телекомуникационни решения за домашни и бизнес абонати и условията за включване към мрежата на vivatel. На тяхно разположение са и изградените демонстрационни ADSL конзоли, с помощта на които всеки може да усети възможностите на предлагания от българския телеком високоскоростен Интернет.

          Коментар


          • БТК

            Просто Водафон сключиха партньорско споразумение с МТел за съвместна дейност. Относно Супер Любо, не ме интересува колко му се радват децата и какви награди раздава, а колко нови клиенти е довела рекламата с него или поне дали има ръст на разговорите от старите клиенти. Аз лично не мисля, че има опашки от желаещи да стават клиенти на фиксираната им телефонна мрежа. Дори със започналото изпращане на разпечатки от разговорите се видя колко надписват сметките и набутват чужди разговори във Вашата сметка. Практиката някоя лелка или чичко в централата да се закачат за някой номер, от който да си говорят продължава с пълна сила, а след това върви доказвай имаш ли телефон...
            Според мен с БТК става парадокс. Много хора (включително и аз) сме акционери, разчитащи на добри бъдещи резултати (основно от Вивател), а в същото време сме и изключително недоволни клиенти. Що се отнася до мен, ако не живеех под наем, никога нямаше да стана клиент на БТК. Фиксираната им телефония е отчайваща; разговорите са скъпи (привидното намаляване на цените се обезмисля с въвеждането на висока начална такса), връзката е лоша, ако изобщо се установи, а за Интернет-услугата си имат много хляб да изядат, докато я наложат масово. А що се отнася до Вивател - засега нямам никакво желание да им ставам клиент. Като гледам каква им е фиксираната телефония, предполагам, че и с мобилната им ситуацията няма да е по-различна. Дано да греша...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от karlson
              Здравейте,
              Някой знае ли какви са тези реклами на Водафоун дето цъфнаха в България? Да не са се засилили да влизат на пазара? Вивател ли ще купуват , какво ли?!?!?
              http://investor.bg/article.php?id=33800

              Коментар


              • Ще купуват Мобилком Аустрия и сега си правят имидж
                Life won't wait for you.

                Коментар


                • Здравейте,
                  Някой знае ли какви са тези реклами на Водафоун дето цъфнаха в България? Да не са се засилили да влизат на пазара? Вивател ли ще купуват , какво ли?!?!?

                  Коментар


                  • Пълни глупости... - за теб и за мен! За тези обаче, към които са насочени, са една перфектна реклама. Не знам дали имаш идея какъв екшън настъпва, когато Супер Любо се появи някъде на живо - Телешопа ряпа да яде!

                    Коментар


                    • Пълни глупости.
                      Пиарски булшит.

                      Коментар


                      • Супер Любо ще раздава награди на изложението “Трите ключа” във Варна

                        08.03.06 12:18
                        Източник: Dnes +
                        Супер Любо ще раздава награди на посетителите, които се спрат на щанда на Българската телекомуникационна компания (БТК) на изложението “Трите ключа” в Дворец на културата и спорта във Варна и участват в анкетата, свързана с продуктите и услугите на телекома. Изложението се провежда два пъти годишно и е най-голямото специализирано изложение за строителство и обзавеждане, което се провежда извън столицата.Освен че ще имат възможност безплатно да преминат към новите, два пъти по-бързи пакети, те ще могат да изберат да получат един месец безплатен достъп до Интернет или модерен дект телефон.[още]

                        Коментар


                        • БТК дари 140 000 лв. в подкрепа на”Българската Коледа”и Атонския манастир
                          05 март 2006
                          Източник: News.Bg
                          Целта на фонда е да бъдат набирани парични средства
                          Българската телекомуникационна компания дари сумата от 70 000 лева в подкрепа на”Българската Коледа”, осъществена под егидата на Президента на Република България Георги Първанов.Друга финансова подкрепа отново в размер на 70 000 лева компания ще дари в полза на манастир

                          Коментар


                          • Парашутистка е кръстницата на Vivatel
                            Бранд мениджърката обича Гор Видал, скуош, гъби и котки
                            Елица Тодорова

