IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Златни пясъци AД (ZLP)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Неее-не мисля , че само чужденци купуват , разбира се.Но те не са малко , а повечето от тях наистина искат да се посочва реалната цена на сделката.Но ще видим наистина какво ще се получи накрая:-) Може би разсъждавам субективно , защото притежавам акции тук, но си мисля , че са стигнали дъното в момента...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от abc
      А ти да се сещаш за англичанин , който не иска да впише реалната цена в акта?
      Да.А ти защо си мислиш че само англичани купуват?
      Life won't wait for you.

      Коментар


      • А ти да се сещаш за англичанин , който не иска да впише реалната цена в акта?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от abc
          Само апартаментите , които се продават са на стойност над 33 млн ЕВРО !! И над половината от тях вече са продадени!! Не ми се мисли когато се получи акт 16/а това ще е съвсем скоро/ и резултатите от продажбите влязат в ОПР.А като прибавим и 3-те големи парцела , които също се продават в Златни , нещата май ще загрубеят ?!
          Да познаваш строител който да изповядва сделките на реална цена?А се сещаш че в баланса ще влезнат парите коитo пише в нотариалните актове,нали?
          Life won't wait for you.

          Коментар


          • Маи подценяваш възможностите им в тази област.
            Като купиха Златни пясъци по баланса им имаше близо 90 милиона лева кеш , дребните инвеститори не видяха нито стотинка дивидент, ръст нацените на акциите или други благинки...........
            Просто си смляха паричките самички
            Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

            Коментар


            • Първоначално изпратено от markov
              И крадливия мениджмънт като си вземе своето ..ние пак по една чаша студена вода.
              E, това е в реда на нещата и ще влезе в разходната част , но ще е доста по-малко от приходната , според мен:-)

              Коментар


              • И крадливия мениджмънт като си вземе своето ..ние пак по една чаша студена вода.
                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                Коментар


                • Само апартаментите , които се продават са на стойност над 33 млн ЕВРО !! И над половината от тях вече са продадени!! Не ми се мисли когато се получи акт 16/а това ще е съвсем скоро/ и резултатите от продажбите влязат в ОПР.А като прибавим и 3-те големи парцела , които също се продават в Златни , нещата май ще загрубеят ?!

                  Коментар


                  • Христо ШЕМТОВ E-MAIL

                    Акция на фокус Инвеститорите в Златни пясъци очакват през сезон 2006 резултатите от направените досега инвестиции
                    Златна или оловна акция?
                    С
                    Уголемяване
                    С напредването на туристическия сезон част от играчите са оптимисти за акциите на летните курорти. За последния месец акциите на един от емблематичните комплекси, Златни пясъци, се повишиха с повече от 6% до около 13.60 лв. Обемите на търговия обаче са ниски. Златни пясъци просто стои встрани от вниманието на повечето инвеститори, за разлика от Албена и Св. св. Константин и Елена. В първите месеци на 2005 г. акциите надхвърлиха 20 лв. за брой, в началото на 2006 г. се търгуваха към 16 лв., а преди месец спаднаха до 12.80 лв. Причината - въпреки силните за туризма години и ежегодното увеличаване на приходите "Златни пясъци" АД показва все по-слаби финансови резултати.

                    Дружеството "Златни пясъци" АД притежава инфраструктурата на едноименния курорт (електроразпределение, ВиК, алеи, паркинги и др.) и шест хотела с общ брой легла за 2005 г. близо 2.2 хил. Очакванията за сезон 2006 г. са умерени - туристите от Западна Европа намаляват (но се компенсират с туристи от бившите съветски републики), конкуренцията се изостря. Някои инвеститори очакват тази година да се проявят положителните резултати от новите инвестиции във ваканционни апартаменти. От дружеството съобщиха, че вече е готова жилищната сграда "Иглика-1" (на мястото на бившия хотел "Иглика"), а половината имоти са били договорени за продажба и платени още преди завършване на сградата в груб строеж. От тази година "Златни пясъци" предлага и услугата управление на имотите - нов бизнес, роден от затрудненията на купувачите да се оправят с категоризиране, намиране на наематели и други подобни "дреболии".

                    "Златни пясъци" е сред малкото дружества, които се търгуват под счетоводната им стойност, но всякакви сметки за финансови коефициенти рухват, ако се окаже, че информацията във финансовия отчет е неточна. В одиторския доклад за неконсолидирания отчет за 2005 г. има редица резерви. Например инвестиции в дъщерни и асоциирани предприятия на стойност 14.3 млн. лв. не са били отписани от баланса, а събираемостта на вземания от свързани предприятия на стойност 14.37 млн. лв. е под въпрос, поради което според одиторите "е възможно дружеството да претърпи допълнителни загуби в бъдещи периоди в резултат на обезценка". До редакционното приключване на броя не получихме коментар от ръководството на компанията по въпроса. Има и друга забележка - че сгради и земи с отчетна стойност около 38 млн. лв. не са преоценявани от няколко години, което навежда на мисълта, че реалната им стойност е по-висока. Немалко анализатори смятат, че дружеството е подценено спрямо активите си, но в крайна сметка важно е какви печалби носи бизнесът, а при "Златни пясъци" АД те не са грандиозни. И на песимисти и на оптимисти не им остава нищо друго, освен да следят с интерес сезон 2006 г.



