If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
v-k Monitor- Вивател” вече има половин милион потребители
По-малко от 10 месеца след старта на третия мобилен оператор в България, неговите клиенти надхвърлиха 500 хил., обявиха от компанията. Това поставя "Вивател" сред най-успешните нови мобилни оператори в цяла Европа. За този период компанията успя да спечели значителен пазарен дял, предлагайки най-ниските цени и повишавайки конкуренцията на пазара на мобилни услуги в страната.
Повече от доволни сме от данните за броя на хората, предпочели услугите на "Вивател", заяви Ричърд Шиърър, главен изпълнителен директор на мобилния оператор. По думите му "Вивател" е успял да постигне тези резултати за много по-кратък период в сравнение с който и да е от конкурентите, макар че е предложил услугите си на толкова наситен пазар.
Операторът представи своята предплатена услуга с пускането на уникалната промоция „Говори безплатно". Така на 7 януари 2006 г. успешно бяха презаредени картите на абонатите на предплатената услуга с пълната стойност на изразходваните от тях разговори, SMS, MMS и WAP услуги. След нея компанията продължи да предлага бонуси към предплатените услуги чрез лятната си промоция „Летни свалки" и новия продукт „vivatel 4 PLAY".
Компанията изгради стабилна мрежа от бизнес клиенти, на които предложи широк набор от телекомуникационни услуги при по-изгодни условия - с по-ниски абонаментни такси и за първи път в България бeзплатни разговори в бизнес групите. Предложенията към бизнес клиентите бяха допълнени с тарифата „Бизнес Макс", в рамките на която срещу 60 лв. месечна такса клиентите получават 200 безплатни минути за разговори към всички мрежи.
VIVATEL с 500 хил. абонати
v-k Pari
Данните за първите десет месеца са над очакванията
година 2006, брой 174
Георги Андреев
За по-малко от 10 месеца клиентите на третия мобилен оператор в България VIVATEL са нараснали до 500 хил. души, заявиха от компанията. Компанията, която е собственост на БТК, стартира търговска дейност през ноември 2005 г.
Според главния изпълнителен директор Ричард Шиърър данните за потребителите са много над очакванията, въпреки че дружеството влезе късно на пазара на телекомуникационни услуги. VIVATEL допринесе за появата на силна конкуренция в сектора и предизвика рязко намаляване цените на мобилната телефония в страната, категорични са от ръководството на мобилния оператор.
V
IVATEL пусна на пазара нов абонаментен план за бизнес абонати. С новата тарифа клиентите получават 80 безплатни минути за разговори до всички мобилни и фиксирани мрежи в страната. Не се таксуват и обажданията в самата група, събщиха от компанията на Ричард Шиърър. След изчерпването на безплатните минути абонатите ще плащат по 18 ст. в мрежата на VIVATEL и до фиксирани телефони, а към останалите мобилни оператори цената е 35 ст. на минута. Всички разговори се таксуват при минимална първоначална продължителност от 30 секунди, а след изтичането й тарифирането се извършва на всяка секунда. Международните разговори за бизнес клиентите на третия мобилен оператор в България до Европа и САЩ ще струват от 36 ст. на минута за фиксирани мрежи и между 72 и 82 ст. за мобилни мрежи в зависимост от крайната точка на обаждането.
Ако удари 9 кинта, смятам да купя 500 или 1000бр.
мисля че има потенциал за разтеж но бих желал ма чуя и мнението на по-компетентни от мен,
Благодаря .
Фирмите се отказват от услугите на БТК. С близо 30% са намалели телефонните постове за бизнеса през 2005 г., обяви Националният статистически институт.
През миналата година фиксираните телефони към централите на съобщенията намаляват с 10,3% и в края на декември са 2,484 млн. Това значи, че близо 250 хил. телефонни поста са били закрити за една година. Отливът на клиенти от БТК започна още от средата на 2004 г., когато телекомът бе приватизиран от "Вива венчърс". За година след раздържавяването са се отказали над 150 хил. абонати, според данните на синдикатите на съобщенията.
"Бизнес монитoр интернешънъл": GSM абонатите се изравняват по брой с населението
До края на годината броят на абонатите на трите мобилни оператора в България ще се изравни с този на населението. Развитието на този сектор ще продължи с такива темпове, че през 2008 г. абонатите ще са 9.2 милиона, което е 128% от населението на страната. Пазарът на мобилна телефония ще регистрира ръст от 30 на сто през настоящата година.