                            Една марка е цяла концепция, обяснява Мария Тойчева.
                            Неотдавна в рекламните пояси в телевизиите зазвучаха приказки. “Имало едно време едно царство, в което хората не си говорели. “ С приказка за мълчаливото кралство и тъжната принцеса преди близо четири месеца стартира първата рекламна кампания на новия мобилен оператор в България - Vivatel.
                            Човекът, който превърна приказките в реклама (и обратно), е млада и неомъжена дама, която е тренирала скокове с парашут. Казва се Мария Тойчева и е директор “Маркетингови комуникации” въвVivatel. Всъщност Мария е кръстницата на тази компания.
                            “За нас това е не просто търговска марка на мобилен оператор.Той е концепция за това, как да се промени пазара на мобилните услуги в България. Искахме да го направим по-достъпен, по-конкурентен, хората да бъдат насърчавани да общуват помежду си. Освен това искахме компанията да бъде свързана с позитивизъм и да бъде възприемана емоционално от хората. Затова започнахме разказа за третия български мобилен оператор с приказка”, обяснява Мария.
                            “Обикновено разказваме приказки на онези, които обичаме, на най-близките си. Приказките създават атмосфера на доверие, чрез тях се казват и много истини. Искахме хората да разберат какви сме. Да им разкажем за себе си, да ги накараме да усетят нашето отношение към общуването, което дава възможност да бъдеш близо до онези, които обичаш, да си по-свободен, по-независим и по-истински. Да им дадем достатъчно материал за размисъл, а те след това да направят своята преценка доколко историята им е харесала и доколко искат да ни вярват” казва Мария Тойчева.
                            Успехът не закъснява - още през първия месец на своето съществуване Vivatel става най-предпочитана марка за ноември 2005 г., а рекламният клип на оператора се нарежда сред най-харесваните, според изследване на “Алфа Рисърч”.

                            Мария с 15-килограмовия котарак Алекс.

                            Любопитно е, че двата приказни клипа на Vivatel са снимани само за три дни. Работи се почти денонощно при невероятно наситена програма, разписана до минути. И страхотна организация, разбира се. Знае се къде и кога трябва да започне всяка сцена, колко дълго ще се снима и точно кога ще приключи.
                            “Режисьорът Горан, който е изключителен професионалист и авторитет в бранша, трябваше да обясни на всеки актьор какво очаква от него във всяка отделна сцена от клипа. Дойде ред на сцената с принцесата, където момчето застава пред краля и трябва да му каже без думи, че начинът, по който той властва не е правилен, защото не дава възможност на хората да говорят достатъчно. Сложна задача. Снимаха няколко пъти сцената, но Горан все не беше доволен. Накрая каза на актьора: “Когато застанеш пред краля, покажи, че си невероятен мъжкар”. И момчето даде най-доброто от себе си”, разказва Мария. Винаги, щом види тази сцена, тя искрено се развеселява.
                            Клиповете първоначално са замислени и снимани като едноминутни. “Преди да стартираме рекламната си кампания, тествахме клиповете. Още на този предварителен етап се видя, че нивата на харесване и възприемане на нашите послания са много високи, но имаше и една забележка, че клиповете са много дълги”. Затова ги преработват на 45 секунди и с новите версии стартират първата рекламна кампания на третия български мобилен оператор.
                            Мария чете от малка и не само приказки. “Аз съм отгледана с книги. И големият ми племенник - 14-годишният Атанас, е маниак на четенето, с което рязко се отличава от неговите съученици”, казва Мария Тойчева. Тя предпочита Гор Видал, Тери Пратчет, Стивън Кинг. В събота чете и вестници - “Монитор”, “Капитал” , “Стандарт”.
                            Твърди, че е труден характер, но винаги има време за приятели. Подрежда начините за разтоварване като седмична програма: първо - скуош, второ - планината и брането на гъби, трето - кино. По Татово време е обиколила 100-те национални туристически обекта. Сега, след възраждането на идеята, пак си е взела карта на новите 100 обекта и пак обикаля. От Хасково е и твърди, че статуята на св. Богородица там е трябвало да бъде включена във възродената карта на 100-те обекта. Всъщност, родена съм в Кърджали и Перперикон е сред 100-те, така че нещата малко се уравновесяват, констатира Мария Тойчева.

                            С големия племенник Атанас между Каваците и Созопол.

                            Както е подредена, така твърди, че може да проспи уикендите си. Не пуши. Почти винаги до нея има котка. Последният й котарак бе Алекс, 15-килограмов персиец. Тренирала е стрелба и скокове с парашут. Има 15 скока. Приятелите й твърдят, че може да готви отлично. Тя обаче признава, че през последната година не е заставала до тенджера.
                            Работила е като журналист в радио-тв център Хасково, в рекламна агенция, 4 години в БТК - “В най-смутния период на компанията”, уточнява тя. Един от добрите примери за работата й е налагането на ADSL услугата - един от най-успешните нови проекти на БТК за доставка на скоростен интернет. Предпочитам хем нещата да се случват, хем и работата да върви, казва Мария.
                            За нея работата за създаването на марката или бренда, както го наричат хората от рекламния свят, на новия мобилен оператор започва дълго време преди реалния старт.
                            “Първо трябваше да разберем на какъв пазар ще се конкурираме, кои ще са нашите клиенти, по какъв начин искаме да ни възприемат, какви черти ще носи нашата марка и как искаме да ги предадем. Когато всичко това бъде свършено, идва може би най-ключовият момент - изборът на име. Нужно е такова име, чрез което ще успееш да кажеш всичко за продукта си само в една дума. Например, името Vivatel носи жизненост, искреност и добронамереност. Всъщност Мария Тойчева е кръстница на компанията.
                            “Търсехме име, което да носи позитивен заряд. Лично аз имах две предложения - едното беше Vivatel, а другото Vivaphonе. Направихме проучвания, тествахме чрез фокус групи тези, заедно с десетки други предложения за име и лого на новия мобилен оператор. Името и символът на усмивката бяха най -силното предложение и показаха много високи степени на доверие и възприятие от хората. Затова ги избрахме.
                            Много важен момент беше този - да изберем екипа, който най-добре ще съумее да представи нашия образ пред хората. Затова и направихме конкурс за рекламна агенция. Накрая си избрахме цели две - “Лео Бърнет” и “Крес”. След това трябваше да изберем специалисти, които да се погрижат за имиджа на марката, за взаимоотношенията ни с нашата целева група - и отново имахме голям късмет с избора си - “ПР Медиа”.