                    Нигохос Канарян, инвестиционен консултант в "Стандарт асет мениджмънт"

                    През последните години дружеството показва слаби финансови резултати на фона на добрите за сектора. Рентабилността е ниска, а променливостта във финансовия резултат - висока. Това се отразява и на борсовата търговия с акциите - натиск надолу и висока волатилност на цените. Не съм оптимист за обръщане на тренда, освен ако не настъпи фундаментална промяна във финансовия мениджмънт. Но ако се съди по забележките на одиторите, такава едва ли ще настъпи скоро.



                    Владислав Панев, председател на съвета на директорите на "Статус капитал"

                    "Златни пясъци" АД е типична българска компания, при която липсата на информация за действията на ръководството е основната пречка пред повишаването на цената. Нетните активи на дружеството са по-скъпи от пазарната капитализация, печалбите обаче са ниски. Инвестиции в апартаменти и последващата им продажба могат да повишат резултатите на компанията. Евентуална скорошна промяна в собствеността също би допринесла за стабилизиране на акциите.



                    Гено Тонев, брокер в "Юг маркет"

                    Преди края на лятото не изключвам известно спекулативно повишение на котировките. При лоши данни за сезона обаче, а оттам и слаби резултати, книжата може да поевтинеят с поне десет процента. Дори да оставим настрана влошената рентабилност, лош сигнал за инвеститорите е и това, че мажоритарните собственици така и не прекратиха финансирането на свързани лица със заеми и несъбирани вземания. В резултат на това дружеството изпитва постоянен недостиг на оборотен капитал.

                    Гено Тонев, брокер в "Юг маркет"

                    Коментар


                    • Някой с достъп до Капитал може ли да пейстне статията-
                      Златна или оловна акция?
                      10Х

                      Коментар


                      • Рекламират туризма ни за първи път на изложение в Аман
                        С 24 кв. м. щанд България за първи път участва на откритото вчера в Йордания туристическо изложение Joitex, съобщиха от Държавната агенция по туризъм. То се провежда в периода 10-13 юли 2006 г. в гр. Аман.
                        Изложението се провежда за първи път. На Joitex ще участват 500 изложители от 200 компании от 30 държави. Общата изложбена площ възлиза на 7 000 кв.м.
                        От няколко години насам в България пристигат организирани йордански туристи. Те използват чартърната линия Аман-Варна, като основния продукт, който се предлага е морски туризъм. Всяка изминала година интересът от страна на йорданските туристи за България се увеличава. През 2005 г. България е посетена от 1 901 туристи от Йордания. Това представлява ръст спрямо предходната 2004 г. от 10,42%.

                        Коментар


                        • Льо пти журнал”: Българо-румънско съперничество в туризма



                          11 юли 2006 | 02:57 | Агенция "Фокус"



                          Париж. Миналия четвъртък румънското външно министерство постави България в групата на рискови за пътувания държави заедно със страна като Иран. Защо България?, това се запитва френският Интернет-пътеводител Льо пти журнал. В България, според външния министър на Румъния Михай Ръзван Унгуряну, има много фалшиви полицаи, които обират автомобилите на туристите. Ядосан от тези твърдения, съветникът в българското посолство в Букурещ Станимир Петков репликира: “Румъния спечели само 1 млрд. евро миналата година от туризъм, докато България спечели 4 млрд. евро.” Напоследък съперничеството между тези две черноморски страни се изостри, коментира авторът на публикацията. Дотам че, според Националната асоциация на туристическите агенции, броят на румънците, които предпочитат българското Черноморие, значително се е увеличил в сравнение с миналата година. По-малко застроено и предлагащо по-приемливи цени, българското крайбрежие привлича все повече и повече…
                          “Трябва да признаем, че по черноморското крайбрежие българите често предлагат по-добри услуги”, заяви Овидиу Юлиу Мариан, председател на Националната агенция по туризъм. “Но ние правим всичко възможно да представим нашето крайбрежие както в Румъния, така и в чужбина…”

                          Коментар


                          • Бордът по туризъм готов да ни рекламира в чужбина
                            Лили Ангелова
                            2006-07-09 12:46


                            Националният борд по туризъм е готов да бъде конструктивния партньор на държавната агенция по туризъм, но искаме да видим ясен знак, че агенцията подава ръка и е готова за това партньорство. Това заяви председателят на борда Поли Карастоянова на среща с журналисти в курорта Дюни.

                            Членовете на националния борд настояха за яснота за програмата на агенцията по туризъм.

                            Бихме искали да участваме от началото до края на процеса в провеждането на международната реклама на България, защото така бюджетът би могъл да бъде използван по ефективно, заяви Поли Карастоянова.

                            Основната задача на борда е да лобира за по-голям бюджет и за туристически представителства в чужбина.

                            Според членовете на борда няма как да се привлекат туристи от по-далечни дестинации като Америка, Азия, Персийския залив, ако няма български представителства там.

                            Коментар


                            • Da, tezi niva sa naistina niski za tozi sezon

                              Коментар


                              • И тук ще стане жежко в скоро време...

                                Коментар

                                Working...
                                X