Това посочва базираната в Лондон група за анализи и прогнози за нововъзникващите пазари "Бизнес монитoр интернешънъл" (Business Monitor International - BMI).
Българският мобилен пазар може да пожъне още забележителни успехи и през 2007 г. благодарение на представянето на новата услуга преносимост на номерата. Това ще стане възможно с решението на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) потребителите на мобилни телефони да могат да сменят оператора си, без да е необходимо да променят телефонния си номер.
Преносимостта на номерата обикновено има стимулиращ ефект върху пазара, отбелязват от BMI. Обяснението е, че прехвърлянето към мрежата на друг оператор става значително по-лесно, което от своя страна би трябвало да засили конкуренцията.
В резултат на ожесточената битка за завоюване на по-голям пазарен дял BMI преразгледа прогнозите си за телекомуникационния пазар в България до 2010 г. Според новата прогноза концентрацията на мобилни услуги за първи път ще надхвърли 100% още тази година.
Все пак това не означава, че пазарът ще бъде изцяло наситен. Броят на абонатите често включва много неактивни потребители, или притежатели на няколко SIM карти, които се възползват от промоционалните тарифи на предплатените услуги. Отчитайки това, ръстът на пазарът за мобилни услуги в страната ще продължи и през 2007 г., а преносимостта на номерата ще накара операторите да се борят за своите клиенти, отколкото да привличат нови абонати, отбелязват от BMI.
Ръстът през 2005 г. надхвърли очакванията на BMI благодарение на навлизането на новия мобилен оператор "Вивател" през четвъртото тримесечие на миналата година. Броят на SIM картите в употреба през 2005 г. се е увеличил с 28.5% до 6.1 млн., с което концентрацията на мобилни телефони в България нарасна до над 78%. Агресивната ценова политика на "Вивател" донесе на компанията 45% от новите абонати на мобилна телефония през първото тримесечие на 2006 г., с което операторът на БТК си осигури пазарен дял от близо 5 на сто само шест месеца след навлизането й на пазара, твърдят от BMI.
По-рано тази седмица Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) прие правилата за пренасяне на номерата от една мобилна мрежа към друга от началото на 2007 г. Те представляват рамката, която мобилните оператори ще изпълнят с конкретно съдържание, написвайки общите условия за предоставяне на услугата на клиентите си. Затова засега все още не е ясен размерът на таксата за преносимост, която абонатът трябва да плати на новия си оператор.
Тепърва ще се определят и разплащанията между самите оператори - каква компенсация ще получи този, който "дарява" номер, както и какво ще струва пренасянето на входящи повиквания към вече напуснал мрежата абонат.
МНЕНИЕТО МИ НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Неминуемо цената ще се качи след 01.01.2007 /датата не е сакрална, но ще доведе до сериозен ръст в цените на позиции от този тип/
Горното пък откъде???
Иначе:
Инвестор.бг:
Консолидираната печалба на БТК пада с 20% за полугодието до 93 млн. лв.
16.08.2006 15:45 ( BTC )
Консолидираната печалба на Българска телекомуникационна компания пада с близо 20% до 92,856 млн. лв. за полугодието спрямо 115,868 млн. лв. година по-рано, показва отчетът на дружеството, публикуван от БФБ – София.
Нетните приходи от продажби също се понижават до 503,133 млн. лв., или с 2,6% по-малко от съпоставимия период на 2005 г., когато са били 516,602 млн. лв. Финансовите приходи намаляват с 53% на годишна база до 4,368 млн. лв.
За сравнение в неконсолидирания отчет нетните приходи от продажби към 30 юни са 496,155 млн. лв., или само със 7 млн. лв. по-малко.
Разходите по икономически елементи на компанията са на почти същото ниво - 373,154 млн. лв., в сравнение с 373,822 млн. лв. преди година. С най-голям дял остават разходите за външни услуги, които са 166,294 млн. лв., а разходите за амортизации нарастват до 76,631 млн. лв.
Финансовите разходи възлизат на 14,594 млн. лв. при 17,361 млн. лв. за първите шест месеца на 2005.
В края на юни задълженията на телекома са в размер на 717,412 млн. лв., а паричните средства са на обща стойност 188,858 млн. лв.
Такова инфо можеш да получиш от ЦД ако си акционер в компанията. Поръчваш си на твоя ИП да ти извади книга на акционерите, съдържаща само тези с над 5% и срещу определена цена я получаваш. Други варианти са да питаш самата БТК или да провериш съобщенията до БФБ за придобиване на участие над 5%. Това са легалните начини, за които се сещам на първо четене.
Коментар