                            Бранд мениджърката бере сърнели край Пирдоп.

                            Една марка не е просто едно име или един знак, не е едно събитие, смята Мария. Една марка е цяла концепция и зад нейния успех стои екип от професионалисти, всеки от които тежи в своята област. Важното е този екип да се превърне от екип от отделни специалисти в екип от съмишленици. “Мисля, че при нас това стана, магията се получи”, допълва тя.
                            “Искаме да покажем, че искрено изпълняваме обещанията, които даваме. Искаме да носим позитивизъм и за тези, които са наши клиенти и партньори и за всички останали, които просто виждат или чуват нашите винаги усмихнати рекламни послания. Хората усетиха желанието ни за комуникация и това, че търсим връзка с тях. Затова ни повярваха и ни последваха, ставайки наши клиенти”, казва Мария.
                            “Според мен нашите конкуренти се борят за пазарен дял, докато третият български мобилен оператор желае място в сърцата на хората. Марка, която има място в сърцата на хората, има и пазарния дял. Ние решихме да се позиционираме и емоционално, за да бъдем част от живота на хората. Надявам се, че успяваме”, смята Мария Тойчева.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Bond
                              Консолидираната печалба на БТК за цялата година е 110.8 млн. лв., доста по-ниско от 253.2 млн. лв. за 2004 г. заради загубата за четвъртото тримесечие.
                              Приходите са 1.019 млрд. лв., като спадат леко от 1.037 млрд. за 2004 г. При тях разходите за персонала (програмата по освобождаване на работници) и реклама са много големи през 2005 г. и затова нетния резултат пада.
                              За съжаление няма сериозен брокер, който да направи детайлни проучвания и прогнози за БТК. Наистина е вероятно голяма част от сегашните разходи да не се повтарят в бъдеще, но не е ясно колко. Програмата за доброволно напускане е струвала около 50 млн. лева спрямо 40 млн. миналата година. Така че само 10 милиона от спада в печалбата се дължат на тези признати one-off разходи.

                              Скочили са доста, с около 30 милиона, разходите за реклама и не виждам как това ще се подобрява в тази конкурентна обстановка. Скочили са и заплатите за неуволнените служители. Не можеш да правиш първокласна фирма, ако не плащаш добре на персонала и така ще бъде занапред. Това са 30 милиона отгоре. Има също 50 милиона увеличение на разходите в графа "други", които не са много ясни какво са. Не звучи никак добре като се набутват толкова много пари в такава графа.

                              Така че не е толкова розово положението с разходите. Може би занапред няма да има 50 милиона за програмата за доброволно напускане, но останалите може и да се задържат такива. Всъщност за 2006 има провизия от 36 млн. лева за тази програма.

                              Обаче разходите са най-малкият проблем. Фирмата има добър мениджмънт и те ще направят, каквото е възможно. Много по-проблемно е, че дори в тримесечието, когато Вивател започна да работи и да генерира приходи (колкото и минимални) и когато вече трябва да са доста по-напред с материала с интернет услугите спрямо година по-рано, приходите падат като цяло. Което значи, че фискираният бизнес ще има сериозни проблеми занапред.

                              А, между другото. Ако миналата година от 250 млн. печалба платиха 150 млн. дивидент, колко дивидент очаквате сега със 110 млн. печалба?

                              Коментар


                              • Е-еее, Аналгине сега мисля, че дори и някой да си е дал поръчка за купуване на значително количество / за нашите представи/ на акции от БТК, няма да бърза след този " прекрасен отчет" и ще забави темпото, всеки на неговото място би постъпил така, и ще търси по ниски цени, така че... !!!

                                Може да са само 1621 мнения ,но все са прекрасни и съдържателни
                                МНЕНИЕТО МИ НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

                                Коментар

                                Working...
                                X